Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Donkey Power Definition
gość_B230FT_*
post Wed, 01 Sep 2010 - 09:51
Post #1









Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 01 Sep 2010 - 09:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rennen
post Wed, 01 Sep 2010 - 09:56
Post #2


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Z jednym się nie zgodzę - mierzenie hamownią podwoziową mocy na silniku ma sens, moc na kołach łatwo zmienić nie tykając silnika (inne opony, spięcie pasów)


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_B230FT_*
post Wed, 01 Sep 2010 - 18:35
Post #3









CYTAT(rennen @ Wed, 01 Sep 2010 - 09:56) *
Z jednym się nie zgodzę - mierzenie hamownią podwoziową mocy na silniku ma sens, moc na kołach łatwo zmienić nie tykając silnika (inne opony, spięcie pasów)

Hamownie podwoziowe mierza moc tylko i wylacznie na kolach, moc silnikowa jest wyliczana z pomiaru strat oraz warunkow atmosferycznych. Jezeli chodzi o strojenie pojazdu nadaja sie jak najbardziej do tego celu, jednak nie sa w stanie podac dokladnej mocy silnikowej. Przyjmuje sie tolerancje +/- 5% dozwolona dla producenta silnika i do tego miedzy 2 a 5 % odchylu pomiarowgo hamowni podwoziowej. Przy duzych mocach wychodza dosyc wysokie liczby a malo ktora hamownia uwzglednia w programach interpolacje pomiaru strat dla automatow z wandlerem oraz procentualnych doliczen mocy do np. tiptronicow i multitronicow ktora wynosi okolo 4.5%. Ilu producentow tyle systemow pomiarowych i kazdy z nich uwaza ze jest najlepszy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:19