![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 17 October 2007 Skąd: Żuromin ![]() |
Znany zapewne wszystkim Golf RSI z Dahlbäck Racing, trzeba przyznać, że Szwedzi mają głowe do takich zabawek
![]() Zainteresowało mnie Audi z 2:06 minuty filmu, wie ktoś może coś o tym autach ? Jeżdżą ostro prawie jak grupa B ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Audi 90 IMSA GTO
silnika 2,2T 20V - moc od 620 do 720KM. Zajebista w tym silniku była głowica - z komorą w pełni daszkową. W "cywilnych" 2,2T jest ona daszkowo-płaska. Wiecej info o tych autach nie mam - a z checia dowiedziałbym sie czegos ciekawego. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
szkoda tylko ze tak niewiele osob rozumie o czym on mowi
![]() pozatym ten film ma chyba pare lat ![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
no ladnych pare latek ma.
-------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
szkoda tylko ze tak niewiele osob rozumie o czym on mowi ![]() nie szpanuj tylko zrób tłumaczenie i napisy ![]() -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 21 January 2005 Skąd: New Jersey, USA ![]() |
Rozumiem ze byl to po prostu daszek. Z jednej strony pochylni były zawory wylotowe, z drogiej wlot świeżego powietrza a pośrodku świeca. A większość nowych silników nie ma właśnie tak rozwiązanego układu?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
J@RO
Ogolnie sprawa wyglada tak, że taki silnik od IMSA GTO ma komore która jest, że tak powiem dwuspadowa (czyli obie "scianki" czy tez połacie sa nachylone pod katem wzgledem płaszczyzny glowicy, a to cywilne 2,2T maja komore spalania w której jedna z połaci jest pod katem do płaszczyzny głowicy, a druga jest do nie równoległa (lub zblizona do równoleglosci) -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 20:19 |