![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 09 February 2014 Skąd: Pabianice ![]() |
Witam.
Wystawiam dziś na sprzedaż spełnienie moich marzeń i zabawkę, którą budowałem przez kilka lat. Zabawką tą jest Daewoo Lanos rocznik 1999, wyprodukowany w Warszawie w wersji SE, oryginalnie z silnikiem 1,5 16V. Jestem jego drugim właścicielem od nowości. Kupiłem go w 2011 r. i od tamtej pory przeszedł on wiele modyfikacji, ulepszeń i zmian, które w 95% wykonałem sam. Nie będę opisywał po kolei, co i jak było zmieniane, napiszę od razu obecną specyfikacje samochodu. - 5 lat temu założona instalacja LPG - 2 lata temu pomalowana cała komora silnika - w tym roku odświeżony lakier tam gdzie wymagał poprawek - przyciemnione szyby tył - fotele przednie ze swifta GTI obszyte wraz z kanapą i boczkami na kolor czerwono - czarny ( na żywo dają niesamowity efekt) - podsufitka w czarnej alkantarze - zderzak przód z wersji sport - lotka własnego pomysłu - 16 calowe aluminiowe felgi Mille Miglia Evo 5 z oponami 205/45/ wszystkie, co najmniej 6,5 mm bieżnika - zawieszenie obniżające wraz z amortyzatorami (sprężyny robione na zamówienie) - tuleje poliuretanowe w przednim zawieszeniu - rozpórka kielichów przednich - hamulce przód Vectra B 284 mm - obecnie nowe klocki - hamulce tył Kadet GSI 260 mm - obecnie nowe klocki - wskaźnik temperatury oleju W ubiegłym roku trafił pod maskę najważniejszy element, jakim jest silnik o pojemności 3.2. Jest to v6 z Opla Vectry C o oznaczeniu Z32SE i seryjnej mocy 211 KM. Przy przekładce silnika zmieniłem pokrywy na aluminiowe by pozbyć się i zapomnieć o wyciekach. Zrobiłem rurowe kolektory wydechowe ze stali nierdzewnej, reszta układu wydechowego ze stali aluminiowanej o średnicy 2,75" na dwóch tłumikach przelotowych. Wymieniłem wałki rozrządu na te z Omegi B 3.0. Założyłem zewnętrzną 16 rzędową chłodnice oleju. Usunąłem przepływomierz i zrobiłem konwersję na MAP sensor. Dołożyłem sondę szerokopasmową Bosch LSU 4.2, zamiast dwóch seryjnych wąskopasmowych. Lekkie koło zamachowe 4,3 kg. Całością steruje komputer typu stand alone EMU firmy ecumaster. Silnik powieszony na poduszkach poliuretanowych. Skrzynia biegów D20 z Nubiry 2.0 Pod silnik ten dopasowałem również instalacje LPG by można było cieszyć się mocą za małe pieniądze. Sterownik LPGTech 326, parownik AC R01, wtryski REG, wielozawór i przewód pod autem 8mm. Samochód spisuje się na gazie tak samo jak i na benzynie przy spalaniu oscylującym od 13 do 17 litrów na 100 km. Szereg tych modyfikacji dał efekt na hamowni w postaci 283 KM i 315 Nm, samochód waży 1200 kg i z tą mocą i masą rozpędza się do pierwszej setki w równe 6 sekund, natomiast 100-200 w 13,4 sekundy, co daje nam niecałe 20 sekund 0-200. Po zmianie silnika postanowiłem uregulować wszystkie kwestie prawne i w ten o to sposób pojemność jak i moc silnika zostały zmienione w dowodzie rejestracyjnym, dzięki czemu nie ma problemu z przeglądami. Cena to 12 300 zł do negocjacji, może i cena wydaje się wysoka jak za Lanosa, lecz proszę mi wierzyć, nie jest to nawet połowa kosztów, jakie poniosłem przy budowie tej nie pozornej wyścigówki. W grę wchodzi również zamiana. Na wszystkie pytania odpowiem pod numerem telefonu 721 284 337 Sprzedaję z powodów osobistych. Pozdrawiam Zdjecia --> https://www.otomoto.pl/oferta/daewoo-lanos-...g-ID6yHycf.html |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:56 |