![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Witam. Chciałem ostatnio usunąć wyciek w audi a8 d3 3.0 tdi+chip, jednak pokusiło mnie sprawdzenie kamerą wziernikową skąd dokładnie cieknie. Niestety jest gorzej niż przypuszczałem
![]() Pozdro ![]() -------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Blok masz żeliwny, a pęknięcie na "górnej misce". Da się pospawać bez problemu, można też wymienić.
Pozdrawiam. ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
no chyba nikt Ci tego nie pospawa na aucie, chyba, że lubi ryzyko. ja bym zdjal, wplukal i wtedy spawal. jak nie chesz to probuj z czyms jak np jb weld, w pl dostepne jako auto weld chyba, jest szansa ze jak spuscisz olej lub obnizysz jego stan ponizej pekniecia, dobrze odtluscisz i przygotujesz powierzchnie to moze bedzie trzymac o ile to pekniecie sie nie powieksza.
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 04 July 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
Jak sciagniesz do spawania to później problem może być tego typu ze skreci element i trzeba planować. Z kolei z taką dużą powierzchnia moze być problem z umocowaniem. Jeśli cena by nie zabijała to bym wymienił i spokój.
-------------------- Stilo MW MJ140 142KM/341Nm@xxxKM/xxxNm
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Mi to wygląda na mocowanie przedniej poduchy więc raczej klejenie nie przejdzie, i chyba wolał bym już to spawać na aucie bo pewnie trzeba będzie rwać motor.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
nie balbym sie tego spawac, ocenic moze jeszcze spawacz, ale jesli tam przychodzi poduszka to tylko spawania/wymiana
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Dzięki panowie za cenne wskazówki. Myślałem, że to amelinum... Pęknięcie jest powyżej poziomu oleju jak silnik jest zgaszony. Fakt, że jest to na poduszce przedniej, tej najmniej obciążonej. Nie ukrywam mam zgryz. Muszę przemyśleć sprawę. Popytam może w kilku zakładach co spawają bloki/głowice, ciekawe co gość powie. Tak btw polecicie jakiś magików z woj. śląskiego ?
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
http://allegro.pl/audi-a6-c6-3-0tdi-miska-...5034192026.html
http://allegro.pl/miska-olejowa-gorna-a6-a...6308213033.html Jest dobrze. Ciekawe jak z wymianą.... Orientuje się ktoś z Was jak to wygląda. Czy rwiemy silnik, czy tylko front? pytam z czystej ciekawości. Polecicie kogoś w Śląskim do takiej przekładki? -------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
Kwestia tego że trzeba będzie to bardzo dobrze oczyszćić i ew. naciąć. W szczelinie pozostałości oleju i zapomnij o pospawaniu. Będzie się gotować spoina - zaporuje a co za tym idzie będzie ciekło dalej. Jak robić to zdjąć dobry spawacz to będzie potrafił przygotować. Wgiąć raczej nie wygnie..
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Jeżeli wymienić górna michę nie będzie jakiś kosmos dla kogos ogarnietego i nie pociagnie to za soba jakiś makabrycznych kosztów to nie będę się na pewno bawić w spawanie. Nie wiedziałem, że to normalnie element wymienialny, ale wstrzymuje się z optymizmem dopóki ktoś ogarnięty nie powie mi "spoko podstaw ogarnę bez problemu" hehe
![]() -------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
wyśjil mogę zrobić
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Wojtek powiedz mi, czy do tej wymiany trzeba rwac motor czy normalnie na samochodzie? pytam dlatego ponieważ sprzęgło hydrokinetyczne będę robił i ma to duże znaczenie. Wtedy będę chciał dograć wszystko gdzieś w jednym miejscu. A tak to normalnie etapami.
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
ja potrzebuję zdemontowany element do pospawania żeby to na stole zrobić, nie wiem jak to tam wygląda z rozbiórką
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 27 March 2009 ![]() |
Jak dla mnie ten element wygląda na aluminium lub jakiś inny metal lekki.
Co do samych części: Dla numeru nadwozia do 4E-4-030.000: 059103603T, zastąpiony 059103603AH (430 euro) + 059103150T (150 euro) Dla numeru nadwozia od 4E-5-000.001: 059103603AN, zastąpiony 059103603AH (430 euro) W portalach aukcyjnych dostępne jako miska olejowa. Jak widzę po schematach bez demontażu silnika i/lub "wózka" nie da rady ale mogę sprawdzić jak to przewiduje ELSA. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Tue, 10 February 2009 Skąd: Otwock ![]() |
Niedawno wymieniałem taką górną miskę.
Miska oczywiście aluminiowa. Oczywiście silnik out, rozpięcie rozrządu. Niestety nie jest to "pierdnięcie". Możesz też wyjąć skrzynię aby mieć dostęp do rozrządu. W naszym przypadku były jeszcze inne prace przy silniku oraz w komorze stąd bezwględna decyzja o wyjęciu. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Czyli w moim przypadku najlepsza opcja to jakiś macher co wyjedzie całością rozepnie skrzynie, wymienimy konwerter, wymieni michę i potem wjazd, żeby roboty nie powielać?
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
Dokladnie
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
odtłuść i zaklej poxiliną ;]
pomoże mniejsze plamy będziesz zostawiał. a z ciekawości jak doszło do pęknięcia? samo z siebie czy gong jakiś ? -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 13 December 2009 Skąd: Rogoźnik ![]() |
Dobra już jestem po pierwszej rozmowie z CTR TUNING. Tam chcę zostawić samochód. Co do pęknięcia silnik był z rozbitka...
-------------------- Golf 2 syncro project
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 28 June 2025 - 07:12 |