![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
Witam.
Pacjent daewoo tico silnik fabryczne f8c plus lpg na blosie. Mam pytanie czy Det 3 da rade zastąpić gaźnik wtryskiwaczami w trybie fuel implant? Czy może lepiej zastosować wtrysk i komp z matiza plus Det jako świnie? Co będzie łatwiejsze? Co tańsze co droższe?? Na razie to tylko spekulacje rozmyślam co będzie łatwiejsze a może blow lub draw thru? turbo k24 z vw 1.6gtd |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
DET3 spokojnie ogarnie paliwo. Muisz tylko zapenic mu TPS, IAT, CLT, MAP (lub uzyc deta z wbudowanym mapem).
Do tego wtryski odpowiedniej wielkosci do planowanej mocy i bedzie dzialac. -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
Ok.
W takim razie mogę użyć przepustnicy i wtrysków 160cc oraz czujników z 1.6 zetec? Było by fajnie ponieważ mam takie pod ręką A co z wolnymi obrotami użyć silniczka krokowego (jak połączyć go z detem?) czy po prostu można lekko uchylić przepustnice ? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Albo uchyl przepustnice albo zastosuj jakis zawor wolnych obrotow ktory nie wymaga sterowania elektronicznego.
Co do wtryskiwaczy to nie wiem jaka moc planujesz. Pod tym katem muisz dobrac ich wydajnosc. Ok. W takim razie mogę użyć przepustnicy i wtrysków 160cc oraz czujników z 1.6 zetec? Było by fajnie ponieważ mam takie pod ręką A co z wolnymi obrotami użyć silniczka krokowego (jak połączyć go z detem?) czy po prostu można lekko uchylić przepustnice ? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
Moc fabryczna 41km do tego soft turbo maks 0.5 bara myślę ze chociaż z 70 koni z niego wyciągnąć.
Główna przeszkoda to brak przetartych szlaków (wiem tylko o dwóch turbo tiko z czego oba draw thru) oraz brak kutych części. Po zajechaniu silniczka DU mam zamiar wpakować silnik z charade 1.0 turbo. Najbardziej obawiam się DET ponieważ mam bardzo mało do czynienia z elektronikom 99% info mam z neta niestety |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
160 ccm wtryski beda ok na 70 koni.
Moc fabryczna 41km do tego soft turbo maks 0.5 bara myślę ze chociaż z 70 koni z niego wyciągnąć. Główna przeszkoda to brak przetartych szlaków (wiem tylko o dwóch turbo tiko z czego oba draw thru) oraz brak kutych części. Po zajechaniu silniczka DU mam zamiar wpakować silnik z charade 1.0 turbo. Najbardziej obawiam się DET ponieważ mam bardzo mało do czynienia z elektronikom 99% info mam z neta niestety -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
Ogarniecie DETa w fuel implant to będzie trudne zadanie czy raczej powinno być ok?
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Prościej się nie da
![]() -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 22 December 2011 Skąd: Radom ![]() |
Czyli Det 3 w trybie fuel implant moze dzialac jako standalone?
-------------------- E30 Aero coming soon
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Paru rzeczy brakuje, ale da radę.
-------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
Mógłbyś powiedzieć czego brakuje??
i czy totalny laik z instrukcją obsługi da rade?? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Uno Racing Dołączył: Fri, 19 September 2003 Skąd: Opole ![]() |
Napisane wyżej
![]() Brak obsługi pompy paliwa - trzeba sobie zrobić samemu, od biedy może chodzić po stacyjce . Brak obsługi wolnych obrotów. Trzeba sobie zamontować śrubę (np. od gazu) albo dać zawór z bimetalem, albo jakiś on/off i włączać samemu na czas rozgrzewania silnika. Co do pompy właśnie to ma ktoś jakiś pomysł na układ który mógłby pompę obsługiwać ? Uno turbo MK1 miały specjalny przekaźnik, ale one są nie osiągalne. -------------------- Be smart, drive safe, stay legal.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: Częstochowa ![]() |
A czy w Tico jest wogóle czujnik położenia wału ?
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
w sumie to niewiem ale na pewno da się zapożyczyć od matiza
![]() O ciekawostka jakom znalazłem w matizie nie ma czujnika położenia wały tylko optyczny czujnik położenia wałka rozrządu. Jak w takim wypadku rozwiązać ten problem?? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Mon, 07 March 2005 Skąd: Częstochowa ![]() |
Jakoś musi ecumaster widzieć obroty - bez tego nic nie zrobisz.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
Tak wiem ale czy on zobaczy je z takiego czujnika wałka czy muszę dorobić jakiś czujnik ma ktoś jakiś pomysł??
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Z czujnika walka wystarczy.
Tak wiem ale czy on zobaczy je z takiego czujnika wałka czy muszę dorobić jakiś czujnik ma ktoś jakiś pomysł?? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 29 March 2012 ![]() |
Ok czyli Detowi będzie obojętne czy to z wałka czy z wału pójdzie sygnał?
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow ![]() |
Tak, poniewaz jedno i drugie pokazuje poloznie walu.
Ok czyli Detowi będzie obojętne czy to z wałka czy z wału pójdzie sygnał? -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 15 March 2009 Skąd: SRC ![]() |
Co do pompy właśnie to ma ktoś jakiś pomysł na układ który mógłby pompę obsługiwać ? można wykorzystać centralkę od lpg I gen. nie pamiętam marki ale kiedyś miałem taki sterownik w 125p, który przy odpalaniu na gazie podawał prąd na elektrozawory lpg dopiero przy obrotach, prędkość początkową ustalało się za pomocą potencjometru na śrubokręt, a cała centralka była zintegrowana z przełącznikiem, co może się czasami przydać pod ręką -------------------- tel. 505 42 90 42
ali.23(małpka)o2.pl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 09:24 |