![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 09 October 2003 Skąd: krakuff ![]() |
dokładnie chodzi mi o to czy różnia sie mocowaniem do kolektora mam założone K04 ale chetnie bym zmienił na K03 poniewaz potrzebuje "dołu" a nie predkości
-------------------- olek
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
drift freak Dołączył: Sun, 29 June 2003 Skąd: kterej.pl ![]() |
hmm dziwna sprawa, ale kolektory od K03 i od K04 roznia sie. Wiem tylko ze przy zamianie z K03 na K04 trzeba zmieniac kolektor, wiec podejrzewam ze w dol tez.
pzdr -------------------- _http://www.drifters.pl
_http://www.kterej.pl |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 January 2005 Skąd: Wrocław / Bielsko-Biała ![]() |
niby trzeba zamieniac kolektory ale ja obecnie mam zestaw k0401 i kolektor seryjny od k03, flansza od downpipu tez jest taka jak w k03, dla tych co wystarczy 220 KM jest to rewelacyjne zestawienie Teraz bede zakladal k0425 i musze juz wymieniac calosc
-------------------- srtw.pl
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
O ile mocowania do kolektora różnią sie tylko troche (inny rozstaw śrub), to mocowanie wydechu jest juz całkiem inne (w k03 wyjscie spalin jest w strone tylu samochodu/4 szpilki, a w k04 w bok samochodu/3 szpilki). Takie sa roznice w poprzecznych 1.8T 225KM i 150/180KM
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Dziwny ten pomysł. K04 to nie jakiś potwór, żebyś miał nie mieć dołu. Może masz niesprawne w jakiś sposób auto?
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
Ja mam u siebie K04 w 2,0 i naprawdę ciężko powiedzieć jak nisko zaczyna pompować naprawdę ciągnie od samego dołu
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Thu, 09 October 2003 Skąd: krakuff ![]() |
CYTAT("klonek78":pfcs5wtq) Ja mam u siebie K04 w 2,0 i naprawdę ciężko powiedzieć jak nisko zaczyna pompować naprawdę ciągnie od samego dołu
tzn od jakich obrotów? startuje w kjs-ach i pasowałoby nizej w tej chwili pompuje od mniejwiecej 3200 -------------------- olek
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Mnie sie wydawalo ze widzialem pelne doladowanie przy 2500obr. A ze jedzie od 3200 to inna sprawa :/
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
CYTAT("olo77":3utw8wbj) CYTAT("klonek78":3utw8wbj) Ja mam u siebie K04 w 2,0 i naprawdę ciężko powiedzieć jak nisko zaczyna pompować naprawdę ciągnie od samego dołu tzn od jakich obrotów? startuje w kjs-ach i pasowałoby nizej w tej chwili pompuje od mniejwiecej 3200 dziś polatam i spróbuję spisać te obroty gdzie się zaczyna nadciśnienie, a swoją drogą to zamiana mojego fabrycznego wydechu na 2,5"+downpipe 3" by El-Tec spowodowała że ładowanie zaczyna się o wiele niżej i dużo szyciej się wkręca na obroty więc może tu poszukać dodatkowych niutków + do tego oczywiście jakiś dobry kolektorek. Nie napisałeś co masz za auto więc gadamy tu trochę tak w ciemno. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
CYTAT("Colin":3s07qkf9) Mnie sie wydawalo ze widzialem pelne doladowanie przy 2500obr. A ze jedzie od 3200 to inna sprawa :/
no np swift 1,0 to troszke bedzie musial sie wkrecic zeby zaczela pompowac k04 a na kjsy to moze byc troszke za wysoko... -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
CYTAT("ade":3ewbpyad) CYTAT("Colin":3ewbpyad) Mnie sie wydawalo ze widzialem pelne doladowanie przy 2500obr. A ze jedzie od 3200 to inna sprawa :/ no np swift 1,0 to troszke bedzie musial sie wkrecic zeby zaczela pompowac k04 a na kjsy to moze byc troszke za wysoko... dlatego dobrze było by wiedzieć o jakim aucie/silniku rozmawiamy |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
Ano. Ostatnio widzialem jakies male (bez przesady) IHI VHF5 (czy jakos tak) ball bearing. Jak bedzie sprawne to sie temu przygladne. A k03 powinno zawsze wczesniej pompowac, wiec dla Twoich potrzeb bedzie lepsze, jak sie je przykreci oczywiscie...
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Thu, 09 October 2003 Skąd: krakuff ![]() |
CYTAT("Colin":2cegtv8y) Ano. Ostatnio widzialem jakies male (bez przesady) IHI VHF5 (czy jakos tak) ball bearing. Jak bedzie sprawne to sie temu przygladne. A k03 powinno zawsze wczesniej pompowac, wiec dla Twoich potrzeb bedzie lepsze, jak sie je przykreci oczywiscie...
wiesz o co mi chodzi nie chce sie scigac tylko miec "kopa" od jak najnizszych obrotów a do tego to k04 nie zabardzo sie nadaje pozatym moze i ona pompuje od 2500 ale nie widac efektu dopiero po 3000 "czuć" ze mam turbo Added after 1 minutes: samochód to Mazda 323 GTR z turbina k04 i smt6 -------------------- olek
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 01 August 2005 Skąd: Elbląg ![]() |
CYTAT("olo77":3uw9vn22) CYTAT("Colin":3uw9vn22) Ano. Ostatnio widzialem jakies male (bez przesady) IHI VHF5 (czy jakos tak) ball bearing. Jak bedzie sprawne to sie temu przygladne. A k03 powinno zawsze wczesniej pompowac, wiec dla Twoich potrzeb bedzie lepsze, jak sie je przykreci oczywiscie... wiesz o co mi chodzi nie chce sie scigac tylko miec "kopa" od jak najnizszych obrotów a do tego to k04 nie zabardzo sie nadaje pozatym moze i ona pompuje od 2500 ale nie widac efektu dopiero po 3000 "czuć" ze mam turbo Added after 1 minutes: samochód to Mazda 323 GTR z turbina k04 i smt6 Dziś polatałem trochę i popatrzyłem na doładowanie i u mnie na drugim biegu przy 1500rpm wciśnięcie gazu do oporu powoduje natychmiast powstanie nadciśnienia w kolektorze. No ale ja mam 2.0, a twoja mazda z tego co pamiętam to chyba 1,6? więc może faktycznie K04 ma trochę za mało spalin żeby ciągnąć od samego dołu. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Thu, 09 October 2003 Skąd: krakuff ![]() |
1,8 nie znam sie technicznie ale turbo dziura jak dla mnie jst okrutna a przy jedzie wokół słupków jest moc potrzebna na dole stad pomysł na mniejsze turbo ja nie zakładałem tego k04 wiec stad moje pytania
-------------------- olek
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Ale oryginalne 1.8T VAG? Napisz no wkoncu raz a porządnie dokładnie co to za samochód i silnik. Lepiej zrób sobie dobry wydech i dobry program, będzie ci lepiej ładować. Nie słyszałem jeszcze żeby ktoś w 1.8T VAG mająć K04 chciał się uwsteczniać do K03.
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 January 2005 Skąd: Wrocław / Bielsko-Biała ![]() |
renne, cofnij się stronę wcześniej i dobrze przeczytaj co jest tam napisane...
-------------------- srtw.pl
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Ludzie nie wrzucajcie do jednego wora wszystkich K03 i K04.
K03 i K04 to są RODZINY turbospręzarek, a nie jedna konkretna turbosprężarka ! Nie można na podstawie tylko i wyłacznie samego oznaczenia K04 wyciagać JAKICHKOLWIEK wnisków co do mocowania turbo, jego wielkości, obrotów przy jaich jest full boost itd ! Wszystkie wspomniane parametry będą inne dla K04-15 i choćby K04-23. Wiecej. Dla przykładu turbo K04-15 różni się od seryjnego K03 dla silnika wzdłuznego tylko i wyłacznie WIRNIKIEM. Wszystkie mocowania, wielkość, flansze są w 100% takie same. Mozna je położyć na stole obok siebie i będą nie do odróżnienia. Tak samo jest ze wspomnianym wyżej K04-01, które jest odpowiednikiem K04-15, tylko do silnika poprzecznego. Swoją drogą super turbo (i jedno i drugie), 100% plug'n'play, a więc nakłady związane z montażem na poziomie 300zł, i do 230KM da radę. Z jakiegos niewytłumaczalnego powodu, u nas praktycznie nieznane (zarówno gs jak i ex, gdy im o tym turbo mówiłem robili tak ). |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 28 August 2003 Skąd: waw ![]() |
a z troche innej beczki:
jaka jest następna turbina po K04, która ma potencjał do 320-350KM i też da radę ciągnąć od dołu jak w przypadku K03 i K04. Garrett GT28RS? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
na przykładzie 1.8T GT28RS da rade do tych ~320, ale powyżej to juz GT2871 badz nowsze GT2876.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 08:16 |