![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Miałem zaszczyt budować ten projekcik z którego razem z właścicielem jesteśmy bardzo dumni
![]() Auto 100% uliczne bez żadnych większych niedogodności w jeździe na co dzień (jedynie sprzęgło wymagało przyzwyczajenia) Maszyna dobrze znana w gronie Zetkowiczów, doczekała się nawet swojej prezentacji na Youtube jeszcze jak miała nitro...: MODEL: Nissan 370Z rocznik 2011 Silnik: - Kute tłoki Wiseco 9:1 (96mm - pojemność up to 3731ccm) - Kute korbowody Eagle ze śrubami ARP 2000 - Całość wraz z kołem zamachowym, pasowym i dociskiem sprzęgła wyważone uwzględniając nową mniejszą masę kutych tłoków i korb - Śruby głowicy ARP L19 - Śruby do podpór wału ARP - Panewki główne i korbowodowe OEM Nissan, odpowiednio dobrane pasowania - Uszczelki pod głowicą OEM Nissan - Autorski mod rozrządu coby zmniejszyć współotwarcie i tym samym turbodziurę ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Turbo Kit firmy Boosted Performance oparty o: - Turbosprężarka PT6266 T4 na twinscrollu A/R 1.15 - 2 x wastegaty Tiala 38mm - Bov 50mm Tial - Wtryski 750ccm - Pompa paliwa Aeromotive 340 l/h - Intercooler śmieszny taki 1 to 2 o wymiarach rdzenia 25"x9"x3.5" - Orurowanie tłoczące 2" > 2,5" i 70mm między coolerem a przepustnicami - Orurowanie tłoczące pod fabryczne kolektory wydechowe - Downpipe 3" - Turbo siedzi nisko więc jest układ, który elektryczną pompką wysysa olej z turbosprężarki - Spacer pod miskę olejową coby więcej oleju wchodziło (ok. 1L) i było miejsce na ściek - Zimniejsze świece zapłonowe z GTR-a - Relocation kit filtra oleju - Rurki i drobne duperele... ![]() ![]() ![]() ![]() Układ Wydechowy: - Przelot by El-tec 2 x 2,5" Elektronika: - Wsio wystrojone na seryjnym ECU w czasie rzeczywistym z opcją wyboru mapy (Puki co są dwie: pod PB98 oraz pod Vpower 100) - Zmienione przepływki na GT MAF-y które "widzą" znacznie więcej - Kontrola trakcji GTM Race Logic z Launch Control - Boost kontroler HKS EVC 6 - Szerokopasmówka oraz EGT Innovate Układ chłodzenia: - Zimniejszy termostat Mischimoto 68* - Programowa zmiana zarządzaniem wentylatorów - 30 rzędowa chłodnica oleju + podstawka Mocala z Termostatem Układ napędowy: - Poduszki silnika Z1 Poliuretanowe - Jednomasowe koło zamachowe South Bend o masie 9,4kg (prawie 5kg mniej odserii) - Sprzęgło ACT z 6cio lopatkową tarczą spiekową - Długi dyfer od Automatu o przełożeniu głównym 3,3 (manual 3,7) - Poliuretanowe poduszki w tylnym dyfrze Whitelina - Opony z tyłu R888 295/35R19 Zawieszenie: - Seria, jedynie zmniejszone z tyłu pochylenie dla lepszej trakcji na starcie ale mieści się w fabrycznej tolerancji BODY KIT: - Przedni zderzak oraz nakładki progowe Stillen - Spoiler na tylnej klapie Nismo - Zmiana koloru w ASP piaseczno z szaraka w półmatową czerwień ![]() ![]() DYNO: ![]() CZASIKI: 0-200: ![]() ![]() 100-200: ![]() Ćwiarteczka: ![]() Filmiki jak się to odpycha i brzmi: 470KM w akcji Sound -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
Dlaczego dyfer z większym przełożeniem?
Jakie Vmax na poszczególnych biegach? -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
szkoda, że poszedł półmat.auto zasługuje na to, żeby sie błyszczeć.
-------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
Po obejrzeniu niewiasty przeszedłem od razu do cyferek
![]() -------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Dlaczego dyfer z większym przełożeniem? Jakie Vmax na poszczególnych biegach? Dłuższy dyfer dla poprawy trakcji wleciał V-max przy 8000obr.min 1. 80km/h 2. 125km/h 3. 170km/h 4. 230km/h 5. 280km/h 6. cholera wie 322km/h jest przy ok. 7600... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
To nie sprawdzaliście numeru sześć ??
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Opony na to nie pozwalały...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 03 March 2013 Skąd: warszawa ![]() |
Fajnie to musi sie odpychac.
skoro Silnik za kuty to ile maks mozna z tego zrobic ? i ile dmuchnąc ? 700-800KM idzie tu zrobic ? -------------------- 270+/510+
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Właścicielowi zależy jak jak największej trwałości i niezawodności. W planach jest zmiana coolera i muszli w turbinie bo obecna ma 50mm wyjscie i trochę dlawi... tuleje w silniku ok 750-800KM powinny przyjąć to jest teraz najdelikatniejsza część. Docelowo moc pewno do 600 podskoczy
![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Fajny projekt. Jezdzilem 370z w serii, wiec domyslam sie ze tutaj musi byc mega sympatycznie, zwlaszcza ze czas 100-200 jest naprawde dobry.
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Fajny projekt i 100-200 całkiem dobre
![]() -------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na Krasnobrodzkiej wyważali, duże odwierty, robota wydaje się być okey, także żadnych wibracji w aucie nie czuć
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Tue, 17 December 2013 Skąd: wawer ![]() |
Coobicio, a to jest ten 370z co ostatnio na cargo jechal z niebieskim seicento Turbo ?
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#14
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
Ładnie ładnie.. oponki robią swoje bo i trakcja dobra jest.
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 15 July 2007 Skąd: Radom ![]() |
O ile autko fajne, o tyle filmik cienki, a potencjał był
![]() -------------------- Kobieta gruba nie może być ładna, bo nawet jak jest ładna, to i tak wciąż jest gruba
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
jest niezle potwierdzam
![]() Ale dziwi mnie fakt ze podczas 0-200, ktore robione jest w 11.9s to 100-200 robione jest tutaj w az 7.7s. (wzgledem 6.7s jadac z rolki). Czy auto ma tak niestabilne osiagi czy po prostu jest to auto "na dwa biegi" bo potem puchnie? Jak da rade to zmierzcie 0-250 to bedzie wszystko jasne jak auto zachowuje sie w pelnym przedziale przyspieszenia i kiedy zaczyna puchnac. Tak czy siak Pozdrawiam i Gratuluje projektu ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
jak się 100-200 jedzie to jedna zmiana biegów następuje z 3 na 4 a z miejsca to dwójkę się ciągnie do 120 potem 3 i cztery stąd 1 sek gorzej bo jedna zmiana biegu więcej...
Tak mi się wydaje ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 26 October 2012 ![]() |
to bez sensu:) - nie az sekunda (wzgledem czasu BEST)
ja mam roznice 0.1-0.4s podczas 2->3->4 i 3->4, a zeby bylo ciekawej rekord 100-200 mam wlasnie z miejsca ![]() Tak czy siak jestem w kontakcie z wlascielem Nissana i widze ze nie zamierza sie poddawac, ma smaka na niebieskie M6 i cos czuje ze przyszly sezon moze byc ciekawy ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
podobno to niebieskie M6 Competicione dostało wciry, tak samo jak jakiś Rudy prawie 640Konny 350Z biturbo...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 15:58 |