Shoutbox 0 nowych PW 


26 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Cudna FairladyZ - Single Turbo Nissan 370Z by Coobcio Garage, 687Km i 892nm, 100-200 w 5.5 sek @ 1.2 bar
Coobcio
post Tue, 11 Nov 2014 - 14:41
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Miałem zaszczyt budować ten projekcik z którego razem z właścicielem jesteśmy bardzo dumni smile.gif
Auto 100% uliczne bez żadnych większych niedogodności w jeździe na co dzień (jedynie sprzęgło wymagało przyzwyczajenia)
Maszyna dobrze znana w gronie Zetkowiczów, doczekała się nawet swojej prezentacji na Youtube jeszcze jak miała nitro...:


MODEL:
Nissan 370Z rocznik 2011

Silnik:
- Kute tłoki Wiseco 9:1 (96mm - pojemność up to 3731ccm)
- Kute korbowody Eagle ze śrubami ARP 2000
- Całość wraz z kołem zamachowym, pasowym i dociskiem sprzęgła
wyważone uwzględniając nową mniejszą masę kutych tłoków i korb
- Śruby głowicy ARP L19
- Śruby do podpór wału ARP
- Panewki główne i korbowodowe OEM Nissan, odpowiednio dobrane pasowania
- Uszczelki pod głowicą OEM Nissan
- Autorski mod rozrządu coby zmniejszyć współotwarcie i tym samym turbodziurę


Turbo Kit firmy Boosted Performance oparty o:
- Turbosprężarka PT6266 T4 na twinscrollu A/R 1.15
- 2 x wastegaty Tiala 38mm
- Bov 50mm Tial
- Wtryski 750ccm
- Pompa paliwa Aeromotive 340 l/h
- Intercooler śmieszny taki 1 to 2 o wymiarach rdzenia 25"x9"x3.5"
- Orurowanie tłoczące 2" > 2,5" i 70mm między coolerem a przepustnicami
- Orurowanie tłoczące pod fabryczne kolektory wydechowe
- Downpipe 3"
- Turbo siedzi nisko więc jest układ, który elektryczną pompką wysysa olej z turbosprężarki
- Spacer pod miskę olejową coby więcej oleju wchodziło (ok. 1L) i było
miejsce na ściek
- Zimniejsze świece zapłonowe z GTR-a
- Relocation kit filtra oleju
- Rurki i drobne duperele...


Układ Wydechowy:
- Przelot by El-tec 2 x 2,5"

Elektronika:
- Wsio wystrojone na seryjnym ECU w czasie rzeczywistym z opcją wyboru mapy (Puki co są dwie: pod PB98 oraz pod Vpower 100)
- Zmienione przepływki na GT MAF-y które "widzą" znacznie więcej
- Kontrola trakcji GTM Race Logic z Launch Control
- Boost kontroler HKS EVC 6
- Szerokopasmówka oraz EGT Innovate

Układ chłodzenia:
- Zimniejszy termostat Mischimoto 68*
- Programowa zmiana zarządzaniem wentylatorów
- 30 rzędowa chłodnica oleju + podstawka Mocala z Termostatem

Układ napędowy:
- Poduszki silnika Z1 Poliuretanowe
- Jednomasowe koło zamachowe South Bend o masie 9,4kg (prawie 5kg mniej odserii)
- Sprzęgło ACT z 6cio lopatkową tarczą spiekową
- Długi dyfer od Automatu o przełożeniu głównym 3,3 (manual 3,7)
- Poliuretanowe poduszki w tylnym dyfrze Whitelina
- Opony z tyłu R888 295/35R19

Zawieszenie:
- Seria, jedynie zmniejszone z tyłu pochylenie dla lepszej trakcji na
starcie ale mieści się w fabrycznej tolerancji

BODY KIT:
- Przedni zderzak oraz nakładki progowe Stillen
- Spoiler na tylnej klapie Nismo
- Zmiana koloru w ASP piaseczno z szaraka w półmatową czerwień smile.gif


DYNO:


CZASIKI:
0-200:



100-200:


Ćwiarteczka:


Filmiki jak się to odpycha i brzmi:
470KM w akcji


Sound


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 11 Nov 2014 - 14:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
yotomeczek
post Tue, 11 Nov 2014 - 15:24
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





Dlaczego dyfer z większym przełożeniem?
Jakie Vmax na poszczególnych biegach?


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Tue, 11 Nov 2014 - 15:48
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





szkoda, że poszedł półmat.auto zasługuje na to, żeby sie błyszczeć.


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujek_kamil
post Tue, 11 Nov 2014 - 18:02
Post #4


Super User
Dołączył: Sun, 21 February 2010
Skąd: Poznań, Iława





Po obejrzeniu niewiasty przeszedłem od razu do cyferek biggrin.gif



--------------------
Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz
Combo gleba i 9" alu - żonowóz
Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 11 Nov 2014 - 18:28
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(yotomeczek @ Tue, 11 Nov 2014 - 15:24) *
Dlaczego dyfer z większym przełożeniem?
Jakie Vmax na poszczególnych biegach?

Dłuższy dyfer dla poprawy trakcji wleciał

V-max przy 8000obr.min
1. 80km/h
2. 125km/h
3. 170km/h
4. 230km/h
5. 280km/h
6. cholera wie 322km/h jest przy ok. 7600...



--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Tue, 11 Nov 2014 - 18:42
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





To nie sprawdzaliście numeru sześć ??


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 11 Nov 2014 - 19:46
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Opony na to nie pozwalały...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdrianR32
post Tue, 11 Nov 2014 - 20:23
Post #8


Super User
Dołączył: Sun, 03 March 2013
Skąd: warszawa





Fajnie to musi sie odpychac.

skoro Silnik za kuty to ile maks mozna z tego zrobic ? i ile dmuchnąc ? 700-800KM idzie tu zrobic ?


--------------------
270+/510+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 12 Nov 2014 - 08:09
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Właścicielowi zależy jak jak największej trwałości i niezawodności. W planach jest zmiana coolera i muszli w turbinie bo obecna ma 50mm wyjscie i trochę dlawi... tuleje w silniku ok 750-800KM powinny przyjąć to jest teraz najdelikatniejsza część. Docelowo moc pewno do 600 podskoczy wink.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Wed, 12 Nov 2014 - 09:01
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Fajny projekt. Jezdzilem 370z w serii, wiec domyslam sie ze tutaj musi byc mega sympatycznie, zwlaszcza ze czas 100-200 jest naprawde dobry.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KamilC20XE
post Wed, 12 Nov 2014 - 10:06
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





Fajny projekt i 100-200 całkiem dobre smile.gif Gdzie wyważany był wał i reszta rzeczy ?


--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 12 Nov 2014 - 12:41
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na Krasnobrodzkiej wyważali, duże odwierty, robota wydaje się być okey, także żadnych wibracji w aucie nie czuć


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Michaswawa2
post Wed, 12 Nov 2014 - 17:20
Post #13


User
Dołączył: Tue, 17 December 2013
Skąd: wawer





Coobicio, a to jest ten 370z co ostatnio na cargo jechal z niebieskim seicento Turbo ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Wed, 12 Nov 2014 - 20:39
Post #14









QUOTE (Michaswawa2 @ Wed, 12 Nov 2014 - 18:20) *
Coobicio, a to jest ten 370z co ostatnio na cargo jechal z niebieskim seicento Turbo ?


laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
torek
post Thu, 13 Nov 2014 - 08:47
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Thu, 24 November 2011
Skąd: Wawa





Ładnie ładnie.. oponki robią swoje bo i trakcja dobra jest.


--------------------
Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015
Mazda 6Speed - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzyku
post Thu, 13 Nov 2014 - 10:25
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Sun, 15 July 2007
Skąd: Radom





O ile autko fajne, o tyle filmik cienki, a potencjał był dry.gif


--------------------
Kobieta gruba nie może być ładna, bo nawet jak jest ładna, to i tak wciąż jest gruba
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Thu, 13 Nov 2014 - 10:53
Post #17


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





jest niezle potwierdzam smile.gif
Ale dziwi mnie fakt ze podczas 0-200, ktore robione jest w 11.9s to 100-200 robione jest tutaj w az 7.7s. (wzgledem 6.7s jadac z rolki).

Czy auto ma tak niestabilne osiagi czy po prostu jest to auto "na dwa biegi" bo potem puchnie?
Jak da rade to zmierzcie 0-250 to bedzie wszystko jasne jak auto zachowuje sie w pelnym przedziale przyspieszenia i kiedy zaczyna puchnac.

Tak czy siak Pozdrawiam i Gratuluje projektu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 13 Nov 2014 - 12:01
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





jak się 100-200 jedzie to jedna zmiana biegów następuje z 3 na 4 a z miejsca to dwójkę się ciągnie do 120 potem 3 i cztery stąd 1 sek gorzej bo jedna zmiana biegu więcej...
Tak mi się wydaje biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujekwaldus
post Thu, 13 Nov 2014 - 12:05
Post #19


Frequent User
Dołączył: Fri, 26 October 2012





to bez sensu:) - nie az sekunda (wzgledem czasu BEST)
ja mam roznice 0.1-0.4s podczas 2->3->4 i 3->4, a zeby bylo ciekawej rekord 100-200 mam wlasnie z miejsca wink.gif

Tak czy siak jestem w kontakcie z wlascielem Nissana i widze ze nie zamierza sie poddawac, ma smaka na niebieskie M6 i cos czuje ze przyszly sezon moze byc ciekawy wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Thu, 13 Nov 2014 - 23:45
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





podobno to niebieskie M6 Competicione dostało wciry, tak samo jak jakiś Rudy prawie 640Konny 350Z biturbo...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

26 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 15:58