Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Corrado syncro 2.7 biturbo wydmuszka
Reksio
post Sun, 05 Jan 2014 - 15:57
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 05 January 2014





Witam wpadl mi ostatnio do glowy pomysl kupna VW corrado. Sprawa wyglada tak ze chcialbym wsadzic do niego silnik od audi s4 2.7 bit. i naped 4 buty. Auto w srodku mialo by byc gole, jedynie 2 kubelki klatka bezpieczenstwa i deska. Jest mi w stanie ktos polecic zaklad ktory by sie tego podjol w jakich sensownych pieniadzach. Moj budzet na same modyfikacje 40-50 tys. Czy jest to realne w takiej kasie?

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 05 Jan 2014 - 15:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
FOOR!4
post Sun, 05 Jan 2014 - 16:34
Post #2


Frequent User
Dołączył: Sun, 24 December 2006
Skąd: 3CITY





A to ma byc wzdluznie czy poprzecznie bo mowa o 4x4 ? A nie lepiej R32/36 na Haldexie ? Jest paru tunerow ktorzy to ogarna razem z uturbieniem ( nie wiem czy w takich pieniadzach i co mialoby wchodzic w ramach budzetu ale to inna sprawa) ale przynajmniej obyloby sie bez drastycznego ciecia jak w przypadku motoru 2.7 wstawionego wzdluznie. Problem z zawieszeniem z przodu, magiel. Kiedys widzialem Corrado z 2.7 i walka byla mocna z zawieszeniem a ten bialy to wyglada jakby z przodem a4 dojechali do Corkowej budy, wiec gruuubo.



Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 05 Jan 2014 - 16:41
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Jest sens? Dobra, to było głupie pytanie.
Tak na prawdę to na robotę będziesz miał jakieś 30 tysięcy, bo reszta pójdzie na silnik i napędy (zakup, jakieś tam odświeżenie, wymiana uszczelek, może turbin). Może i jest to wykonalne, ale bardzo ciężko będzie Ci znaleźć kogoś, kto zrobi to dobrze, w rozsądnych pieniądzach (ile to rozsądne pieniądze w tym wypadku?) i przede wszystkim w umówionym terminie. Masz jeszcze co najmniej 2 inne możliwe rozwiązania:
- kupić s4 i modować. Faje auto, za taka kasę kupisz dobry egzemplarz i coś tam jeszcze pogrzebiesz. Plusem będzie to, że auto masz od początku i możesz sobie upalać pomiędzy kolejnymi przeróbkami.
- wstawić do corrado vr6 obojętnie w której opcji i dołożyć do tego haldexa i to uturbić. Plusem jest to, że nie tniesz całej podłogi i nie lepisz jej jako customa. W niektórych sytuacjach auto będzie nieco wolniejsze/gorsze w prowadzeniu niż s4, ale będzie to tańsze w wykonaniu. Potencjał silników podobny, vr tańszy jeśli chodzi o uturbienie na singlu.

Tak czy siak, corrado jest kapitalnym autem, ale dużo czasu i kasy pochłonie w takiej opcji.
Życzę powodzenia wink.gif


CYTAT(Reksio @ Sun, 05 Jan 2014 - 17:57) *
Witam wpadl mi ostatnio do glowy pomysl kupna VW corrado. Sprawa wyglada tak ze chcialbym wsadzic do niego silnik od audi s4 2.7 bit. i naped 4 buty. Auto w srodku mialo by byc gole, jedynie 2 kubelki klatka bezpieczenstwa i deska. Jest mi w stanie ktos polecic zaklad ktory by sie tego podjol w jakich sensownych pieniadzach. Moj budzet na same modyfikacje 40-50 tys. Czy jest to realne w takiej kasie?

Pozdrawiam


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Sun, 05 Jan 2014 - 17:22
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





Za te pieniadze zrobisz r32 turbo na 500PS w budzie corado:) Jak cos wal na PW


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 05 Jan 2014 - 18:43
Post #5


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





lepiej poprzecznie R32T z haldexem zrobić niż rzeźbic V6 i napedy wzdłuzne, bo raczej budzetu braknie


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
golfiarz1
post Sun, 05 Jan 2014 - 20:08
Post #6


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 May 2011
Skąd: lublin





http://www.youtube.com/watch?v=KYxyWl4faj4

dlaczego ma sie gorzej prowadzic od s4 tutaj polskie corrado z silnikiem 16vturbo z napedem syncro
wlozy r32 z haldexem niebedzie wielkiej zezby uturbi i bedzie mial niezly przcinak wazacy kolo 1000 1100kg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reksio
post Sun, 05 Jan 2014 - 22:47
Post #7


Rookie
Dołączył: Sun, 05 January 2014





Rozumiem, R32t odpada chcialbym 2.7 bit w corrado bo mam sentyment do tego auta. I ten motor bo podoba mi sie praca i mozliwosc modyfikacji tego silnika. Powie mi ktos jaki bylby koszt podniesienia mocy w tym silniku do 400-500 koni. Jesli mowicie ze jest za duzo zachodu z przerobkami to moze poszukam jakies corrado vr6 w serii i kupie s4 i podrobie albo celowac odrazu w RS4.... Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sun, 05 Jan 2014 - 22:58
Post #8


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Lepiej posłuchaj kolegów i wstaw 3.2 + turbo, możliwości większe niż 2.7, fajniejszy dźwięk, silnik tańszy no i znacznie łatwiejszy swap. Firmy tuningowe kombinują jak podpinać VR6 wzdłużnie w A4 zamiast 2.7 turbo bo ma większy potencjał, ty masz łatwą drogę i kombinujesz odwrotnie wink.gif Fajnie być oryginalnym, ale nie na siłę, 500+ konne corrado w 4 butach pospolite nigdy nie będzie smile.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 06 Jan 2014 - 12:56
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Syncro prowadzi się totalnie z dupy, jest nieprzewidywalnym napędem. Z haldexem jest trochę lepiej, ale to i tak nie jest półka prawdziwego quattro.

Golfa w syncro miałem, wiem co piszę. A polecenie 2 zakrętów na śniegu bokiem nie dowodzi tego, że to auto się dobrze prowadzi. Spróbuj go podciąć ręcznym, zobacz co się stanie wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 06 Jan 2014 - 13:36
Post #10


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(pinin @ Mon, 06 Jan 2014 - 14:56) *
Syncro prowadzi się totalnie z dupy, jest nieprzewidywalnym napędem. Z haldexem jest trochę lepiej, ale to i tak nie jest półka prawdziwego quattro.

Golfa w syncro miałem, wiem co piszę. A polecenie 2 zakrętów na śniegu bokiem nie dowodzi tego, że to auto się dobrze prowadzi. Spróbuj go podciąć ręcznym, zobacz co się stanie wink.gif


No a miałeś to tak wychwalane przez siebie prawdziwe quattro? Rozkład momentu bez poślizgu 60 przód, 40 tył i masakrycznie ciężki silnik wiszący za przednią osią, lata się fajnie po śniegu i tak każdym 4wd, ale osobiście lepiej mi się jeździło po śniegu audi s3 270 KM niż "prawdziwymi" quattro (s4 b5, s8 d2). Dopiero od RS4 B7 trochę zmienili ten napęd i więcej mocy idzie na tył, wcześniej to był bardzo "bezpieczeny" napęd ale prowadził się mało sportowo.
I tak do R32 niebardzo da się podpiąć syncro, raczej tylko haldex, można dołożyć sterownik haldexa i na prawdę jest fajnie.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
golfiarz1
post Mon, 06 Jan 2014 - 14:22
Post #11


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 May 2011
Skąd: lublin





CYTAT(pinin @ Mon, 06 Jan 2014 - 14:56) *
Syncro prowadzi się totalnie z dupy, jest nieprzewidywalnym napędem. Z haldexem jest trochę lepiej, ale to i tak nie jest półka prawdziwego quattro.

Golfa w syncro miałem, wiem co piszę. A polecenie 2 zakrętów na śniegu bokiem nie dowodzi tego, że to auto się dobrze prowadzi. Spróbuj go podciąć ręcznym, zobacz co się stanie wink.gif



a ja mam golf2 i latalem nim z moca 100 KM z syncro potem latalem 300KM syncro a teraz latam 300KM z haldexem ze sportowym sterownikiem i znam roznice jak prowadzi sie takie autko teraz spinajac haldexa na sztywno max rozklad napedeu 50/50 lekki tyl i jak masz umiejetnosci to latasz tym autkiem po torze jak kazdym starym audi qatro zawsze dodatkowo mozna zeszperowac tyl bedzie jeszcze lepiej wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 06 Jan 2014 - 17:06
Post #12


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(rennen @ Mon, 06 Jan 2014 - 15:36) *
No a miałeś to tak wychwalane przez siebie prawdziwe quattro? Rozkład momentu bez poślizgu 60 przód, 40 tył


od zawsze quattro ma 50/50 na centralnym torsenie

od RS4 B7 i B8 , A5 itd ma juz 40 przód 60 tył a przede wszystkim silnik juz tak nie wisi z przodu i prowadzenie zmieniło sie bardzo na korzysc


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
16vg60
post Mon, 06 Jan 2014 - 18:21
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Sat, 11 June 2011
Skąd: lublin





CYTAT(Reksio @ Mon, 06 Jan 2014 - 00:47) *
to moze poszukam jakies corrado vr6 w serii i kupie s4 i podrobie albo celowac odrazu w RS4.... Pozdrawiam


moim zdaniem ,to jest najlepsze rozwiazanie ,corrado vr6 w fajnym stanie zostaw w oryginale i zawsze bedziesz mial cos warty model ,s4 wiekszosc tunerow Ci dlubnie w te moce i masz cos do upalania ,a w przypadku takiej wydumki corrado v6tt quattro gdzie ktos bedzie Ci to rzezbil x czasu i za jeszcze wieksze pieniadze lepej sobie odpusc ,ew. rs4 b5 wub.gif


--------------------
GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars
S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car
GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Tue, 07 Jan 2014 - 11:55
Post #14


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





CYTAT(cowboy @ Mon, 06 Jan 2014 - 19:06) *
od zawsze quattro ma 50/50 na centralnym torsenie

od RS4 B7 i B8 , A5 itd ma juz 40 przód 60 tył a przede wszystkim silnik juz tak nie wisi z przodu i prowadzenie zmieniło sie bardzo na korzysc


w S4 B7 jest jeszcze to rozwiązanie z "wiszącym silnikiem przed osią" ??
mogłoby się wydawać, że RS4 B7 to tylko takie rozwinięcie S4 B7


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciekr
post Tue, 07 Jan 2014 - 12:15
Post #15


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009





Moim zdaniem nie ma co wyważać otwartych drzwi, tylko brać takie coś:

http://otomoto.pl/audi-rs4-C31635707.html

Jest temat o tym aucie, można prześledzić szczegóły budowy ( http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=94547 ). Zbudowanie Corrado z 2.7 i napędem 4x4 wyjdzie pewnie niewiele mniej (na odpowiednim poziomie), tu masz gotowy, mocny projekt, wsiadasz i jeździsz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 07 Jan 2014 - 14:39
Post #16


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(przemek530d @ Tue, 07 Jan 2014 - 13:55) *
w S4 B7 jest jeszcze to rozwiązanie z "wiszącym silnikiem przed osią" ??
mogłoby się wydawać, że RS4 B7 to tylko takie rozwinięcie S4 B7


napisałem zbyt ogólnie i zastosowałem skrót myslowy wink.gif
w RS4 B7 jest torsen 40/60, a od modelu B8 i A5 jest skrzynia nowego typu (0B2/0B4) z dyfrem w dzwonie gdzie sprzegło jest za osią gdzie zyskuje sie dobre 15-16cm


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vwcorjacek
post Sun, 12 Jan 2014 - 17:18
Post #17


User
Dołączył: Sun, 27 November 2005
Skąd: dolny śląsk





CYTAT(golfiarz1 @ Sun, 05 Jan 2014 - 22:08) *
http://www.youtube.com/watch?v=KYxyWl4faj4

dlaczego ma sie gorzej prowadzic od s4 tutaj polskie corrado z silnikiem 16vturbo z napedem syncro
wlozy r32 z haldexem niebedzie wielkiej zezby uturbi i bedzie mial niezly przcinak wazacy kolo 1000 1100kg



CYTAT(pinin @ Mon, 06 Jan 2014 - 14:56) *
Syncro prowadzi się totalnie z dupy, jest nieprzewidywalnym napędem. Z haldexem jest trochę lepiej, ale to i tak nie jest półka prawdziwego quattro.

Golfa w syncro miałem, wiem co piszę. A polecenie 2 zakrętów na śniegu bokiem nie dowodzi tego, że to auto się dobrze prowadzi. Spróbuj go podciąć ręcznym, zobacz co się stanie wink.gif


Tak się składa że cor 4x4 z linku jest mój,i jakoś nie zauważyłem żeby prowadził się totalnie z dupy.Prawdopodobnie pinin,miałeś klinicznie nie żywe syncro i z tąd taka opinia o nie przewidywalności...latałem nim z mocą ca 240-260 ps za czasów 2.0 16vt po suchym i po śniegu i moim zdaniem jeżeli napęd jest sprawny to auto prowadzi się przewidywalnie...a ręczny??? nie potrzebowałem w cor ręcznego nawet po to ,żeby obrócić się na suchej dwupasmowej jezdni....
Obecnie syncro zastąpił 4mot i 6 biegów z mk4. Gdyby nie zmiana motorowni na vr6T napewno napędu bym nie ruszał.


--------------------
Corrado 4motion Limited Edition
VR6T
B2 CQ 2.2T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Sun, 12 Jan 2014 - 21:53
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





A przy okazji gratulacje pięknego corrado opisz go w projektach od A do Z chętnie by sie czytało o takim swapie na 2,7bit
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 12 Jan 2014 - 21:55
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Tak, miałem zakatowany napęd i na jego podstawie wydaję opinie o tej technologii. Proszę Cię.
Nie jednym autem z syncro jeździłem, passatami, golfami, trójkę w syncro miałem przez 2 lata. I tak, dla mnie napęd, który w zakręcie jak się dopina to ciężko jest stwierdzić gdzie auto poleci (z haldexem jest podobnie, więc to nie wina jednego zakatowanego syncro) jest średnio przydatny przy mocy 500+km. Do wygrzebania się ze śniegu - jak najbardziej. Do latania szybkiego po zakrętach - jest dużo lepszych rozwiązań.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vwcorjacek
post Sun, 12 Jan 2014 - 22:05
Post #20


User
Dołączył: Sun, 27 November 2005
Skąd: dolny śląsk





Już samo stwierdzenie, że coś Ci się w napędzie "dopinało" wskazuje jaki on był sprawny wink.gif Pewnie powietrza w przednich kołach miałeś więcej...chyba wiesz o czym mówie jeżeli tak dobrze znasz ten napęd smile.gif


--------------------
Corrado 4motion Limited Edition
VR6T
B2 CQ 2.2T
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:21