![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 January 2014 ![]() |
Witam wpadl mi ostatnio do glowy pomysl kupna VW corrado. Sprawa wyglada tak ze chcialbym wsadzic do niego silnik od audi s4 2.7 bit. i naped 4 buty. Auto w srodku mialo by byc gole, jedynie 2 kubelki klatka bezpieczenstwa i deska. Jest mi w stanie ktos polecic zaklad ktory by sie tego podjol w jakich sensownych pieniadzach. Moj budzet na same modyfikacje 40-50 tys. Czy jest to realne w takiej kasie?
Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
A to ma byc wzdluznie czy poprzecznie bo mowa o 4x4 ? A nie lepiej R32/36 na Haldexie ? Jest paru tunerow ktorzy to ogarna razem z uturbieniem ( nie wiem czy w takich pieniadzach i co mialoby wchodzic w ramach budzetu ale to inna sprawa) ale przynajmniej obyloby sie bez drastycznego ciecia jak w przypadku motoru 2.7 wstawionego wzdluznie. Problem z zawieszeniem z przodu, magiel. Kiedys widzialem Corrado z 2.7 i walka byla mocna z zawieszeniem a ten bialy to wyglada jakby z przodem a4 dojechali do Corkowej budy, wiec gruuubo.
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Jest sens? Dobra, to było głupie pytanie.
Tak na prawdę to na robotę będziesz miał jakieś 30 tysięcy, bo reszta pójdzie na silnik i napędy (zakup, jakieś tam odświeżenie, wymiana uszczelek, może turbin). Może i jest to wykonalne, ale bardzo ciężko będzie Ci znaleźć kogoś, kto zrobi to dobrze, w rozsądnych pieniądzach (ile to rozsądne pieniądze w tym wypadku?) i przede wszystkim w umówionym terminie. Masz jeszcze co najmniej 2 inne możliwe rozwiązania: - kupić s4 i modować. Faje auto, za taka kasę kupisz dobry egzemplarz i coś tam jeszcze pogrzebiesz. Plusem będzie to, że auto masz od początku i możesz sobie upalać pomiędzy kolejnymi przeróbkami. - wstawić do corrado vr6 obojętnie w której opcji i dołożyć do tego haldexa i to uturbić. Plusem jest to, że nie tniesz całej podłogi i nie lepisz jej jako customa. W niektórych sytuacjach auto będzie nieco wolniejsze/gorsze w prowadzeniu niż s4, ale będzie to tańsze w wykonaniu. Potencjał silników podobny, vr tańszy jeśli chodzi o uturbienie na singlu. Tak czy siak, corrado jest kapitalnym autem, ale dużo czasu i kasy pochłonie w takiej opcji. Życzę powodzenia ![]() Witam wpadl mi ostatnio do glowy pomysl kupna VW corrado. Sprawa wyglada tak ze chcialbym wsadzic do niego silnik od audi s4 2.7 bit. i naped 4 buty. Auto w srodku mialo by byc gole, jedynie 2 kubelki klatka bezpieczenstwa i deska. Jest mi w stanie ktos polecic zaklad ktory by sie tego podjol w jakich sensownych pieniadzach. Moj budzet na same modyfikacje 40-50 tys. Czy jest to realne w takiej kasie?
Pozdrawiam -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 April 2009 Skąd: zabrze ![]() |
Za te pieniadze zrobisz r32 turbo na 500PS w budzie corado:) Jak cos wal na PW
-------------------- <tu była sygnatura komercyjna>
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
lepiej poprzecznie R32T z haldexem zrobić niż rzeźbic V6 i napedy wzdłuzne, bo raczej budzetu braknie
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=KYxyWl4faj4
dlaczego ma sie gorzej prowadzic od s4 tutaj polskie corrado z silnikiem 16vturbo z napedem syncro wlozy r32 z haldexem niebedzie wielkiej zezby uturbi i bedzie mial niezly przcinak wazacy kolo 1000 1100kg |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 05 January 2014 ![]() |
Rozumiem, R32t odpada chcialbym 2.7 bit w corrado bo mam sentyment do tego auta. I ten motor bo podoba mi sie praca i mozliwosc modyfikacji tego silnika. Powie mi ktos jaki bylby koszt podniesienia mocy w tym silniku do 400-500 koni. Jesli mowicie ze jest za duzo zachodu z przerobkami to moze poszukam jakies corrado vr6 w serii i kupie s4 i podrobie albo celowac odrazu w RS4.... Pozdrawiam
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Lepiej posłuchaj kolegów i wstaw 3.2 + turbo, możliwości większe niż 2.7, fajniejszy dźwięk, silnik tańszy no i znacznie łatwiejszy swap. Firmy tuningowe kombinują jak podpinać VR6 wzdłużnie w A4 zamiast 2.7 turbo bo ma większy potencjał, ty masz łatwą drogę i kombinujesz odwrotnie
![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Syncro prowadzi się totalnie z dupy, jest nieprzewidywalnym napędem. Z haldexem jest trochę lepiej, ale to i tak nie jest półka prawdziwego quattro.
Golfa w syncro miałem, wiem co piszę. A polecenie 2 zakrętów na śniegu bokiem nie dowodzi tego, że to auto się dobrze prowadzi. Spróbuj go podciąć ręcznym, zobacz co się stanie ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Syncro prowadzi się totalnie z dupy, jest nieprzewidywalnym napędem. Z haldexem jest trochę lepiej, ale to i tak nie jest półka prawdziwego quattro. Golfa w syncro miałem, wiem co piszę. A polecenie 2 zakrętów na śniegu bokiem nie dowodzi tego, że to auto się dobrze prowadzi. Spróbuj go podciąć ręcznym, zobacz co się stanie ![]() No a miałeś to tak wychwalane przez siebie prawdziwe quattro? Rozkład momentu bez poślizgu 60 przód, 40 tył i masakrycznie ciężki silnik wiszący za przednią osią, lata się fajnie po śniegu i tak każdym 4wd, ale osobiście lepiej mi się jeździło po śniegu audi s3 270 KM niż "prawdziwymi" quattro (s4 b5, s8 d2). Dopiero od RS4 B7 trochę zmienili ten napęd i więcej mocy idzie na tył, wcześniej to był bardzo "bezpieczeny" napęd ale prowadził się mało sportowo. I tak do R32 niebardzo da się podpiąć syncro, raczej tylko haldex, można dołożyć sterownik haldexa i na prawdę jest fajnie. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
Syncro prowadzi się totalnie z dupy, jest nieprzewidywalnym napędem. Z haldexem jest trochę lepiej, ale to i tak nie jest półka prawdziwego quattro. Golfa w syncro miałem, wiem co piszę. A polecenie 2 zakrętów na śniegu bokiem nie dowodzi tego, że to auto się dobrze prowadzi. Spróbuj go podciąć ręcznym, zobacz co się stanie ![]() a ja mam golf2 i latalem nim z moca 100 KM z syncro potem latalem 300KM syncro a teraz latam 300KM z haldexem ze sportowym sterownikiem i znam roznice jak prowadzi sie takie autko teraz spinajac haldexa na sztywno max rozklad napedeu 50/50 lekki tyl i jak masz umiejetnosci to latasz tym autkiem po torze jak kazdym starym audi qatro zawsze dodatkowo mozna zeszperowac tyl bedzie jeszcze lepiej ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
No a miałeś to tak wychwalane przez siebie prawdziwe quattro? Rozkład momentu bez poślizgu 60 przód, 40 tył od zawsze quattro ma 50/50 na centralnym torsenie od RS4 B7 i B8 , A5 itd ma juz 40 przód 60 tył a przede wszystkim silnik juz tak nie wisi z przodu i prowadzenie zmieniło sie bardzo na korzysc -------------------- |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 11 June 2011 Skąd: lublin ![]() |
to moze poszukam jakies corrado vr6 w serii i kupie s4 i podrobie albo celowac odrazu w RS4.... Pozdrawiam moim zdaniem ,to jest najlepsze rozwiazanie ,corrado vr6 w fajnym stanie zostaw w oryginale i zawsze bedziesz mial cos warty model ,s4 wiekszosc tunerow Ci dlubnie w te moce i masz cos do upalania ,a w przypadku takiej wydumki corrado v6tt quattro gdzie ktos bedzie Ci to rzezbil x czasu i za jeszcze wieksze pieniadze lepej sobie odpusc ,ew. rs4 b5 ![]() -------------------- GOLF MK4 R32 OEM-niuu toys
RS4 B5 SPORTEC -family cars S3 8l ABT ,BAM ,Imola Gelb -wife car GOLF MK2 RALLYE R32 4M...-toys |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
od zawsze quattro ma 50/50 na centralnym torsenie od RS4 B7 i B8 , A5 itd ma juz 40 przód 60 tył a przede wszystkim silnik juz tak nie wisi z przodu i prowadzenie zmieniło sie bardzo na korzysc w S4 B7 jest jeszcze to rozwiązanie z "wiszącym silnikiem przed osią" ?? mogłoby się wydawać, że RS4 B7 to tylko takie rozwinięcie S4 B7 -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 ![]() |
Moim zdaniem nie ma co wyważać otwartych drzwi, tylko brać takie coś:
http://otomoto.pl/audi-rs4-C31635707.html Jest temat o tym aucie, można prześledzić szczegóły budowy ( http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=94547 ). Zbudowanie Corrado z 2.7 i napędem 4x4 wyjdzie pewnie niewiele mniej (na odpowiednim poziomie), tu masz gotowy, mocny projekt, wsiadasz i jeździsz. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
w S4 B7 jest jeszcze to rozwiązanie z "wiszącym silnikiem przed osią" ?? mogłoby się wydawać, że RS4 B7 to tylko takie rozwinięcie S4 B7 napisałem zbyt ogólnie i zastosowałem skrót myslowy ![]() w RS4 B7 jest torsen 40/60, a od modelu B8 i A5 jest skrzynia nowego typu (0B2/0B4) z dyfrem w dzwonie gdzie sprzegło jest za osią gdzie zyskuje sie dobre 15-16cm -------------------- |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Sun, 27 November 2005 Skąd: dolny śląsk ![]() |
http://www.youtube.com/watch?v=KYxyWl4faj4 dlaczego ma sie gorzej prowadzic od s4 tutaj polskie corrado z silnikiem 16vturbo z napedem syncro wlozy r32 z haldexem niebedzie wielkiej zezby uturbi i bedzie mial niezly przcinak wazacy kolo 1000 1100kg Syncro prowadzi się totalnie z dupy, jest nieprzewidywalnym napędem. Z haldexem jest trochę lepiej, ale to i tak nie jest półka prawdziwego quattro. Golfa w syncro miałem, wiem co piszę. A polecenie 2 zakrętów na śniegu bokiem nie dowodzi tego, że to auto się dobrze prowadzi. Spróbuj go podciąć ręcznym, zobacz co się stanie ![]() Tak się składa że cor 4x4 z linku jest mój,i jakoś nie zauważyłem żeby prowadził się totalnie z dupy.Prawdopodobnie pinin,miałeś klinicznie nie żywe syncro i z tąd taka opinia o nie przewidywalności...latałem nim z mocą ca 240-260 ps za czasów 2.0 16vt po suchym i po śniegu i moim zdaniem jeżeli napęd jest sprawny to auto prowadzi się przewidywalnie...a ręczny??? nie potrzebowałem w cor ręcznego nawet po to ,żeby obrócić się na suchej dwupasmowej jezdni.... Obecnie syncro zastąpił 4mot i 6 biegów z mk4. Gdyby nie zmiana motorowni na vr6T napewno napędu bym nie ruszał. -------------------- Corrado 4motion Limited Edition
VR6T B2 CQ 2.2T |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
A przy okazji gratulacje pięknego corrado opisz go w projektach od A do Z chętnie by sie czytało o takim swapie na 2,7bit
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Tak, miałem zakatowany napęd i na jego podstawie wydaję opinie o tej technologii. Proszę Cię.
Nie jednym autem z syncro jeździłem, passatami, golfami, trójkę w syncro miałem przez 2 lata. I tak, dla mnie napęd, który w zakręcie jak się dopina to ciężko jest stwierdzić gdzie auto poleci (z haldexem jest podobnie, więc to nie wina jednego zakatowanego syncro) jest średnio przydatny przy mocy 500+km. Do wygrzebania się ze śniegu - jak najbardziej. Do latania szybkiego po zakrętach - jest dużo lepszych rozwiązań. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sun, 27 November 2005 Skąd: dolny śląsk ![]() |
Już samo stwierdzenie, że coś Ci się w napędzie "dopinało" wskazuje jaki on był sprawny
![]() ![]() -------------------- Corrado 4motion Limited Edition
VR6T B2 CQ 2.2T |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:21 |