Shoutbox 0 nowych PW 


44 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> Coobcio SAAB 900NG - Najmocniejszy SAAB w Polsce, 556KM i 589Nm @ 2,1 bara z Holset HX40@16cm2
Coobcio
post Sun, 07 Nov 2010 - 10:57
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





MODEL:
SAAB 900NG 2.0 Turbo z 1995 roku


Silnik:
- Swap głowicy z silnika B235 (Saab 9-5 2,3L) + przetoczone talerzyki zaworowe by pasowały twardsze sprężyny zawrowe z z Nissanowego SR20VE
- Porting kolektora ssącego z oryginalnego silnika bo cham miał zwężki przy wtryskach paliwa...
- Usunięcie płytki grzejnej miedzy kolekotrem ssącym a głowicą - przewężenie masakryczne
- Turbosprężarka Garrett T3/T4 z gorącym żeliwem które kiedyś miałem wsadzić do srebrnej primy - AR .82
- Zewnętrzny WG 35mm od Sida
- Kolektor wydechowy by Motowydech na rurkach 48,3x3,2mm

Modyfikacje bloku:
Brak bo i po co... ponoć seryjny dół (korby, tłoki, wał) w serii przyjmują pod 700KM smile.gif

Układ dolotowy:
- Powiększony wlot do seryjnej puszki oraz wkładka K&N + kwaśna rura ssąc fi 76mm z Machoniowego Nissana Sunny GTi + trochę gumek Jacky
- Intercooler z Saaba 9-3 2,2 TID

Układ wydechowy:
Przelot fi 70mm na tłumiku z odzysku (Packa środkowy z 200SX S14a by El-tec)

Układ wtryskowy:
Wtryski siemens DECA 630ccm

Elektronika:
A wszystko sobie wystroiłem na seryjnym ECU + dołożyłem do niego elektrozawór sterujący turbiną z Saaba 9-5

Układ chłodzenia:
ze względu na gabaryty przytyrtytkowany wentylator z Nissana Primery

Układ napędowy:
Seria z tym że sprzęgło w miarę świeże bo zmieniane przy 240 tyś km a obecny przebieg auta 336 tyś km...

Zawieszenie:
Seria + amorki świerze Bilstein B4 - z takimi go już kupiłem smile.gif

BODY KIT:
Seria... i niech tak zostanie smile.gif

Aj urzekły mnie te Saaby...
Na co dzień woziłem pupę 9-5 z którego po taniości paroma piedołami doszedłem do ok. 300KM i 500Nm - silnik 2,3... I to były takie moje pierwsze zabawy z elektroniką Saaba zresztą bardzo przyjemną smile.gif

Tak więc postanowiłem wyrzeźbić sobie coś w miarę mocnego i również po taniości, większość części pochodzi z odzysku i pałętała się po garażu, jakoś trafiła mi się niesamowita okazja na Saaba 900 w coupecie ktora u pana pod domem stała od prawie roku, blacharsko stan bardzo dobry mechanicznie prawie też...
Jej największy mankament to cieknący szyber dach, tak wieć przejąłem ją po cenie dwóch par markowych butów i zaczęły się moje zmagania z tą maszyną smile.gif

Po naprawach zabrałem się za tuningi a więc:

Dolocik:



Oraz strojenie w czasie rzeczywistym po którym auto zamiast się wzmocnić to zmuliło się do potęgi za sprawą drobnej awari końcowego tłumia BOSAL:


Tak więc po szybkiej na prawie polegającej na wyrwaniu chwasta, kolejnym modem było zastąpienie kata 60mm rurką, a także zastępienie seryjnego intercoolera co ma wlot i wylot z jednej storny, przelotowym intercolerem z Saaba 9-3 2,2 TID (diesel 125KM):


Co wymagało odemnie zdjęcie zderzaka i przy tej okazji wywaliłem klimę bo jakoś tak za bardzo przepych panował pod maską:


Wówczas maszynę wystroiłęm na doładowaniu 1 bara - tak pi razy oko powinna mieć coś kolo 255KM i 370Nm - w końcu to malutki Garreccik T25...

Dalej moje mody skupiły się na wrzuceniu większe suszarki tak więc wleciała ta która kiedyś dumnie siedziała na mojej srebrnej Primerze P10 czyli Garret T3 AR 60 zimna i AR .63 gorąca, by ją przypasować trzeba było wystrugać nowy kolekotr wydechowy oraz dorobić DP, odrazu przy tej okazji został zrobiony cały wydech fi 70mm od suszarki po sam koniec, parę foto z tejże operacji:



No i efekt przy doładwoaniu takim samym jak na poprzedniej turnice czyli 1bara i przy użyciu wtrysków paliwa Siemens DECA 630cm:


Coś mi w tej chwili nie pasowało bowiem Primera przy doładowaniu w granicach 1-1,1 bara dysponowała mocą 320KM i 420Nm a silnik o tej samej pojemności tak więc zacząłem rozkminiać i na stronie wikipedi wyczytałem że te stare silniki saaba miały schrzanione głowice tzn. te nowsze Saaby mają głowice o większej przepustowości za to mniej agresywne wałki rozrądu tak wiec zrobiłem Combo - wleciał łep z Saaba 9-5 2,3 turbo a wałki pozostały z mojej 900 przy okazji chciałbym silnik nieco wyzej krecić jak seryjne 6400obr.min to postanowiłem że jakoś wrzucę twardsze spręzyny zaworowe z Nissana SR20VE - hehe jeszcze nikt tego przedemną nie robił tongue.gif

Łep spadł, tłoczki do czyszczenia, i blok do skrobania, przelot 330tyś km wszystko wygląda jak z fabryki - zero porgu, zero pobierania oliwy i takie tam, można więc się szykować na moce 500KM:


Ta cholerna grzałka dławi przepływ o jakieś 20% nie wiem czemu służy teoretycznie lepszemu rozruchowi w zimie:


Dodatkowy wyfrezowałem 4,5mm mięsa z kanałów ssących na wysokości wtrysków paliwa:


I takie oto porónanie mas zaworów w jednej i drugiej głowicy (dla przykładu tylko ssaki w wydechowych podoba różnica):



Szklaneczki w nowym motorze też lżejsze o blisko 10 gram...

Tutaj zrobiłem porónanie sprężyn zaworowych:


Głowicę delikatnie przy prowadnicach zaworowych poprawiłem przy użyciu wiertarki i freza i położyłem na oczyszczonym bloku na stalowej uszczelce dedykowanej do Saaba 9-5 - chlastnąłem tylko w niej dwie dziurki na wodę...

Całość już prawie poskładana:


Korzystając z okazji pomocy licznego stada z osiedla w mig ogarneliśmy lutowanie pod maską bowiem przeniosłem czujnik temperatury wody z kolektora ssącego w miejsce wyjścia wody z głowicy (w 900 tej czujnik znajdował się w kolekotrze ssącym i woda go grzała nowa głowica miała zaślepione wyjście wody do kolektora).

Tak przebiegają prace ukończeniowe:


Zupełnie nie jak w Polsce, czterech bowiem robiło smile.gif

A poniżej efekty po zmianie głowicy także bez dostrajania i doładowanie bez zmian 1 bar:


Po zmianie głowicy postanowiłem wrzucić jakąś taką sporawą turbinkę a więc dorwałem na allegro jakiegoś Garretta T3/T4 parę telefonów wirnik wydechowy 57mm a więc będzie pasować moje żeliwko wydechowe AR.82 tak więc postanowiłem ją zakupić i czym prędzej udać się do motowydechu smile.gif

Nowa turbinka:


Żeliwo wydechowe AR.82 z 30mm wyjściem na WG (z 5 lat czekało na swoją porę):


I kolejne zabawki ale z nich tylko wykorzystałem jak narazie WG:


Montaż jak i modyfikowanie downpipe i zamontowanie zewnetrzego WG zajęło parę godzin walcząc wspólnymi siłami w motowydechu.
Auto wystrojone przy doładowaniu 1,45 bara - bo na więcej nie pozwoliła chińska pompa paliwa wygenerowało prawie 400KM i 440Nm:


Gdyby to była seryjna pompa paliwa (wallbro siedzi orginalnie w Saabie) to z pewnością dało by się coś więcej wystrugać bowiem AFR od 6000obr.min do odcinki wskakiwał na 12,5 i wciąż rósł...

Tak więc na chwilę obecną zmieniłem tą chińską pompę paliwa:


Na wewnątrz zanurzeniowego BOSCHA 040 o wydajności 330L:



Oraz przy tej okazji wszystkie 3,5mm zwężki w układzie paliwowym potraktowałem wiertłem 5mm - coby waszki starczyło pod te 700KM jak podaje BOSCH smile.gif

Wóz mam już od blisko 2 miesięcy tak więc tępo prac raczej powolne bo jak zawsze na swoje auto nie ma się nigdy czasu...
W tym tygodniu Robercik z Motowydechu wystruga mi fajny Intercooler na bazie dostarczonego mu oraz zrobi rurę łączącą go z przepsutnicą na fi 60mm bo seryjna ma skromne 50m

Na chwilę obecną auto robi:
0-100km/h w ok 5,7 sek
0-180km/h w 12,65 sek
1/4 mili w 13,6 sek przy 184,5km/h (odcinka 3 biegu)

Słabo wychodzi czas 1/4 mili i to mimo opon R888 pożyczonych od samego mistrza JEMIOŁA za co mu bardzo dziękuje, wydaje mi się ze przesunięcie limitera z obecnych 7300 obr.min do 8000 da mi maks prędkość na odcince III biegu w granicach 200km/h i wóczas może te z 0,5 sek się urwie bowiem obecnie jakieś 40 metrów sunę na odcince nie przyspieszejąc w tym czasie nic a nic...

A z ciekawostek dodam że nie mam problemów z trakcją bowiem zewnętrzny WG o gigantycznym rozmiarze zawora wynoszącym 35mm daje mi możliwość dowonego ustawiania doładowania.
A więc ustawiłem je nastęująco:
1. bieg doładownie w przedziale 0,5-0,6 bara
2. bieg od 1,15 do 1,35
3 bieg w górę po całości 1,45 bara...

W wolnej chwili będę zmieniać sprzęgło bo seryjne już siada a ma niby tylko przejechane 96 tyś km...
Przy tej okazji planuję wyjąć silnik i przygotować go pod obroty rzędu 8500 czyli:
- usunąć łańcuch z wałków wyrównowarzających
- wyważyć układ korbowo tłokowy - specjalnie do tego celu zakupiłem drugą wagę w lidlu smile.gif

Aha śmieszne jest to w tym silniku że ma skok tłoka raptem 76mm więc można go kręcić i kręcić gdyby nie seryjna hydraulika w głowicy która właśnie znosi tylko 8500-8600 obr.min...

A i jeszcze zdjęcia świadczące o zadziorności zewnętrznej tego mojego Saaba:





I po naklejkach by mój rodzony brat:


Aha i chciałbym podziękować za pomoc przy pracy Limonowi, dwóm zupełnie przypadkowo napotkanym przybłędą których imion nie pamiętam, sąsiadowi zapalonemu wędkarzowi, Jemiołowi za laczki, ekipie z Motowydechu oraz Rafałowi z Kreatora mocy chyba wiadomo za co...
A oraz Ubiqowi za projekt graficzny.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 07 Nov 2010 - 10:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Flathead
post Sun, 07 Nov 2010 - 11:26
Post #2


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





No w końcu, szkoda że niuton nie jest na poziomie 550+, bo w końcu te silniki do tego są stworzone.
P.S. Cichociemny killer wink.gif Bo chyba po takim 15 letnim parchu nikt się nie spodziewa atrakcji.


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 07 Nov 2010 - 11:32
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





super projekt ale lepiej wyg;adal bez tych naklejek smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Qulek
post Sun, 07 Nov 2010 - 11:46
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Tue, 03 October 2006
Skąd: Kielce





Fajny projekt, bez naklejek był ciekawszy.


--------------------
STOP PIJANYM KIEROWCOM
Ford Focus TDCi 123KM@327Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 07 Nov 2010 - 11:47
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





CYTAT(kosiniak @ Sun, 07 Nov 2010 - 11:32) *
super projekt ale lepiej wyg;adal bez tych naklejek smile.gif

Naklejki robione były z myślą o zlocie na 10 lecie Saab Klub Polska, no robił mi je za free brat i tak troszkę szkoda psuć jego pracę ale szczerz powiem że jak na niego patrze to najlepiej by było pozostawić absolutnie seryjny wygląd t i grzebnąć go na te 500KM...

Ps. Auto ma w tej chwili 336 tyś km przelotu i od nowości nic nie było robione z silnikiem poza regularną wymianą oleju i wydaje mi się że to jest sposób na długowieczność...

Pss. ciekawe czy na tej suszarce i na dużym ic i grubszej rurce tłoczącej uda mi się te 500KM zrobić czy nie będę musiał np. wałków rozrządu mu wymieniać...

Aha nie chwaliłem się ale od jednego z naszych formułowiczów zakupiłem 3 barowy map sensor GM tak więc będzie dmuchane 1,95 bara smile.gif



--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sun, 07 Nov 2010 - 11:55
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(Coobcio @ Sun, 07 Nov 2010 - 12:47) *
ale szczerz powiem że jak na niego patrze to najlepiej by było pozostawić absolutnie seryjny wygląd t i grzebnąć go na te 500KM...
smile.gif i tak zrob smile.gif a jak chcesz brata przekonac do tego zeby je zdjac to pokaz mu ten temat smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Sun, 07 Nov 2010 - 12:10
Post #7


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





Gdyby nie naklejki to byłby to 101% sleeper biggrin.gif
Fajny projekcik i gratki za nowatorskie podejście odnośnie sprężynek tongue.gif


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafal.d
post Sun, 07 Nov 2010 - 12:11
Post #8


User
Dołączył: Sat, 26 September 2009
Skąd: warszafka





Same auto , jak i sposób jego "przygotowania" jak dla miszczu wink.gif
ale faktycznie gdyby wyglądał jak totalna seria (czyt. jak w sumie stary acz dla niektórych ciekawy parch)to byłoby dużo ciekawiej\

pozdrawiam


--------------------
BMW M3 IMPREZA STI FABIA RS 200+ BMW 330D BMW 325TDS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
werladyn
post Sun, 07 Nov 2010 - 12:17
Post #9


User
Dołączył: Fri, 06 August 2010





Zdejmuj te wlepy daj jakiś ładny lakier i będzie świetny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K@rol
post Sun, 07 Nov 2010 - 12:28
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 December 2005





Świetny Saab. Gdyby nie te naklejki to mega sleeper ohmy.gif

Fotele masz z Subaru?
Bedziesz wybebeszal czy zostaje z wnetrzem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 07 Nov 2010 - 12:48
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Fotele mam z WRX 2002 rok fajna sprawa bo się składają i normalnie można wygodnie zasiąść na tylnej czarnej skórze biggrin.gif
Auto warzy w granicach 1350KG kuracja odchudzająca by mu się przydała ale bardziej jak poprawa osiągów jara mnie w Saabie robienie mocy smile.gif

Jak do 500KM dociągnę to mimo takiej wagi chyba będzie dobrze iść...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Javie
post Sun, 07 Nov 2010 - 12:52
Post #12


Super User
Dołączył: Sat, 12 July 2008





Szpera jest/będzie ? Bo nie doczytałem nigdzie, chyba, że jest w serii ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:04
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Nie ma szpery i jakoś nie czuje potrzeby jej domontowywania auto w zakrętach i tak słabo się spisuje a na prostej doskonale sobie radzi seryjny boost controller wbudowany w Seryjne ECU smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:07
Post #14


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





500 koni w takiej budzie? A co na to seryjna skrzynia i przeniesienie napedu? Jesli ta fura zniesie 450nm i 450 koni, to chyba sprzedaje swoje padla , kupie saaba 900 i odstawie Ci go na pare dni wink.gif


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:07
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





swietne wyniki i oby bylo wiecej wink.gif

Coobcio wiesz moze jaka wytrzymalosc ma skrzynia?


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:12
Post #16


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





700 spokojnie zniesie.


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:19
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kurcze z półtorej godziny pisałem tego posta i zapomniałem zapodać aktualnego wykresu którym jedzie auto, oto i on:


Wykres słabiutki z inercji a spadek powyżej 6000 jest z powodu ubogiej mieszanki, przez co Tronic5 sobie samoczynnie cofał zapłon po mimo że zmniejszyłem mu czułość wszystkich 4 czujników stuku (programowo oczywiście) A tak do tych 6000 AFR jest na poziomie 11...

Ps. właśnie seryjna skrzynia to słabość Saaba, a to za sprawą przełożeń oraz precyzji...
W Saab Klubie mamy bliźniaczą 900 która po swapie silnika na 2,3 i na GT28RS przy doładowaniu 2 barów miała 616Nm oczywiście wszystko seria tylko sprzęgło od Vigena (230mm z mocniejszym dociskiem, a mimo to lekko pracuje i jest w pełni uliczne)

Ps. najmocniejszy znany mi Saab 900 z seryjnego silnika 2.0 oraz napędu ma zrobione 666KM i 700 parę Nm na Holsecie Super HX40 oraz na wałkach ENEM 272 10,6mm, fabrycznie dobry silnik fajnie by było jakiegoś drift woza na jego bazie zrobić i upalać przez 5 sezonów pod rząd wymieniając tylko oliwę i świece a nie zmagać się z igrekami czy panewkami korbowymi...

Jak remont w Saabie 9-5 kiedyś swoim robiłem to miał on panewki korbowodowe większe od głównych w SR20 biggrin.gif

Ps. Bobrze powoli szykuj tam dla mnie większe wtryski 630ccm obstawiam że maks do 450KM mi starczą a to mało trochę...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rottie
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:24
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 09 March 2003
Skąd: Londyn





Fajny... bez naklejek.

AWD sie nie da z niego zrobic? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:33
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Waśnie w necie widziałem parę projektów że ludzie pakują te silniki do Opla Astry i łączą ze skrzynią biegów F25...
Jakby przepiąć F28 z Calibry oraz tylny most to fajnie mogło by być...

Ps. Poniżej daję linka do ciekawego artykułu pewnego Saaba 900 który to mnie tak zmotywował do działania:
http://www.stcf.net/Tribute_2x4.pdf


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 07 Nov 2010 - 13:46
Post #20


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Fajny projekt. Zrobiony z głową i bez wydawania worka pieniędzy .Ładnie moc poszła do góry po zmianie czapki. Gratulacje


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

44 Stron V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 12:47