![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sat, 17 May 2014 Skąd: Częstochowa ![]() |
Witam proszę o analizę logów statycznych mojego BMN-a podczas porannego rozruchu. Silnik ciężko kręci zanim odpali po czym przez chwilę nierówno pracuje.
LOG Czy synchronizacja wałka jest w porządku ? na ciepłym mam wartość: 4,11. -------------------- Sprzedam:
_http://www.racingforum.pl/CzAeci-18T-wtrys...da-t123831.html |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Czy synchronizacja wałka jest w porządku ? na ciepłym mam wartość: 4,11. Nie. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Sat, 17 May 2014 Skąd: Częstochowa ![]() |
Nie. Czyli trzeba ustawić na 0 lub lekki - ? Skąd zatem taka wartość synchronizacji i czy aktualna wartość będzie miała wpływ na ciężkie odpalanie po dłuższym postoju ? -------------------- Sprzedam:
_http://www.racingforum.pl/CzAeci-18T-wtrys...da-t123831.html |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Taka wartość synchronizacji jest, ponieważ przy wymianie rozrządu ktoś nie raczył podłączyć VAGa i sprawdzić kąt, 5 minut to szmat czasu przecież.
Taka wartość jak masz może mieć wpływ na gorsze odpalanie oraz podszarpywanie podczas spokojnej jazdy. Odnośnie odpalania na zimnym w TDI PD to zacząłbym klasycznie - sprawdzenie świec żarowych i uszczelek pod pompkami. ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sat, 17 May 2014 Skąd: Częstochowa ![]() |
Oringi na pompkach wymienione komplet oraz uszczelki pompy vacum.
Brak błędów świec żarowych poza tym słabo odpala nawet przy +15 ale po postoju. -------------------- Sprzedam:
_http://www.racingforum.pl/CzAeci-18T-wtrys...da-t123831.html |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sat, 17 May 2014 Skąd: Częstochowa ![]() |
Jestem po regeneracji pompowtryskiwaczy siemens, wszystkie 4 szt. Niestety tępe odpalanie na zimnym silniku zostało takie jak było ... oczywiście nowe uszczelniacze pod pompki również trafiły.
Kąt synchronizacji zostanie zmieniony na 0 i przejrzana zostanie chłodnica paliwa. Do tej pory zostało zrobione: uszczelki na PD, nowe PD, uszczelki na pompie vacum, sprawdzone ciśnienie sprężania, układ paliwowy, świece żarowe, filtr paliwa. Auto ma duży problem z odpaleniem tylko i wyłącznie na zimnym silniku po postoju około 1 dnia i więcej, kręci około 4-5 sec po czym zaskakuje jakby na 3 gary i od razu na 4 czuć to wyraźnie. Czy takie ciężkie odpalanie może powodować przestawiony kąt o te 4 stopnie ? Jakieś pomysły porady ? -------------------- Sprzedam:
_http://www.racingforum.pl/CzAeci-18T-wtrys...da-t123831.html |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Taka wartość jak masz może mieć wpływ na gorsze odpalanie oraz podszarpywanie podczas spokojnej jazdy. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Sat, 17 May 2014 Skąd: Częstochowa ![]() |
Ale aż tak żeby nie mógł normalnie odpalić na zimnym silniku ? Na ciepłym i częściowo zagrzanym odpala od dotknięcia rozrusznika.
-------------------- Sprzedam:
_http://www.racingforum.pl/CzAeci-18T-wtrys...da-t123831.html |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Ale aż tak żeby nie mógł normalnie odpalić na zimnym silniku ? Na ciepłym i częściowo zagrzanym odpala od dotknięcia rozrusznika. Głowica do roboty - nie szukaj dalej i nie wydawaj kolejnych pieniędzy na pół środki. -------------------- Klub 100kucy/1L
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sat, 17 May 2014 Skąd: Częstochowa ![]() |
Głowica do roboty - nie szukaj dalej i nie wydawaj kolejnych pieniędzy na pół środki. Skąd takie wnioski ? Silnik nie kopci ani nie pobiera oleju tym bardziej, że przebieg jest stosunkowo niski. -------------------- Sprzedam:
_http://www.racingforum.pl/CzAeci-18T-wtrys...da-t123831.html |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ciężki z Ciebie gość, prowadzisz zbędne debaty zamiast zejść do auta i w 30 minut przestawić rozrząd od góry tak, żeby synchro było w okolicy zera. Ustaw jak ma być i zobacz jak będzie z odpalaniem porannym.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Sat, 17 May 2014 Skąd: Częstochowa ![]() |
Nie mam jeszcze auta u siebie a pracę przy rozrządzie zleciłem mechanikowi.
-------------------- Sprzedam:
_http://www.racingforum.pl/CzAeci-18T-wtrys...da-t123831.html |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
To zleć mu ustawienie rozrządu
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
mis nie 30min a 10 min
![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
Jak sie regulacja skonczyla to nawet 30min za malo.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 22 July 2014 ![]() |
Paliwo się cofa i tyle .
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 12 December 2017 ![]() |
Paliwo może się cofać, pomiędzy pompkami, a filtrem. Generalnie to może być sporo rzeczy. Rozrząd raczej też nie pomoże, ale tak i tak trzeba to ogarnąć.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Sat, 17 May 2014 Skąd: Częstochowa ![]() |
Też mi się wydaje, że rozrząd tutaj tego nie naprawi. Tak jak wyżej napisałem sprawdziłem chyba już wszystkie rzeczy, została do ustawienia synchronizacja i do sprawdzenia chłodnica paliwa ale to będę wiedział dopiero pod koniec tygodnia. Przeczytałem setki stron na forach w których ten temat jest dogłębnie poruszany i nie znalazła się jednoznaczna przyczyna odpowiadająca za ciężkie odpalanie tego silnika po dłuższym postoju.
-------------------- Sprzedam:
_http://www.racingforum.pl/CzAeci-18T-wtrys...da-t123831.html |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 November 2015 ![]() |
W przypadku użycia blokad w 99% przypadków synchro jest blisko zera i nie trzeba korygować, ale jak widzę w co drugim tdi ustawiony rozrząd na flamaster to mnie zalewa krew, blokady 20zł kosztują.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Paprochom szkoda 20zł na blokady i 20zł na vagcoma, którym sprawdziliby synchro, tego nie zmienisz.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:15 |