Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Chłodnica płynu wspomagania potrzebna ??
mlody1921
post Fri, 03 Feb 2012 - 18:41
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





Witam mam troche problemów z upchaniem IC a chłodnica wspomagania ma z 130cm pytanie czy można ją zaślepić czy poprostu dorobić połowe mniejszą i jakos tam upchać ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 03 Feb 2012 - 18:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Cubus
post Fri, 03 Feb 2012 - 19:07
Post #2


Rookie
Dołączył: Fri, 22 June 2007





W poprzednim samochodzie nie miałem chłodnicy, mimo iż fabrycznie była. Skutków ubocznych nie zauważyłem. Zrób mniejszą i tyle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Fri, 03 Feb 2012 - 20:01
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



chłodnią często jest 2-3 metrowa rurka biegnąca do tylniej osi i spowrotem


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Fri, 03 Feb 2012 - 21:13
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Jak używane auto? Na 1/4 czy na ulicę się obejdzie. Ale do driftu czy na TA może się okazać, że nagle zgubisz wspomaganie.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Fri, 03 Feb 2012 - 23:02
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Albo wygotujesz płyn na np. kolektor wydechowy, też niefajne.


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Sat, 04 Feb 2012 - 10:21
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





No nic zastapie mniejsza, a jakiego materialu moge uzyc by ja zrobic? Rurka miedziana ale z koncowkami ma koncach by sie nie zagniotly pod wplywem opasek zakrecanych ma przewodach gumowych, miedz mozna wygiac i dopasowac

Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Sat, 04 Feb 2012 - 10:31
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



chłodnice dajesz na powrocie to nie ma tam strasznych cisnień więc nawet przewody zacisniete na zwykłej miedzi dadzą radę. Zawsze można zalutować grubsze zakończenia.
Tak jak pisałem możesz umieścić ją pod podwoziem zaraz za wyjsciem z magla wtedy z przodu zaoszczędzisz sobie miejsca.



--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert szcz.
post Sat, 04 Feb 2012 - 11:40
Post #8


User
Dołączył: Mon, 23 March 2009
Skąd: SZCZECIN





Wiele aut fabrycznie nie miało tych chłodnic, ja również wywaliłem z powodu braku miejsca na IC, przejeździło całe lato i nic niepokojącego się nie działo.


--------------------
Calibra BiT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Sat, 04 Feb 2012 - 13:32
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





Zależy do czego używasz auta. W drifcie lecisz na pełnej kontrze, przy gazie w podłodze (pompa wspomagania zap.. jak szalona) a płyn przelewa się zaworem obejściowym bo magiel i tak jest w krańcowym położeniu. W takiej sytuacji bardzo łatwo zagotować płyn. Rozwiązaniem było by zastosowanie pompy wspomagania elektrycznej uruchamianej tylko wtedy gdy potrzebne jest wspomaganie (np. Astra II, Fabia)


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzesi(E30)k
post Sat, 04 Feb 2012 - 13:46
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Tue, 13 January 2009
Skąd: Białystok





W większości BMW są chłodnice o zróżnicowanej długości, kształcie i wielkości więc zawsze możesz sobie coś dobrać. Kosztują grosze bo jako takie praktycznie nie zepsują się bez bodźca zewnętrznego tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Sat, 04 Feb 2012 - 14:04
Post #11


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





W normalnych warunkach nie potrzebna jest chlodnica ale pamietam ze wystarczylo 20min polatania bokiem w sniegu i wspomaganie pomalu zaczynalo zanikac. Tak wiec jezeli wiecej niz tylko normalna jazda to chlodnica jak najbardziej wskazana.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sat, 04 Feb 2012 - 14:35
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





ja po miesiącu latania po śniegu bokami w omedze wymieniałem pompe wspomagania
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:28