![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
Witam mam troche problemów z upchaniem IC a chłodnica wspomagania ma z 130cm pytanie czy można ją zaślepić czy poprostu dorobić połowe mniejszą i jakos tam upchać ?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 22 June 2007 ![]() |
W poprzednim samochodzie nie miałem chłodnicy, mimo iż fabrycznie była. Skutków ubocznych nie zauważyłem. Zrób mniejszą i tyle.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
chłodnią często jest 2-3 metrowa rurka biegnąca do tylniej osi i spowrotem
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Jak używane auto? Na 1/4 czy na ulicę się obejdzie. Ale do driftu czy na TA może się okazać, że nagle zgubisz wspomaganie.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Albo wygotujesz płyn na np. kolektor wydechowy, też niefajne.
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
No nic zastapie mniejsza, a jakiego materialu moge uzyc by ja zrobic? Rurka miedziana ale z koncowkami ma koncach by sie nie zagniotly pod wplywem opasek zakrecanych ma przewodach gumowych, miedz mozna wygiac i dopasowac
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
chłodnice dajesz na powrocie to nie ma tam strasznych cisnień więc nawet przewody zacisniete na zwykłej miedzi dadzą radę. Zawsze można zalutować grubsze zakończenia.
Tak jak pisałem możesz umieścić ją pod podwoziem zaraz za wyjsciem z magla wtedy z przodu zaoszczędzisz sobie miejsca. -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Mon, 23 March 2009 Skąd: SZCZECIN ![]() |
Wiele aut fabrycznie nie miało tych chłodnic, ja również wywaliłem z powodu braku miejsca na IC, przejeździło całe lato i nic niepokojącego się nie działo.
-------------------- Calibra BiT
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Zależy do czego używasz auta. W drifcie lecisz na pełnej kontrze, przy gazie w podłodze (pompa wspomagania zap.. jak szalona) a płyn przelewa się zaworem obejściowym bo magiel i tak jest w krańcowym położeniu. W takiej sytuacji bardzo łatwo zagotować płyn. Rozwiązaniem było by zastosowanie pompy wspomagania elektrycznej uruchamianej tylko wtedy gdy potrzebne jest wspomaganie (np. Astra II, Fabia)
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok ![]() |
W większości BMW są chłodnice o zróżnicowanej długości, kształcie i wielkości więc zawsze możesz sobie coś dobrać. Kosztują grosze bo jako takie praktycznie nie zepsują się bez bodźca zewnętrznego
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 03 January 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
W normalnych warunkach nie potrzebna jest chlodnica ale pamietam ze wystarczylo 20min polatania bokiem w sniegu i wspomaganie pomalu zaczynalo zanikac. Tak wiec jezeli wiecej niz tylko normalna jazda to chlodnica jak najbardziej wskazana.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
ja po miesiącu latania po śniegu bokami w omedze wymieniałem pompe wspomagania
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:28 |