Chiptuning 1.8T niemożliwy??, Katowice i okolice |
Chiptuning 1.8T niemożliwy??, Katowice i okolice |
Sun, 27 Feb 2011 - 12:43
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 February 2011 Skąd: Katowice |
Witam!
Na wstępie mojego postu chciałbym się przywitać i pozdrowić wszystkich forumowiczów SR. Odwiedziłem dziś moim sharanem jedną z firm tuningowych. 1.8T silnik AJH (poprzecznie). Pan zmierzył na hamowni 145 KM. Wylutował scalaka (bo po kablu się nie da) i wgrał do niego nowe "coś". Wynik 138 KM. Operacja została powtórzona i wynik 132 KM. Na koniec wgrał ponownie pierwotne oprogramowanie i powiedział, że się nie da. Po 3 godzinach pojechałem zniesmaczony do domu. Faktycznie nie da się tego ztuningować? -------------------- Sharan 1.8T AJH automat LPG
|
|
|
Wspieraj forum |
Sun, 27 Feb 2011 - 12:43
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
gość_Golfista_* |
Sun, 27 Feb 2011 - 12:58
Post
#2
|
|
Z jakiego miasta jesteś?
|
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 13:03
Post
#3
|
|
User Dołączył: Fri, 27 April 2007 |
Udaj się do tunera z prawdziwego zdarzenia. Napisz najpierw skąd jesteś na pewno ci kogoś polecimy.
|
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 13:04
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 |
Odwiedziłem dziś moim sharanem jedną z firm tuningowych. 1.8T silnik AJH (poprzecznie). A co to za firma która w niedziele jest czynna? -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 13:15
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy |
CYTAT A co to za firma która w niedziele jest czynna? Tesco, carrfour, i inne takie... |
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 15:23
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź |
Dla potomnych podaj nazwę Tunera, u którego się nie dało.
-------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 16:02
Post
#7
|
|
Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica |
Podaj podaj tego tunera, bo tak na moje oko, to nie wybierałeś tunera wg renomy, tylko wg ceny...
Witam!
Na wstępie mojego postu chciałbym się przywitać i pozdrowić wszystkich forumowiczów SR. Odwiedziłem dziś moim sharanem jedną z firm tuningowych. 1.8T silnik AJH (poprzecznie). Pan zmierzył na hamowni 145 KM. Wylutował scalaka (bo po kablu się nie da) i wgrał do niego nowe "coś". Wynik 138 KM. Operacja została powtórzona i wynik 132 KM. Na koniec wgrał ponownie pierwotne oprogramowanie i powiedział, że się nie da. Po 3 godzinach pojechałem zniesmaczony do domu. Faktycznie nie da się tego ztuningować? -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 17:20
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
Mi to śmierdzi jakimś gotowcem... Jeden gotowiec nie zadziałał, drugi nie zadziałał, to się nie da chipować. A właśnie, diagnostykę jakąkolwiek robił czy od razu chipa ?
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 19:11
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Wed, 01 March 2006 Skąd: Białystok |
uderz do GTO digitun.pl
|
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 19:28
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów |
Gotowcami pewno ale skąd u pana stasia Hamownia co robi gotowcami?
-------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 20:45
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 February 2011 Skąd: Katowice |
Post napisałem w sobotę, stąd tekst "dzisiaj". Chodziło oczywiście o sobotę.
Jestem z Katowic. Z polecanych osób na SR kontaktowałem się z Alligatorem (nie robi niestety z przepustnicą na linkę...) i zadzwoniłem do Krzysztofa J. ale tam wydawało mi się za drogo. Nie ukrywam, że cena miała istotne znaczenie. Sharan to samochód rodzinny, nie zależało mi więc na jakimś mega strojeniu. Pomyślałem: w miarę dobrze i niedrogo. Co do tego tunera, to nie chcę nikogo tu traktować personalnie, nie zależy mi na gnębieniu nikogo. Może tylko tak potrafi i już. Poza tym moja skromna wiedza nie pozwala mi zweryfikować jego umiejętności. Może faktycznie jest jakiś problem? Ale żeby ostrzec innych użytkowników to powiem tyle. Nie zapuszczajcie się do jednej z firm w mieście ZdW. -------------------- Sharan 1.8T AJH automat LPG
|
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 20:49
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 February 2011 Skąd: Katowice |
Mi to śmierdzi jakimś gotowcem... Jeden gotowiec nie zadziałał, drugi nie zadziałał, to się nie da chipować. A właśnie, diagnostykę jakąkolwiek robił czy od razu chipa ? Sprawdził błędy VAGiem. -------------------- Sharan 1.8T AJH automat LPG
|
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 20:50
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 February 2011 Skąd: Katowice |
Podaj podaj tego tunera, bo tak na moje oko, to nie wybierałeś tunera wg renomy, tylko wg ceny... To prawda. Szukałem czegoś niedrogiego. -------------------- Sharan 1.8T AJH automat LPG
|
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 21:09
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
Chcesz na chipa wydać 500zł ?
-------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 22:11
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 February 2011 Skąd: Katowice |
Chcesz na chipa wydać 500zł ? Za tą sama usługę proponowano mi następujące ceny: 800 zł, 1500 zł, 1800 zł. Jak wcześniej pisałem chciałbym mieć to zrobione dobrze, nie koniecznie drogo. Sharan to nie bolid. Może polecicie kogoś, kto zrobi dobrze a i mój portfel to przeżyje. -------------------- Sharan 1.8T AJH automat LPG
|
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 22:29
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 |
Chcesz na chipa wydać 500zł ? Spokojnie, Kolega się przyznał do popełnionego błędu, prosi o rady, zachowuje się jak najbardziej normalnie. Stwierdził, że nie miał wystarczającej wiedzy by wiedzieć, że to (jak mniemam) za 8 stów będzie zrobione ch....o. Wszystko opisał więc po co szyderstwo? |
|
|
Sun, 27 Feb 2011 - 23:12
Post
#17
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław |
po co szyderstwo? Widocznie się nie zrozumieliśmy, zapytałem tylko czy chce zrobić chip za 500zł(bo z takimi ludźmi się spotkałem, a i nawet 500zł nieraz było za dużo). -------------------- www.time4rally.pl
|
|
|
Mon, 28 Feb 2011 - 00:54
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 27 February 2011 Skąd: Katowice |
To może zacznijmy od początku.
Mam na imię Olgierd i jeżdżę nie tuningowanym samochodem VW Sharan 1.8T automat + LPG. Zrobiłem porządek z głowicą i założyłem nowa turbinę 058 145 703 J. Hamownia odczytała 145,6 KM i 196,3 Nm. Co mam zrobić, aby podnieść osiągi tej familijnej bryki? -------------------- Sharan 1.8T AJH automat LPG
|
|
|
Mon, 28 Feb 2011 - 01:46
Post
#19
|
|
Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz |
Co mam zrobić, aby podnieść osiągi tej familijnej bryki? .....skontaktować się z GTO/digitun -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
Mon, 28 Feb 2011 - 09:21
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 24 February 2011 |
Hamownia odczytała 145,6 KM i 196,3 Nm
Wzmocnienie samochodu zacząłbym od znalezienia usterki i wyeliminowania jej Gdzieś Ci uciekły 4 konie i 14 Nm do książkowych 150/210 a spodziewałbym się małego przerostu w stosunku do danych z tabelki Z mojego skromnego doświadczenia z moim turbo, to moc i moment silnika wyszła powyżej książkowej serii Zamiast 250 miałem 284 Nm w totalnie seryjnym setupie, wyłącznie po odświeżeniu silnika -------------------- www.astra-g-klub.pl
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 16:40 |