Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Celica VII 1ZZ-FE, Remont/swap/tuning
Sadi
post Fri, 20 Feb 2009 - 11:22
Post #1


User
Dołączył: Sat, 17 January 2009
Skąd: 3miasto





Witam

Mam problem i szukam doświadczonych ludzi z tematu. Interesuje mnie 200Hp z możliwością rozwoju.

Co kosztorysowo wyjdzie lepiej:
-Remontować 140 konną wersje na kutych gratach (taką posiadam, ale pali olej)
-Szukać VVTL-i i wrzucać czy remontować??

Troszkę szukałem i do tego silnika są zestawy turbo?? Pchać się w to czy nie(soft turbo)

I ostatnie pytanie odnośnie mechanika, czy jesteście w stanie kogoś polecić. Jak urodzą się dalej pytanie to bede pisał,

Z góry dziękuje za wszystkie rady...pozdro


--------------------
www.streetriders.pl
www.cmteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 20 Feb 2009 - 11:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PiurielSR
post Fri, 20 Feb 2009 - 11:59
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





Pytaj Bartka 1ZZ, jest na forum. Chyba będzie wiedział najlepiej smile.gif

Celica ZT To jego robota cool.gif


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sat, 21 Feb 2009 - 19:23
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Tylko turbo w tym aucie - nawet soft turbo da Ci o wiele więcej niż te marne 180Nm w VVTL-i,a koszty prawie podobne.

Pozdrawiam...


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sadi
post Sat, 21 Feb 2009 - 22:26
Post #4


User
Dołączył: Sat, 17 January 2009
Skąd: 3miasto





Juz dzwoniłem do zetec'a i mam do Ciebie numer, także jak tylko będzie hajs to jakieś kute tłoczki plus soft turbo i powinniśmy do 250HP dobić smile.gif Oczywiście wydech, dolot, ic, bov i teraz czy jakiś program, czy świnka, czy stand alone??


--------------------
www.streetriders.pl
www.cmteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Sun, 22 Feb 2009 - 22:34
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Wystarczy świnka


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Mon, 23 Feb 2009 - 11:34
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Tomson tez kiedys zrobił 330 konna VII gen , i nawet jezdziła tylko ciagłe problemy ze skrzynia... Ale Zastec ma chyba wieksze doswiadzczenie.


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Mon, 23 Feb 2009 - 23:17
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Skrzynia w VII klęka powyżej 300KM/380Nm, a najsłabszym ogniwem jest zębatka III biegu


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sadi
post Thu, 26 Feb 2009 - 09:45
Post #8


User
Dołączył: Sat, 17 January 2009
Skąd: 3miasto





Czy jakiś wybór co do elementów silnika takich jak panewki, tłoki, uszczelka pod głowę, kolektor, turbo, układ wydechowy, intercooler,, blow off, a co do świnki to chyba ecumaster??

Powoli trzeba się przymierzać do kosztorysowania, więc prosił bym o jakieś sugestie i propozycje.


--------------------
www.streetriders.pl
www.cmteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Thu, 26 Feb 2009 - 12:20
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





CYTAT(Sadi @ Sat, 21 Feb 2009 - 22:26) *
Juz dzwoniłem do zeteca i mam do Ciebie numer



Skoro masz numer do fachowca najlepszego w dziedzinie o którą pytasz, to nie rozumiem podchodów na forum z pytaniami o części.


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sadi
post Thu, 26 Feb 2009 - 13:39
Post #10


User
Dołączył: Sat, 17 January 2009
Skąd: 3miasto





Pytam, żeby inni też mogli z tego skorzystać. Tak mniej więcej na jakich gratach należało by złożyć 1zz-fe żeby pojeździł i dawał frajdy. Czy turbo typu t2 (t25/ czy może jakieś KK), a pytanie kierowałem głównie do Bartka... biggrin.gif biggrin.gif
Pozdrawiam całe SR


--------------------
www.streetriders.pl
www.cmteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Thu, 26 Feb 2009 - 16:25
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Przy tej pojemnosci to moze Gt28Rs? Takie było u Kazika tzn w tej 330 konnej, watek mozez sobie obejrzec na Celica club.org. Tylko musisz sie zarejesterowac..


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Fri, 27 Feb 2009 - 00:30
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





Z tego co wiem to Kazik miał turbo GT28R a nie RS


Oto sprawdzona wieloletnia specyfikacja:

soft turbo Celica/MR2 1.8 1zz-fe 230KM/260Nm, Corolla 1.6 VVT-i 3ZZ-FE 200KM/220Nm, 1.4 VVT-i 4ZZ-FE 170KM/200Nm

-silnik seryjny
-większe wtryskiwacze
-modyfikacja ukł. paliwowego
-turbo z potencjałem do 230-250KM
-kolektor żeliwny pod turbo by ZTR
-zalecane wzmocnienie zawieszenia silnika
-FMIC
-BOV
-świece irydowe
-DP 2.75"
-zalecany metalowy katalizator
-elektronika Power-Tec-Turbo

-tarcza sprzęgła spiek

Polecam ten zestaw do 1ZZ-FE jeśli ktoś chce "wokoło" objechać Celice z silnikiem 2ZZ-GE wink.gif

Istnieje jeszcze jedna specyfikacja seryjnego silnika na ok.240KM/280Nm - silnik dodatkowo zostaje odprężony na 9:1 i wymieniane są mocniejsze pierścienie tłokowe. Trwają testy - celica w tej specyfikacji ma dopiero przebieg 2tys.km i na razie ma się bardzo dobrze.



Turbo 1ZZ-FE do 320KM/380Nm

-kute tłoki
-kute korbowody
-wyważony wał i układ korbowo-tłokowy
-wzmocniony blok silnika
-wzmocnione śruby głowicy
-chłodnica oleju
-zawory seryjne
-seryjna metalowa uszczelka głowicy i panewki
-turbo z potencjałem do 350KM
-kolektor ZTR + śruby kolektora M10 seryjne M8
-większe wtryskiwacze
-modyfikacja ukł. paliwowego
-pompa Walbro 255HP
-przerobienie odmy
-wzmocnione zawieszenie silnika
-irydowe świece
-FMIC
-BOV
-DP 3" ukl. wydech. 2.75"
-sportowy katalizator
-większy MAF
-elektronika Power-Tec-Turbo
-olej Motul wymieniany co 7tys. km

-wzmocniony docisk + tarcza sprzęgłowa
-półosie/przeguby seria
-opony o szerokości min. 225 zalecane 245
-podstawa to hamulce - nie ma co oszczędzać

Taki zestaw "bangla" na GT28RS przy 300KM/380Nm już 3lata bez najmniejszego problemu, raz tylko zmieliłem zębatkę III biegu gdy silnik podkręciłem do 410Nm/325KM


Chyba te informacje wystarczą - o więcej info. proszę na PW

Pozdrawiam


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sadi
post Fri, 27 Feb 2009 - 08:25
Post #13


User
Dołączył: Sat, 17 January 2009
Skąd: 3miasto





Wystarczą w zupełności, pięknie wygląda taka lista. No nic trzeba zacząć odkładać fundusze i powoli zaopatrzyć się w graty...
Dzięki za info do szybkiego zobaczenia w Łodzi!!


--------------------
www.streetriders.pl
www.cmteam.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Fri, 27 Feb 2009 - 13:42
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





CYTAT(Bartek 1ZZ @ Fri, 27 Feb 2009 - 00:30) *
Oto sprawdzona wieloletnia specyfikacja:

...

Pozdrawiam



I to się nazywa prawidłowa odpowiedź na pytanie. Tjunerzy powinni brać przykład...

A nie zapytasz o coś i nie dostajesz odpowiedzi, lub dostajesz mega okrojoną do np. średnicy wydechu.


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 18:06