![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 17 January 2009 Skąd: 3miasto ![]() |
Witam
Mam problem i szukam doświadczonych ludzi z tematu. Interesuje mnie 200Hp z możliwością rozwoju. Co kosztorysowo wyjdzie lepiej: -Remontować 140 konną wersje na kutych gratach (taką posiadam, ale pali olej) -Szukać VVTL-i i wrzucać czy remontować?? Troszkę szukałem i do tego silnika są zestawy turbo?? Pchać się w to czy nie(soft turbo) I ostatnie pytanie odnośnie mechanika, czy jesteście w stanie kogoś polecić. Jak urodzą się dalej pytanie to bede pisał, Z góry dziękuje za wszystkie rady...pozdro -------------------- www.streetriders.pl
www.cmteam.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
-------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Tylko turbo w tym aucie - nawet soft turbo da Ci o wiele więcej niż te marne 180Nm w VVTL-i,a koszty prawie podobne.
Pozdrawiam... -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 17 January 2009 Skąd: 3miasto ![]() |
Juz dzwoniłem do zetec'a i mam do Ciebie numer, także jak tylko będzie hajs to jakieś kute tłoczki plus soft turbo i powinniśmy do 250HP dobić
![]() -------------------- www.streetriders.pl
www.cmteam.pl |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Wystarczy świnka
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Tomson tez kiedys zrobił 330 konna VII gen , i nawet jezdziła tylko ciagłe problemy ze skrzynia... Ale Zastec ma chyba wieksze doswiadzczenie.
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Skrzynia w VII klęka powyżej 300KM/380Nm, a najsłabszym ogniwem jest zębatka III biegu
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 17 January 2009 Skąd: 3miasto ![]() |
Czy jakiś wybór co do elementów silnika takich jak panewki, tłoki, uszczelka pod głowę, kolektor, turbo, układ wydechowy, intercooler,, blow off, a co do świnki to chyba ecumaster??
Powoli trzeba się przymierzać do kosztorysowania, więc prosił bym o jakieś sugestie i propozycje. -------------------- www.streetriders.pl
www.cmteam.pl |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Juz dzwoniłem do zeteca i mam do Ciebie numer Skoro masz numer do fachowca najlepszego w dziedzinie o którą pytasz, to nie rozumiem podchodów na forum z pytaniami o części. -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 17 January 2009 Skąd: 3miasto ![]() |
Pytam, żeby inni też mogli z tego skorzystać. Tak mniej więcej na jakich gratach należało by złożyć 1zz-fe żeby pojeździł i dawał frajdy. Czy turbo typu t2 (t25/ czy może jakieś KK), a pytanie kierowałem głównie do Bartka...
![]() ![]() Pozdrawiam całe SR -------------------- www.streetriders.pl
www.cmteam.pl |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Przy tej pojemnosci to moze Gt28Rs? Takie było u Kazika tzn w tej 330 konnej, watek mozez sobie obejrzec na Celica club.org. Tylko musisz sie zarejesterowac..
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
Z tego co wiem to Kazik miał turbo GT28R a nie RS
Oto sprawdzona wieloletnia specyfikacja: soft turbo Celica/MR2 1.8 1zz-fe 230KM/260Nm, Corolla 1.6 VVT-i 3ZZ-FE 200KM/220Nm, 1.4 VVT-i 4ZZ-FE 170KM/200Nm -silnik seryjny -większe wtryskiwacze -modyfikacja ukł. paliwowego -turbo z potencjałem do 230-250KM -kolektor żeliwny pod turbo by ZTR -zalecane wzmocnienie zawieszenia silnika -FMIC -BOV -świece irydowe -DP 2.75" -zalecany metalowy katalizator -elektronika Power-Tec-Turbo -tarcza sprzęgła spiek Polecam ten zestaw do 1ZZ-FE jeśli ktoś chce "wokoło" objechać Celice z silnikiem 2ZZ-GE ![]() Istnieje jeszcze jedna specyfikacja seryjnego silnika na ok.240KM/280Nm - silnik dodatkowo zostaje odprężony na 9:1 i wymieniane są mocniejsze pierścienie tłokowe. Trwają testy - celica w tej specyfikacji ma dopiero przebieg 2tys.km i na razie ma się bardzo dobrze. Turbo 1ZZ-FE do 320KM/380Nm -kute tłoki -kute korbowody -wyważony wał i układ korbowo-tłokowy -wzmocniony blok silnika -wzmocnione śruby głowicy -chłodnica oleju -zawory seryjne -seryjna metalowa uszczelka głowicy i panewki -turbo z potencjałem do 350KM -kolektor ZTR + śruby kolektora M10 seryjne M8 -większe wtryskiwacze -modyfikacja ukł. paliwowego -pompa Walbro 255HP -przerobienie odmy -wzmocnione zawieszenie silnika -irydowe świece -FMIC -BOV -DP 3" ukl. wydech. 2.75" -sportowy katalizator -większy MAF -elektronika Power-Tec-Turbo -olej Motul wymieniany co 7tys. km -wzmocniony docisk + tarcza sprzęgłowa -półosie/przeguby seria -opony o szerokości min. 225 zalecane 245 -podstawa to hamulce - nie ma co oszczędzać Taki zestaw "bangla" na GT28RS przy 300KM/380Nm już 3lata bez najmniejszego problemu, raz tylko zmieliłem zębatkę III biegu gdy silnik podkręciłem do 410Nm/325KM Chyba te informacje wystarczą - o więcej info. proszę na PW Pozdrawiam -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 17 January 2009 Skąd: 3miasto ![]() |
Wystarczą w zupełności, pięknie wygląda taka lista. No nic trzeba zacząć odkładać fundusze i powoli zaopatrzyć się w graty...
Dzięki za info do szybkiego zobaczenia w Łodzi!! -------------------- www.streetriders.pl
www.cmteam.pl |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Oto sprawdzona wieloletnia specyfikacja: ... Pozdrawiam I to się nazywa prawidłowa odpowiedź na pytanie. Tjunerzy powinni brać przykład... A nie zapytasz o coś i nie dostajesz odpowiedzi, lub dostajesz mega okrojoną do np. średnicy wydechu. -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 18:06 |