Camber & Toe TYŁ w E30 / Z3 / E36 Compact, GOTOWY KIT NA SPRZEDAŻ |
Camber & Toe TYŁ w E30 / Z3 / E36 Compact, GOTOWY KIT NA SPRZEDAŻ |
Wed, 26 Jan 2011 - 00:11
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska |
Jako że spotkałem się z problemem kupna zestawu do regulacji zbieżności - sam go zrobiłem do własnego auta przecierając szlaki, teraz proponuję kolegom identyczny zestaw na sprzedaż.
Jeśli posiadasz jeden z poniższych modeli: - E30 ( każde poza M3 ) - E36 Compact ( KAŻDE ) - Z3 ( wąski tył ) i borykasz się z problemem braku regulacji zbieżności kół tylnych oraz masz obniżone zawieszenie przez co negatyw pożera Twoje opony co 2tys km - ten zestaw jest dla Ciebie. Pomysł opiera się na oryginalnych śrubach mimośrodowych BMW oraz podkładkach blokujących te śruby w tylnej belce. Na śruby możliwa FV23% Na podkładki również ale cena wzrasta +23% Cena 340zł za 4 śruby + 8 podkładek 200zł za 8 podkładek 120zł za 4 podkładki Kontakt: W razie zainteresowania proszę o PW Pobieżna instrukcja montażu: -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 26 Jan 2011 - 00:11
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 26 Jan 2011 - 01:54
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk |
Śruby są identyczne jak w e46 ale M3 CSI do regulowania tylnego zawieszenia, komplet przed zmianą watu kosztował 111, coś koło tej sumy. Co do podkładek daj hallo na PW a podam ci wymiary jak ci potrzebne
|
|
|
Wed, 02 Feb 2011 - 19:32
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 February 2009 |
Problem zaczyna się z dostępnością części. w BMW M-Cars w Krakowie obsługa kłóci się że śruby od E39 są identycznej długości jak E36 / E46 , natomiast wg. katalogów jest inaczej. Tak czy owak zamówiłem wszystkie śruby , czekam na dostawę. Czy ma ktoś własny sposób na owe nakładki blokujące śruby lub jest w stanie polecić tokarza w okolicach południowego Krakowa ? Jako, że ten sam projekt chodzi mi po głowie od dłuższego czasu w rajdowej E30 a powstrzymuje mnie przed nim brak czasu :-( Śruby z e39 i belka czekają cierpliwie ;-) Skoryguj projekt, ze względu na średnicę łba śruby - wynosi ona: 32.90 - zatem wycięcie powinno mieć wymiar 33.00. Proponuję równiez wymiary zewnętrzne: 40.00 x 35.00. Mnie rónież interesuje wycięcie 8-miu sztuk - przypadkiem się składa, że również jestem z Krakowa :-) |
|
|
Thu, 03 Feb 2011 - 18:29
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk |
Na pewno się dogadacie a efekt jest wart poświęconia mu pracy. Ja polecam bo różnica w przyczepności tylnej osi jest kolosalna
|
|
|
Sat, 05 Feb 2011 - 23:59
Post
#5
|
|
User Dołączył: Wed, 20 August 2008 |
na forum BMW klub Polska jest osoba o nicku Piotres ktora przerabiala cos takiego o czym piszesz i z tego co pametam to ma nawet jeden kit na sprzedaz. W razie czego to moge cie z nim skontaktowac.
|
|
|
Sun, 06 Feb 2011 - 21:38
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 February 2009 |
Ja byłbym bardzo chętny na ten zestaw podkładek, jeśli tylko cena sensowna :-)
BTW: Może kojarzycie kogoś kto ma do sprzedania homologowany pojemnik hermetyczny na akumulator ? (Chcę przenieść akumulator a żeby zrobić to zgodnie z zasadami, to potrzebuje pojemnik. |
|
|
Tue, 08 Feb 2011 - 09:04
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska |
wiem, rozmawiałem z Piotrasem
Jego cena to 360zł sam sobie zrobiłem taki zestaw, co prawda kosztował mnie porównywalnie ale przynajmniej przetarłem szlaki. W związku z tym że mnóstwo ludzi pyta mnie czy załatwię - odpowiadam: JEST MOŻLIWOŚĆ KUPNA aktualizacja w pierwszym poście @yansvanhorn - to będziesz miał odbiór osobisty jak się zdecydujesz -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
Tue, 08 Feb 2011 - 12:03
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 February 2009 |
wiem, rozmawiałem z Piotrasem Jego cena to 360zł sam sobie zrobiłem taki zestaw, co prawda kosztował mnie porównywalnie ale przynajmniej przetarłem szlaki. W związku z tym że mnóstwo ludzi pyta mnie czy załatwię - odpowiadam: JEST MOŻLIWOŚĆ KUPNA aktualizacja w pierwszym poście @yansvanhorn - to będziesz miał odbiór osobisty jak się zdecydujesz Mnie interesują same podkładki - wyślij mi info z ceną za komplet. |
|
|
Tue, 08 Feb 2011 - 17:18
Post
#9
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 09 August 2009 Skąd: Dolny Śląsk |
jackolus podaj cene za same podkładki, za zestaw do regulacji samych kątów czyli 4 szt i za całośc
|
|
|
Wed, 09 Feb 2011 - 19:28
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
Zgodnie z fotami, to komplet na cały tył to 8szt blach 4 śruby z podkładkami tak? Jaki koszt samych blach? Patent dobry, ciekawe czy uda się go przenieść do forda...
|
|
|
Mon, 14 Feb 2011 - 23:58
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska |
Z tego co wiadomo przy obecnej ilości chętnych cena 8szt podkładek to 120zł (może ulec lekkiej zmianie)
4szt to 60zł Program do tokarki napisany, poszło wszystko do wycinania - jednak nie jestem w stanie podać konkretnej daty na kiedy przyjdzie mi paczka. Dla ciekawych: podkładki robi znajomy z forum Lancii czyli dla "Dziku" będziemy mieli ładną kooperację Lancia-BMW-Ford U mnie w Compakcie E36 zestaw zamontowałem, dzisiaj byłem na zbieżności i mam -0,5stopnia na glebie -8cm więc chyba działa -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
Wed, 16 Feb 2011 - 21:40
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory |
Zgodnie z fotami, to komplet na cały tył to 8szt blach 4 śruby z podkładkami tak? Jaki koszt samych blach? Patent dobry, ciekawe czy uda się go przenieść do forda... Dla Shoguna do wiśniowej robiłem coś w ten deseń. Od siebie dodam, że podobny patent ma sens we wszystkim na skośnym wahaczu. Czyli choćby CC/SC, Sierra/Scorpio, w/w BMW, nie wiem jak jest Omegą np. -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
Thu, 17 Feb 2011 - 22:44
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska |
Jako, że osoba, która zajmowała się całą sprawą, wyjeżdża za granice, przynajmniej na miesiąc także niestety temat się trochę oddala.
Patent sprawdzony dzisiaj na compacie, prosto nie było, ale zbieżność ustawiona, kąt pochylenia też jest ok, wszystko sprawdzone i zrobione, mogę tą przeróbkę gorąco polecić. Update cen w pierwszym poście. Są wysokie ze względu na frezowanie w normalnym zakładzie. Jeśli zależy Wam na czasie - proszę w wyszukiwarce allegro wpisać "camber compact" a wyskoczy aukcja pietresa TEMAT DO ZAMKNIĘCIA -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
Mon, 05 Jan 2015 - 15:13
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu |
Odgrzewam,słyszałem że są problemy z tą przeróbką bo siły działające na wahacz i tak po pewnym czasie przesuwają go na fasolkach,rozjeżdzając w ten sposób wcześniej ustawioną geometrię,przez co należy dość często kontrolowac kąty.Prawda to?
Wspawanie takiego zestawu nie będzie lepsze? http://www.iemotorsport.com/bmw/E30-suspen...oekit-lock.html |
|
|
Mon, 23 Nov 2015 - 20:01
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz |
Również odgrzewam,
Panowie gdzie najlepiej (-taniej, -szybciej) kupić śruby z mimośrodami do e30 ?? Sa jakieś dedykowane konkretnie do E30 czy kupować jakieś z toyoty mitsu czy innego auta? Jeśli można to bardzo bym prosił numer katalogowy z realoem lub chociaż z jakiego modelu szukać. Potrzebuje same śruby z podładkami "blaszki będe miał. btw. m52owner o blaszki zastępujące podkładki możesz sobie przefrezować żeby mieć ząbki natomiast żeby wykonać "ząbki" na tej blaszce z "bokami" musiałbyś to odgnieść jakimś negatywem, przez co wnioskuje że nie jest to za twardy materiał. Ja spróbuje albo przepiaskować powierzchnie tych blaszek albo kulować żeby troszke zwiększyć tam tarcie. -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 12:53 |