Camber Kit Z3 E30 E36compact, wymiary |
Camber Kit Z3 E30 E36compact, wymiary |
Wed, 14 Mar 2012 - 20:21
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 September 2008 |
jak ktos chce sobie zrobic to ponizej wymiary. do tego wystarczy sruby acentryczne z podkladkami od E39 w ASO kupic i ma sie pelna regulacje geometri tylnej belki.
link do zdjec w pelnej rozdzielczosci http://speedy.sh/CMqnG/camber-kit.zip jezeli brakuje jakiegos wymiary to podam |
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 14 Mar 2012 - 20:21
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 14 Mar 2012 - 23:02
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów |
Dzięki na maxa jestem właśnie na etapie regeneracji belki (wymiany tuleji) i napewno się to przyda super
-------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
Thu, 15 Mar 2012 - 08:27
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Jest tylko jeden problem bo zakładając taką regulację niema możliwości dokręcenia nakrętki (przynajmniej w e30). Z lewej strony może jeszcze jakoś by się udało ale z prawej niema szans bo nie podejdzie klucz bo jest zbiornik. Jedyna opcja to podczas regulacji co chwile opuszczać belkę.
|
|
|
Thu, 15 Mar 2012 - 11:43
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 13 January 2009 Skąd: Białystok |
To może nawet i lepiej bo jak tuleje na belce się zapieką to jest...armagedon
|
|
|
Thu, 15 Mar 2012 - 14:48
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 September 2008 |
spoko, nie ma za co. tutaj jeszcze takie cos:
|
|
|
Fri, 16 Mar 2012 - 20:28
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 November 2010 Skąd: Mazowsze / Małopolska |
Niezależnie od modelu ( E30 , Z3 , Compact ) żeby dokręcić zewnętrzne nakrętki trzeba przyciąć łeb poliuretanu / gumy , mieć zwinne rączki i cienki klucz.
Patent świetny, naprawdę polecam. - więcej trakcji - nie zżera opon tak często - możliwość ustawienia zbieżności -------------------- Nie bądź łosiem, włóż fał osiem.
BMW E36 340ti |
|
|
Fri, 16 Mar 2012 - 21:17
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 10 January 2009 Skąd: Poznań |
+1 jak kolega wyżej napisał ,sprawdzone -------------------- e30 is m4x race car
e30 is m42 daily e36 is m42 daily e46 is m4x compot daily/competition |
|
|
Sat, 17 Mar 2012 - 08:11
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 September 2008 |
szczegolnie ze robiac samemu te pokladki naprawde wychodzi to tanio, duzo taniej niz kupic od kogos gotowe. ostatnio tokarz bral po 10zl za sztuke, teraz chcial 20zl ale uwazam ze to kwestia dogadania sie
|
|
|
Sat, 17 Mar 2012 - 08:30
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Najlepszą opcją w tym wypadku to wsadzić śruby od zewnetrznej strony przed wprasowaniem tulei
|
|
|
Sun, 25 Mar 2012 - 22:10
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 08 September 2008 |
|
|
|
Sun, 01 Apr 2012 - 17:31
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 07 November 2004 Skąd: Nottingham,UK |
swietna sprawa, musze zrobic to w swoich e34, czy da sie spokojnie ustawic katy na 0stopni?
-------------------- ..........
|
|
|
Thu, 12 Apr 2012 - 13:57
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Nie wiem jak w e34 ale w e30 przy dużej glebie żeby tymi wichajstrami ustawić kąt na 0 to trzeba je przyspawać ustawiając od istniejącego otworu do góry, a nie na środku.
|
|
|
Fri, 13 Apr 2012 - 12:26
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu |
A nie można dać zwykłych płaskowników z otworem zamiast tych mimośrodów i poprostu po męsku zcisnąć-przecierz to się nie poluzuje.
Acha i o co chodzi z tym dokręceniem bo nie kumam?Nie można wyjąć całej belki,ustawić wahaczy i dokręcić na wyjętej belce? Nie wiem nigdy tego nie robiłem dlatego pytam |
|
|
Fri, 13 Apr 2012 - 14:23
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Można zrobić podłużne otwory i też będzie (ja tak mam u siebie zrobioną regulację kąta pochylenia koła) ale na zew. mocowania działają inne siły i trzeba sprawdzić czy się nie będzie przesuwać. U siebie zrobiłem takie blaszki na zew. mocowania ale na razie dam zwykłe śruby bez mimośrodów i zobaczę czy się będzie przesuwać.
Co do drugiej części pytania to jak po wyciągnięciu belki ustawisz zbieżność? |
|
|
Fri, 13 Apr 2012 - 22:12
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu |
Chyba nie będę się pier...ił i podniosę mocowania wyżej ale bez regulacji.O ile mniej więcej podnieść mocowanie aby nie przedobrzyć i nie zrobić z tyłu pozytywu? Auto będzie obniżone ok 40-60mm.
|
|
|
Sat, 14 Apr 2012 - 08:17
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
|
|
|
Sat, 14 Apr 2012 - 20:25
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 07 November 2004 Skąd: Nottingham,UK |
Nie wiem jak w e34 ale w e30 przy dużej glebie żeby tymi wichajstrami ustawić kąt na 0 to trzeba je przyspawać ustawiając od istniejącego otworu do góry, a nie na środku. rozumiem ze zakladales te nakladki, czyli srodkowe na belce na sama gore a zewnetrzne normalnie na srodku tak? (zeby 0 cambery ustawic w mega glebie) pozdro -------------------- ..........
|
|
|
Sun, 15 Apr 2012 - 14:22
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska |
Na środkowych mocowaniach nie mam tych blaszek bo uważam że tam są nie potrzebne. Mam tylko zrobione wyższe mocowania i w tych mocowaniach podłużne otwory.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 25 April 2024 - 14:06 |