Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> CITROEN C2 TURBO -PIERWSZY W POLSCE !!! A JEDNAK SIĘ DAŁO...
losdamianos
post Mon, 15 Oct 2007 - 22:31
Post #1


User
Dołączył: Sat, 20 January 2007
Skąd: Wrocław





Witam!

Chciałbym się z wami podzielić moim projektem. Uważam, że jest dosyć ciekawy z racji tego, że jest to pierwsze C2 turbo w Polsce i jedno z niewielu w Europie (jeżeli chodzi o Europę to cięzko tak dokładnie to stwierdzić, bo sugeruje się tylko tym, że nie znalazłem, żadnych konkretnych informacji na ten temat na necie).

Do tego autka nie ma żadnych turbo kitów i dlatego był to taki dosyć interesujący eksperyment. Kolejną sprawą jest zastosowanie pewnego bardzo ciekawego rozwiązania, o którym będzie mowa później. (tutaj małe sprosotowanie - nie było turbo kitów, gdy robilem research na necie jakies pol roku temu, od tamtej pory sie tym nie interesowalem)

I wypadałoby też wspomnieć, że jakiś czas temu wiele ważnych osobistości tego forum twierdziło, że uturbianie tego auta jest niemożliwe i bezsensowne i potrwa ponad pół roku albo i nawet rok.
Tymczasem auto uturbiane było 8 tygodni z czego zasadnicze uturbianie trwało 4 tygodnie (auto już było na chodzie) a kolejne 4 to była kosmetyka.
Przejechałem juz 5 tys km i na razie nic sie nie dzieje. A sam efekt moda jest taki, ze z seryjnego C2 VTS zrobilbym conajmniej wiatrak

Zatem pozdrawiam guru tego forum i przechodzę do rzeczy

Zaczynamy...

OGÓŁY:
- Auto: Citroen C2 VTS
- Rocznik: 2005
- Właściciel: losdamianos
- Pojemność: 1598 cm3
- Moc: 177 KM
- Max. moment obrotowy: 227 Nm
- Przysp. 0-100 km/h: ~7,0 sek.
- Zużycie paliwa: 11.00 l/100km (miasto)
- Rodzaj paliwa: PB98
- Plusy i minusy pojazdu: Twardy jak deska i cholernie głośny ale sam już nie wiem czy to zalety czy wady a poza tym to naprawdę elastyczny motor w małej i lekkiej budzie dobrze się sprawdza na mieście
- Opis: Citroen C2 VTS (mały ale wariat)
w serii:
125 PS i 151 Nm
8,3 sek. 0-100 km/h
Alufelgi 16’’ Suzuka
Dodatkowe ospojlerowanie
Obniżone i utwardzone zawieszenie
Większe tarcze z przodu (wentylowane) + tarcze z tyłu (nie wentylowane)

TUNING
- Szyby przyciemnione na czarny kolor
- Car audio by Extreme Car Audio, strojone w VIP Audio (mało ważąca instalacja)
- Reflektory przerobione na bi-ksenonowe (soczewki od E klasy)
- Instalacja TURBO – Grabowski Powered
- Wylot na masce – każdy po troche
- Dodatkowe wskaźniki – też każdy po troche

SILNIK
- Sterowanie – autorski projekt Pana Grzegorza Grabowskiego, szczegóły objęte tajemnicą
- Turbo od Volvo S60, seria: TD04-16T
- Kolektor seryjny, przerobiony pod TURBO
- Układ wydechowy 2,36 cala z kwasówki, cały przelotowy, jeden tłumik przelotowy, bez katalizatora
- Dolot ze stożkiem K&N
- InterCooler – od jakiegoś fiata turbo diesla
- Pompa paliwa - (chyba seria)
- BOV - seryjny, zintegrowany ze sprężarką, w układzie zamkniętym

WNĘTRZE
- Dodatkowe wskaźniki na słupku - Auto Gauge Defi style (temperatura wody, BOOST, EGT)

CAR AUDIO
- Lekka, prosta instalacja uprzyjemniająca stanie w korkach, opierająca się głównie na komponentach Alpinie i JBL

CIEKAWOSTKA !!!
Zastosowanie siłownika elektromagnetycznego do dynamicznego sterowania WestGate’em i mapami paliwowymi (Zdjęcia nr 18 i 19)

W skrócie działa to tak, że pod pedałem gazu jest włącznik stykowy, który przy wciśnięciu gazu w opór zamyka obieg elektryczny i uruchamia tym samym siłownik. Siłownik za pomocą układu linek i sprężyn przestawia WestGate’a oraz wysyła sygnał do sterownika o zmianę mapy paliwowej.

Mówiąc bardziej po ludzku – gdy operujemy gazem nie wciskając go do podłogi doładowanie jest znikome, silnik jest troszkę dynamiczniejszy a zużycie paliwa jest wręcz seryjne. Gdy jednak wciśniemy gaz do oporu, WestGate się przestawia, mapa paliwowa się zmienia i mamy 177 koni i 230 Nm pod maską .

Największa zaletą tego rozwiązania jest to, że w każdej chwili sam mogę decydować czy silnik ma być „seryjny” czy doładowany. Pozwala to zaoszczędzić duże ilości paliwa, i to zarówno na trasie jak i w mieście. Po przejechaniu 1500 km z tym układem wychodzi w sumie, że spalanie jest równe seryjnemu, ewentualnie może wzrosnąć średnio o 0,5 litra na 100 km, ale to też może być kwestia tego, że teraz częściej chce sie wykorzystywac moc

Projekt ten w całości był autorstwa Pana Grzegorza Grabowskiego


TERAZ FOTY:

Zdjęcie nr 1 - Przód przed modyfikacjami


Zdjęcie nr 2 - Przód po zalożeniu Turbo, IC i filterka


Zdjęcie nr 3 - Widok na turbo


Zdjęcie nr 4 - Turbo z bliska (obecnie jest na nim płytka osłaniająca maskę przed gorącem)


Zdjęcie nr 5 - Turbo, widok z prawej
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/05_turbo_bok_prawy.JPG[/img]

Zdjęcie nr 6 - Turbo, widok z lewej
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/06_turbo_bok_lewy.JPG[/img]

Zdjęcie nr 7 - Wydech, początek
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/07_%20wydech_poczatek.JPG[/img]

Zdjęcie nr 8 - Wydech, środek
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/08_wydech_ciag_dalszy.JPG[/img]

Zdjęcie nr 9 - Końcówka wydechu
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/09_tyl_nowa_koncowka.JPG[/img]

Zdjęcie nr 10 - Widok na filtr (obecnie jest lekko osłonięty przed wodą i błotem)
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/10_widok_na_filtr.JPG[/img]

Zdjęcie nr 11 - Zegary na biało
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/11_zegary_biale.jpg[/img]

Zdjęcie nr 12 - Zegary na czerwono
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/12_zegar_czerwone.jpg[/img]

Zdjęcie nr 13 - Wylot gorącego powietrza na masce (trzeba było zrobić, i to koniecznie)
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/13_maska_z_prawej_daleko_i_lapmy.jpg[/img]

Zdjęcie nr 14 - Wylot z bliska (profi robota [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] pozdro dla Pawła)
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/14_maska_z_lewej_Blisko.jpg[/img]

Zdjęcie nr 15 - Odetkany grill (do chłodzenia atmosfery pod maską - tędy zasysya zimne a maską wychodzi)
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/15_odetkany_grill.JPG[/img]

Zdjęcie nr 16 - No i rezultaty - wykresik na hamowni
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/16_wykres_solo.jpg[/img]

Zdjęcie nr 17 - Wykres z turbo i nałożona seria jeszcze przed całym modem
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/17_Wykres_duet.jpg[/img]

Zdjęcie nr 18 - A tu dorobiłem własnie fotki tego mechnizmu (ten srebrny cylinderek po lewej) do sterowania WestGate'em i mapami, ale zeby to dobrze skumac to najlepiej zobaczyc
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/18_silownik.jpg[/img]

Zdjęcie nr 19 - Jeszcze raz to samo
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/19_silowni_poziom.jpg[/img]

Zdjęcie nr 20 - A tu moje klosze przerobione na bi-ksenony, pokazuje bo tez profi robota, pozdro dla chlopakow z VIP Audio!
[img]http://www.ekkom.com.pl/c2/C2_Turbo/20_lampa_ksenon.jpg[/img]

Z chęcią odpowiem na wszelkie pytania, jeśli tylko będę potrafił.

Pozdrawiam!

Losdamianos
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 15 Oct 2007 - 22:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
DeviLL
post Mon, 15 Oct 2007 - 22:40
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Bardzo fajny projekt , musi zaskakiwac na ulicach


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
losdamianos
post Mon, 15 Oct 2007 - 22:44
Post #3


User
Dołączył: Sat, 20 January 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT("DeviLL":1npld9dc)
Bardzo fajny projekt , musi zaskakiwac na ulicach

no to jeszcze zalezy na kogo sie trafi ale w 98% przypadków zaskakuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 15 Oct 2007 - 22:47
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Ja mam takie pytanie: skoro nie było problemów z ingerencją w elektronikę, aby wszystko było wystrojone tak, jak powinno to po co robić jakieś elektromagnesowe wydumki? Tylko dla ekonomii czy sa jeszcze jakies inne powody? 16tka zastosowana po to, aby z dołu nie dostawały korby?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Mon, 15 Oct 2007 - 22:50
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





czy ten divajs jet rzeczywiscie konieczny? nie wystarczy wysterowac odpowiednio sprezarke...

mozna by np w ecumasterze zrobic korekcje po czujniku polozenia przepustnicy...

ale skoro dziala tak jak jest to dobrze;]


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Mon, 15 Oct 2007 - 22:50
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





doładowanie malutkie, ale przyrost konkretny!
Trochę chyba szkoda, że ten IC to nie-do-końca FMIC, tzn, że nie ma wylotu na przeciwnym końcu - sporo by to ograniczyło pojemność układu.

Wygląda super, oby się spisywało równie dobrze jak wygląda!


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 15 Oct 2007 - 22:50
Post #7


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





oj mozna sie naciac domyslam sie, ze sprzet jest dosc predki

bardzo ladna czysta instalacja! o rozwiazaniu sie nie wypowiem, bo sie nie znam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dark Side
post Mon, 15 Oct 2007 - 23:02
Post #8


User
Dołączył: Thu, 06 January 2005
Skąd: DW





Widziałem autko...patrzę, że wydech jakiś taki mało seryjny i jakoś zbyt ładnie to chodzi, ale zbytnio uwierzyć nie mogłem, że ktoś coś podłubał w C2...pogratulować!

Widziałem też jak na skrzyżowaniu Piłsudskiego z Grabiszyńską w stronę filharmonii wystartowałeś ze skrajnego lewego pasa (który zaraz potem się kończy), żeby zaraz się wbić na skrajny prawy i zajechać trochę drogę niektórym ot, taki szczególik jakoś mi się teraz przypomniał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
327tbo
post Mon, 15 Oct 2007 - 23:05
Post #9


Rookie
Dołączył: Mon, 10 September 2007
Skąd: Puławy





Jakie maksymalne i średnie EGT pokazuje Ci ten wskaźnik ? Mam taki sam ale coś mu nie ufam... Bardzo ładnie pod maską - wygląda jak fabryka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Mon, 15 Oct 2007 - 23:06
Post #10









wlasnie przejrzalem temat, w ktorym losdamianos pytal u kogo uturbiac c2.
polecam!

gratulacje samozaparcia i fajnego, cichociemnego autka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MaxMat
post Mon, 15 Oct 2007 - 23:19
Post #11


User
Dołączył: Wed, 22 December 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT("losdamianos":8mfnyf2j)
Witam!

Chciałbym się z wami podzielić moim projektem. Uważam, że jest dosyć ciekawy z racji tego, że jest to pierwsze C2 turbo w Polsce i jedno z niewielu w Europie (jeżeli chodzi o Europę to cięzko tak dokładnie to stwierdzić, bo sugeruje się tylko tym, że nie znalazłem, żadnych konkretnych informacji na ten temat na necie).

Gratuluje projektu, przyrost masz podobny jak to C2

http://www.c2pt.com/smf/index.php?topic=365.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
losdamianos
post Mon, 15 Oct 2007 - 23:29
Post #12


User
Dołączył: Sat, 20 January 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT("Fawor":124hz3cd)
Ja mam takie pytanie: skoro nie było problemów z ingerencją w elektronikę, aby wszystko było wystrojone tak, jak powinno to po co robić jakieś elektromagnesowe wydumki? Tylko dla ekonomii czy sa jeszcze jakies inne powody? 16tka zastosowana po to, aby z dołu nie dostawały korby?


generalnie nic nie mówiłem o ingerencji w seryjna elektronikę, zamysł był taki, żeby najlepiej jej nie dotykać, bo to mało przyjemne zajęcie we francuskich samochodach.
a sam mechnizm powstal ze względu na to, ze bunotwala sie seryjna elektronika. wywalalo check engine gdy bylo doladownaie a pedal byl lekko uchylony a nie bylo problemow gdy byl uchylony w opór i tak mniej wiecej powstal ten machanizm. korzysci ekonomiczne to efekt uboczny
na pierwszy rzut oka takie rozwiazanie moze wydawac sie dziwne ale na codzien sprawdza sie bardzo dobrze

CYTAT("ade":124hz3cd)
czy ten divajs jet rzeczywiscie konieczny? nie wystarczy wysterowac odpowiednio sprezarke...

mozna by np w ecumasterze zrobic korekcje po czujniku polozenia przepustnicy...

ale skoro dziala tak jak jest to dobrze;]


no to tak jak juz mowilem przed chwila, dziala dobrze a powstalo zeby oszukac seryjna elektronike

CYTAT("Dark Side":124hz3cd)
Widziałem też jak na skrzyżowaniu Piłsudskiego z Grabiszyńską w stronę filharmonii wystartowałeś ze skrajnego lewego pasa (który zaraz potem się kończy), żeby zaraz się wbić na skrajny prawy i zajechać trochę drogę niektórym ot, taki szczególik jakoś mi się teraz przypomniał


no jezdze praktycznie codziennie tamtedy i dosyc czesto stosuje ten manewr ale zajezdzac to raczej rzadko mi sie zdarza

CYTAT("327tbo":124hz3cd)
Jakie maksymalne i średnie EGT pokazuje Ci ten wskaźnik ? Mam taki sam ale coś mu nie ufam...


no max to w sumie 750, sredniego nie pokazuje ale przy normlanej jezdzie trzyma sie na 600-650

byl sprawdzany i wskazuje mi dobrze

za to boost ma tendencje czasami do przesady


CYTAT("k-meal":124hz3cd)
wlasnie przejrzalem temat, w ktorym losdamianos pytal u kogo uturbiac c2.
polecam!


a gdzie to mozna jeszcze obejrzec? tez szukalem ale nie znalazlem.

ale ja w sumie nie polecam. dla nikogo tam nie bylo to chyba przyjemne :/

Added after 7 minutes:

CYTAT("MaxMat":124hz3cd)
CYTAT("losdamianos":124hz3cd)
Witam!

Chciałbym się z wami podzielić moim projektem. Uważam, że jest dosyć ciekawy z racji tego, że jest to pierwsze C2 turbo w Polsce i jedno z niewielu w Europie (jeżeli chodzi o Europę to cięzko tak dokładnie to stwierdzić, bo sugeruje się tylko tym, że nie znalazłem, żadnych konkretnych informacji na ten temat na necie).

Gratuluje projektu, przyrost masz podobny jak to C2

http://www.c2pt.com/smf/index.php?topic=365.0


no nawet podobny uklad ma pod maska, ale to bylo wymuszone raczej brakiem wolnej przestrzeni. a jak szukalem jakichs informacji na temat C2 turbo okolo pol roku temu, bo wtedy sie zasadniczo przymierzalem do moda, to jeszcze nic a nic nigdzie nie bylo, a teraz prosze, nie jestem sam, ale dobrze ze to jakis ziomek ze stanow, raczej nie wpadniemy na siebie na ulicy heeh
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Mon, 15 Oct 2007 - 23:36
Post #13


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





no i pięknie

budzące respekt 110koni z litra - drżyjcie hondy.

dobrze, że opisujesz projekt, bo jest szansa, że parę osób zdecyduje się na skorzystanie z usług pana Grabowskiego, którego imię zupełnie bezzasadnie szargamy z hwojtkiem i bullitem czasem. Tego Wam należy życzyć.

PS1. Znakomita większość użytkowników tego forum wie, że uturbianie auta można uznać za proces zakończony, o ile to auto przejedzie troszkę więcej niż 5k bez wysrania się, ale ani odrobinę nie mam zamiaru psuć Twojego dobrego humoru. Życzę tysięcy bezawaryjnej jazdy.
PS2. Będziesz jeszcze bardziej rządził, jak poćwiczysz nazewnictwo tych wszystkich diwajsów, które masz pod maską. Zachodniej bramy w aucie raczej nie masz, natomiast zawór ograniczający ciśnienie pewnie tak.
PS3. Zarzucanej "bezsensowności" rozwiązania nie zrozumiałeś. Projekt ma sens z perspektywy p. Grabowskiego [no przeca to jego praca, za którą bierze pieniądze], ma sens z Twojej perspektywy [+50 punktów respektu w szkole], dyskusyjne, czy takoż sensowny z perspektywy sponsora projektu, natomiast bezsensowny jedynie, jeśli wziąć pod uwagę, że koszt Citroen C2 turbo 177hp = np. koszt M3 e36 321hp, czy dwóch sztuk Audi S2 robiących 12/400m. Ale jak ktoś kiedyś zauważył: 'opinia jest jak dupa'.
PS4. Sugerowałbym ostrożność w formułowaniu poglądów: 'twardy jak deska' pisząc o Citroenie C2.
PS5. Utrzymanie spalania w jeździe miejskiej na poziomie 11l dowodzi, że jeździsz bezpiecznie - tak 3mać. Jak zaczniesz jeździć szybko, będzie 15.

Added after 2 minutes:

CYTAT("losdamianos":2m5vznr7)
CYTAT("Dark Side":2m5vznr7)
Widziałem też jak na skrzyżowaniu Piłsudskiego z Grabiszyńską w stronę filharmonii wystartowałeś ze skrajnego lewego pasa (który zaraz potem się kończy), żeby zaraz się wbić na skrajny prawy i zajechać trochę drogę niektórym ot, taki szczególik jakoś mi się teraz przypomniał


no jezdze praktycznie codziennie tamtedy i dosyc czesto stosuje ten manewr ale zajezdzac to raczej rzadko mi sie zdarza



update: + 90 punktów respektu, nie 50.


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vitesse
post Mon, 15 Oct 2007 - 23:37
Post #14


Frequent User
Dołączył: Tue, 05 April 2005
Skąd: Wawa





To Francuz W Belgii i UK tez jezdza C2 na turbo (w UK chyba nawet juz kity sa).
Troche duza ta turbosprezarka u Ciebie jak na taki maly silnik.
Trzymam kciuki za bezawaryjnosc, szczegolnie skrzyni biegow


--------------------
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
saleen
post Mon, 15 Oct 2007 - 23:42
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 April 2006
Skąd: Poznań





CYTAT("losdamianos":2fg7khgg)
CYTAT("k-meal":2fg7khgg)
wlasnie przejrzalem temat, w ktorym losdamianos pytal u kogo uturbiac c2.
polecam!


a gdzie to mozna jeszcze obejrzec? tez szukalem ale nie znalazlem.


viewtopic.php?t=39972 -

Owko, nie bądź okrutny
Moim zdaniem fajnie że powstają eksperymenty - przynajmniej nie jest nudno. Jak wybuchnie - trudno, tym bardziej nie będzie nudno
Ale mam nadzieje ze nic sie nie stanie, sam projekt - ciekawe urozmaicenie od Hond, Toyot, Nissanów i VAGów
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Owko
post Mon, 15 Oct 2007 - 23:45
Post #16


don padre
Dołączył: Thu, 18 September 2003
Skąd: officially Boat.





absolutnie nie jestem okrutny. niech latami jeździ:
- bezawaryjnie,
- bezwypadkowo,
- bez wymuszania.

na miejscu GMS zależałoby mi na kliencie, który pisze o udanym tuningu po 5, 15 i 50k. i liczę na to, że się doczekamy relacji.


--------------------
Giulia/i3/S40/e36

'Who controls the past controls the future. Who controls the present controls the past'.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
losdamianos
post Mon, 15 Oct 2007 - 23:53
Post #17


User
Dołączył: Sat, 20 January 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT("Vitesse":1lf5lc15)
To Francuz W Belgii i UK tez jezdza C2 na turbo (w UK chyba nawet juz kity sa).
Troche duza ta turbosprezarka u Ciebie jak na taki maly silnik.
Trzymam kciuki za bezawaryjnosc, szczegolnie skrzyni biegow


w sumie to szukalem jakichs informacji na ten temat z dobre pol roku temu, teraz moze byc inaczej, ale wtedy bylo na prawde ciezko cos sie dowiedziec, a kity w UK byly w fazie opracowywania.

turbo dosyc duzle, ale zwloki nie ma, smiga bardzo dobrze

a ze skrzynia to celna uwaga, jest najslabszym ogniwem tego auta.
od nowosci nie chodzila rewelacyjnie teraz trzeba z nia dosyc deikatnie obchodzic :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vitesse
post Tue, 16 Oct 2007 - 00:03
Post #18


Frequent User
Dołączył: Tue, 05 April 2005
Skąd: Wawa





Skrzynia jest tak slabym ogniwem, ze kazda modyfikacja C2 przystosowywujaca to auto do sportu (nie mowie o C2 R2 i S1600) to wywalenie malej fabrycznej skrzyni MA i wstawienie sredniej skrzyni BE4.
Ja przy mocy ~136 KM z NA poslalem trzy takie skrzynie na zlom podczas ostrych startow.
O silnik sie nie musisz sie martwic, to mocne bydle (choc niektorzy "madrale" pisze, ze to papier) z zeliwnym blokiem i natryskiem oleju na denka tlokow (choc nie twierdze, ze nieco odprezajace kute tloki byly by tu milym uzupelnieniem).


--------------------
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Feluke
post Tue, 16 Oct 2007 - 00:12
Post #19


Moderator
Dołączył: Sat, 03 January 2004
Skąd: Warszawa





Ja mam tylko jedno male pytanko:


WTF??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzik
post Tue, 16 Oct 2007 - 00:25
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Wed, 08 December 2004
Skąd: Warszawa





Na tej focie nie widac, ale czy na innych widze jakas rurke ktora odprowadza spaliny do wlotu wody w turbo?


--------------------
Dzik zawsze pozdrawia.
- Clio stage 0.5 = 172->161->166(ET14.9)->184(ET?)->??(ET14.3)-> seria
- R5 blue, 2.0 16 - 160KM
- R5 black 1.4t mpi
- R5 red 1.4t
- R5 silver 1.4t
Zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieslem
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 05:41