![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: RAWA MAZ. ![]() |
Czesc all
mam mondeo 2.0 TDCI 130PS i chcialem go poddac chiptuningowi i nie wiem jaka wybrac firme , gdzie mi to zrobia najlepiej i jakie som tego koszty , co byscie mi poradzili |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
Mam pytanie---Jakie są twoje oczekiwania po chiptuningu????
Master's -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 28 October 2002 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("dzidziun":3cpjq4m7) Czesc all
mam mondeo 2.0 TDCI 130PS i chcialem go poddac chiptuningowi i nie wiem jaka wybrac firme , gdzie mi to zrobia najlepiej i jakie som tego koszty , co byscie mi poradzili Jezeli chodzi o ten konkretny model to mysle ze Piro z Vtechu ma najwieksze doswiadczenie z tym autem, ale nie pytaj dlaczego Polecam Vtech no i moze nasz Forumowy Master/s cos pomoze, a wiesz bierz za tel i dzwoń -------------------- Uki
Fabian 1.2 12V <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tdiracing.pl"><a href="http://www.tdiracing.pl" target="_blank">http://www.tdiracing.pl</a></a><!-- w --> <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tdi-tuning.pl"><a href="http://www.tdi-tuning.pl" target="_blank">http://www.tdi-tuning.pl</a></a><!-- w --> "... to nie jest to Lupo na które czekamy..." Lol |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 06 November 2002 ![]() |
ja tam mialem 2 boxy i 3 rozne programy, teraz jezdze juz pol roku na najostrzejszym z nich i powiem ci jedno, z calym szacunkiem dla prywatnych "tunerow" jak masters: NIGDY nie dalbym zchipowac auta bez wyryfikacji na hamowni, wiec albo to rob w firmie , ktora ma swoja hamownie i zmierzy ci autko przed i po chipie, albo rob u kogos typu Masters ale jedz przed i po na hamownie - to naprawde moze uratowac kase, silnik, turbine, nieszczescie, a zapewnia spokojny sen i wiesz co masz
zchipowanie autka tak jak tu nieraz slysze "wsadzilem chiPa i jest CZAD" to bzdura, moze byc czad nieobciety moment, za wysokie cisnienie i czadowo ci turbina pojdzie za 2 miechy, nie wiadomo tego jak nie zmierzysz auta, to tylko moja rada nic wiecej |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: RAWA MAZ. ![]() |
chiptronic podnosi ze 130ps na 160 i z 340NM na 410NM i daje 2lata gwarancji
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("dzidziun":pdrr9pod) chiptronic podnosi ze 130ps na 160 i z 340NM na 410NM i daje 2lata gwarancji
A pytałes ich na co dają gwarancję---bo jak na sterownik i wgrany program to ja ci daję wieczną gwarancję. Ale jeśli dają na silnik i układ napedowy---jedź do nich i chipuj. Master's -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("Richie":260itmsa) ja tam mialem 2 boxy i 3 rozne programy, teraz jezdze juz pol roku na najostrzejszym z nich i powiem ci jedno, z calym szacunkiem dla prywatnych "tunerow" jak masters: NIGDY nie dalbym zchipowac auta bez wyryfikacji na hamowni, wiec albo to rob w firmie , ktora ma swoja hamownie i zmierzy ci autko przed i po chipie, albo rob u kogos typu Masters ale jedz przed i po na hamownie - to naprawde moze uratowac kase, silnik, turbine, nieszczescie, a zapewnia spokojny sen i wiesz co masz
zchipowanie autka tak jak tu nieraz slysze "wsadzilem chiPa i jest CZAD" to bzdura, moze byc czad nieobciety moment, za wysokie cisnienie i czadowo ci turbina pojdzie za 2 miechy, nie wiadomo tego jak nie zmierzysz auta, to tylko moja rada nic wiecej Na jakim jeździsz---na najostrzejszym ??? A gdzie takie montują???? Ach so ---tam gdzie maja hamownie. Podzielam Twoje zdanie że należy shamować autko przed i po (stosunku ) To podstawa. Jeśli masz Jbizę to podjedź smiało do mnie. Przejedziesz się moja Cuprą. >Koparka< ci opadnie i zmienisz zdanie o prywatnych tunerach. Jeśli chodzi o sprężarkę to >wybucha< ona nie od nadmiaru ciśnienia ---jak sugerujesz powyżej lecz przyczyna tkwi gdzie indziej. Nawet dokładnie wyhamowane auto-(zmierzone ) nie daje gwarancji że awaria sprężarki nie nastąpi---to jakieś bzdurne stwierdzenie . Widzę że kolega nie ma wiedzy dostatecznej wiec wyjaśniam natentychmiast. Otóz spręzarka może rozkręcać sie do określonych obrotów maxymalnych. Jeżeli przekroczymy tą granicę, osiągnie ona obroty krytyczne i najczęściej wtedy nastepuje katastrofa-->defekt sprężarki< Ciśnienie doładowania ma tutaj tyle co >piernik do wiatraka<. Można ją >wysadzić w powietrze< programowo lub w sposób mechaniczny---na przykład zassanie obcego ciała---takiego jak nakrętka np. [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] --- najczęstrzy przypadek [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] Co do hamowania auta. Oczywiscie hamownia jest dzisiaj modna i jest przyżądem nader potrzebnym. Pozwala w sposób graficzny przedstawić parametry trakcyjne. Płacisz kolego 200zł za kawałek papieru na którym są kreski tobie nic nie mówiące. Tam pisze że masz 140 PS i 340 Nm. Jak myślisz--------- to są zdrowe parametry dla Twojego silnika n.p.---?????odpowiedz!!!!!!!. Dla mie są to liczby coś mówiące, natomiast Tobie służą do chwalenia się. I to wcale nie jest dowód że to co wypluła drukarka to faktycznie jest pod maską. Pomiar powoduje to uczucie pełnej satysfakcji. Płacisz- wymagasz- masz. Nie wszyscy moga mieć hamownie---chociażby ze wzgledów lokalowych jak w moim przypadku, jednak jeśli chodzi o pomiary radzę sobie w inny skuteczny sposób [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] Ponadto mam prośbę---nie pisz więcej bzdur na temat prywatnych tunerów----bo jak bym ci pokazał jak ja znam te programy i co ja z nimi robię to >koparka< opadłaby ci po raz drugi---zresztą nie tylko ja piszę i rozpracowuje programy. Jest jeszcze inny mistrz co to potrafi robić znakomicie---a może na moim lub jego programie teraz właśnie jeździsz---tylko o tym nie wiesz Master's [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] -------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: RAWA MAZ. ![]() |
wczoraj odebralem mondeo , ale zapier......... 200km/h to moment bez najmniejszego problemu
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("dzidziun":cx9aajos) wczoraj odebralem mondeo , ale zapier......... 200km/h to moment bez najmniejszego problemu
Tak ma jeździć---wkońcu ciężki szmal za auto zapłaciłeś Master's -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: RAWA MAZ. ![]() |
a co bedzie sie dzialo po chiptuningu
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: RAWA MAZ. ![]() |
no wlasnie sprawdzilem mondeo 220km/h leci bez problemu z tym ze wiecej nie da rady bo joz som maksymalne obroty na 5 biegu
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Sulejówek ![]() |
CYTAT("Master/s":2b669w88) ... Oczywiscie hamownia jest dzisiaj modna i jest przyżądem nader potrzebnym. Pozwala w sposób graficzny przedstawić parametry trakcyjne. Płacisz kolego 200zł za kawałek papieru na którym są kreski tobie nic nie mówiące. Tam pisze że masz 140 PS i 340 Nm. Jak myślisz--------- to są zdrowe parametry dla Twojego silnika n.p.---?????odpowiedz!!!!!!!. Dla mie są to liczby coś mówiące, natomiast Tobie służą do chwalenia się. I to wcale nie jest dowód że to co wypluła drukarka to faktycznie jest pod maską. Pomiar powoduje to uczucie pełnej satysfakcji. Płacisz- wymagasz- masz. Nie wszyscy moga mieć hamownie---chociażby ze wzgledów lokalowych jak w moim przypadku, jednak jeśli chodzi o pomiary radzę sobie w inny skuteczny sposób ...
HeHe. No pewnie, poco komu hamownia ? Przecież to taki pic na wodę Te wszystkie wykresy rysuje się ręcznie kolorowymi flamastrami. Wszyscy wiedzą, że But jest najbardziej precyzyjnym urządzeniem do pomiaru mocy. A szczególnie ten specjalny but Mastersa - jedyny w swoim rodzaju. OZ też pojechał RS-em specjalnie do Szwecji - właśnie po taki "kawałek papieru z namalowanymi kreseczkami" - nic oczywiście Tobie Mastersie nie mówiący. Innym właśnie te kreseczki mówią najwięcej. Tak, jestem uszczypliwy - bo już mi puściły lejce, jak czytam Twoje bałwochwalstwa. Żegnam -------------------- Povered by VTG / CHIPTRONIC
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("MaBeRo":rwxamfdh) CYTAT("Master/s":rwxamfdh) ... Oczywiscie hamownia jest dzisiaj modna i jest przyżądem nader potrzebnym. Pozwala w sposób graficzny przedstawić parametry trakcyjne. Płacisz kolego 200zł za kawałek papieru na którym są kreski tobie nic nie mówiące. Tam pisze że masz 140 PS i 340 Nm. Jak myślisz--------- to są zdrowe parametry dla Twojego silnika n.p.---?????odpowiedz!!!!!!!. Dla mie są to liczby coś mówiące, natomiast Tobie służą do chwalenia się. I to wcale nie jest dowód że to co wypluła drukarka to faktycznie jest pod maską. Pomiar powoduje to uczucie pełnej satysfakcji. Płacisz- wymagasz- masz. Nie wszyscy moga mieć hamownie---chociażby ze wzgledów lokalowych jak w moim przypadku, jednak jeśli chodzi o pomiary radzę sobie w inny skuteczny sposób ... HeHe. No pewnie, poco komu hamownia ? Przecież to taki pic na wodę Te wszystkie wykresy rysuje się ręcznie kolorowymi flamastrami. Wszyscy wiedzą, że But jest najbardziej precyzyjnym urządzeniem do pomiaru mocy. A szczególnie ten specjalny but Mastersa - jedyny w swoim rodzaju. OZ też pojechał RS-em specjalnie do Szwecji - właśnie po taki "kawałek papieru z namalowanymi kreseczkami" - nic oczywiście Tobie Mastersie nie mówiący. Innym właśnie te kreseczki mówią najwięcej. Tak, jestem uszczypliwy - bo już mi puściły lejce, jak czytam Twoje bałwochwalstwa. Żegnam ojojoj Panowie... w taki sposób - krytykując się wzajemnie - niewiele dobrego wnosicie do rozwoju tego "młodego dziecka" jakim jest tuning TDI w Polsce i "Kowalski" odpuści sobie jakiekolwiek modyfikacje dizla [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] Nie tędy droga.... do tuningu... Posiadacie już ogromną wiedzę i doświadczenie w tym temacie i jestem pewien, że jakiekolwiek Wasze porozumienie (chętnie pomogę [img]{SMILIES_PATH}/icon_lol.gif[/img] ) [img]{SMILIES_PATH}/icon_wink.gif[/img] przyniesie zdecydowanie więcej pozytywnych rozwiązań w tuningu (elektonicznym/mechaniczny) TDI [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] niż skrajna krytyka [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_confused.gif[/img] PS tak tylko dla porządku... rozmawiamy o modyfikacjach silników TDI ![]() -------------------- ................................................
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: WWA ![]() |
Jakiego tuningu? Dizle w polsce maja chipa i koniec.
Mega tuning /flame mode off |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Mój chip miał dawać 130km i 320Nm i wydawało mi się że jestem szybki . Ale po sprawdzeniu na hamowni w chiptronicku wyszło tylko 129km i 275Nm
Następnie przejechałem się Superbem 1.9 130km i okazało się że jest bardziej dynamiczny niż mój Wniosek: To co dla jednych jest juz szybkie , w porównaniu z innymi szybkie być nie musi Tutaj doświadczenie z paroma chipami w tym samym samochodzie jest bardzo cennym punktem odniesienia do oceny danego programu |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 11 November 2002 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT("MaBeRo":3lc1x222) CYTAT("Master/s":3lc1x222) ... Oczywiscie hamownia jest dzisiaj modna i jest przyżądem nader potrzebnym. Pozwala w sposób graficzny przedstawić parametry trakcyjne. Płacisz kolego 200zł za kawałek papieru na którym są kreski tobie nic nie mówiące. Tam pisze że masz 140 PS i 340 Nm. Jak myślisz--------- to są zdrowe parametry dla Twojego silnika n.p.---?????odpowiedz!!!!!!!. Dla mie są to liczby coś mówiące, natomiast Tobie służą do chwalenia się. I to wcale nie jest dowód że to co wypluła drukarka to faktycznie jest pod maską. Pomiar powoduje to uczucie pełnej satysfakcji. Płacisz- wymagasz- masz. Nie wszyscy moga mieć hamownie---chociażby ze wzgledów lokalowych jak w moim przypadku, jednak jeśli chodzi o pomiary radzę sobie w inny skuteczny sposób ... HeHe. No pewnie, poco komu hamownia ? Przecież to taki pic na wodę Te wszystkie wykresy rysuje się ręcznie kolorowymi flamastrami. Wszyscy wiedzą, że But jest najbardziej precyzyjnym urządzeniem do pomiaru mocy. A szczególnie ten specjalny but Mastersa - jedyny w swoim rodzaju. OZ też pojechał RS-em specjalnie do Szwecji - właśnie po taki "kawałek papieru z namalowanymi kreseczkami" - nic oczywiście Tobie Mastersie nie mówiący. Innym właśnie te kreseczki mówią najwięcej. Tak, jestem uszczypliwy - bo już mi puściły lejce, jak czytam Twoje bałwochwalstwa. Żegnam Witam Robercie Dzięki za uszczypliwość . Bałwochwalstwa są --- i będą,---- tak że trzymaj mocno lejce w czasie jazdy. Co do hamowni--nie mówię że hamownia jest nie potrzebna---wręcz przeciwnie--"nader pożytecznym przyżądem jest". Błędne moim zdaniem jest twierdzenie Richie że tylko tam gdzie mają hamownie najlepszy chiptuning robią. --- To było dawno, mineły już te czasy i trzeba się pogodzić z rzeczywistością że coraz więcej firm chiptuningiem się zajmuje i niestety trzeba "przełknąć tą żabę" ze spokojem ducha. [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] Na marginesie powiem Ci że trzeba rzetelnie wziąć się za robotę bo modyfikacją sterownika programem lub boxem--to w obecnych czasach za mało a pewnego progu samą elektroniką nie da się przekroczyć. Trzeba wziąść pilnik w rękę i piłować w odpowiednich miejscach. Wtedy możesz przekroczyć tą magiczną granicę. Ale co ja takiemu Tunerowi jakim Ty jesteś będę mówił takie oczywiste rzeczy. [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_biggrin.gif[/img] Co do wydruków. Daję głowe, ze 50% ludków nie wie do końca o co chodzi z "tymi kreskami na tej kartce". Dla ciebie, dla mnie czy dla innego fachowca z branży są to ważne wskazówki, ale zwykły ludek (taki chwalący się ile to on ma koni pod maską po pomiarze) nie ma bladego pojęcia co uczynić aby podnieść tą czy inną kreskę do zadanego poziomu. Doprawdy nie rozumiem Twojej złośliwości. Widocznie troche prawdy napisałem że taka nagła i ostra reakcja ż Twojej strony nastąpiła. No cóż takie jest życie. [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] [img]{SMILIES_PATH}/icon_smile.gif[/img] Pozdrawiam Cie Master's -------------------- |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 November 2002 Skąd: DIAGTRONIK YANKI ![]() |
napisał bym coś jesze ale pawelo i tak to usunie
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("T&N":b2m5jgnd) napisał bym coś jesze ale pawelo i tak to usunie
pisz śmiało usunąłem post mogący wywołać agresję a nie post o tuningu TDI -------------------- ................................................
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 November 2002 Skąd: DIAGTRONIK YANKI ![]() |
dziękuje panu
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 10 December 2002 Skąd: RAWA MAZ. ![]() |
dzieki za posty , ale i tak nadal nic nie wiem pozatym ze lubicie sie klucic
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 09 September 2025 - 00:21 |