![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: W-wa ![]() |
Prosiłbym o opinie ale praktyczne co forumowicze wycisneli z tego motoru, wiem wiem ze zaraz ktos powie wsadz 20'tke ale ja mam CA18DET i juz.
Turbina to GT28RS (BB) z zewnetrznym westgatem, wolny wydech, stozek, wydajny intercooler, elektronika - konwersja z MAF na MAP'a z Ecumasterem II + elektrozawor do turbiny. Autko przy 0,7-0,8 ma 225KM. czy ktos z was poszedl dalej i co zescie osiagneli w swoich maszynkach ? -------------------- Evo 6 TME, 2.3, gt35r, dużo węgla w budzie
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Tue, 06 March 2007 Skąd: Rybnik - Kamień ![]() |
Polecam ci strony www.nissantech.pl i www.turbokillers.com
Od siebie dodam tylko że 260/270km więcej to już koszta i awaryjność wzrasta |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 25 July 2007 Skąd: Warszawa/Lublin ![]() |
Tak jak kolega pisze - uderz na nissantech.pl do użytkownika elmer, on ma dłubniętego CA i łupie go już od kilku lat... (zresztą nie tylko on)...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 20 December 2003 Skąd: wawa ![]() |
Dużo zależy od stanu twojej motorowni. Swoje te motory przeszły i żeby trafić ca w dobrej kondycji nie jest taka ewidentna sprawa
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: W-wa ![]() |
dzieki za info, poczytam sobie. dół motorowni będzie zdrowy zapewne w tym tygodniu bo panewki hałasowały...
-------------------- Evo 6 TME, 2.3, gt35r, dużo węgla w budzie
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 25 August 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Ja miałem 260KM i było ok dmuchało 1.1 i to w zupełności wystarczy
![]() -------------------- Home garage:
Honda Civic 1.6 Vti (B16A2 180----> ?)była Nissan 200sx s13 1.8 Turbo (ca18det 260ps) był Toyota Supra 3.0 Twin Turbo (Japan 2JZ-GTE 365Ps ) była Ford Probe 2.5 V6 (Japan KL-ZE 200ps) był |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: W-wa ![]() |
zła odpowiedź, to nigdy nie wystarcza, ale gdzieś jest granica rozsądku a dalej motor się rozpada i taka mnie interesuje
![]() Jutro gotowy będzie dół silnik na ACL'ach Race więc do soboty wszystko będzie jeżdżące -------------------- Evo 6 TME, 2.3, gt35r, dużo węgla w budzie
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
spójrz na ten projekt, może czegoś się jeszcze dowiesz
![]() http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0 -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Hmm. Zobacze co bedzie pow wymianie panewek...
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: W-wa ![]() |
Hmm. Zobacze co bedzie pow wymianie panewek... przeczytalem i nie widz eproblemow, ten blok mial na oko ze 150kkm wiec starczy na 20k bez problemow tak sadze, zobacze tylko ten patent ze smokeim czy go nie obizyc i nie nawiercic z boku -------------------- Evo 6 TME, 2.3, gt35r, dużo węgla w budzie
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Z tego co do tej pory slyszalem malo ktory wal w ca toleruje wymiary naprawcze. Ale kilku sie udalo i mam nadzieje ze bedziesz kolejnym
![]() -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 December 2004 Skąd: W-wa ![]() |
wyjdzie na hamowni jak motorownia bedzie cicho to sporubuje ale 1.2 raczej nie przekrocze na seryjnych dole silnika.
-------------------- Evo 6 TME, 2.3, gt35r, dużo węgla w budzie
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 14:16 |