![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 March 2008 ![]() |
Co sądzicie o zestawie brembo max + green stuff jak to jest z trwałością ? Słyszałem ze się gną. Pytam się bo cena tarcz brembo jest dość niska.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_kredens_* |
![]()
Post
#2
|
![]() |
Najpierw to powiedz jaką masz maszyne.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 March 2008 ![]() |
Mam Audi A3 1.8 T z 98 roku.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 29 September 2006 Skąd: Wrocław ![]() |
ja jezdze na brembo max i jestem zadowlony nie gną sie itp ate pogiełem w mgnieniu oka
-------------------- powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax _http://www.youtube.com/user/Jokerakp _http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT _http://www.barylax.fotosik.pl |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
ja jeżdze na ATE PD i nie miałem nigdy kłopotu, tarcze seryjne siadały po 6-7 tys, ATE mam już ponad 12000 km i dalej wytrzymują z ferodo premier(nieraz hamowanie z 200-230 do 0) , teraz sprawdze je z Ferodo DS Perfomance
-------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 March 2008 ![]() |
Panowie raczej proszę o wypowiedzi na temat brembo... pozdrawiam. Czym śmigasz że, Ci się jeszcze nie pogięły
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
Brembo dają rady, ale osobiście wole ATE PD,
reszta info masz na PW -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
gość_kredens_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
No to ja sie wypowiem ,że mój sąsiad ma Brembo Max od 10kkm i naprawde ostro traktowane i prościutkie ,a co do Green Stuff to lepiej sie w to nie baw tylko kup Ferodo Premier i to będzie dobry zestaw.
A sąsiada samochód to Opel Calibra . |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 15 March 2008 ![]() |
aha, w takim razie muszę zastanowić się nad zakupem tych tarcz, Dzięki za odpowiedzi.
ps. Spoko Ibiza, też taką miałem. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 21 June 2007 ![]() |
Ja zrobiłem jakieś 20-25tys na takim zestawie (Brembo Max + green stuff) i generlanie byłem zadowolony jeśli chodzi o zachowanie auta (CRX 160koni 1000kg). Żadnych problemów z biciem tarcz, mimo że parokrotnie je rozgrzałem do czerwoności np w Ułężu, również skuteczność całkiem niezła jak do szybkiej jazdy na codzień. Uwagi są takie, że te klocki strasznie żrą tarczę (praktycznie szybciej zużyawają się tarcze niż klocki) no i po zabawach typu Ułęż na tarczach pojawiło się sporo malutkich pęknięć. Ja bym polecił jakieś gładkie tarcze, bez nacięć itp, bo większość z tych tanich produktów pęka w okolicach nawierceń, otworów, czy rowków...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 11 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Miałem Brembo max. Razem z Ferodo premier zajeździłem je ... w jeden dzień. Wystarczyło, że pojechałem kiedyś na nich do Katowic. I było po klockach. Ten compound był po prostu zbyt miękki na te tarcze, do tej masy auta. Dla odmiany moja dziewczyna (obecnie już żona) miała taki zestaw w Focusie i było OK.
Na Ferodo DS2000 było już ok, ale i tak szybko zmieniłem na Brembo ORO. Od klocków EBC trzeba uciekać jak najdalej i jak najszybciej ! -------------------- 2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Odświeżę troche temat. Chciałbym zmienić hamulce z przodu (tarcze + klocki). Pacjent to seryjna Honda Civic 1.6 VTEC (EG5, 125KM, +ABS). Codzienna, dynamiczna jazda po mieście + KJS.
Po prześledzeniu postów na forum, moja propozycja to: Brembo Max (262 x 21mm) + Ferodo DS Performance ew. Ferodo DS2500. Czy jest jakaś lepsza alternatywa ? Czekam na wasze propozycje, sugestie i opinie. PS. Czy ktoś z Was kupował w sklepmoto.pl ? Tarcze są o prawie 100 zł tańsze niż w InterCarsie, podobnie jest z klockami. -------------------- Piter
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Zdecydowanie zamiast max'ów weź ORO. Warte są swojej ceny. Klocki do codziennej jazdy DS Performance wystarczy, na kjs'y również bo tam to się jeździ wolniej niż po ulicy.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
mikoda + ferodo i jest super
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
upalałem mikode, dajcie spokój, wywaliłem ten szajs, jeśli masz kase ORO, jesli nie to ATE PD lub Maxy (lepiej PD), DSy starczą świetne klocki jak na ulice
sklepmoto- gościu bierze towar z IC ![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
User Dołączył: Sat, 27 November 2004 ![]() |
Do Hondy masz też w Polsce opcję klocków z oferty Hawk Performance z mieszanka ferro-carbon , HPS lub HP+.
Może to byc alternatywa dla ferodo -------------------- Części Evo, Subaru, Nissan, Toyota ..
Sprzęgła ACT, Exedy , wyczynowe klocki ham.HAWK, Mocal, Braille Battery, ARP, Thermo-Tec, SuperTech, GoPro and more http://www.topendpower.pl http://www.hawkperformance.pl/ |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
User Dołączył: Tue, 03 February 2009 Skąd: Gdańsk ![]() |
Ja polecam swap na 282mm przod + tarcza 260 tył + pompa 1". Przód z Prelude/Legend/MGZR/MGZS, tył albo z Civica 5d, albo z ep2/ep3. Nie wiem, jaką masz budę konkretnie bo sam tych kodów nie znam na pamięć. Zależnie od tego co masz, taki tył musisz dobrać.
A ogólnie całość masz na Civicklub w dziale układ jezdny. Tarcza z MG jest na 4x100 i ona jest grubsza sporo, bo 25-23 a w Civicu jest 21-19 + do tego większa średnica i ostatecznie żadna tarcza z żadnym klockiem nie da takich możliwości, jak coś tam przeciętnego, ale większego. Wada jest taka, że felga min 15" + do tego zawieszenie bardziej dostaje i warto mieć dobry zawias zrobiony. Ale jak na KJS'ach śmigasz, to nie powinno byc problemu. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ta jasne. Dobre rady zawsze w cenie. I potem, żeby kupić taką tarcze masz do wyboru ilu producentów? EBC tylko tak? I ich gówniane pekająco/gnące się non-stop tarcze
![]() -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Tue, 03 February 2009 Skąd: Gdańsk ![]() |
No to właśnie nie tylko EBC, ale trzeba trochę posiedzieć i poczytać, później coś pisać. Ale nawet co do EBC w tych autach, to z TG jest dokładnie tak jak piszesz. Z TG jesto dokładnie tak, jak z wszystkimi, tanimi tarczami naweircanymi/nacinanymi. I jakbyś poczytał tam, gdzie pisałem, to byś się dowiedział, że EBC gładka w tych autach sie sprawdza bez żadnych ale. I nie na przykładzie jednego auta, a wielu. I tu sie pojawia efekt wrzucania wszystkiego do jednego wora.
Ty wybraleś swoją drogę na hamulce, ale są różne, zapoznaj się z nimi chociaż dopiero pisz. I do tego dodam, że był też użytkownik z 262 Brembo max, lub oro ( nie pamietam ) + ferodo ( tez nie pamietam, które dokładnie ) i po swapie wlasnie na gowniane, gladkie ebc + ferodo premier wypowiedzial sie, ze jest przepasc w hamowaniu powyzej 100 i w wytrzymalosci hebla. Przekatowal te klocki i teraz meczy te tarcze na ds performance i dalej mu ta tarcza smiga i przy wymianie okreslil to tak, ze tarcza nie wykazywala zadnych zlych objawów, pekniec, duzego zurzycia, etc. Obecnie konczy na tych tarczach te ds'y. I może Ci się nie podobać to co piszę, trudno, możesz mieć swoje zdanie, ja mam swoje, ale ja uwazam, ze przynajmniej temat mam sprawdzony jeden i drugi. I ostatecznie, zeby nikt nie przeistaczal moich mysli, nigdzie nie napisalem, ze uważam gladkie ebc sa jakies super tarcze! Może i są tak gówniane jak GS, ale przy tej wielkosci i masie tarczy w tych autach sie sprawdzaja. I też się wypowiadali ludzie używający tego zestawienia na torze i też złego slowa nie powiedziali. I ostatecznie przegrzać można wszystko, ale zastanówcie się, jaka jest przepaść w możliwości tarczy 282 25-23 a tarczy 262 21-19. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie będę z Tobą polemizował bo opinii na temat EBC nie wziąłem z internetu tylko zjeździłem 3 komplety ich tarcz. Każde po nie dalej niż po 5000 wyrzuciłem na śmietnik bo popękały. Stop z których jest zrobiony jest po prostu do dupy i nic tego nie zmieni. Jak ktoś jest zadowolony z 282mm z ebc to znaczy, że i 262mm z dobrego producenta sprawdziłyby się tak samo.
Powiedz mi jeszcze kto inny robi 282 4x100 do hondy? Fakt robi jeszcze Delphi, ale to już jest wybitnie sportowa tarcza ![]() Powerdisców ATE już niestety w tym rozmiarze nie produkują więc z dobrych tarcz zostaje tak naprawdę ORO. Do tego dać dobry klocek typu DS/HAWK/inna biedronka/stonoga i będzie spokój na długo. Nie ma sensu kupować nowych zacisków, jarzm, klocków, tarcz, a pewnie i felg bo to min. 15", żeby wejść w ślepy zaułek. -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 09:29 |