Shoutbox 0 nowych PW 


3 Stron V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Brembo Max + Green Stuff
--Wolff--
post Fri, 04 Apr 2008 - 14:43
Post #1


Rookie
Dołączył: Sat, 15 March 2008





Co sądzicie o zestawie brembo max + green stuff jak to jest z trwałością ? Słyszałem ze się gną. Pytam się bo cena tarcz brembo jest dość niska.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 04 Apr 2008 - 14:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_kredens_*
post Fri, 04 Apr 2008 - 17:57
Post #2









Najpierw to powiedz jaką masz maszyne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--Wolff--
post Fri, 04 Apr 2008 - 18:59
Post #3


Rookie
Dołączył: Sat, 15 March 2008





Mam Audi A3 1.8 T z 98 roku.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barylax
post Fri, 04 Apr 2008 - 21:23
Post #4


Super User
Dołączył: Fri, 29 September 2006
Skąd: Wrocław





ja jezdze na brembo max i jestem zadowlony nie gną sie itp ate pogiełem w mgnieniu oka


--------------------
powstaje z prochów clio 1.8 16v evo3
_http://www.youtube.com/user/barylax
_http://www.youtube.com/user/Jokerakp
_http://www.youtube.com/user/krzyniuGTT
_http://www.barylax.fotosik.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Sat, 05 Apr 2008 - 02:08
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





ja jeżdze na ATE PD i nie miałem nigdy kłopotu, tarcze seryjne siadały po 6-7 tys, ATE mam już ponad 12000 km i dalej wytrzymują z ferodo premier(nieraz hamowanie z 200-230 do 0) , teraz sprawdze je z Ferodo DS Perfomance


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--Wolff--
post Sat, 05 Apr 2008 - 02:19
Post #6


Rookie
Dołączył: Sat, 15 March 2008





Panowie raczej proszę o wypowiedzi na temat brembo... pozdrawiam. Czym śmigasz że, Ci się jeszcze nie pogięły
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Sat, 05 Apr 2008 - 02:29
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





Brembo dają rady, ale osobiście wole ATE PD,

reszta info masz na PW


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_kredens_*
post Sat, 05 Apr 2008 - 07:11
Post #8









No to ja sie wypowiem ,że mój sąsiad ma Brembo Max od 10kkm i naprawde ostro traktowane i prościutkie ,a co do Green Stuff to lepiej sie w to nie baw tylko kup Ferodo Premier i to będzie dobry zestaw.
A sąsiada samochód to Opel Calibra .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
--Wolff--
post Sat, 05 Apr 2008 - 10:00
Post #9


Rookie
Dołączył: Sat, 15 March 2008





aha, w takim razie muszę zastanowić się nad zakupem tych tarcz, Dzięki za odpowiedzi.

ps. Spoko Ibiza, też taką miałem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arv2
post Mon, 14 Apr 2008 - 22:02
Post #10


Rookie
Dołączył: Thu, 21 June 2007





Ja zrobiłem jakieś 20-25tys na takim zestawie (Brembo Max + green stuff) i generlanie byłem zadowolony jeśli chodzi o zachowanie auta (CRX 160koni 1000kg). Żadnych problemów z biciem tarcz, mimo że parokrotnie je rozgrzałem do czerwoności np w Ułężu, również skuteczność całkiem niezła jak do szybkiej jazdy na codzień. Uwagi są takie, że te klocki strasznie żrą tarczę (praktycznie szybciej zużyawają się tarcze niż klocki) no i po zabawach typu Ułęż na tarczach pojawiło się sporo malutkich pęknięć. Ja bym polecił jakieś gładkie tarcze, bez nacięć itp, bo większość z tych tanich produktów pęka w okolicach nawierceń, otworów, czy rowków...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Elberoth
post Mon, 21 Apr 2008 - 15:10
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





Miałem Brembo max. Razem z Ferodo premier zajeździłem je ... w jeden dzień. Wystarczyło, że pojechałem kiedyś na nich do Katowic. I było po klockach. Ten compound był po prostu zbyt miękki na te tarcze, do tej masy auta. Dla odmiany moja dziewczyna (obecnie już żona) miała taki zestaw w Focusie i było OK.

Na Ferodo DS2000 było już ok, ale i tak szybko zmieniłem na Brembo ORO.

Od klocków EBC trzeba uciekać jak najdalej i jak najszybciej !



--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piter_1600
post Tue, 24 Nov 2009 - 18:17
Post #12


User
Dołączył: Wed, 16 August 2006
Skąd: Kraków





Odświeżę troche temat. Chciałbym zmienić hamulce z przodu (tarcze + klocki). Pacjent to seryjna Honda Civic 1.6 VTEC (EG5, 125KM, +ABS). Codzienna, dynamiczna jazda po mieście + KJS.
Po prześledzeniu postów na forum, moja propozycja to:
Brembo Max (262 x 21mm) + Ferodo DS Performance ew. Ferodo DS2500.

Czy jest jakaś lepsza alternatywa ? Czekam na wasze propozycje, sugestie i opinie.

PS. Czy ktoś z Was kupował w sklepmoto.pl ? Tarcze są o prawie 100 zł tańsze niż w InterCarsie, podobnie jest z klockami.


--------------------
Piter
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Tue, 24 Nov 2009 - 19:59
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Zdecydowanie zamiast max'ów weź ORO. Warte są swojej ceny. Klocki do codziennej jazdy DS Performance wystarczy, na kjs'y również bo tam to się jeździ wolniej niż po ulicy.


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rene
post Tue, 24 Nov 2009 - 20:48
Post #14


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





mikoda + ferodo i jest super
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Tue, 24 Nov 2009 - 20:53
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





upalałem mikode, dajcie spokój, wywaliłem ten szajs, jeśli masz kase ORO, jesli nie to ATE PD lub Maxy (lepiej PD), DSy starczą świetne klocki jak na ulice


sklepmoto- gościu bierze towar z IC tongue.gif


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiepuczi
post Tue, 24 Nov 2009 - 21:26
Post #16


User
Dołączył: Sat, 27 November 2004





Do Hondy masz też w Polsce opcję klocków z oferty Hawk Performance z mieszanka ferro-carbon , HPS lub HP+.
Może to byc alternatywa dla ferodo


--------------------
Części Evo, Subaru, Nissan, Toyota ..
Sprzęgła ACT, Exedy , wyczynowe klocki ham.HAWK, Mocal, Braille Battery, ARP, Thermo-Tec, SuperTech, GoPro and more

http://www.topendpower.pl
http://www.hawkperformance.pl/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek_135
post Tue, 24 Nov 2009 - 21:32
Post #17


User
Dołączył: Tue, 03 February 2009
Skąd: Gdańsk





Ja polecam swap na 282mm przod + tarcza 260 tył + pompa 1". Przód z Prelude/Legend/MGZR/MGZS, tył albo z Civica 5d, albo z ep2/ep3. Nie wiem, jaką masz budę konkretnie bo sam tych kodów nie znam na pamięć. Zależnie od tego co masz, taki tył musisz dobrać.
A ogólnie całość masz na Civicklub w dziale układ jezdny.
Tarcza z MG jest na 4x100 i ona jest grubsza sporo, bo 25-23 a w Civicu jest 21-19 + do tego większa średnica i ostatecznie żadna tarcza z żadnym klockiem nie da takich możliwości, jak coś tam przeciętnego, ale większego. Wada jest taka, że felga min 15" + do tego zawieszenie bardziej dostaje i warto mieć dobry zawias zrobiony. Ale jak na KJS'ach śmigasz, to nie powinno byc problemu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Tue, 24 Nov 2009 - 21:39
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Ta jasne. Dobre rady zawsze w cenie. I potem, żeby kupić taką tarcze masz do wyboru ilu producentów? EBC tylko tak? I ich gówniane pekająco/gnące się non-stop tarcze laugh.gif Najbardziej bezsensowna przeróbka jaką można zrobić...


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jarek_135
post Tue, 24 Nov 2009 - 23:25
Post #19


User
Dołączył: Tue, 03 February 2009
Skąd: Gdańsk





No to właśnie nie tylko EBC, ale trzeba trochę posiedzieć i poczytać, później coś pisać. Ale nawet co do EBC w tych autach, to z TG jest dokładnie tak jak piszesz. Z TG jesto dokładnie tak, jak z wszystkimi, tanimi tarczami naweircanymi/nacinanymi. I jakbyś poczytał tam, gdzie pisałem, to byś się dowiedział, że EBC gładka w tych autach sie sprawdza bez żadnych ale. I nie na przykładzie jednego auta, a wielu. I tu sie pojawia efekt wrzucania wszystkiego do jednego wora.

Ty wybraleś swoją drogę na hamulce, ale są różne, zapoznaj się z nimi chociaż dopiero pisz. I do tego dodam, że był też użytkownik z 262 Brembo max, lub oro ( nie pamietam ) + ferodo ( tez nie pamietam, które dokładnie ) i po swapie wlasnie na gowniane, gladkie ebc + ferodo premier wypowiedzial sie, ze jest przepasc w hamowaniu powyzej 100 i w wytrzymalosci hebla. Przekatowal te klocki i teraz meczy te tarcze na ds performance i dalej mu ta tarcza smiga i przy wymianie okreslil to tak, ze tarcza nie wykazywala zadnych zlych objawów, pekniec, duzego zurzycia, etc. Obecnie konczy na tych tarczach te ds'y.

I może Ci się nie podobać to co piszę, trudno, możesz mieć swoje zdanie, ja mam swoje, ale ja uwazam, ze przynajmniej temat mam sprawdzony jeden i drugi.

I ostatecznie, zeby nikt nie przeistaczal moich mysli, nigdzie nie napisalem, ze uważam gladkie ebc sa jakies super tarcze! Może i są tak gówniane jak GS, ale przy tej wielkosci i masie tarczy w tych autach sie sprawdzaja. I też się wypowiadali ludzie używający tego zestawienia na torze i też złego slowa nie powiedziali.

I ostatecznie przegrzać można wszystko, ale zastanówcie się, jaka jest przepaść w możliwości tarczy 282 25-23 a tarczy 262 21-19.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Tue, 24 Nov 2009 - 23:50
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Nie będę z Tobą polemizował bo opinii na temat EBC nie wziąłem z internetu tylko zjeździłem 3 komplety ich tarcz. Każde po nie dalej niż po 5000 wyrzuciłem na śmietnik bo popękały. Stop z których jest zrobiony jest po prostu do dupy i nic tego nie zmieni. Jak ktoś jest zadowolony z 282mm z ebc to znaczy, że i 262mm z dobrego producenta sprawdziłyby się tak samo.

Powiedz mi jeszcze kto inny robi 282 4x100 do hondy? Fakt robi jeszcze Delphi, ale to już jest wybitnie sportowa tarcza laugh.gif

Powerdisców ATE już niestety w tym rozmiarze nie produkują więc z dobrych tarcz zostaje tak naprawdę ORO. Do tego dać dobry klocek typu DS/HAWK/inna biedronka/stonoga i będzie spokój na długo. Nie ma sensu kupować nowych zacisków, jarzm, klocków, tarcz, a pewnie i felg bo to min. 15", żeby wejść w ślepy zaułek.


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Stron V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 09:29