![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 19 July 2015 ![]() |
Siema. Od pewnego czasu mam tak,że jak pompa jest jeszcze zimna to wspomaganie jest ok a jak przejade z 30 km to powiedzmy na parkingu jest tragedia co chodzi o skręt kołami,kompletny brak wspomagania. Płyn wymieniałem na taki sam oryginalny zielony mineralny i od razu po pierwszej jezdzie zrobił się ciemny. Czy pompa nadaje się już do wymiany czy może eksperymentować z innym płynem? Dodam, że płynu nie ubywa ani trochę.
Auto to Audi A4 B5 1.8T AEB |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Gdy już kierownica pracuje ciężko to "ząbkuje"? Byłby to objaw kipiącego płynu. Puknij też młotkiem w pompę na próbę, mógł się zawiesić zaworek regulujący ciśnienie, jeśli pomoże to to jego wina.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Sun, 19 July 2015 ![]() |
Nie nic nie ząbkuje,płyn nie kipi ani na zimnym ani na ciepłym,poprostu wraz z nagrzaniem pompy wspomaganie zanika, puknąć tak konkretnie czy kilka razy ale lżej
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Sun, 19 July 2015 ![]() |
Taki dzwiek jest przy skrecaniu kołami gdy pompa sie nagrzeje
https://www.youtube.com/watch?v=vw-nkXJ_OZI...eature=youtu.be |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Jak płyn zrobił sie ciemny to zapewne wymieniłeś go tylko w połowie, pozostała część zmieszała się z nowym i dalej masz syfilis. Wymien jeszcze raz i nie lej mineralnego febi.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sun, 19 July 2015 ![]() |
Niemożliwe żeby się zmieszał, zlałem litr, i jeszcze kreciłem kierownicą zeby wszystko zeszło
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 22 September 2014 ![]() |
Mam podobne objawy w , gdy silnik się rozgrzeje przejadę kilka razy testowo i brak wspomagania gdy przestygnie wraca , po prostu płyn grzeje się jest wyjście zamontować chłodnicę płynu wspomagania i będzie po problemie
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Sun, 19 July 2015 ![]() |
Ale chłodnica u mnie jest fabryczna, taka rurka przed chłodnicą klimy, nie wiem czy to pompy wina, przewodu wysokiego ciśnienia czy może jakiegoś zaworka. Tu właśnie jest problem,że płyn się grzeje ale dlaczego się grzeje, może ma słaby przepływ.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 08 April 2011 Skąd: Łęczna ![]() |
u mnie było tak samo
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Zalej plyn stp nawet z supermarketu real(zamiast tego zielonego febi-duzo ludzi tak poleca)-Ja tak zrobilem I jest roznica na lepsze.Ale nadal nie jest tak jak powinno byc.Z reszta krocie,nie bedzie Cie to kosztowac.Najlepsze jest to ze sa modele vw I pokrewne..W ktorych ludzie wymieniali pompy i magle..Wspomagania nadal nie bylo.Np Leon 1m z silnikiem ARL.pzdr
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 10:45 |