Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Brak wspomagania po dłuższej jeździe [A4 B5 1.8T AEB]
Rafcio94
post Thu, 27 Aug 2015 - 20:15
Post #1


User
Dołączył: Sun, 19 July 2015





Siema. Od pewnego czasu mam tak,że jak pompa jest jeszcze zimna to wspomaganie jest ok a jak przejade z 30 km to powiedzmy na parkingu jest tragedia co chodzi o skręt kołami,kompletny brak wspomagania. Płyn wymieniałem na taki sam oryginalny zielony mineralny i od razu po pierwszej jezdzie zrobił się ciemny. Czy pompa nadaje się już do wymiany czy może eksperymentować z innym płynem? Dodam, że płynu nie ubywa ani trochę.

Auto to Audi A4 B5 1.8T AEB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 27 Aug 2015 - 20:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mis
post Thu, 27 Aug 2015 - 23:56
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Gdy już kierownica pracuje ciężko to "ząbkuje"? Byłby to objaw kipiącego płynu. Puknij też młotkiem w pompę na próbę, mógł się zawiesić zaworek regulujący ciśnienie, jeśli pomoże to to jego wina.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafcio94
post Fri, 28 Aug 2015 - 15:54
Post #3


User
Dołączył: Sun, 19 July 2015





Nie nic nie ząbkuje,płyn nie kipi ani na zimnym ani na ciepłym,poprostu wraz z nagrzaniem pompy wspomaganie zanika, puknąć tak konkretnie czy kilka razy ale lżej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafcio94
post Fri, 28 Aug 2015 - 16:55
Post #4


User
Dołączył: Sun, 19 July 2015





Taki dzwiek jest przy skrecaniu kołami gdy pompa sie nagrzeje
https://www.youtube.com/watch?v=vw-nkXJ_OZI...eature=youtu.be
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Wed, 02 Sep 2015 - 08:32
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





Jak płyn zrobił sie ciemny to zapewne wymieniłeś go tylko w połowie, pozostała część zmieszała się z nowym i dalej masz syfilis. Wymien jeszcze raz i nie lej mineralnego febi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafcio94
post Wed, 02 Sep 2015 - 09:04
Post #6


User
Dołączył: Sun, 19 July 2015





Niemożliwe żeby się zmieszał, zlałem litr, i jeszcze kreciłem kierownicą zeby wszystko zeszło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chillout80
post Wed, 09 Sep 2015 - 20:22
Post #7


Rookie
Dołączył: Mon, 22 September 2014





Mam podobne objawy w , gdy silnik się rozgrzeje przejadę kilka razy testowo i brak wspomagania gdy przestygnie wraca , po prostu płyn grzeje się jest wyjście zamontować chłodnicę płynu wspomagania i będzie po problemie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafcio94
post Thu, 10 Sep 2015 - 10:11
Post #8


User
Dołączył: Sun, 19 July 2015





Ale chłodnica u mnie jest fabryczna, taka rurka przed chłodnicą klimy, nie wiem czy to pompy wina, przewodu wysokiego ciśnienia czy może jakiegoś zaworka. Tu właśnie jest problem,że płyn się grzeje ale dlaczego się grzeje, może ma słaby przepływ.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Steri
post Sat, 26 Sep 2015 - 20:40
Post #9


Rookie
Dołączył: Fri, 08 April 2011
Skąd: Łęczna





u mnie było tak samo smile.gif wymieniłem pompę i problem znikł wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Sun, 27 Sep 2015 - 00:15
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Zalej plyn stp nawet z supermarketu real(zamiast tego zielonego febi-duzo ludzi tak poleca)-Ja tak zrobilem I jest roznica na lepsze.Ale nadal nie jest tak jak powinno byc.Z reszta krocie,nie bedzie Cie to kosztowac.Najlepsze jest to ze sa modele vw I pokrewne..W ktorych ludzie wymieniali pompy i magle..Wspomagania nadal nie bylo.Np Leon 1m z silnikiem ARL.pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 10:45