![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 25 April 2010 ![]() |
Posiadam wyżej wymienioną X5 z pneumatycznym zawieszeniem. Problem polega na tym ze w przeciagu ostatniego roku prawey przedni amortyzator padł 3 razy a lewy 4. Przedwczoraj ta sama sytuacja stałem obok samochodu stal wylaczony i nagle slychac jak uchodzi powietrze na poczatku pomyslalem ze to z opoony ale okazalo sie ze poweitrze ucieka z poduszki amortyzatora na rancie poduszki mała dziurka. No i dzisiaj poprostu pecha podjezdam pod dom wysiadlem zamknalem auto i strzelila druga poduszka w prawym amortyzatorze. Kompresor pompowanie rowniez wymieniony pol roku temu. Generaleni jest masakra jeden amortyzator 2400 a kompresor ok. 5000. Wiec zastanawiam sie i mam pytanie do kogos kto sie troche zna na zawieszeniach
czy moge wymienic te pneumatyczne amortyzatory przednie na zwykłe i czy to bedzie jezdzic ? Samochód Bmw X5 3.0d LCI 2004 rok 218km + chip SPORTPAKIET tylne amortyzatory rownież pneumatyczne ale nigdy im nic nie było p.s. Jeśli chodzi o silnik to chip założony przy 10000km czyli od nowości teraz autko ma 260tys. i w silniku nie było nic robione teraz tylko turbina wiec jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o silnik ![]() LINK do zdjec układu zawieszenia: http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/SAV/...g_strut_sensor/ http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/SAV/...wse/front_axle/ http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/SAV/..._and_ctrl_unit/ |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 29 October 2003 Skąd: Warszawa / cultstyle.pl ![]() |
Najpierw to lepiej posprawdzaj czy nic ci nie obciera o poduszkę (np. opona przy dobiciu zawieszenia na wyboju) bo nie jest możliwe by w ciągu roku 3 czy 4 poduszki padły ot tak same z siebie - gdzieś przyczyna musi być i wątpię żeby to akurat była wada poduszek.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
nowe poduszki umierały? jak tak to reklamacje proponuje złożyć, jeżeli używane to nie ma sie co dziwić. ze zdjęć wynika że trzeba wymienić całą kolumne , podejrzewam równiez ze wymiana musi być również z tyłu na zwykłe bo inaczej system samopoziomowania zgłupieje
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 25 April 2010 ![]() |
nie nowe kupuje używane które i tak ciezko dostać anowe 2400 jeden
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
powiem tak, zawsze jak montowałem uzywane czy to do vito czy np espace to prędzej czy później klijent wracał ... i dodatkowo przez zlekceważoną nieszczelność dochodzi koszt wymiany pompy . moje zdanie jest takie że tylko nowe poduszki mają szanse przetrwać. ja wiem że sa drogie ale z drugiej strony jak stać na konia to musi być i na bat
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 25 April 2010 ![]() |
Teraz taka sytuacja. To X5 ma sport pakiet z pneumatyką ( wszystkie amory sa sport ) czy moge zostawić tył poduszki sport ( bo w nie sie nic nie działo nigdy ) i wsadzić przód sport amrotyzatory ?
p.s. Podzwoniłem troche po serwisach i okazuje sie ze duzo ludzi wymienia je na standardowe bo te pneumatyczne sa jakies wadliwe... :/ |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 16 February 2003 Skąd: Wawa Ursus ![]() |
na pewno nie (tzn na 99%) nie zrobisz myka z zostawieniem pnaumatycznego tyłu i klasycznego przodu. Zgłupieje układ sterowania zawieszeniem. Jak wymieniać to wszystkie i wywalic kontrolke. Serwis zdaje sie ma to obcykane
-------------------- ____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie... Wombat |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 25 April 2010 ![]() |
Dobra kupiłem dwa przednie amory ( sportpakiet ) ale nie penumatyczne wyszło 1400 za dwie sztuki do tego jeszcze sterownik 470zł a kompresor może zostać ten sam tylko chłopaki w serwisie mówili że muszą troche oszukać komputer coś pokodować i bedzie git. W takim razie czekam na odbiór i dam wam znać co wyszło
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Wiem z doświadczenia, że w X5 miechy padały często, ale nie aż tak jak u Ciebie, powiedzmy przy naszych polskich warunkach raz na 50k kilometrów. Sprawdź dokładnie czy nic tam nie obciera i czy mechanik to dobrze montował, wierzyć mi się nie chce.
Najlepiej jedź do ASO i wymień na nowe, zawsze będziesz miał gwarancję na część. -------------------- E36 M3 3.0 Turbo - było 425KM/572Nm teraz jest więcej
E39 M5 - 400KM/500Nm Impreza STi (bug) - 423KM/510Nm |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 25 April 2010 ![]() |
Chłopaki przed wymianą pojechali reklamowac do bmw. Bo jeden po wybuchu był oryginalny kupiony a drugi juz pozniej używany. Jak oddadzą to i tak wyjde na zero:p
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 05:24 |