Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Bmw X5 3.0 218km PNEUMATYKA PROBLEM
bmwx5diesel
post Sun, 25 Apr 2010 - 17:22
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 25 April 2010





Posiadam wyżej wymienioną X5 z pneumatycznym zawieszeniem. Problem polega na tym ze w przeciagu ostatniego roku prawey przedni amortyzator padł 3 razy a lewy 4. Przedwczoraj ta sama sytuacja stałem obok samochodu stal wylaczony i nagle slychac jak uchodzi powietrze na poczatku pomyslalem ze to z opoony ale okazalo sie ze poweitrze ucieka z poduszki amortyzatora na rancie poduszki mała dziurka. No i dzisiaj poprostu pecha podjezdam pod dom wysiadlem zamknalem auto i strzelila druga poduszka w prawym amortyzatorze. Kompresor pompowanie rowniez wymieniony pol roku temu. Generaleni jest masakra jeden amortyzator 2400 a kompresor ok. 5000. Wiec zastanawiam sie i mam pytanie do kogos kto sie troche zna na zawieszeniach

czy moge wymienic te pneumatyczne amortyzatory przednie na zwykłe i czy to bedzie jezdzic ?

Samochód Bmw X5 3.0d LCI 2004 rok 218km + chip SPORTPAKIET tylne amortyzatory rownież pneumatyczne ale nigdy im nic nie było

p.s. Jeśli chodzi o silnik to chip założony przy 10000km czyli od nowości teraz autko ma 260tys. i w silniku nie było nic robione teraz tylko turbina wiec jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o silnik wink.gif

LINK do zdjec układu zawieszenia:

http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/SAV/...g_strut_sensor/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/SAV/...wse/front_axle/

http://bmwfans.info/parts/catalog/E53/SAV/..._and_ctrl_unit/

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 25 Apr 2010 - 17:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cichyg60
post Sun, 25 Apr 2010 - 18:57
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Wed, 29 October 2003
Skąd: Warszawa / cultstyle.pl





Najpierw to lepiej posprawdzaj czy nic ci nie obciera o poduszkę (np. opona przy dobiciu zawieszenia na wyboju) bo nie jest możliwe by w ciągu roku 3 czy 4 poduszki padły ot tak same z siebie - gdzieś przyczyna musi być i wątpię żeby to akurat była wada poduszek.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 25 Apr 2010 - 19:11
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





nowe poduszki umierały? jak tak to reklamacje proponuje złożyć, jeżeli używane to nie ma sie co dziwić. ze zdjęć wynika że trzeba wymienić całą kolumne , podejrzewam równiez ze wymiana musi być również z tyłu na zwykłe bo inaczej system samopoziomowania zgłupieje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bmwx5diesel
post Sun, 25 Apr 2010 - 21:26
Post #4


Rookie
Dołączył: Sun, 25 April 2010





nie nowe kupuje używane które i tak ciezko dostać anowe 2400 jeden sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 25 Apr 2010 - 21:45
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





powiem tak, zawsze jak montowałem uzywane czy to do vito czy np espace to prędzej czy później klijent wracał ... i dodatkowo przez zlekceważoną nieszczelność dochodzi koszt wymiany pompy . moje zdanie jest takie że tylko nowe poduszki mają szanse przetrwać. ja wiem że sa drogie ale z drugiej strony jak stać na konia to musi być i na bat wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bmwx5diesel
post Mon, 26 Apr 2010 - 10:09
Post #6


Rookie
Dołączył: Sun, 25 April 2010





Teraz taka sytuacja. To X5 ma sport pakiet z pneumatyką ( wszystkie amory sa sport ) czy moge zostawić tył poduszki sport ( bo w nie sie nic nie działo nigdy ) i wsadzić przód sport amrotyzatory ?


p.s. Podzwoniłem troche po serwisach i okazuje sie ze duzo ludzi wymienia je na standardowe bo te pneumatyczne sa jakies wadliwe... :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wombat
post Mon, 26 Apr 2010 - 15:13
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 16 February 2003
Skąd: Wawa Ursus





na pewno nie (tzn na 99%) nie zrobisz myka z zostawieniem pnaumatycznego tyłu i klasycznego przodu. Zgłupieje układ sterowania zawieszeniem. Jak wymieniać to wszystkie i wywalic kontrolke. Serwis zdaje sie ma to obcykane


--------------------
____________________________________________
Dizlem - lamusie, możesz wozić se mamusie...
Wombat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bmwx5diesel
post Mon, 26 Apr 2010 - 23:40
Post #8


Rookie
Dołączył: Sun, 25 April 2010





Dobra kupiłem dwa przednie amory ( sportpakiet ) ale nie penumatyczne wyszło 1400 za dwie sztuki do tego jeszcze sterownik 470zł a kompresor może zostać ten sam tylko chłopaki w serwisie mówili że muszą troche oszukać komputer coś pokodować i bedzie git. W takim razie czekam na odbiór i dam wam znać co wyszło wink.gif pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Os_
post Tue, 27 Apr 2010 - 21:27
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 November 2002
Skąd: Warszawa





Wiem z doświadczenia, że w X5 miechy padały często, ale nie aż tak jak u Ciebie, powiedzmy przy naszych polskich warunkach raz na 50k kilometrów. Sprawdź dokładnie czy nic tam nie obciera i czy mechanik to dobrze montował, wierzyć mi się nie chce.
Najlepiej jedź do ASO i wymień na nowe, zawsze będziesz miał gwarancję na część.


--------------------
E36 M3 3.0 Turbo - było 425KM/572Nm teraz jest więcej
E39 M5 - 400KM/500Nm
Impreza STi (bug) - 423KM/510Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bmwx5diesel
post Wed, 28 Apr 2010 - 01:46
Post #10


Rookie
Dołączył: Sun, 25 April 2010





Chłopaki przed wymianą pojechali reklamowac do bmw. Bo jeden po wybuchu był oryginalny kupiony a drugi juz pozniej używany. Jak oddadzą to i tak wyjde na zero:p
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 05:24