Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Bmw 320d e90 ile mozna z tego wyciągnac ??
rbk325
post Fri, 04 May 2012 - 12:31
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 18 December 2009
Skąd: Krakow





Witam wszytskich przymierzam sie do kupna e90 320d 163km i mam pytanie ile mozna z tego silnika wyciagnac ?? czy jak zrobie mocny program usune PDF to czy osiagne okolo 220km?? Czy cos jeszcze moze pomoc np. Wiekszy cooler ?? Jezdzilem 120d z tym silnkiem po programie na okolo 200 i jezdzila ładnie smile.gif prosze o pomoc z gory dzieki pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 04 May 2012 - 12:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Aligator
post Fri, 04 May 2012 - 20:39
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





Na seryjnym turbo ciężko będzie uzyskać bezpieczne i stabilne 220km. Słabe są te turbiny. Na tyle przydałaby się turbina z modelu 177 lub 184KM + dobry FMIC ale montaż takiej turbiny nie łatwy. Jest to wykonalne ale wymaga trochę przeróbek.
Na seryjnym turbo + dobry FMIC 210-215KM, DPFa nie sugeruję wycinać póki się nie zepsuje, nie ogranicza bardzo mocy.


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
As_
post Fri, 04 May 2012 - 21:45
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: W-wa





Masz gdzies wykres takiego setupu na 210-215KM
W sensie co sie poprawia w stosunku do samego programu na seryjnym coolerze? Moment idzie do gory w calym zakresie czy tylko na koncu wolniej spada?


--------------------
papierowe konie + oszukane 4x4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrk
post Sat, 05 May 2012 - 11:56
Post #4


Rookie
Dołączył: Sat, 29 May 2010





Kolegi auto:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aligator
post Sat, 05 May 2012 - 15:41
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 May 2003
Skąd: Katowice





Po IC poprawia się górny zakres obrotów. W 320d jak zresztą w prawie każdym BMW seryjny intercooler do niczego się nie nadaje i po programie w dolocie panują temperaturzy rzędu 100 stopni.


--------------------
DYNOSOFT - Kompleksowy tuning silników

www.dynosoft.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rbk325
post Mon, 07 May 2012 - 09:21
Post #6


Rookie
Dołączył: Fri, 18 December 2009
Skąd: Krakow





Własnie o to mi chodzilo smile.gif a jaki zalozyc IC?? z 3.0d??
Wiem ze wyciecie filtra DPF tez daje bo robilismy to u kuzyna w e60 3,0d i dalo sporo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Mon, 07 May 2012 - 15:28
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





a jaki cooler zastosować przy 520d E61? jakis koszt na PW poprosze najlepiej...albo informacje z czego go założyć.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Thu, 10 May 2012 - 10:12
Post #8


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Do E60/E61 E90 itd można kupić i założyć:

1. FMIC Forge
http://allegro.pl/forge-fmic-kit-bmw-135i-...2300465661.html http://www.jdl-performance.com/intercooler...-335i-135i.html

2. FMIC Cp-e 839$
http://www.burgertuning.com/BMW_135_335_In..._oil_combo.html

3. FMIC Helix ~~ 1000$
http://www.helix13.com/3-series-bmw/engine-exhaust/#go
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=6181

4. FMIC Wagner'a 790 €
http://www.wagner-tuning.de/produkte/20000...luftkuehler.php

5. FMIC Kl Racing - najtańsza opcja z przesyłką 1000-1200zł
http://shop.klracing.se/sv/artiklar/interc...bakanslutn.html
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=438549
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=14637


Ewentualnie moim zdaniem można też pomyśleć nad ic z bmw X5/X5, jest duży i gruby na 120mm o ile mnie pamięć nie myli, wypadałoby wyspawać tylko boczki z aluminium i jakoś go upchnąć pod zderzakiem.


Montaż FMIC w 535i LCi - myślę, że do 520d będzie pasować tak samo bez większych przeróbek, ew złączki tylko inne dopasować.
http://www.bimmerboost.com/content.php?178...stall-with-pics!


Tak fmic Forge wygląda na "żywo": wykonanie poprostu profi


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ewul
post Sat, 09 Jun 2012 - 18:10
Post #9


User
Dołączył: Sun, 04 December 2011
Skąd: małopolska





odkopie temat,
planuje soft w e90 2.0 163km,
jaki fmic bedzie odpowiedni do upalania, na oku mam takie:
rdzeń:
450 x 230 x 65
450 x 300 x 76 - czy nie za duży? jak na 2.0 i seryjne turbo?


z góry dzięki za propozycje



--------------------
Hamulce na ulice i do sportu - _https://topbrakes.pl
Klocki i tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie, chemia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Sun, 10 Jun 2012 - 11:58
Post #10


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





Zmierz jaki masz seryjny, policz jego pojemność to będzie Ci łatwiej dobrać coś sensownego i wydajniejszego od serii.


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 16:58