![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 18 September 2015 ![]() |
Witam, jestem tu nowy więc przy okazji się przywitam
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
pierwsze sprawdzic pompe przelewowa
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Wynik nie jest taki zły, ale sprawdź ciśnienie za pompą progową, w DDE4 masz czujnik na filtrze paliwa, także podczas diagnostyki jest ona widoczna, dodatkowo sprawdź ciśnienie na listwie rail. Oba testy wykonaj pod obciążeniem.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
a ja bym pojechał na normalną hamownie obciążeniową, gdzie dociążą Ci odpowiednio auto i zobaczył jaki masz wynik tak naprawdę lub poprosić tunera o shamowanie auta na 4 biegu bo obecnie miałeś na trójce ;-) Nie wiadomo jak tuner ustawiał CR może poza zakres... ;-)
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Fajnie, że drążysz temat, ale zaufaj tunerowi. Twoje auto widocznie nie trzyma rail'a, pompa nie wyrabia. Nie jest to pierwszy taki przypadek, ani zagadka.
Przy takim problemie niezależnie czy rail jest mocno podniesiony czy seria to dokładając gnoju pompa nie wyrabia z przepływem (szczególnie w środku obrotów, gdzie jej prędkość obrotowa nie jest duża, a dawki największe). Dla potwierdzenia, że tuner i hamownia są ok załączam 2 wykresy tego silnika robione przez Twojego tunera w innych autach: - E36 ze swapem 3.0d z E39 184KM, wydech, turbo z wersji 193KM, IC, słaba przepływka (mocny program): ![]() - E39 3.0d 184KM, wycięty kat (hamowane na VTECHu na zlocie): ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 07 November 2013 Skąd: Limanowa ![]() |
Turbo w wersji 184 i 193 jest takie samo ...
-------------------- ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Mylisz się, sprężarki się różnia, w 184KM jest GT2256V, a w 193KM GT2556V.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 13 June 2012 Skąd: Warszawa/Okuniew ![]() |
Sprawdz pompke wstepna w baku a pozniej pod progiem. W baku 0,5 bar. Masz bulgotanie w baku po przekreceniu na zaplon czy nic nie slychac ?
-------------------- E91 M57N2 335d ~ 3xxKM/7xx Nm
Ex E46 M57N ~360KM/700Nm |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
Mylisz się, sprężarki się różnia, w 184KM jest GT2256V, a w 193KM GT2556V. w e46 tak, w e39 już nie koniecznie, sam wyciągałem i dawałem do regeneracji gt2556v ze swojego e39 3.0d 184KM 1999.03 a pamiętajmy, że 3.0d 193KM były tylko w e39 -------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 07 November 2013 Skąd: Limanowa ![]() |
Mylisz się, sprężarki się różnia, w 184KM jest GT2256V, a w 193KM GT2556V. Miałem sie nie odzywać ale Ci napisze... wyciągałem z e39 99r gt2556v jak rowniez e39 z 2001 polift gt2556v wiec wiem co pisze ![]() -------------------- ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
Nie wiem czy post wyżej był edytowany czy też nie, ale przeczytałem, że swap był z E46 3.0d 184KM, dlatego napisałem, że 184KM i 193KM się różnią. W E39 3.0d oczywście macie oboje rację było tylko GT2556v.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie wiem czy post wyżej był edytowany czy też nie, ale przeczytałem, że swap był z E46 3.0d 184KM, dlatego napisałem, że 184KM i 193KM się różnią. W E39 3.0d oczywście macie oboje rację było tylko GT2556v. Nie był, silnik w tym E36 pochodzi z Angola E39 3.0d 184KM. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 April 2007 Skąd: Karczew ![]() |
Realoem mówi - e46, x5 gt2256 , a dla e39/e38 gt2556
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
GT2556 ma identyczny wirnik i wałek co GT2260, wrzucając tam koło kompresji 60mm mamy identyczne turbo co GT2260 @ 218KM.
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 April 2013 ![]() |
Skoro już jesteśmy przy sprężarkach. Ile wydoli taka GT2556 z e39 193km? Jest sens montowania GT2560 do silnika 3.0d 184/193km? podobno paliwa tam starcza tylko na okolice 250KM.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Skoro już jesteśmy przy sprężarkach. Ile wydoli taka GT2556 z e39 193km? Jest sens montowania GT2560 do silnika 3.0d 184/193km? podobno paliwa tam starcza tylko na okolice 250KM. Wątpliwe, na wykresie, który wrzuciłem auto jest podlane już maksymalnie (nic więcej nie da się ugrać railem i dawkami, już są mega czasy wtrysku), a jest tam 236KM. Może na nówkach wtryskach byłaby możliwość dzióbnąć odrobinę więcej. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 09 October 2015 ![]() |
a co z wtryskami z e60 535d i gt2260v ? da sie zrobic troche momentu i z 300 koni? co z pompa wc?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
a co z wtryskami z e60 535d i gt2260v ? da sie zrobic troche momentu i z 300 koni? co z pompa wc? Temat jak bumerang wraca, wtryski z 535d to inna generacja CR, inne są nawet kształty denka tłoków i ciśnienia. Niestety E39 530d to kibel jeśli chodzi o dłubanie mocniejsze. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 21:36 |