Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Bmw 3.0d m57 słaby wykres po programie
motoserwisdb
post Fri, 18 Sep 2015 - 11:10
Post #1


Rookie
Dołączył: Fri, 18 September 2015





Witam, jestem tu nowy więc przy okazji się przywitam smile.gif A teraz do tematu, wczoraj odebrałem autko od goscia który robił program, pacjent to e39 z 3.0d 184 km i 390nm w seri. Autko bez wiekszych modyfikacji jedyne co to wydech przelot 2,25 cala plus ori koncowy tłumnik. Auto po programie wypluło 215km i 472nm i ponoc to max bo na więcej nie pozwala pompa cr. Tłumaczył to w ten sposób ze auto na mocniejszym programie wypełniało zawór wydatku na ponad 90 procent przy ostrej jezdzie i auto traciło całkowicie moc co konczyło sie zjazdem na pobocze na awaryjnych, kolejne odpalenie i tak samo. Powiedzcie mi na ile moge ufac gosciowi i ewentualnie co moze rozwiazac problem, wymiana pompy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 18 Sep 2015 - 11:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GREGOR10
post Fri, 18 Sep 2015 - 12:34
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





pierwsze sprawdzic pompe przelewowa


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Fri, 18 Sep 2015 - 14:59
Post #3


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Wynik nie jest taki zły, ale sprawdź ciśnienie za pompą progową, w DDE4 masz czujnik na filtrze paliwa, także podczas diagnostyki jest ona widoczna, dodatkowo sprawdź ciśnienie na listwie rail. Oba testy wykonaj pod obciążeniem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Sat, 19 Sep 2015 - 08:42
Post #4


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





a ja bym pojechał na normalną hamownie obciążeniową, gdzie dociążą Ci odpowiednio auto i zobaczył jaki masz wynik tak naprawdę lub poprosić tunera o shamowanie auta na 4 biegu bo obecnie miałeś na trójce ;-) Nie wiadomo jak tuner ustawiał CR może poza zakres... ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sat, 19 Sep 2015 - 13:16
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Fajnie, że drążysz temat, ale zaufaj tunerowi. Twoje auto widocznie nie trzyma rail'a, pompa nie wyrabia. Nie jest to pierwszy taki przypadek, ani zagadka.
Przy takim problemie niezależnie czy rail jest mocno podniesiony czy seria to dokładając gnoju pompa nie wyrabia z przepływem (szczególnie w środku obrotów, gdzie jej prędkość obrotowa nie jest duża, a dawki największe).
Dla potwierdzenia, że tuner i hamownia są ok załączam 2 wykresy tego silnika robione przez Twojego tunera w innych autach:

- E36 ze swapem 3.0d z E39 184KM, wydech, turbo z wersji 193KM, IC, słaba przepływka (mocny program):



- E39 3.0d 184KM, wycięty kat (hamowane na VTECHu na zlocie):



--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DawidLwa
post Sat, 19 Sep 2015 - 15:33
Post #6


Super User
Dołączył: Thu, 07 November 2013
Skąd: Limanowa





Turbo w wersji 184 i 193 jest takie samo ...


--------------------
ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Sat, 19 Sep 2015 - 21:53
Post #7


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Mylisz się, sprężarki się różnia, w 184KM jest GT2256V, a w 193KM GT2556V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maciek06
post Mon, 21 Sep 2015 - 08:48
Post #8


Rookie
Dołączył: Wed, 13 June 2012
Skąd: Warszawa/Okuniew





Sprawdz pompke wstepna w baku a pozniej pod progiem. W baku 0,5 bar. Masz bulgotanie w baku po przekreceniu na zaplon czy nic nie slychac ?


--------------------
E91 M57N2 335d ~ 3xxKM/7xx Nm
Ex E46 M57N ~360KM/700Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemek530d
post Tue, 22 Sep 2015 - 08:21
Post #9


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2011
Skąd: a-chów/ b-b





CYTAT(dawidd3 @ Sat, 19 Sep 2015 - 21:53) *
Mylisz się, sprężarki się różnia, w 184KM jest GT2256V, a w 193KM GT2556V.


w e46 tak, w e39 już nie koniecznie,
sam wyciągałem i dawałem do regeneracji gt2556v ze swojego e39 3.0d 184KM 1999.03
a pamiętajmy, że 3.0d 193KM były tylko w e39


--------------------
S4 i X11, było 330d+ 303@705
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DawidLwa
post Tue, 22 Sep 2015 - 23:36
Post #10


Super User
Dołączył: Thu, 07 November 2013
Skąd: Limanowa





CYTAT(dawidd3 @ Sat, 19 Sep 2015 - 21:53) *
Mylisz się, sprężarki się różnia, w 184KM jest GT2256V, a w 193KM GT2556V.


Miałem sie nie odzywać ale Ci napisze... wyciągałem z e39 99r gt2556v jak rowniez e39 z 2001 polift gt2556v wiec wiem co pisze tongue.gif a reszte Przemek napisał ...


--------------------
ET 10.6 @ 220 KM/H
E36 Coupe Drag 1/4 Mili
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dawidd3
post Wed, 23 Sep 2015 - 09:50
Post #11


Frequent User
Dołączył: Wed, 05 December 2012





Nie wiem czy post wyżej był edytowany czy też nie, ale przeczytałem, że swap był z E46 3.0d 184KM, dlatego napisałem, że 184KM i 193KM się różnią. W E39 3.0d oczywście macie oboje rację było tylko GT2556v.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 23 Sep 2015 - 10:21
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(dawidd3 @ Wed, 23 Sep 2015 - 09:50) *
Nie wiem czy post wyżej był edytowany czy też nie, ale przeczytałem, że swap był z E46 3.0d 184KM, dlatego napisałem, że 184KM i 193KM się różnią. W E39 3.0d oczywście macie oboje rację było tylko GT2556v.

Nie był, silnik w tym E36 pochodzi z Angola E39 3.0d 184KM.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakub1t
post Wed, 23 Sep 2015 - 20:52
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 April 2007
Skąd: Karczew





Realoem mówi - e46, x5 gt2256 , a dla e39/e38 gt2556
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Thu, 24 Sep 2015 - 08:18
Post #14


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





GT2556 ma identyczny wirnik i wałek co GT2260, wrzucając tam koło kompresji 60mm mamy identyczne turbo co GT2260 @ 218KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
maka178
post Fri, 25 Sep 2015 - 10:07
Post #15


Rookie
Dołączył: Wed, 17 April 2013





Skoro już jesteśmy przy sprężarkach. Ile wydoli taka GT2556 z e39 193km? Jest sens montowania GT2560 do silnika 3.0d 184/193km? podobno paliwa tam starcza tylko na okolice 250KM.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Fri, 25 Sep 2015 - 11:41
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(maka178 @ Fri, 25 Sep 2015 - 10:07) *
Skoro już jesteśmy przy sprężarkach. Ile wydoli taka GT2556 z e39 193km? Jest sens montowania GT2560 do silnika 3.0d 184/193km? podobno paliwa tam starcza tylko na okolice 250KM.

Wątpliwe, na wykresie, który wrzuciłem auto jest podlane już maksymalnie (nic więcej nie da się ugrać railem i dawkami, już są mega czasy wtrysku), a jest tam 236KM. Może na nówkach wtryskach byłaby możliwość dzióbnąć odrobinę więcej.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ziaaiz
post Fri, 09 Oct 2015 - 22:00
Post #17


Rookie
Dołączył: Fri, 09 October 2015





a co z wtryskami z e60 535d i gt2260v ? da sie zrobic troche momentu i z 300 koni? co z pompa wc?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Sat, 07 Nov 2015 - 20:33
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(ziaaiz @ Fri, 09 Oct 2015 - 22:00) *
a co z wtryskami z e60 535d i gt2260v ? da sie zrobic troche momentu i z 300 koni? co z pompa wc?

Temat jak bumerang wraca, wtryski z 535d to inna generacja CR, inne są nawet kształty denka tłoków i ciśnienia.
Niestety E39 530d to kibel jeśli chodzi o dłubanie mocniejsze.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 21:36