![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 February 2012 Skąd: Radom ![]() |
Koledzy moje m50b25 zakończyło już życie ciśnienie ucieka przez pierścienie do skrzyni korbowej zaczynam przymierzać się do remontu i chcę zasięgnąć waszej wiedzy. Jeśli blok będzie w słabym stanie to czy bloki z m50b20 vanos lub m50b25 vanos są takie same jak w m50b25 nv ?
Pytam bo jest szansa że miał bym blok z m50b25 vanos za grosze... oczywiście tłoki korby wał chciałem założyć od mojego m50b25 nv z nowymi pierścieniami panewkami i szlifem wału jeśli potrzebny Ma ktoś może informację na temat zestawu uszczelek do M50b25 nv w którym są wszystkie uszczelki góry i dołu ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
M50B20 ma inną średnice tłoka.
M50B25 NV względem M50B25 Vanos rożni się korbami i tłokami, jeśli chodzi o dół. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 February 2012 Skąd: Radom ![]() |
Czyli bez większych problemów w razie słabego stanu bloku można przekładać wszystko do bloku z vanosa
co do uszczelek macie jakieś info ? czym malujecie blok żeby farba nie zchodziła i była odporna na ciepło ? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Jaki problem z uszczelkami? idziesz i zamawiasz wszystko np. victor reinz lub goetze.
Blok wyczyscic , odtłuscic i np. vht vrinkle odporna na temp. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 February 2012 Skąd: Radom ![]() |
Z uszczelkami problem taki że nie wiem czy w tych zestawach są wszystkie niezbędne bo ceny są np. w intercarsie od 600zł do 1400 i pytanie czym jeden zestaw różni się od drugiego że cena prawie 3x większa
Może macie jakieś sprawdzone zestawy reinza lub goretza w których na bank jest wszystko. Z tego co pamiętam jak kilka lat temu składałem silnik 1.9 TDI to kupowałem zestaw a jak zwykle okazało się że w zestawie tej firmy nie ma tego a w zestawie innej to jest ale nie ma czego innego... Nie mam wile czasu po pracy więc jak już wezmę sie za składanie nie chcę żeby okazało się że czegoś brakuje i trzeba dymać 20km do miasta żeby coś kupić... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Z uszczelk:
-Uszczelka dekla -uszczelka głowicy + ewentualnie uszczelniacze zaworów(Jeśli będziesz oddawał czapkę do roboty to szlifierz może mieć na miejscu) -uszczelka michy oleju -uszczelki kol. wydechowego i ssącego + ewentualnie uszcz.przepustnicy -uszczelka termostatu,pompy wody, wyjścia wody z tylu głowicy - to dostajesz w zestawie jak kupujesz pompę wody i termostat -uszczelka podstawy filtra oleju tylko aso nie duży koszt około 20zł. -uszczelka osłony rozrządu dwu-częściowa -jak głowica będzie z vanosa to jeszcze uszczelka dekla vanosa. -uszczelniacz walu od strony skrzyni i od strony koła pasowego Tylko tyle potrzebujesz. A co jest w zestawach tego Ci nie powiem, ale jak spytasz w ic to może będą wiedzieć co sprzedają ![]() PS: bierz victor reinz lub goetze, ajuse i pakowaczy typu febi odpuść sobie. Chyba że lubisz robić dwa razy te samą robotę. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 February 2012 Skąd: Radom ![]() |
Dzięki za odpowiedz...
A propo zakupów w IC może ktoś z forum ma jakieś zniżki/rabaty po cenach z katalogu wyszło mi gratów za 2500zł na generalny remont nie liczyłem żadnych olejów pomp wody gratów rozrządu itp... a gdzie planowanie honowanie ewentualny szlif wału sprawdzanie szczelności itp. Kolejna sprawa szukam gratów w dobrym stanie na strokera m54b30... przy strokerze opłaca się zainwestować w ecumastera z fuel implant ? Szukam też dobrego lakiernika i blacharza który poprawi trochę blacharkę którą zacząłem i nie mam czasu skończyć... Większość materiałów mam z novola Buda do malowania w całości |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Jak łańcuch nie jest bardzo wyciągnięty a zębatki nie wychechłane to zostawiłbym to w spokoju, podobnie ślizgi łańcucha.
Intercars wcale nie jest najtańszy popytaj po mniejszych hurtowniach jak dobrze poszukasz to za uszczelki, panewki pompę wody i termostat zamkniesz się w 1500 pln. Pompy wody szukaj z metalowym wirnikiem, np hepu możesz brać w ciemno. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 February 2012 Skąd: Radom ![]() |
Sprawa jest taka że mnie więcej nie ma jak jestem - czytać raczej gość w domu nie wiele mam czasu jak jestem w tym domu... wcześniej było go więcej więc wziąłem się trochę za blacharkę obstawałem co nieco jednak nadal jest parę rzeczy do zrobienia/poprawienia dlatego szukałem części w jednym sklepie żeby wziąć kilka dni urlopu i zrobić przynajmniej silnik do końca
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Blok malujesz zwykłą farbą do metalu. Tam ogromnych temperatur nie ma, śnieżka czy hammerite wystarczy
![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 February 2012 Skąd: Radom ![]() |
Myślisz że to się utrzyma ? Może jakimś podkładem reaktywnym najpierw ? blok oczywiście wypiaskuję...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
mój blok z 1991 roku.
Pierwsza renowacja, piaskowanko, podkładzik i lakier - pistolet, nie jakiś termiczny, zwykły baza i bezbarwny. Po 1500km nadal ma się bardzo ładnie, nic nie odłazi. ![]() -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 February 2012 Skąd: Radom ![]() |
Jak zabezpieczałeś górną i dolą powierzchnię przed pomalowaniem ? Nadal szukam ogarniętego lakiernika który pomaluje moje e30...
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
gawałek grubej tekttury i dużo taśmy, ale itak nie przeżyło zabardzo piaskowania.
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 February 2012 Skąd: Radom ![]() |
do piaskowania chyba skołuję sobie byle jaką głowicę żeby nie uszkodzić gładzi ani przylgni uszczelki
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Kawalek plexi czy sklejki i skrecic krotkimi srubami jak glowice.
I mozesz smialo piaskowac. -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 February 2012 Skąd: Radom ![]() |
Patent z pleksą wydaje się być ok na pewno wypróbuję... A teraz mam kolejne pytanie pojawiło się na warsztacie kolejne m50b25nv właściciel twierdził że kopci na niebiesko zrobiłem pomiar ciśnienia co mnie zdziwiło na wszystkich cylindrach prócz jednego mam 20barów... Dlaczego 20 ? skoro wtryski odłączone przepustnica otwarta na max Myślałem że mam uszkodzony manometr wiec zmierzyłem ciśnienie na swoim silniku i było ok... Oleju ani paliwa w cylindrach nie ma bo świece były by mokre... jakieś sugestie ?
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 February 2012 Skąd: Radom ![]() |
Już wszystko wiadomo ktoś dodał czegoś do oleju bo myślał że to pierścienie puszczają olej a winna była głowica i uszczelniacze zaworowe... Głowica na dniach jedzie do zakładu na planowanie wymianę jednego zaworu wydechowego wymianę prowadnic i uszczelniaczy zaworowych.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
jak bierze dużo oleju to kompresja może wyjść zajebiście wysoka ;] bo sie uszczelnia olejem
-------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 07 February 2012 Skąd: Radom ![]() |
Właśnie się uszczelniał olejem bo uszczelniacze puszczają olej a gość dolał jakiegoś syfu do oleju i zrobił się gęsty. Wracają do tematu mojego silnika w poniedziałek pojadę trochę sie dozbroić i zakupię średnicówkę pomierzę tuleje i zdecyduje czy będzie honowanie czy nie pierścienie z tego co wiem każdy poleca goretza dobra jakość i cena
![]() Nadal szukam wału i korb od m54b30 w rozsądnej cenie jak by ktoś coś wiedział będę wdzięczny za info - oczywiście graty w dobrym stanie najlepiej nominał ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 17:59 |