![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 21 October 2011 ![]() |
Jak w temacie.
Blok V8 BMW Alusil, dokładnie s63b44. Rysy wyczuwalne pod palcem na wszystkich cylindrach. Kto mi zrobi tulejowanie tego bloku tulejami żeliwnymi tak żeby tego nie schrzanić? Chciałem robić na krasnobrodzkiej ale opinie o tej firmie nie napawają optymizmem. Ktoś może robił taki blok lub podobny i może podzielić się wrażeniami? Auto będzie katowane częściej niż jeżdżone emerycko więc chciałbym uniknąć akcji pod tytułem zapadnięta tuleja i wydmuchana uszczelka. Bedę wdzięczny za opinie ludzi którzy robią lub robili takie akcji i wiedzą że zrobione auta jeżdżą długo. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
Ja w grudniu zrobiłem to na Krasnobrodzkiej....(BMW F01 750i). Zrobione OK, tylko blok leżał u nich od września.
-------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 21 October 2011 ![]() |
Jakie pieniądze? Dobrze rozumiem że robili to 4 miesiące?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
oczywiście, że robili to przez ostanie kilka dni, wcześniej leżał i se czekał. 800zł za jedną tuleję.
-------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Uderz do Dziaka do Lublina.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 22 April 2021 ![]() |
Ja w grudniu zrobiłem to na Krasnobrodzkiej....(BMW F01 750i). Zrobione OK, tylko blok leżał u nich od września. Siema, Rozumiem do serii poszło żeliwo... n63b44a czy ..44b? Jak sie sprawuje silnik na tych tulejach? Tłoki seryjne? Jakie poszły pierścienie? Termostat zmieniałeś na 90C? |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
moja Żona jezdzi tulejowanym f10 550i i ma 507koni by tc performance. silnik skladalem i montowalem ja. oleju nie bierze, dostaje wpierdol codziennie od ok. roku i jest ok. tuleje zeliwne. pasowań jakie porobilem nie pamiętam
![]() ![]() ![]() u mojej zony tmp. oleju nie przekracza 110st. w autach kolegow seryjnych przed remontem bylo non stop 120st. wiec tu u kobity termostat poki co seria. pierscienie seria. mysle nad "schłodzeniem" wody i oleju bo to na pewno nie zaszkodzi. W m6 v10 mam tmp.oleju max 90/100stopni wiec spora roznica. -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
uderz do Proto Sleeves, gość naprawdę wie co robi i Dziaki też wiedzą że On wie ;-)
Ma nawet tuleje z żeliwa sferoidalnego, cholerstwo bardzo ciężko zniszczyć. 2-3mm tuleje z tego materiału idą pod grube boosty. A terminy ? No cóż....będziesz miał czas na inne pierdoły ![]() -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 22 April 2021 ![]() |
Tuleje były robione pod fabryczny wymiar?
W których miejscach wymiary będą różniły się od wymiarów fabrycznych? Na zamkach pierścieni? Pierścienie tłoki, fabryczne? Gdzie znajdę jakieś dane? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 22 April 2021 ![]() |
Panowie, jeżdżą te tuleje żeliwne w n63/s63 ?
Proszę o jakiś update w tym wątku... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 05 August 2025 - 08:22 |