Shoutbox 0 nowych PW 


 
Closed TopicStart new topic
> Bilstein by Zerkopol, B6 czy Coustom?
MM Hammer
post Tue, 20 Apr 2004 - 12:22
Post #1


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 April 2003
Skąd: Łódź





Zmieniam amorki w 328 (spręż Eibach –35) i mam dylemat.
Dzwoniłem do Zerkopolu, proponują mi:
-B6, ale do mojego modelu niestety nie rozbieralne i bez możliwości ustawienia twardości,
-Coustoma złożonego na grubych rurach (P 36) z wykorzystaniem moich kolumn {podobno będzie to odpowiednik amorka w B14 – PSS }.
Warto dołożyć 700 do Coustoma?
Dzięki za pomoc


--------------------
NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 20 Apr 2004 - 12:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
m@ciek
post Tue, 20 Apr 2004 - 12:36
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 19 October 2002
Skąd: drifters.pl





Zdecydowanie warto. Zawsze bedziesz mogl do nich pojechac i zmienic twardosc np. , poza tym jak sie sypnie amortyzator, to regeneracja kosztuje niewielkie pieniadze. Duzym atutem wyzszych modeli bilsteinow jest wlasnie to, ze są rozbieralne. Ja bym brał customa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawelo
post Tue, 20 Apr 2004 - 12:43
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa





z doświadczenia mogę polecić zdecydowanie custom'a


--------------------
................................................
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MM Hammer
post Tue, 20 Apr 2004 - 19:28
Post #4


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 April 2003
Skąd: Łódź





Dzięki.
Też przychylam się bardziej do customa, decyzja zapadła.
Co do samego customa to można zrobić go lepiej , albo gorzej?
Na co ma zwrócić uwagę w Zerkopolu, czy ewentualnie mam mieć jakieś życzenia co do komponentów (np. grubości rur?)? Nie chcę żeby mi włożyli jakieś regerenowane gówno.
Jeszcze jedna mała wątpliwość
Zerk. życzy sobie za zestaw 3000 brutto (minus ew upust), a mogę jeszcze załatwić z Niemiec cały zestaw PSS za 3900 (bez faktury) – bardzo to twarde? Co myślicie.
Warto przy wymianie amorków wymienić gumy w zaw. na twardsze?
Nie chcę z autka zrobić taczki i tak już teraz jak przejeżdzam na 17 (niedawno prostowane) przez torowiska to mi go szkoda.
Pozdrawiam.


--------------------
NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatiKTP
post Wed, 21 Apr 2004 - 10:26
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Warszawa





wyspawaj bude nie rozpadnie sie tak szybko


--------------------
they run the best just before they grenade
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 21 Apr 2004 - 10:34
Post #6


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





wlaśnie jak to z tym jest ... mam jechać do jednego fachowca w tej sprawie ... ale chcial bym sie coś dowiedzieć na ten temat wcześniej ... co się obspawuje w aucie ?


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 21 Apr 2004 - 10:37
Post #7


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("MM Hammer":25p69wps)
Dzięki.
Też przychylam się bardziej do customa, decyzja zapadła.
Co do samego customa to można zrobić go lepiej , albo gorzej?
Na co ma zwrócić uwagę w Zerkopolu, czy ewentualnie mam mieć jakieś życzenia co do komponentów (np. grubości rur?)? Nie chcę żeby mi włożyli jakieś regerenowane gówno.
Jeszcze jedna mała wątpliwość
Zerk. życzy sobie za zestaw 3000 brutto (minus ew upust), a mogę jeszcze załatwić z Niemiec cały zestaw PSS za 3900 (bez faktury) – bardzo to twarde? Co myślicie.
Warto przy wymianie amorków wymienić gumy w zaw. na twardsze?
Nie chcę z autka zrobić taczki i tak już teraz jak przejeżdzam na 17 (niedawno prostowane) przez torowiska to mi go szkoda.
Pozdrawiam.


dziś zostawiłem auto w zerkopolu rano

miałem swoje amorki B6 ale okazało się ze do mojego auta jest z przodu gruba rura ... udało mi się wynegocjować wymianę

wiec jak zakupisz PSS to nie zawze może pasować

co do zerkopolu to o ile twoje auto da rade to rob wszystko na "gróbej róże"

co do gum ... to wszystko zalrzy od tego do czego bedziesz mial auto ? mozna zrobic nowe seryjne, można powerflex lub unibole.


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatiKTP
post Wed, 21 Apr 2004 - 10:39
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Warszawa





wszystko albo nic. jak obspawasz same kielichy, to bedzie to moce miejsce, ale duzo slabiej bedzie na progach albo podluznicach i tam sie bedzie rozlazilo. ktores z pierwszych numerow WRC przedstawilo co sie obspawuje i po co. jak do fachury zawieziesz pusta bude, to za 2k powinien zrobic to profi.


--------------------
they run the best just before they grenade
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 21 Apr 2004 - 10:40
Post #9


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





a masz ten nr wrc ? może skan ??


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatiKTP
post Wed, 21 Apr 2004 - 10:43
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Warszawa





mam, ale na skan musialbys troche poczekac. puszcze Ci go mailem, najpewniej wieczorem. moze byc?


--------------------
they run the best just before they grenade
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 21 Apr 2004 - 10:45
Post #11


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





był bym bardzo wdzięczny


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatiKTP
post Wed, 21 Apr 2004 - 10:47
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Warszawa





a tak swoja droga, zerknij czy nie ma gdzies (najpewniej PZMot) do dostania ksiazki homologacyjnej do S2 - tam moze byc duzo ciekawych informacji, nie tylko o przygotowaniu nadwozia.


--------------------
they run the best just before they grenade
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 21 Apr 2004 - 10:48
Post #13


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





hoohoo ... to samochod z kosmosu ... wątpię


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 21 Apr 2004 - 11:18
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT("Albert":3u4elord)
hoohoo ... to samochod z kosmosu ... wątpię



A nie krąży gdzies do Audi jakieś "rally preparation manual" czy coś takiego?


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 21 Apr 2004 - 11:32
Post #15


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





ok udało mi sie dzieki Panu Kozłowskiemu dowiedzieć co nieco o książce homologacyjnej ... bardzo miły gośc ... będę musiał się chyba w tej sprawie przejechać do Lublina


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 21 Apr 2004 - 11:33
Post #16


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT("Azrael":2hkfjdlg)
CYTAT("Albert":2hkfjdlg)
hoohoo ... to samochod z kosmosu ... wątpię



A nie krąży gdzies do Audi jakieś "rally preparation manual" czy coś takiego?


niestety link niewiele wnosi

http://www.google.pl/search?q=audi+rall ... &hl=pl&lr=

maual można zamówić z PZM po wpłacie 200 zł i oczekiwaniu około 2 tygodni


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azrael
post Wed, 21 Apr 2004 - 11:35
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 03 July 2003
Skąd: Warszawa





Znaim się zabierzesz za spawanie Audi trzeba wiedzieć czy jest po co i co się w tym aucie łamie. Widać w ogóle u Ciebie jakieś objawy rozłażenia się budy? Może to jestna tyle sztywne auto że nie ma powodu. A jeżeli chcesz rzeczywiście go wyspawać to jedna z najdroższych możliwych operacji do zrobienia profi no i 100% skuteczne tylko w połączeniu z klatką....


--------------------
Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Albert
post Wed, 21 Apr 2004 - 11:37
Post #18


Administrator
Dołączył: Thu, 10 October 2002
Skąd: Warszawa





klatki chciał bym uniknąć ... głównie ze względu na mase ... zobczymy co powie Trela jak zobaczy auto ...

śladów rozchodzenia się auta jeszcze nie widać ale od dziś pewnie dni będą policzone .... twarde zawieszenie nie jest przyjacielem naszych dróg


--------------------
Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl

TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260

VERKLINE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 21:35