![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 18 April 2003 Skąd: Łódź ![]() |
Zmieniam amorki w 328 (spręż Eibach –35) i mam dylemat.
Dzwoniłem do Zerkopolu, proponują mi: -B6, ale do mojego modelu niestety nie rozbieralne i bez możliwości ustawienia twardości, -Coustoma złożonego na grubych rurach (P 36) z wykorzystaniem moich kolumn {podobno będzie to odpowiednik amorka w B14 – PSS }. Warto dołożyć 700 do Coustoma? Dzięki za pomoc -------------------- NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 19 October 2002 Skąd: drifters.pl ![]() |
Zdecydowanie warto. Zawsze bedziesz mogl do nich pojechac i zmienic twardosc np. , poza tym jak sie sypnie amortyzator, to regeneracja kosztuje niewielkie pieniadze. Duzym atutem wyzszych modeli bilsteinow jest wlasnie to, ze są rozbieralne. Ja bym brał customa.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
z doświadczenia mogę polecić zdecydowanie custom'a
-------------------- ................................................
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 18 April 2003 Skąd: Łódź ![]() |
Dzięki.
Też przychylam się bardziej do customa, decyzja zapadła. Co do samego customa to można zrobić go lepiej , albo gorzej? Na co ma zwrócić uwagę w Zerkopolu, czy ewentualnie mam mieć jakieś życzenia co do komponentów (np. grubości rur?)? Nie chcę żeby mi włożyli jakieś regerenowane gówno. Jeszcze jedna mała wątpliwość Zerk. życzy sobie za zestaw 3000 brutto (minus ew upust), a mogę jeszcze załatwić z Niemiec cały zestaw PSS za 3900 (bez faktury) – bardzo to twarde? Co myślicie. Warto przy wymianie amorków wymienić gumy w zaw. na twardsze? Nie chcę z autka zrobić taczki i tak już teraz jak przejeżdzam na 17 (niedawno prostowane) przez torowiska to mi go szkoda. Pozdrawiam. -------------------- NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
wyspawaj bude nie rozpadnie sie tak szybko
-------------------- they run the best just before they grenade
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
wlaśnie jak to z tym jest ... mam jechać do jednego fachowca w tej sprawie ... ale chcial bym sie coś dowiedzieć na ten temat wcześniej ... co się obspawuje w aucie ?
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("MM Hammer":25p69wps) Dzięki.
Też przychylam się bardziej do customa, decyzja zapadła. Co do samego customa to można zrobić go lepiej , albo gorzej? Na co ma zwrócić uwagę w Zerkopolu, czy ewentualnie mam mieć jakieś życzenia co do komponentów (np. grubości rur?)? Nie chcę żeby mi włożyli jakieś regerenowane gówno. Jeszcze jedna mała wątpliwość Zerk. życzy sobie za zestaw 3000 brutto (minus ew upust), a mogę jeszcze załatwić z Niemiec cały zestaw PSS za 3900 (bez faktury) – bardzo to twarde? Co myślicie. Warto przy wymianie amorków wymienić gumy w zaw. na twardsze? Nie chcę z autka zrobić taczki i tak już teraz jak przejeżdzam na 17 (niedawno prostowane) przez torowiska to mi go szkoda. Pozdrawiam. dziś zostawiłem auto w zerkopolu rano miałem swoje amorki B6 ale okazało się ze do mojego auta jest z przodu gruba rura ... udało mi się wynegocjować wymianę wiec jak zakupisz PSS to nie zawze może pasować co do zerkopolu to o ile twoje auto da rade to rob wszystko na "gróbej róże" co do gum ... to wszystko zalrzy od tego do czego bedziesz mial auto ? mozna zrobic nowe seryjne, można powerflex lub unibole. -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
wszystko albo nic. jak obspawasz same kielichy, to bedzie to moce miejsce, ale duzo slabiej bedzie na progach albo podluznicach i tam sie bedzie rozlazilo. ktores z pierwszych numerow WRC przedstawilo co sie obspawuje i po co. jak do fachury zawieziesz pusta bude, to za 2k powinien zrobic to profi.
-------------------- they run the best just before they grenade
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
a masz ten nr wrc ? może skan ??
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
mam, ale na skan musialbys troche poczekac. puszcze Ci go mailem, najpewniej wieczorem. moze byc?
-------------------- they run the best just before they grenade
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
był bym bardzo wdzięczny
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
a tak swoja droga, zerknij czy nie ma gdzies (najpewniej PZMot) do dostania ksiazki homologacyjnej do S2 - tam moze byc duzo ciekawych informacji, nie tylko o przygotowaniu nadwozia.
-------------------- they run the best just before they grenade
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
hoohoo ... to samochod z kosmosu ... wątpię
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Albert":3u4elord) hoohoo ... to samochod z kosmosu ... wątpię
A nie krąży gdzies do Audi jakieś "rally preparation manual" czy coś takiego? -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
ok udało mi sie dzieki Panu Kozłowskiemu dowiedzieć co nieco o książce homologacyjnej ... bardzo miły gośc ... będę musiał się chyba w tej sprawie przejechać do Lublina
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Azrael":2hkfjdlg) CYTAT("Albert":2hkfjdlg) hoohoo ... to samochod z kosmosu ... wątpię A nie krąży gdzies do Audi jakieś "rally preparation manual" czy coś takiego? niestety link niewiele wnosi http://www.google.pl/search?q=audi+rall ... &hl=pl&lr= maual można zamówić z PZM po wpłacie 200 zł i oczekiwaniu około 2 tygodni -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Znaim się zabierzesz za spawanie Audi trzeba wiedzieć czy jest po co i co się w tym aucie łamie. Widać w ogóle u Ciebie jakieś objawy rozłażenia się budy? Może to jestna tyle sztywne auto że nie ma powodu. A jeżeli chcesz rzeczywiście go wyspawać to jedna z najdroższych możliwych operacji do zrobienia profi no i 100% skuteczne tylko w połączeniu z klatką....
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
klatki chciał bym uniknąć ... głównie ze względu na mase ... zobczymy co powie Trela jak zobaczy auto ...
śladów rozchodzenia się auta jeszcze nie widać ale od dziś pewnie dni będą policzone .... twarde zawieszenie nie jest przyjacielem naszych dróg -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 21:35 |