Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Bilstein B8 czy B6, E91 M-tech
gość_shafter_*
post Wed, 20 Jul 2011 - 12:51
Post #1









Witam

Jak zwykle mam problem z dobraniem odpowiednich amorow Bilsteina ...

Pacjent to E91 335d 2007 z zawieszeniem:

704 M SPORT SUSPENSION

I jest to co innego niz opcja SPORT SUSPENSION.

Teoretycznie sprezyny sa sa nizsze wiec powinien iść B8, ktory jednak jest do obnizen powyżej -40mm


35-120407 Stoßdämpfer
BILSTEIN - B8 SPRINT
Einbauort Vorderachse links; Federbein; Gasdruck; Einrohr; oben Stift; 1 21500 EUR/Stück
(exkl. Mwst)
35-120414 Stoßdämpfer
BILSTEIN - B8 SPRINT
Einbauort Vorderachse rechts; Federbein; Gasdruck; Einrohr; oben Stift; 1 21500 EUR/Stück
(exkl. Mwst)
24-120425 Stoßdämpfer
BILSTEIN - B8 SPRINT
Einbauort Hinterachse; Gasdruck; Einrohr; oben Stift; unten Stift; 1 13400 EUR/Stück
(exkl. Mwst)

Kolesie ze sklepu bilsteina upieraja sie ze ma być B6 ...

35-120377 Stoßdämpfer
BILSTEIN - B6 SPORT
Einbauort Vorderachse links; Federbein; Einrohr-Upside-Down; oben Stift; 1 21000 EUR/Stück
(exkl. Mwst)
35-120384 Stoßdämpfer
BILSTEIN - B6 SPORT
Einbauort Vorderachse rechts; Federbein; Einrohr-Upside-Down; oben Stift; 1 21000 EUR/Stück
(exkl. Mwst)
24-120395 Stoßdämpfer
BILSTEIN - B6 SPORT
Einbauort Hinterachse; Gasdruck; Einrohr; oben Stift; unten Stift; 1 12900 EUR/Stück
(exkl. Mwst)

A do tego jest jeszcze B6 adjustable 10 ...

Ktos moze rozsadnie uzasadnic ? B6 czy B8 ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 20 Jul 2011 - 12:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Karrlos
post Tue, 02 Aug 2011 - 15:26
Post #2


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2004
Skąd: Gdańsk







B6 jest zastępcą serii
B8 jest do krótszych sprężyn i jest twardszy.

Wybierz to co Ci to potrzebne i czego oczekujesz.

Ja do HR 40mm mam B8, auto do zabawy. Jest twardo, ale do betonu daleko.


--------------------
E30 318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PitGTR
post Tue, 02 Aug 2011 - 17:16
Post #3


User
Dołączył: Sat, 05 May 2007
Skąd: Gdańsk





B8 nie jest twardszy, ma tylko krótsze tłoczysko dla obniżonego skoku (krótszych sprężyn).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Karrlos
post Wed, 03 Aug 2011 - 12:47
Post #4


Super User
Dołączył: Mon, 02 August 2004
Skąd: Gdańsk





A to miałem inne info.


--------------------
E30 318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 05 Aug 2011 - 21:22
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





A ja słyszałem, że B4 jest zamiast serii, B6 twardy a B8 do obniżonych...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ww#296
post Fri, 05 Aug 2011 - 22:13
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Fri, 15 November 2002
Skąd: Krakow





ja słysząłem że B4 seria, B6 dopasowana charakterystyka do seryjnej wysokości luib ciut nizszej i B8 charakterystyka jak B6 tylko krótszy skok bo amor nizszy pod mocno obniżone sprężyny. B6 Sport - rerwelacja (do M3)
Generalnie jeżdziłem na B6 i B6 Sport w E36 B6 bardzo fajny amor na codziń i do okazjonalnego wypadu na tor - minimalnie gorszy komfort niż seryjny (m-technik) za to prowadzenie - inna liga.


--------------------
Szukam koni.........
......mechanicznych

wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) -->
BMW E36 M3 3.2 SEDAN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
X_E_O_N
post Tue, 16 Aug 2011 - 09:01
Post #7


Frequent User
Dołączył: Tue, 17 February 2004
Skąd: KRAKOW





obnizenie maksymalnie do -40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
markus344
post Wed, 19 Oct 2011 - 13:48
Post #8


User
Dołączył: Sat, 20 March 2010





Bilstei oznacza produkty od lat tak samo i wiadomo,że B6 to może troszkę lepsza odmiana serii-choć w Twoim przypadku dzięki literce M to samo ,a B8 jest twardsza i o innym skoku,więc wiadomo sprężynka też musi iść dopasowana do skoku i twardości amortyzatora.


--------------------
just ssuck my...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:22