![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_shafter_* |
![]()
Post
#1
|
![]() |
Witam
Jak zwykle mam problem z dobraniem odpowiednich amorow Bilsteina ... Pacjent to E91 335d 2007 z zawieszeniem: 704 M SPORT SUSPENSION I jest to co innego niz opcja SPORT SUSPENSION. Teoretycznie sprezyny sa sa nizsze wiec powinien iść B8, ktory jednak jest do obnizen powyżej -40mm 35-120407 Stoßdämpfer BILSTEIN - B8 SPRINT Einbauort Vorderachse links; Federbein; Gasdruck; Einrohr; oben Stift; 1 21500 EUR/Stück (exkl. Mwst) 35-120414 Stoßdämpfer BILSTEIN - B8 SPRINT Einbauort Vorderachse rechts; Federbein; Gasdruck; Einrohr; oben Stift; 1 21500 EUR/Stück (exkl. Mwst) 24-120425 Stoßdämpfer BILSTEIN - B8 SPRINT Einbauort Hinterachse; Gasdruck; Einrohr; oben Stift; unten Stift; 1 13400 EUR/Stück (exkl. Mwst) Kolesie ze sklepu bilsteina upieraja sie ze ma być B6 ... 35-120377 Stoßdämpfer BILSTEIN - B6 SPORT Einbauort Vorderachse links; Federbein; Einrohr-Upside-Down; oben Stift; 1 21000 EUR/Stück (exkl. Mwst) 35-120384 Stoßdämpfer BILSTEIN - B6 SPORT Einbauort Vorderachse rechts; Federbein; Einrohr-Upside-Down; oben Stift; 1 21000 EUR/Stück (exkl. Mwst) 24-120395 Stoßdämpfer BILSTEIN - B6 SPORT Einbauort Hinterachse; Gasdruck; Einrohr; oben Stift; unten Stift; 1 12900 EUR/Stück (exkl. Mwst) A do tego jest jeszcze B6 adjustable 10 ... Ktos moze rozsadnie uzasadnic ? B6 czy B8 ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 02 August 2004 Skąd: Gdańsk ![]() |
B6 jest zastępcą serii B8 jest do krótszych sprężyn i jest twardszy. Wybierz to co Ci to potrzebne i czego oczekujesz. Ja do HR 40mm mam B8, auto do zabawy. Jest twardo, ale do betonu daleko. -------------------- E30 318is
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 05 May 2007 Skąd: Gdańsk ![]() |
B8 nie jest twardszy, ma tylko krótsze tłoczysko dla obniżonego skoku (krótszych sprężyn).
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 02 August 2004 Skąd: Gdańsk ![]() |
A to miałem inne info.
-------------------- E30 318is
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A ja słyszałem, że B4 jest zamiast serii, B6 twardy a B8 do obniżonych...
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 15 November 2002 Skąd: Krakow ![]() |
ja słysząłem że B4 seria, B6 dopasowana charakterystyka do seryjnej wysokości luib ciut nizszej i B8 charakterystyka jak B6 tylko krótszy skok bo amor nizszy pod mocno obniżone sprężyny. B6 Sport - rerwelacja (do M3)
Generalnie jeżdziłem na B6 i B6 Sport w E36 B6 bardzo fajny amor na codziń i do okazjonalnego wypadu na tor - minimalnie gorszy komfort niż seryjny (m-technik) za to prowadzenie - inna liga. -------------------- Szukam koni.........
......mechanicznych wystarczy WW <!-- s;) --><!-- s;) --> BMW E36 M3 3.2 SEDAN |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 17 February 2004 Skąd: KRAKOW ![]() |
obnizenie maksymalnie do -40
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Sat, 20 March 2010 ![]() |
Bilstei oznacza produkty od lat tak samo i wiadomo,że B6 to może troszkę lepsza odmiana serii-choć w Twoim przypadku dzięki literce M to samo ,a B8 jest twardsza i o innym skoku,więc wiadomo sprężynka też musi iść dopasowana do skoku i twardości amortyzatora.
-------------------- just ssuck my...
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:22 |