Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> BOOST Auto Gauge z PEAK, Jak to ustrojstwo podłączyć?
gość_scoupegt_*
post Tue, 10 Feb 2009 - 17:13
Post #1









Tak jak w temacie!
Kupiłem o taki wskaźnik lecz, za Chiny Ludowe nie chce pokazać ciśnienie doładowania!
Podłączam wedle schematu ale i tak lipa. Chcę by świecił cala czas na biało tzn w dzień i w nocy.
Jak go podłączałem to wył jak szalony nie wiem co źle robię...
Może mi ktoś wytłumaczyć jak to podłączyć.

Zamieszczam schemat

Schemat na innym serwerze

I jeszcze jednym

Oraz parę fotek.

Rozpakowany zestaw
1
2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 10 Feb 2009 - 17:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_k-meal_*
post Tue, 10 Feb 2009 - 17:36
Post #2









Jesli wrzucisz foty np. na screeny.pl to Ci pomoge, bo jestem teraz w robocie, a tu fotosika mam zablokowanego. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
popo22
post Tue, 10 Feb 2009 - 18:36
Post #3


User
Dołączył: Sun, 19 October 2008





według fotki nr 2:
- czerwony ''+'' stały np. z akumulatora (bo inaczej nie bedzie pamiętał ustawień)
- czarny '' - ''
- biały " + " po stacyjce wtedy masz białe podświetlenie

Jak chcesz podświetlenie pomarańczowe to łączysz razem biały z pomarańczowym.
Powinien być jeszcze filterek pomiędzy przetwornikiem wskażnika a miejscem wpięcia do ukł. dolotowego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Tue, 10 Feb 2009 - 18:42
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





A to że zaczyna piszczeć, wskazówka lata i myga to jego program startowy wieć musisz do tego przywyknąć w ten sposób on sie wyskalowuje to jest tak zwane "Opening Ceremony" wink.gif biggrin.gif


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Tue, 10 Feb 2009 - 19:28
Post #5









Dzwiek mozna wylaczyc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
popo22
post Tue, 10 Feb 2009 - 19:36
Post #6


User
Dołączył: Sun, 19 October 2008





Dźwięk wyłącza sie przytrzymując przycisk na wskaźniku (przed załączeniem wskaźnika)przez cały czas trwania 'opening ceremony'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_scoupegt_*
post Tue, 10 Feb 2009 - 20:03
Post #7









Wszystko fajnie pięknie lecz.... Lata tak do puki nie odłączę go od prądu a wskaźnik jest na 2 BAR-ach.

Popo22 - Co oznacza stwierdzenie po stacyjce? Kabel powrotny z ACC??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Tue, 10 Feb 2009 - 20:34
Post #8









Kabel od podswietlenia podlaczasz tam, gdzie prad jest gdy jest zaplon. Chodzi o to, zeby swiecil sie dopiero po przekreceniu kluczyka, a nie caly czas.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Tue, 10 Feb 2009 - 23:23
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Aha fajnie że mozna go wyłączyć ale jak wyłączę dźwięk to przy przekroczeniu ustawionej wartości będzie pikał czy nie ?


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Tue, 10 Feb 2009 - 23:37
Post #10









Bedzie tylko mrugal. Dzwieku nie bedzie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_scoupegt_*
post Wed, 11 Feb 2009 - 18:55
Post #11









Hey Panowie!

Postanowiłem zamieścić filmik na którym widać co się dzieje!

Nakręciłem to w domq lecz w samochodzie identycznie się zachowuje! Tak jest od razu od włączenia przejazd po tarczy i skrzek! Co źle robię??
Oraz co oznacza ten ruch po tarczy taki skaczący??
Czekam na odpowiedź!


Oto filmik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
popo22
post Wed, 11 Feb 2009 - 19:02
Post #12


User
Dołączył: Sun, 19 October 2008





tym ruchem skaczacym ustawiasz granice doładowania po przekroczeniu której zalączy sie alarm a wskaźnik na filmiku zachowyje sie tak jakby nie był podłączony przetwornik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_scoupegt_*
post Wed, 11 Feb 2009 - 19:07
Post #13









OK!
W takim razie ustawiam na np: 0,6 BAR a i tak wraca na 2 bary...

Czemu się tak dzieje?? to mnie trapi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Wed, 11 Feb 2009 - 19:08
Post #14









Ten skaczacy ruch to regulacja poziomu, powyzej ktorego wlacza sie alarm. Czyli np. ustawiasz 1,5 bara i gdy bedzie pompowac wiecej, to wtedy mruga i wyje. Zatem pod tym wzgledem masz wszystko ok. Ustawia sie to wlasnie trzymajac wcisniety przycisk.
Przejazd po tarczy na poczatku to ceremonia otwarcia, wiec tez jest ok. Nie jest ok tylko to, ze wskazowke masz caly czas na maksie, ale to pewnie wynika ze zlego podpiecia.
Podepnij tak jak ma byc w aucie i bedzie dzialac poprawnie.

EDIT: literówka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_scoupegt_*
post Wed, 11 Feb 2009 - 19:13
Post #15









Co jest najśmieszniejsze to podpinałem tak:

Czerwony(ze wskaźnika) do Czerwonego (stałe napięcie) przed stacyjką
Czarny do masy na karoserii (inaczej w ogóle by nie chodził)
Biały do kabla zwrotnego z ACC (było napięcie do sprawdzałem voltomierzem)
Cały zamiennik ciśnienia doładowania na napięcie impulsowe pomiędzy gruszką a przepustnicą.

I tak było bez zmian ciągle WYCIE (że aż głowa boli) i wskaźnik na 2 barach!

A oto psikus: Jak biały był podpięty do kabla zwrotnego z ACC to nawet po wyjęciu kluczyka radio grało i się świecił wskaźnik... Ot taki mały psikus rzeczy martwych!!

A tak na mój gust to on chyba powinien wskazywać ciśnienie 0 BARA a nie 2?? mad.gif mad.gif mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Wed, 11 Feb 2009 - 19:36
Post #16









Nie pamietam juz dokladnie, bo troche czasu minelo, ale wydaje mi sie, ze jak nie mialem wpietego sensora, to tez caly czas pokazywal max.
U mnie to jest podpiete tak:
- z dolotu idzie wezyk do filtra
- z filtra do sensora
- od sensora kabel do wskaznika
- drugi kabel od wskaznika do zasilania:
a) czerwony tam, gdzie napiecie jest caly czas, zeby sie wskaznik nie resetowal
cool.gif czarny do masy
c) podswietlenie tam, gdzie napiecie jest przy zaplonie.

Z elektryki jestem lewy, wiec moze niefachowo cos opisalem. Aha, ja mam podpiete zasilanie pod bezpieczniki - nie wiem czy to nie jest niebezpieczne, ale u mnie sie sprawdza od kilku miesiecy. wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Wed, 11 Feb 2009 - 19:49
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Bardzo możliwe, że padł map sensorek od czujnika. Często się to w nich zdarza.


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_scoupegt_*
post Wed, 11 Feb 2009 - 20:09
Post #18









Właśnie tak dla pewności jeszcze raz podłączyłem z sensorem i zadziałało! Nie wiem co się działo lecz przepraszam że podniosłem raban!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Wed, 11 Feb 2009 - 21:32
Post #19









No widzisz. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Necak
post Wed, 11 Feb 2009 - 21:59
Post #20


User
Dołączył: Sat, 20 October 2007
Skąd: Płońsk

Ikona grupy



CYTAT(scoupegt @ Wed, 11 Feb 2009 - 19:13) *
A oto psikus: Jak biały był podpięty do kabla zwrotnego z ACC to nawet po wyjęciu kluczyka radio grało i się świecił wskaźnik... Ot taki mały psikus rzeczy martwych!!


U mojego znajomego po wyjęciu kluczyka radio chodzi jeszcze przez jakiś tam określony czas i się wyłącza.To może u Ciebie jest tak samo.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 06:28