![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 04 April 2011 ![]() |
KONTAKT
otomoto BMW X3 E83 3.0 SD hybryda, DP, full service FOTO ![]() ![]() ![]() ![]() OPIS: Sprzedam moje oczko w głowie. Auto budowałem dla sb z pomocą BM Cars, Motomax, Boostfactory, welde cardan, KG Motus, FMIC. Nie oszczędzałem w samochód wrzucone ponad 40tys zł. Sprzedaje ponieważ przerzuciłem się na doładowaną kompresorem benzyne a bmka od 5 miesięcy stoi przepalana. Auto jest piąte w rodzinie. Od zakupu i zabudowy zrobione może 4 tys km. Jest obrzydliwie szybkie jak na taką budę a moment sprawia że można łatwo się katapultować. Zachowuje przy tym walory rodzinnego SUV-a. Nie chciałem go szpecic z zewnątrz poza tym że założyłem 19 calowe Japan Racing model JR 30 na fajnej oponie (zachowałem komfor SUV-a) nie zmieniałem nic innego. Orginalny mpakiet, środek czarniutki łącznie z podsufitką, kierownica mięsista, orginalny telefon nokia 6310i w podłokietniuku oraz moduł GPS w gratisie. Obszerna lista rzeczy które wymieniłem do wglądu w dokumentach - na wszystko mam faktury oraz gwarancje. Samochód naszykowany na kilkadziesiąt tys km bezproblemowej jazdy. - Hybrydowa duża turbina turbospec Rzeszów na 450km - Regeneracja małej turbiny - Intercoooler duży FMIC wydajność do 750km tempy w dolocie 45-55 stopni - Pomiar kompresji każdy cylinder 26 - Wymieniony kompletny rozrząd - Pompa paliwa wydajniejsz bosh rc90 oczywicie poddana regeneracji j na gwarancji bosh serwis knurow - Zawieszenie przód tj wahacze i amory - Tarcze przód ate powerdisc plus twarde klocki nie pylące, tarcze się nie krzywią - Chłodnia wody nowa - Przepustnica nowa FEBI - Egr wywalony wrzucony adapter - Klapy na kolektorze dolotowym wywalone kolektor wrzucony do myjki dźwiękowej czyszczony dwa dni - Kolektor wydechowy planowany sprawdzana płaszczyzna na połączeniu z blokiem idealnie splanowany w trakcie montażu turbin - Stalowy oplot marki HEL przód tył hamulce reagują natychmiastowo - Maglownica zmieniona na zregenerowana na gwarancji - Vtg xdrive czyli rozdzielacz napędów całkowicie po regeneracji - Nastawnik napędu xdrive zregenerowany na gwarancji - Sprzęgło czy też hydrolinetyk wrzucony kewlarowy na gwarancji - Półosie tył customowe robione pod 1000nm z stali o innym stopniu sprężystości w motomax Toruń - Przeguby robione pod 1000nm też w motomax - Wał napędowy wyważony w pełni zregenerowany w Welte cardan Mysłowice - Wrzucine wzmocnione podpory wału mayle performance - Koronki abs wszystkie zmienione - Koło pasowe wymienione - Zlewka i wymiana wszyskich płynów dyfry przód tył xdrive skrzynia biegów wymiana przebiegła dynamiczną metodą - Przy wymienianie płynów od razu nowe uszczelnienia założone na dyfrach - Alternator wymieniony - Downpipe RM motors plus przelot przez seryjne puchy wydechu - Strojenie w boostfactory Łańcut swiry od m57 Dlubnalem wszystko co chciałem przygotowując najpierw odpowiendnio baze. W planach była druga skrzynia biegów (którą już zakupiłem) i wrzucenie tarczek kewlar wymiana solenoidow na większe ale doszła doładowana kompresorem v6 w benzynie i planuje coś nowego tymczasem bmka teraz stoi od 5 miesięcy przepalana sporadycznie.. na wszystkie części są gwarancje serwisy robione w bm cars na Krzemiennej w Katowicach - auto znane. Do fury dorzucam skrzynkę 6hp28x z x5 po lifcie 3.0 jako dawce na dalsze mody. Z funkcjonalnych dodatków: - hak rozkładany - GPS - 2 kpl opon (zima/lato) - lusterka fotochrom - bixenon skrętny - czujniki parkowania przód tył - klimatyzacja dwustrefowa - kierownica multi - orginalny subwoofer pod siedzeniem - podgrzewana kanapa tył - fotle elektryczne - skórzana tapicerka nie wytarta anni nie spękana zabezpieczana kosmetykami colourlock - roletka bagażnika CENA 59tys do negocjacji |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 15:20 |