Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW e36 coupe 2,5L Turbo gt35 .63 antisurge by Przemeq . www.k64.pl, low budget home made beeemwuu turbo ;) 400+ 1 bar.
k64
post Tue, 29 Oct 2013 - 17:29
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





Chciałbym przedstawic projekt BMW TURBO e36 coupe Przemka w jego imieniu, ktory sam sobie poskładał mocne wozidło wink.gif

Pare miesiecy temu Przemek zadzwonil i zapytal czy da rade ogarnac sam uturbienie bmw - odpowiedz byla wiadomo jaka wink.gif

jakies tam pojecie o mechanice podstawowe mial no wiec zakupil to co należało . pare razy zadzwonil , popytał,

poskladal w swoich skromnych prograch i warunkch jakie widać i auto wygenerowalo na hamowni u lamika 410KM na 1 barku.

CElem była moc a nie wyglad nr 1, poprostu takie wozidło do zabawy, a wszystko kosztuje ile kosztuje niestety ,

a jak kogos nie stac na nowe porshe to sobie zrobi sam mocny samochod ; )

Przemek przyklada sie teraz zeby to tez jakos wygladalo ale to juz z czasem wyjdzie.

Do czerwca jezdzil seryjna m50 . Lipiec sierpien zakup gratow i poskladanie wszystkiego a na koncu bezproblemowe strojenie .

taki tam pierwszy home made tani turbo projekt Przemka, a ostatnio na forum same full zakute bogate jednostki to troche do odmiany.




1 bar = 410KM , full boost 3800 , wykres wklei Lamik (gdzies tam na dysku go posiada) smile.gif smile.gif




na początku otrzymał Przemek coś takiego



a potem już poleciało wink.gif


MOTOROWNIA itd:

-blok m50b25 (żeliwny) po ponownym planowaniu.
-wał seria m50b25
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~ odprezony normalnie przekladka, zwykle sruby 2 x uszczelka seryjna pod glowice itd.
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
- świece NGK

Turbina:

Replika GT35 (garretta) ar 63 ~ potencjał do 550+ antisurge http://performance.k64.pl/gt35-63ar-antisu...-6268-p-29.html





lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm !
strona goraca: AR/ 63 4 bolt
przód (ssanie 61/83)
tyl (wirnik spalin): 62/68,4 mm
wydech wylot: 73mm


Układ dolotowy:

- intercooler 450x300x76mm , dolot 3"
- odma odłączona z układu
- usunięty filtr węglowy
- blow off 50mm turbosmart http://performance.k64.pl/blow-50mm-turbos...boost-p-21.html
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna



Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy TOPmaunt
- zawór WG 38mm replika tiala ( performance.k64.pl ) + scrimmer pipe pod auto . http://performance.k64.pl/wastegate-38mm-v...-nowy-p-13.html
- przelot : 2,5cala , koncowy RM MOTORS Z 2 PRZETŁOCZENIAMI,
- flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony.


Układ wtryskowy:
- wtryski 430
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny. + fmu saard "sportowy" regulator
- replika pompy bosh 044 - http://performance.k64.pl/sportowa-zewnetr...-300l-p-44.html


Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem.
- czujniki EGT , BOOST.
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika.
- strojenie + fuel implant by Lamik - za to kolejny raz czapka z głowy, motor odpala zawsze i chodzi jak należy.

Układ chłodzenia:
- seria, m50b25.

ZWIESZENIE TYL I PRZOD GWINT NO NAME
WSZYSTKIE TULEJE POPIREUTANOWE CZERWONE.
DYSTANSE 50 MM PRZOD TYL 20MM
WACHACZE E46 PRZOD
CAMBER PLATE
WYWALONE ZE SRODKA WSZYSTKO CO ZBEDNE
HEBEL HYDRAULICZNY WILWOOD POMPA 0.7


a reszta to zwykle m50b25 no co tu pisac wink.gif























































i strojenie u Łukasza .

tongue.gif




--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 29 Oct 2013 - 17:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Pan. B
post Tue, 29 Oct 2013 - 17:51
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Tue, 05 May 2009
Skąd: Nowa Huta





Nie długo sam Garrett będzie brał turbiny od Ciebie;P Następne turbo BMW smile.gif. Pozostaje życzyć bez awaryjnej jazdy.
Pozdro


--------------------
BMW...freude am fahren...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
menzuramenzura
post Tue, 29 Oct 2013 - 18:11
Post #3


Frequent User
Dołączył: Tue, 15 June 2010
Skąd: Łódź





Szacun. Jaka jest masa wozu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Tue, 29 Oct 2013 - 21:56
Post #4


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





Jak tak dalej pójdzie to zamiast się slinić na 2JZGTE to kazdy będzie na twoim kit'cie składał M50 biggrin.gif
Super.
Dajcie wykresik i zdajcie za jakiś czas relacje jak z bezawaryjnością tego.


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemoqs
post Wed, 30 Oct 2013 - 15:22
Post #5


Rookie
Dołączył: Tue, 03 September 2013





Witam wszystkich. Masa wozu po wyrzuceniu zbednych gratow bylo okolo 1260 ale dolozone turbo , wszytskie rury, wydech podbilo to mase do ok. 1300 kg. Narazie wszystko jest w porzadku ani sie nie gotuje silnik ani temp. oleju nie jest poza norma.Oby jak najdluzej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Fri, 01 Nov 2013 - 13:26
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Kurcze taka w sumie mała ilość modów i pyk 400 koni:D Fajnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Fri, 01 Nov 2013 - 14:10
Post #7


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Ucz dzieciaka pracowac w rekawiczkach od malego smile.gif.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Fri, 01 Nov 2013 - 14:31
Post #8


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Jaqo @ Fri, 01 Nov 2013 - 13:26) *
Kurcze taka w sumie mała ilość modów i pyk 400 koni:D Fajnie.


no 3-4 lata temu temat raczkowal, jak ktos cos wiedzial nie powiedzial , nie widziano nawet ile odprezac (mowa o Polsce), jakie sruby dac, albo ile zniesie motorownia itd a na bledach innych i testach przedewszystkim , mozna powiedziec ze sztuka czy sposoby uturbiania bmw jest opanowana w kraju , przynajmniej na poziomie tym co widac , bez obaw o zywot silnika , mozna by powiedziez ze dla chcącego nic trudnego. Wiadomo juz co wlozyc zeby dalo jak najlepsze efekty wzgledem ceny i jakosci . Dmuchac i tyle. , zadna technologia nasa,

p.s. zreszta inne silniki to samo vr6 r32 itd - tyle teraz dla przykladu zapytan o turbo i wg ze sobie mysle - powoli na kazdym kroku jak zauwaze vr6 na drodze to dwa razy sie przyjze na wydech czy wyprzedzac bo mlodzi naprawde niby bieda i kryzys ale jednak chca miec szybkie wozidło a jak by nie bylo 400 + to juz swoje robi.





pozdrawiam k64


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Fri, 01 Nov 2013 - 15:14
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, świetny projekt. Pogratulować.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Fri, 01 Nov 2013 - 15:53
Post #10


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





A jaki setup sprzęgła i koła zamachowego na tym siadł?


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemoqs
post Fri, 01 Nov 2013 - 18:28
Post #11


Rookie
Dołączył: Tue, 03 September 2013





Sprzęglo standard i kolo także.nie wiem ile wytrzyma.... ale przy lataniu bokiem nie mialem jeszcze problemu. jedynie przy starcie z 2 biegu na oponie 275/35r 18 usilzgnela mi sie tarcza. Ale na 16-17 225 nie wystepuje ten problem....w niedlugim czasie spiek wejdzie i jednomas. Zobacze ile ta zwykla tarcza i dwumas wytrzyma skonczy sie to wymienie. Chyba najlepsze wyjscie. Pozdrawiam:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Fri, 01 Nov 2013 - 19:05
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





Tak może troche poza tematem glównym czyli turbo... jak sie sprawdza ta pompką recznego 0.7? wystarczająca? z jakim to zaciskiem i tarcza pracuje?
pozdr.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemoqs
post Fri, 01 Nov 2013 - 19:36
Post #13


Rookie
Dołączył: Tue, 03 September 2013





tarcze nowe i klocki seria ATE. Reczny wpiety w układ. powiem ci lepiej jak te z allegro z pompa no name bo taki kupilem na poczatku. pozniej dokupilem pompe wilwood 0.7. polecali 0.6 wqiekszy skok ale mniej sily do zachamowania.ale 0.7 nie jest zle ale trzeba naprawde uzyc sily zeby wyhamowalo.to co ja mam slabo hamowalo dopiero po przedluzeniu lagi o 30 cm dalo odpowiedni efekt. polecam Ci szift-R tego co ciagniesz od drogiej strony .On na dzwigni jest. mega sie hamuje .a te z allegro za 200- 300 zł sa do bani. takie jest moje zdanie i kilku kumpli co lataja w drifcie . pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Fri, 01 Nov 2013 - 20:36
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





Ciekawe jaką charakterystykę miał by ten silnik na czapce tub`a (m52tub28) w specyfukacji dupowozu?


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Master86
post Fri, 01 Nov 2013 - 21:09
Post #15


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 December 2010
Skąd: Imielin





CYTAT(Pietrek.L @ Fri, 01 Nov 2013 - 21:36) *
Ciekawe jaką charakterystykę miał by ten silnik na czapce tub`a (m52tub28) w specyfukacji dupowozu?


Raczej zbliżoną, przekruj kanałów zbliżony, wałek ssący łagodnieszy (228/9 zamiast 240/9,7) wydechowy ciut ostrzejszy 244/9 zamiast 228/8,8) Jedynie na plus zmienne fazy. Czyli kilka set obrotów wcześniej moment (turbo wcześniej wstanie). Ale ta głowica i tak nie podejdzie pod ten blok. Oczywiście można zaadoptować vanosy do tej głowicy...
Resumując osiągi te same, dół ciut lepszy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Fri, 01 Nov 2013 - 21:42
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





CYTAT(przemoqs @ Fri, 01 Nov 2013 - 20:36) *
tarcze nowe i klocki seria ATE. Reczny wpiety w układ. powiem ci lepiej jak te z allegro z pompa no name bo taki kupilem na poczatku. pozniej dokupilem pompe wilwood 0.7. polecali 0.6 wqiekszy skok ale mniej sily do zachamowania.ale 0.7 nie jest zle ale trzeba naprawde uzyc sily zeby wyhamowalo.to co ja mam slabo hamowalo dopiero po przedluzeniu lagi o 30 cm dalo odpowiedni efekt. polecam Ci szift-R tego co ciagniesz od drogiej strony .On na dzwigni jest. mega sie hamuje .a te z allegro za 200- 300 zł sa do bani. takie jest moje zdanie i kilku kumpli co lataja w drifcie . pozdro


O taka odpowiedz mi chodziło. Dzięki


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darnokx
post Mon, 04 Nov 2013 - 22:03
Post #17


Rookie
Dołączył: Mon, 04 November 2013





[video]http://www.youtube.com/watch?v=DoT6KCItpWw&feature=youtu.be[/video]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Mon, 04 Nov 2013 - 23:02
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik







--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 05 Nov 2013 - 00:06
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





całkiem przyjemnie smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Tue, 05 Nov 2013 - 08:19
Post #20


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





jaki tu jest dyfer? bo umnie na 3.15 max 245leci.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 28 April 2024 - 10:14