![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 20 May 2012 ![]() |
Witam, na sprzedaz posiadam Bmw e36 328 z kompresorem. Orginalnie bylo to 325, silnik zostal zmieniony z anglika 2 lata temu, pojezdzil troche w wersji wolnossacej i zostal sciagniety z usa i zamontowany NOWY amerykanski, bardzo duzy kompresor odsrodkowy firmy POWERDYNE.
Jest on bardzo czesto montowany w amerykanskich e36 m3 i 325, 328... etc... i w tym wypadku za wzor posluzyly wlasnie amerykanskie e36 z tym kompresorem. Charakteryzuje sie on bardzo duza wydajnoscia w porownaniu do vortech'a nie wspominajac o eaton'ach, jest na wewnetrznym pasku zebatym, co eliminujue problemy zwiazane ze smarowaniem i ingerencje w magistrale olejowa silnika. W przyszlosci do regeneracji wystarczy wymiana tylko lozysk na nowe i mamy dalej NOWY kompresor ! Na ebayu mozna zakupic jeszcze wydajniejszy wirnik, jeszcze mocniejszy kevlarowy pasek zebaty wewnetrzny i lozyska ceramiczne, a te wszystkie elementy charakteryzuja sie jeszcze wieksza wytrzymaloscia i mozliwoscia uzyskania wyzszej predkosci obotowej, co owocuje wiekszym doladowaniem i moca. Auto zostalo zbudowane dla siebie, bez oszczedzania i druciarstwa, doinwestowane do codziennej jazdy i dawania przyjemnosci z niej, nie bralo udzialu z zadnych zlotach, spotach, czy innych paleniach gumy... W takim setup'ie z kompresorem uzywane od roku bezawaryjnie i zrobione grubo ponad 20 tys. km. Z wyposazenia posiada klimatronik, elektryczne szyby, lusterka, szyberdach, xenony, ABS, skory, pelen M-Pakiet, sportowe zawieszenie i wydech, instalacje gazowa sekwencyjna w pelni sprawna, jak najbardziej wbita w dowod z dokumentami, ktora jest podlaczona do silnika, ale nie uzywana, z racji nie wystrojenia jej pod kompresor, a dzieki ktorej, jesli ktos zechce, moze sie tanio poruszac. A teraz po kolei, co zostalo zmienione, zmodyfikowane: silnik: - zmieniony z M50B25 na M52B28 z anglika o przebiegu 180 tys. mil (teraz) - kolektor ssacy z M50 o wiekszej srednicy gardzieli - duzy amerykanski kompresor POWERDYNE - wtryskiwacze 320ccm przy 3 barach, a 2.8 ma 3,5 bara na listwie, wiec ich wydajnosc jest jeszcze troche wieksza - swiece irydowe DENSO stopien zimniejsze - filtr powietrza HKS - zawor upustowy blow off HKS - laczniki silikonowe - korek wlewu oleju AC SCHNITZER - kolo zamachowe lekkie - nowa pompa wody, termostat, chlodnica i przeplywomierz - wystrojony na 98pb ECU master'em DET3 na doladowaniu 0,5, w peak'u 0,6 bara i zhamowany niestety na paliwie 95pb z wynikiem ok. 305KM i ponad 350NM, wiec z pewnoscia na 98pb wynik oscylowalby ok. 320KM, a mozna jeszcze zwiekszyc doladowanie, podlaczyc intercooler w uklad, bo teraz jest krotki dolot i moze byc jeszcze ciekawiej... uklad wydechowy: - kolektory wydechowe "barany" HARTGE - ostatni tlumik HARTGE - uklad przelotowy zawieszenie: - zawieszenie gwintowane - rozporka przednia - wszystkie silentblocki w samochodzie wymienione na poliuretanowe czerwone, wraz z poduszkami silnika i skrzyni - nowe koncowki drazkow i lozyska kol z tylu - felgi HARTGE 18 o szerokosci 8,5 i 10 cali z polerowanymi rantami nadwozie: - nadwozie w bardzo dobrym stanie bezwypadkowe, polakierowane na czarny mat - pelen M-Pakiet, zderzaki, progi, listwy, lusterka, podsufitka, skory - lampy z ringami w xenonie - kierunkowskazy "clear" - tylne nadkola poszerzone - blenda/daszek tylnej szyby wnetrze: - tapicerka skorzana SPORTSITZE ladnie utrzymana wraz z calym srodkiem czarnym M-Pakiet, podsufitka, slupki, fotele, boczki, kierownica... - duzo dodatkow wykonanych w CARBONIE, prawdziwym wloknie weglowym a nie oklejone folia 3D, jak popielniczki, tunel/obudowa lewarka, obudowa wlacznikow podswietlenia zegarow i ustawiania wys. swiatel, listwa pasazera, wewnetrzne zaslepki/trojkaty lusterek, tylna blenda nad rejestracja, znaczki przod tyl, listewka w kieronicy, zaslepki/kapsle otworow centralnych w felgach i w listwach na drzwiach zmaiast znaczkow M... - dodatkowe zegary BOOST i AFR szerokopasmowy - komputer pokladowy pelny 18 przyciskowy OBC - dywaniaki M3 - galka zmiany biegow HARTGE - roleta tylej szyby Do auta nowemu wlascicielowi dokladam: - komplet amortyzatorow sportowych JAMEX - naba do sportowej kierownicy - dodatkowe kolka do kompresora do roznych doladowan na kompresor i wal korbowy Radio nie znajduje sie komplecie ze sprzedawanym autem. Auto do delikatnej kosmetyki. Zapraszam wszystkich konkretnych i zdecydowanych klientow, dysponuje cala historia zdjeciowa budowy auta, od zmiany silnika, poprzez wszystkie przeprowadzone modyfikacje. Pilnie sprzedam z powodu powiekszenia sie rodziny. 15499zl. - CENA DO UZGODNIENIA Kontakt 505 309 904 w razie gdybym nie mogl odebrac, to prosze pozostawic wiadomosc na poczcie glosowej, badz sms. Link - http://allegro.pl/bmw-e36-328-kompresor-32...3492443549.html |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 04:22 |