![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 05 July 2011 Skąd: ZabrzE ![]() |
Cześć
Przyszła pora na wymianę auta, duże prawdopodobieństwo, że będzie to X1-ka I gen. Z tego co już wyczytałem, to najlepiej nie brać diesla 2,0 (95% ogłoszeń u nas i w DE), też raczej już wolę benzyne. Jeśli już diesel, to na co zwracać uwagę? I ogólnie na co patrzeć itd. Dzięki |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 10 November 2006 Skąd: Warszawa WN ![]() |
X1 pierwszej generacji to mechanicznie e90, więc dość rozpracowane auto. Diesle są jakie są - ich główny problem (i zarazem dość poważny) to rozrząd. Można zmienić profilaktycznie po zakupie i robić to co 100k km, nasłuchując grzechotania.
-------------------- "If in doubt, flat out" Colin McRae
Kilka aut wywołujących uśmiech na twarzy :) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Diesle sa jakie sa? Jak gama motorow benzynowych jest taka jak w e90 to pomimo szczerej milosci do benzyniakow wolalbym w takim aucie diesla. W ogole od takich aut jest osobny watek, ale nie mnie oceniac...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 05 July 2011 Skąd: ZabrzE ![]() |
Jeśli wątek osobny, to przeprasza i proszę o przeniesienie.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 26 May 2012 ![]() |
Jeździłem jakiś czas pierwszą X1 18d (chyba ok 130KM) i to auto na trasy jest troche niewygodne. Zaskakuje spalanie - przy normalnej jeździe spalanie na poziomie Astry H 1.7 (ok 5-6l).
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
2.0D unikać, dolna zębatka rozrządu jest jednym elementem z wałem korbowym... Jak starsza sztuka to tylko pb,
2.0 150ps jest ok. Dobrze przyjmuje lpg. Jest jeszcze 3.0i które pasuje do tego działu. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 05 July 2011 Skąd: ZabrzE ![]() |
2,0 D wszystkie? 95% to diesle niestety
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Fri, 29 May 2009 ![]() |
Z tego co wiem to tak. Ogólnie wszędzie ostrzegają przed tym motorem.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Pierwsza generacja bazuje na e46. Ciekawie wygląda nieproporcjonalnie długa maska, trafiały się też egzemplarze RWD.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 December 2009 ![]() |
Pierwsza generacja bazuje na e46. Ciekawie wygląda nieproporcjonalnie długa maska, trafiały się też egzemplarze RWD. Temat jest o X1 a Ty piszesz o X3. BMW X1 E84 The first crossover E84 used the E91 platform of the BMW 3 Series (E91) Touring (wagon). -------------------- E36 3.0t 400/500 drift
Superb III 2.0t 350/500 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 December 2011 ![]() |
Zębatka jest zintegrowana tylko w wersji N47D20A czyli zupełnie najstarszej. Zrobienie kompleksowo rozrządu w ośce to <3k (pod Wrockiem 2600 zł), w X trzeba 5 stów za robotę doliczyć. Przy wymianach oleju co 15kkm rozrząd jest w miarę trwały, miałem E91 z nalotem 240kkm i pierwszy rozrządem, w innej wymieniany po 200 kkm bo już mocno hałasował. Wtryskiwacze w wersji 184ps bywają problematyczne. Poza tym fajny silnik, dynamiczny i oszczędny.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Wed, 30 May 2012 ![]() |
X1 w tym dziale? niedługo tu o dostawcze będą pytać...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 05 July 2011 Skąd: ZabrzE ![]() |
To nie czytaj...
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Wed, 30 May 2012 ![]() |
Nie mogę nie czytać bo siedzi w złym dziale, który mnie interesuje
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 22:10 |