Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW V8 - kto psikał nitro, ile i z jakim efektem?, M60B40, M62B44, S62B50
Kajman
post Sun, 07 Nov 2010 - 17:43
Post #1


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Witam,
Dość ciężko znaleźć takie info, a o ile wiem jeździ kilka v8 m60 i m62 po Polsce, ktoś może coś na ten temat ile ten silnik zniesie z progresywnym sterowaniem? I drugie pytanie, ile na ćwiartkę może zrobić e36 z 4.4 (m62b44) na pokładzie, szperą 40%, semislickami 255-295 więcej oraz strzałem 150-200?
Czy w ogóle ktoś na świecie robi do tego motoru kute graty? Tu ktoś twierdzi że chyba fabryka ma coś kutego,ale średniow to wierzę... http://tripatlas.com/BMW_M62


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 07 Nov 2010 - 17:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Driftman
post Sun, 07 Nov 2010 - 20:09
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Podpina się pod pytanie ja mam zamiar strzelać +75 w m60b40. Czy ktoś coś widział czy ktoś coś wie biggrin.gif


--------------------
Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sun, 07 Nov 2010 - 20:11
Post #3


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ee, ja od 100 zaczynam w ogóle rozmowę w m62 smile.gif 75 to pikuś wink.gif Tyle to każde auto zniesie smile.gif
Wiem że ktoś bmw z v8 ścigał się na sss z nitro, jakiś compact e36 i e30,ale nic więcej nie wiem...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Sun, 07 Nov 2010 - 20:16
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Ja chcę jeździć tym na co dzień. Też myślę, że przy 75 się nic nie zesra ale czy na pewno.. Przy zupełnie seryjnym silniku
Ciekawe co napiszą inni


--------------------
Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Przypal
post Mon, 08 Nov 2010 - 00:32
Post #5


User
Dołączył: Fri, 10 October 2008
Skąd: Krakow





Kolega ma w E30 motor 4.0 i w tym momencie z czego wiem narazie daje strzal +100 i sprzeglo sie poddaje ale jak zrobi to docelowo +150 , a i tak na tym co ma teraz daje dobrze rade
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 08 Nov 2010 - 07:12
Post #6


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A sprzęgło ma jakie, serię?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Mon, 08 Nov 2010 - 08:01
Post #7


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





silnik przelatane 350 tys strzal 100 koni w drifcie . 150 nie strzelalismy ale mysle ze tez by przyjal. Co do 1/4 to Jagiello latal i krecil dobre czasy taka stara 3 compact z 4.4


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 08 Nov 2010 - 08:06
Post #8


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





O to już jest coś, ile psikał nie wiesz?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KODŻAN
post Mon, 08 Nov 2010 - 17:51
Post #9


User
Dołączył: Fri, 15 December 2006





CYTAT(Sportmile @ Mon, 08 Nov 2010 - 08:01) *
silnik przelatane 350 tys strzal 100 koni w drifcie . 150 nie strzelalismy ale mysle ze tez by przyjal. Co do 1/4 to Jagiello latal i krecil dobre czasy taka stara 3 compact z 4.4


Tak Rafał strasznie katował.......... cool.gif ,i z nitro silnik wytrzymał-Adam dobrze pisze wink.gif

PS. Jeśli mnie pamięć nie myli to Sposób w BMW M3 strzelał 75 KM w drifcie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 10 Nov 2010 - 20:09
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





panowie ale w tym silniku jest 8 cylindrów co przy dodatkowych +100 ps daje około 12.5 konia na cylinder więc tyle co nic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 10 Nov 2010 - 21:33
Post #11


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Ano właśnie dlatego liczę że jakoś zniesie 200-250 smile.gif Chociaż przez jakiś czas...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Wed, 10 Nov 2010 - 21:41
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





hz10 wiec jakie sa bezpieczne wartosci na cyliner? chyba nie mozna tego tak liczyc? przeciez w Bmw sa R6 od 2l do 3.2 ? to rozbieznosc od 332 cm3 do 533 cm3 wiec w jaki sposob dobrac ilosc nitro na cylinder ?wydaje mi sie ze raczej wazna jest pojemnosc lub nawet moc silnika i od tego jakis % -nie wiem-pytam? poza tym roznica jest miedzy mokra/sucha instalacja jakie wartosci przyjmowac?


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Wed, 10 Nov 2010 - 21:57
Post #13


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





Używałem sporo nitro, moje założenie jest że bezpieczne będzie +50% w niewysilonych silnikach (moc<100KM/l. i stopień sprężania ok. 10:1), systemy tylko mokre, powyżej 100KM odpowiednio przygotowanie osprzętu oraz świadome użytkowanie. Uważam, że 150 ten motor powinien znieść jeśli nie jest słabowity, 200-250 to będzie dobijanie go,ale podoła kilka-kilkanaście razy. Ale wolę się spytać, mało ludzi go upala na świecie, jedynie Dinan robi kompresor kit bez ruszania bebechów na 480KM i to hula...


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Wed, 10 Nov 2010 - 22:38
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





CYTAT(sonic1983 @ Wed, 10 Nov 2010 - 21:41) *
hz10 wiec jakie sa bezpieczne wartosci na cyliner?

to nie o to chodzi , silnik ma około 36 koni z cylindra więc + 50% nie zrobi mu różnicy a w niektórych konstrukcjach nawet +100% nie robi różnicy (ten do tych nie należy) no ale jeżeli ma być bezpiecznie to + 50 będzie jak najbardziej ok czyli około +150 powinien znieść bez zająknięcia , przyjmując że go nie zabijemy z własnej głupoty smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Wed, 10 Nov 2010 - 23:36
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





CYTAT(Kajman @ Sun, 07 Nov 2010 - 20:11) *
Wiem że ktoś bmw z v8 ścigał się na sss z nitro, jakiś compact e36 i e30,ale nic więcej nie wiem...

To jest E30 V8 z nitro --> http://www.zientara.com.pl/index.php?mact=...=61&page=61


Właściciela tu na forum nie ma, ale jest Miniac, który widzi to auto codziennie ;] więc pewnie coś więcej wie.






--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 11 Nov 2010 - 09:41
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





kiedyś był w tst chłopak compactem z silnikim alpiny 4.6 o ile dobrze pamiętam + nitro i kręcił 12
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Norbi328
post Thu, 11 Nov 2010 - 17:19
Post #17


Frequent User
Dołączył: Wed, 16 July 2008
Skąd: płock





Bracia Jagiello z Lodzi mieli tego compakta, wscieklizna...


--------------------
E30 318
E30 325 (x3)
E36 328i
E39 540i (m)
e36 M3 evo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Fri, 12 Nov 2010 - 16:36
Post #18


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





W aucie Mospinka (S62) było +100 progresywnie przez chwilę, auto robione przez Power Ultimate Zone w Toruniu, imo masz blisko, a oni mają doświadczenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Sat, 13 Nov 2010 - 18:44
Post #19


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





PUZ'a nie chcę. Dzięki za info, wynika z tego, że próbować smile.gif


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edu2301
post Thu, 18 Nov 2010 - 19:57
Post #20


User
Dołączył: Sun, 14 November 2010
Skąd: dwr





jak masz jakie kolwiek pytania o wtrys metanolu do bezyny do laduj swoje pytania do tego goscia na wszstkie ci napewno odp http://www.kls-sport.pl/ gosciu ze skody octawi 18 zrobil ok 800km i grubo ponad 700nm to wie co z czy sie je smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 08:22