![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Witam,
Dość ciężko znaleźć takie info, a o ile wiem jeździ kilka v8 m60 i m62 po Polsce, ktoś może coś na ten temat ile ten silnik zniesie z progresywnym sterowaniem? I drugie pytanie, ile na ćwiartkę może zrobić e36 z 4.4 (m62b44) na pokładzie, szperą 40%, semislickami 255-295 więcej oraz strzałem 150-200? Czy w ogóle ktoś na świecie robi do tego motoru kute graty? Tu ktoś twierdzi że chyba fabryka ma coś kutego,ale średniow to wierzę... http://tripatlas.com/BMW_M62 -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Podpina się pod pytanie ja mam zamiar strzelać +75 w m60b40. Czy ktoś coś widział czy ktoś coś wie
![]() -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ee, ja od 100 zaczynam w ogóle rozmowę w m62
![]() ![]() ![]() Wiem że ktoś bmw z v8 ścigał się na sss z nitro, jakiś compact e36 i e30,ale nic więcej nie wiem... -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Ja chcę jeździć tym na co dzień. Też myślę, że przy 75 się nic nie zesra ale czy na pewno.. Przy zupełnie seryjnym silniku
Ciekawe co napiszą inni -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Fri, 10 October 2008 Skąd: Krakow ![]() |
Kolega ma w E30 motor 4.0 i w tym momencie z czego wiem narazie daje strzal +100 i sprzeglo sie poddaje ale jak zrobi to docelowo +150 , a i tak na tym co ma teraz daje dobrze rade
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A sprzęgło ma jakie, serię?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
silnik przelatane 350 tys strzal 100 koni w drifcie . 150 nie strzelalismy ale mysle ze tez by przyjal. Co do 1/4 to Jagiello latal i krecil dobre czasy taka stara 3 compact z 4.4
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
O to już jest coś, ile psikał nie wiesz?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 15 December 2006 ![]() |
silnik przelatane 350 tys strzal 100 koni w drifcie . 150 nie strzelalismy ale mysle ze tez by przyjal. Co do 1/4 to Jagiello latal i krecil dobre czasy taka stara 3 compact z 4.4 Tak Rafał strasznie katował.......... ![]() ![]() PS. Jeśli mnie pamięć nie myli to Sposób w BMW M3 strzelał 75 KM w drifcie ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
panowie ale w tym silniku jest 8 cylindrów co przy dodatkowych +100 ps daje około 12.5 konia na cylinder więc tyle co nic
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Ano właśnie dlatego liczę że jakoś zniesie 200-250
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
hz10 wiec jakie sa bezpieczne wartosci na cyliner? chyba nie mozna tego tak liczyc? przeciez w Bmw sa R6 od 2l do 3.2 ? to rozbieznosc od 332 cm3 do 533 cm3 wiec w jaki sposob dobrac ilosc nitro na cylinder ?wydaje mi sie ze raczej wazna jest pojemnosc lub nawet moc silnika i od tego jakis % -nie wiem-pytam? poza tym roznica jest miedzy mokra/sucha instalacja jakie wartosci przyjmowac?
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Używałem sporo nitro, moje założenie jest że bezpieczne będzie +50% w niewysilonych silnikach (moc<100KM/l. i stopień sprężania ok. 10:1), systemy tylko mokre, powyżej 100KM odpowiednio przygotowanie osprzętu oraz świadome użytkowanie. Uważam, że 150 ten motor powinien znieść jeśli nie jest słabowity, 200-250 to będzie dobijanie go,ale podoła kilka-kilkanaście razy. Ale wolę się spytać, mało ludzi go upala na świecie, jedynie Dinan robi kompresor kit bez ruszania bebechów na 480KM i to hula...
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
hz10 wiec jakie sa bezpieczne wartosci na cyliner? to nie o to chodzi , silnik ma około 36 koni z cylindra więc + 50% nie zrobi mu różnicy a w niektórych konstrukcjach nawet +100% nie robi różnicy (ten do tych nie należy) no ale jeżeli ma być bezpiecznie to + 50 będzie jak najbardziej ok czyli około +150 powinien znieść bez zająknięcia , przyjmując że go nie zabijemy z własnej głupoty ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
Wiem że ktoś bmw z v8 ścigał się na sss z nitro, jakiś compact e36 i e30,ale nic więcej nie wiem... To jest E30 V8 z nitro --> http://www.zientara.com.pl/index.php?mact=...=61&page=61 Właściciela tu na forum nie ma, ale jest Miniac, który widzi to auto codziennie ;] więc pewnie coś więcej wie. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
kiedyś był w tst chłopak compactem z silnikim alpiny 4.6 o ile dobrze pamiętam + nitro i kręcił 12
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 16 July 2008 Skąd: płock ![]() |
Bracia Jagiello z Lodzi mieli tego compakta, wscieklizna...
-------------------- E30 318
E30 325 (x3) E36 328i E39 540i (m) e36 M3 evo |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
W aucie Mospinka (S62) było +100 progresywnie przez chwilę, auto robione przez Power Ultimate Zone w Toruniu, imo masz blisko, a oni mają doświadczenie.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
PUZ'a nie chcę. Dzięki za info, wynika z tego, że próbować
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sun, 14 November 2010 Skąd: dwr ![]() |
jak masz jakie kolwiek pytania o wtrys metanolu do bezyny do laduj swoje pytania do tego goscia na wszstkie ci napewno odp http://www.kls-sport.pl/ gosciu ze skody octawi 18 zrobil ok 800km i grubo ponad 700nm to wie co z czy sie je
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 10 August 2025 - 08:22 |