![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 March 2019 ![]() |
Witam Kolegów!
Proszę o poradę w wyborze i ogólnie w projekcie. Mam do kupienia ASA T1-316, ale słyszałem, że dużo łatwiej będzie z kompresorem od Jaguara. Czy tu chodzi o silnik AJ33S / AJ34S i kompresor Eaton M112? Czy to prawda, że N62B48 przyjmie dodatkowe 120KM bez modyfikacji dołu? Ktokolwiek z Was taką modyfikację robił? -------------------- 530i M54B30
535i N55B30 550i N62B48 650i N62B48 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Też jestem w trakcie szukania informacji, mało kto dłubie te silniki.
http://upg-shop.com/product/5606/ess-e60-5...ger-system.html +100parę koni i +100Nm nie zabije silnika, a skrzynie 6hp26 znoszą do 600Nm. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 March 2019 ![]() |
Zestaw ESS znam, wiadomo, niestety jest absurdalnie drogi, dlatego myślę o własnym projekcie, tudzież pomocy kogoś z okolic.
-------------------- 530i M54B30
535i N55B30 550i N62B48 650i N62B48 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Nie szkoda Ci roboty i $$$? Ile masz nalatane na tym silniku, żeby zaraz tuleje się nie skończyły.
-------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 March 2019 ![]() |
Jeden 130.000km a drugi 180.000km. Czemuż to tuleje mają się porysować od +120KM? Jakieś podobne, złe doswiadczenie w N62 jest?
-------------------- 530i M54B30
535i N55B30 550i N62B48 650i N62B48 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
Niestety te silniki to śmietnik, mają problem przejechać seryjnie przebiegi, przy jakich ich poprzednik M62 się dopiero docierał
![]() -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Ten silnik to gówno, to szczerość, a nie hejt.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
ALpina chyba kładła kompressor w n62b44, więc nie powinno być źle.
Eh, to musicie powiedzieć to naszej jednostce, blisko 400k, przy 200 poprzedni właściciel zmienił uszczelniacze i rurkę - wsio w temacie. Sąsiada M62 mimo niższego przebiegu, a to Vanos, a to ślizg w misce, a to wybuchające węże wodne.... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 March 2019 ![]() |
Powracając do merytorycznej dyskusji;
Mam do kupienia ASA T1-316, ale słyszałem, że dużo łatwiej będzie z kompresorem od Jaguara. Czy tu chodzi o silnik AJ33S / AJ34S i kompresor Eaton M112? Kokolwiek podobny mod robił? Który kompresor na moim miejscu wybralibyście? Na co uważać? -------------------- 530i M54B30
535i N55B30 550i N62B48 650i N62B48 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 March 2019 ![]() |
OK! Mam wybrany kompresor, TVS który zmieści się pomiędzy głowicami i VVT i jest z silnika około 500KM. Czy ktoś pomoże mi to wysterować wraz z VVT?
-------------------- 530i M54B30
535i N55B30 550i N62B48 650i N62B48 |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Dowolna filia vtech poradzi sobie z tym sterownikiem, tc performance z Łodzi również.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 09 March 2019 ![]() |
Właśnie TC mi odmówili. Zobaczę drugą opcję! Dzięki!
-------------------- 530i M54B30
535i N55B30 550i N62B48 650i N62B48 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 02 July 2025 - 22:03 |