![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 28 January 2011 ![]() |
Witam mam dylemat nad wyborem auta, co byście radzili, chce 3L diesla i tylko w automacie cena do 35k. Wiec raczej w gra wchodzą przed lifty.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 November 2016 Skąd: Stolica ![]() |
Mniej słyszy się o elektronice audi niż o elektronice E60
I wnętrze przyjemniejsze w audi moim zdaniem -------------------- Sleeper R30T 744KM 789Nm
0-100 2.99 100-200 5.8 ET 10.539 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
każde z tych auto to już stare kapcie z nalotami jak na księżyc i z powrotem. Tak realnie. Wpakować w osprzęt każdego z tych aut 5-cyfrową kwotę nie będzie problemu, jeżeli chce się mieć sprawne auto. Zobacz ile kosztuje rozrząd do audi + robota, BMW będzie miało problemy z elektryką. Do tego w każdym dochodzą wtryski, turbo i inne pierdoły które z racji wieku wymagają zaglądnięcia.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 December 2009 ![]() |
Segment i koszty eksploatacji podobne, kazdy z nich potrafi uszczuplic budżet. Oba auta dobrze sie prowadza, fajnie jada z 3.0d pod maska. Bardziej podoba mi sie bmw i wole je naprawiac. Zawias heble skrzynia pompa wtryski w elektryce wodotryski.
-------------------- E36 3.0t 400/500 drift
Superb III 2.0t 350/500 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 28 January 2011 ![]() |
Tez tak myslalem ze pewnie beda z tymi autami mega problemy, obecnie posiadam 93SS Saba ale chcialbym cos mocniejszego bardziej komfortowego i pomyslalem o tych autach wlasnie
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Tez tak myslalem ze pewnie beda z tymi autami mega problemy, obecnie posiadam 93SS Saba ale chcialbym cos mocniejszego bardziej komfortowego i pomyslalem o tych autach wlasnie Boisz sie napraw szukaj GS430. Równie komfortowy i szybki ale pewnie bedzie droższy w zakupie. -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
jak chcesz e60 to popatrz za jakimś bez dużej ilości bajerów z benzyną m54b30 + lpg. Wbrew pozorom będzie coś tam jechał (porównywalnie do diesla bez programu), przy silniku za ułamek kosztów z diesla robisz wszystko. I to chyba będzie jedno z tańszych e60 w eksploatacji. A6 to 2.4 wolnossące z lpg.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 10 January 2012 ![]() |
Osobiście wołałbym M57 niż M54B30, bo M54 też nie jest bez wad. Osobiście użytkuję E60 530dA (przesiadłem się z GS300 mk2, szukałem dupowozu do 35k, ropa albo LPG, okolice 250-300km i RWD/AWD), co do kosztów eksploatacji nie wypowiem się - mamy warsztat, także trochę inaczej mnie to kosztuje, ale w internecie ludzie na pewno sporo o tym piszą
![]() Ktoś pisał o GSie 430, fajny wóz, miałem GS300 mk2, ale w cenie 35k jedynie można rozglądać się za GS430 mk2, w przypadku GS430 mk3 podaż prawie zerowa, jak coś się pojawi to zwykle w okolicach 50k zł, co wg mnie jest dość sporą kwotą jak za 15 letni wóz. Lexusowi na pewno nie można odmówić bezawaryjności i komfortu, dla mnie osobiście był zbyt pontonowaty i hebel w serii jest bardzo słaby. Sytuacja się poprawiła troszkę po wrzuceniu sportowych sprężyn, ale to też nie było to. Może po montażu gwintu i wsadzeniu poli w zawias byłoby lepiej. Na minus też zasługuje niepewny układ kierowniczy, auto było dość podatne na podmuchy boczne. No i dla mnie sporym minusem była dostępność części, zawieszenie tył tylko ASO, zawieszenie przód tylko kiepskiej jakości zamiennik. Niektórych części trzeba poszukać głębiej, z tego względu auto musiało stać kilka dni. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Boisz sie napraw szukaj GS430. Równie komfortowy i szybki ale pewnie bedzie droższy w zakupie. Przez takie rady postępuje proces chamienia tej nomen omen zacnej marki i modelu. Między ISem XE10 a E46 już można stawiać znak równości w kategorii "chcij to" z miastach do 100k mieszkańców... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 February 2008 Skąd: NMiasto ![]() |
Przez takie rady postępuje proces chamienia tej nomen omen zacnej marki i modelu. Między ISem XE10 a E46 już można stawiać znak równości w kategorii "chcij to" z miastach do 100k mieszkańców... Nie bądź śmieszny. Dominacji BMW w tym przedziale wiekowym nic a nic nie jest w stanie zmienić ![]() ![]() -------------------- A110S
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 27 January 2010 Skąd: Częstochowa ![]() |
Można rozważyć Lancie Themę z dieslem 3.0 VM. Powoli trafiają się samochody z roku 2011-2012 w cenach wywoławczych ok 42-45 z przebiegami 150-180 km. Jest to samochód niszowy więc łatwo negocjować cenę. Silnik jest bardzo fajny, osprzęt mało awaryjny, skrzynia mercedesa co prawda 5G ale niezniszczalna, konstrukcyjnie to 300c więc proste do bólu zawieszenie i tanie części. Wada to słabe hamulce ale myślę że w porównaniu z prawie 10 lat starszym e60 o bliżej nieokreślonym przebiegiem to auto się broni. No i wygląda o dekadę młodziej plus bardzo dobre wyposażenie w standardzie o którym niemcy w tamtych latach nie słyszeli.
-------------------- RRS SDV6, Tesla M3LR, Tesla S 100D, Lexus GX460 offroad
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Można rozważyć Lancie Themę z dieslem 3.0 VM. Powoli trafiają się samochody z roku 2011-2012 w cenach wywoławczych ok 42-45 z przebiegami 150-180 km. Jest to samochód niszowy więc łatwo negocjować cenę. Silnik jest bardzo fajny, osprzęt mało awaryjny, skrzynia mercedesa co prawda 5G ale niezniszczalna, konstrukcyjnie to 300c więc proste do bólu zawieszenie i tanie części. Wada to słabe hamulce ale myślę że w porównaniu z prawie 10 lat starszym e60 o bliżej nieokreślonym przebiegiem to auto się broni. No i wygląda o dekadę młodziej plus bardzo dobre wyposażenie w standardzie o którym niemcy w tamtych latach nie słyszeli. Raczej niezbyt urokliwe auto wewnątrz i na zewnątrz, środek nie jest plastikowy? -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Thu, 30 June 2011 Skąd: PO ![]() |
Raczej niezbyt urokliwe auto wewnątrz i na zewnątrz, środek nie jest plastikowy? Zdecydowana nie ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 28 January 2011 ![]() |
Chyba jednak zostane z tego co mowicie przys tarym saabie za te pieniadze co mam wydac to wyciagne z 300+ z niego
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 11:45 |