Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Closed TopicStart new topic
> BMW E60 545i lub 550i (lub coś innego...)
gość_Wheeler_*
post Sat, 03 Mar 2012 - 23:09
Post #1









Panowie,

Przeszukałem forum ale nie znalazłem informacji na temat wspomnianych w temacie modeli. Nie chcę auta z turbiną pomimo zalety w postaci możliwości osiągnięcia większej mocy/momentu obrotowego. Nie o tuning mi chodzi ale o mocne, wygodne, bezawaryjne auto, w miarę młode, skrzynia automat. Przy przebiegach prywatnych rzędu 5-10 tyś. mil rocznie max kupowanie diesla nie jest uzasadnione. Chyba tylko pod względem podatku za ekologię tutaj w UK. Bardziej skłaniam się do 545i. Niemniej jednak poczytałem iż ma problem z nieszczęsną rurką wody (wyciąganie silnika żeby naprawić) i licznymi wyciekami oleju po 60 tyś. mil. Ponoć był to powód dla wprowadzenia 550i. Ktoś użytkuję? Czego się spodziewać eksploatacyjnie? Jak z serwisem? Jest to off-topic ponieważ jestem w trakcie zbierania funduszy i robię rozeznanie. Wchodzą w grę wolnossące duże benzyny. Inne propozycje? Może coś ciekawszego? Wymagany napęd RWD lub AWD.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 03 Mar 2012 - 23:09
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ju-by
post Sun, 04 Mar 2012 - 01:38
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





USF40 z 1UR-FSE nie lepiej?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sun, 04 Mar 2012 - 11:37
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





CYTAT(ju-by @ Sun, 04 Mar 2012 - 01:38) *
USF40 z 1UR-FSE nie lepiej?


Ja wole M4A2 z M203


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Sun, 04 Mar 2012 - 11:43
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





CYTAT(lagadula @ Sun, 04 Mar 2012 - 11:37) *
Ja wole M4A2 z M203

laugh.gif


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sun, 04 Mar 2012 - 12:26
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(ju-by @ Sun, 04 Mar 2012 - 01:38) *
USF40 z 1UR-FSE nie lepiej?


Nie lepiej. Lepiej Lexus LS460.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reaper
post Sun, 04 Mar 2012 - 14:42
Post #6


Super User
Dołączył: Fri, 10 December 2004
Skąd: Malbork/Gdańsk





CYTAT(ju-by @ Sun, 04 Mar 2012 - 01:38) *
USF40 z 1UR-FSE nie lepiej?

Przez to ze chciales byc fajny i pokazac, ze znasz WSZELKIE oznaczenia, musialem odpalic druga zakladke w przegladarce, wpisac w google "USF40" zeby sie dowiedziec, ze chodzilo Ci o Lexusa LS.

Nie mozna bylo napisac normalnie?

PS. Wiem, tez juz, ze 1ur-fse to 4.6l v8...


--------------------
VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her
Oba Mondstein Grau :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Performante
post Sun, 04 Mar 2012 - 17:42
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Fri, 18 February 2005
Skąd: Południe





podobno w 550i nie jest lepiej z tym wężykiem, lecz (podobno) można sobie z tym poradzić bez wyciagania wszystkiego. Narazie z racji przebiegu nie martwię się tym problemem. Pozatym auto stoi bo mam problem z modułem ESP, a co za tym idzie z kamera na podczerwien i aktywnym tempomatem.


--------------------
911 992 4S
M5 F90 800KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Sun, 04 Mar 2012 - 20:31
Post #8


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Ciekawi mnie jak to jest naprawde ze spalaniem w 550 ?


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rav.
post Sun, 04 Mar 2012 - 20:39
Post #9


Super User
Dołączył: Mon, 19 November 2007





IMHO Kb1 z J35A3, ICOCBW.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Sun, 04 Mar 2012 - 21:08
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Według mnie jednak lepiej USF40 z 1UR-FSE, z miejsca wiadomo o którą wersję chodzi. Gratuluję celnych, merytorycznych uwag chłopcy.
LS460 w warszawskich warunkach miejskich (70%) + dynamiczna trasa (30%) pali okolice 15l/100, gwarantując przy tym komfort nieporównywalny z E60, jest jednak na wskroś nudny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sun, 04 Mar 2012 - 21:17
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(ju-by @ Sun, 04 Mar 2012 - 21:08) *
Według mnie jednak lepiej USF40 z 1UR-FSE, z miejsca wiadomo o którą wersję chodzi. Gratuluję celnych, merytorycznych uwag chłopcy.

No tak, bo przecież wersji Lexusa LS460 jest niezliczona ilość - można się pomylić. Chłopcze.

Co do komfortu LS460 vs. E60 - nie oszukujmy się, E60 to typowe BMW, jest twardo, na naszych drogach komfortem nazwać tego nie można.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Sun, 04 Mar 2012 - 21:37
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Joker : nie wiem czy jest sens porównywać drogi w Twoim powiecie/gminie (czy ogólnie w Polsce) do tych w UK, zresztą bardzo wiele zalezy od konfiguracji takiego BMW serii 5 (nie zaryzykuję otwarcia kolejnego okienka w przeglądarce żeby sprawdzić co to jest to E60) - zawieszenia/foteli/kół oraz wybranych ustawień.

Co do oznaczeń - tak, wersji Lexusa LS460 jak i Toyoty Celesior z kierownicą po prawej stronie było kilka, silniki też się różniły w zalezności od rynku, warto więc zachować trochę pokory. Nie każdy musi wiedzieć/rozróżniać, ale jak ktoś nie wie to sprawdza a nie klepie w klawiaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sun, 04 Mar 2012 - 21:41
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Tak, wszystko zależy od konfiguracji. E60 na M-pakiecie jest twarde. Bez M już mniej, ale wystarczy wsiąść do A6 czy E-klasse by poczuć różnicę. O Lexusie GS nie wspomnę.

Dobrze - powiedz mi: pisząc Lexus LS460 ile wersji się pod tym kryje - widać coś wiesz, więcej niż my, podziel się tym, pytam serio.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Sun, 04 Mar 2012 - 21:56
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





USF40 - krótki LS460 z silnikiem 1UR-FSE, USF41 - długi LS460 z 1UR-FSE, na bliskim wschodzie USF40/41 występował z silnikiem 1UR-FE. Wszystkie RWD.
USF45 to dalej LS460 produkowany od 2007, tyle, że w wersji AWD. Podział silników jak w USF40/41, USF46 to analogicznie LS460L AWD.
USF40/41 są nieco mocniejsze, mają też inną charakterystykę rozwijania mocy. Inny jest też ciężar, osiągi, spalanie a nawet koszty serwisowania.
A jest jeszcze rynek australijski...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Sun, 04 Mar 2012 - 22:17
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





To poniekąd usprawiedliwia Twój tok rozumowania przy pisaniu pierwszego posta.

Nadal jednak uważam (i raczej nie tylko ja), że porównując to czepianie się do tego, jakby ktoś napisał S 500 ale nie dopisał czy to S-klasa w Longu czy w 4maticu. Tu się rozbija o różne auta, a nie o dokładną wersję modelu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Sun, 04 Mar 2012 - 22:25
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





Joker : Tak oczywiście masz rację, trzeba równać poziom forum do niekumatych, w każdym temacie, który być może odwiedzisz będę od tej pory pisał najjaśniej, jak się da. Przepraszam tak Ciebie jak i innych za dyskomfort, na który Cię naraziłem. Jest teraz sens roztrząsać w siedemnastu postach czy lepiej było napisać krótko i konkretnie model i silnik czy nazwę handlową?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Reaper
post Mon, 05 Mar 2012 - 00:14
Post #17


Super User
Dołączył: Fri, 10 December 2004
Skąd: Malbork/Gdańsk





Jakich niekumatych? Chlopie, zejdz z drzewa! Skoro ktos zadaje pytanie to znaczy, ze NIE ZNA ODPOWIEDZI. Oczekuje konkretnej odpowiedzi a nie ciagu nic nieznaczacych literek i cyferek. Ludzie zazwyczaj jednak operuja handlowymi nazwami...


--------------------
VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her
Oba Mondstein Grau :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Wheeler_*
post Mon, 05 Mar 2012 - 10:24
Post #18









Panowie to nie piaskownica gdzie przerzucamy się kto ma fajniejsze zabawki. Prosiłem o merytoryczne odpowiedzi. Na chwilę obecną taki brak. Poza sugestią Lexusa LS460, stary jest brzydki, nowy drogi - nie wiem czy mieści się w 12k GBP.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Mon, 05 Mar 2012 - 10:26
Post #19


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





CYTAT(Reaper @ Mon, 05 Mar 2012 - 00:14) *
Jakich niekumatych? Chlopie, zejdz z drzewa! Skoro ktos zadaje pytanie to znaczy, ze NIE ZNA ODPOWIEDZI. Oczekuje konkretnej odpowiedzi a nie ciagu nic nieznaczacych literek i cyferek. Ludzie zazwyczaj jednak operuja handlowymi nazwami...


Dokladnie, i nie sadze ze kogos interesuje co znacza te oznaczenia, no moze poza tymi ktorzy cale swoje zycie poswiecili studiowaniu tego
wlasnie modelu. biggrin.gif


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ju-by
post Mon, 05 Mar 2012 - 10:43
Post #20


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 11 June 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Wheeler @ Mon, 05 Mar 2012 - 11:24) *
Panowie to nie piaskownica gdzie przerzucamy się kto ma fajniejsze zabawki. Prosiłem o merytoryczne odpowiedzi. Na chwilę obecną taki brak. Poza sugestią Lexusa LS460, stary jest brzydki, nowy drogi - nie wiem czy mieści się w 12k GBP.


Nie, ceny zaczynają się od pułapu 20k.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 15:41