![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_Wheeler_* |
![]()
Post
#1
|
![]() |
Panowie,
Przeszukałem forum ale nie znalazłem informacji na temat wspomnianych w temacie modeli. Nie chcę auta z turbiną pomimo zalety w postaci możliwości osiągnięcia większej mocy/momentu obrotowego. Nie o tuning mi chodzi ale o mocne, wygodne, bezawaryjne auto, w miarę młode, skrzynia automat. Przy przebiegach prywatnych rzędu 5-10 tyś. mil rocznie max kupowanie diesla nie jest uzasadnione. Chyba tylko pod względem podatku za ekologię tutaj w UK. Bardziej skłaniam się do 545i. Niemniej jednak poczytałem iż ma problem z nieszczęsną rurką wody (wyciąganie silnika żeby naprawić) i licznymi wyciekami oleju po 60 tyś. mil. Ponoć był to powód dla wprowadzenia 550i. Ktoś użytkuję? Czego się spodziewać eksploatacyjnie? Jak z serwisem? Jest to off-topic ponieważ jestem w trakcie zbierania funduszy i robię rozeznanie. Wchodzą w grę wolnossące duże benzyny. Inne propozycje? Może coś ciekawszego? Wymagany napęd RWD lub AWD. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
USF40 z 1UR-FSE nie lepiej?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
USF40 z 1UR-FSE nie lepiej? Przez to ze chciales byc fajny i pokazac, ze znasz WSZELKIE oznaczenia, musialem odpalic druga zakladke w przegladarce, wpisac w google "USF40" zeby sie dowiedziec, ze chodzilo Ci o Lexusa LS. Nie mozna bylo napisac normalnie? PS. Wiem, tez juz, ze 1ur-fse to 4.6l v8... -------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
podobno w 550i nie jest lepiej z tym wężykiem, lecz (podobno) można sobie z tym poradzić bez wyciagania wszystkiego. Narazie z racji przebiegu nie martwię się tym problemem. Pozatym auto stoi bo mam problem z modułem ESP, a co za tym idzie z kamera na podczerwien i aktywnym tempomatem.
-------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Ciekawi mnie jak to jest naprawde ze spalaniem w 550 ?
-------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Mon, 19 November 2007 ![]() |
IMHO Kb1 z J35A3, ICOCBW.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Według mnie jednak lepiej USF40 z 1UR-FSE, z miejsca wiadomo o którą wersję chodzi. Gratuluję celnych, merytorycznych uwag chłopcy.
LS460 w warszawskich warunkach miejskich (70%) + dynamiczna trasa (30%) pali okolice 15l/100, gwarantując przy tym komfort nieporównywalny z E60, jest jednak na wskroś nudny. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Według mnie jednak lepiej USF40 z 1UR-FSE, z miejsca wiadomo o którą wersję chodzi. Gratuluję celnych, merytorycznych uwag chłopcy. No tak, bo przecież wersji Lexusa LS460 jest niezliczona ilość - można się pomylić. Chłopcze. Co do komfortu LS460 vs. E60 - nie oszukujmy się, E60 to typowe BMW, jest twardo, na naszych drogach komfortem nazwać tego nie można. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Joker : nie wiem czy jest sens porównywać drogi w Twoim powiecie/gminie (czy ogólnie w Polsce) do tych w UK, zresztą bardzo wiele zalezy od konfiguracji takiego BMW serii 5 (nie zaryzykuję otwarcia kolejnego okienka w przeglądarce żeby sprawdzić co to jest to E60) - zawieszenia/foteli/kół oraz wybranych ustawień.
Co do oznaczeń - tak, wersji Lexusa LS460 jak i Toyoty Celesior z kierownicą po prawej stronie było kilka, silniki też się różniły w zalezności od rynku, warto więc zachować trochę pokory. Nie każdy musi wiedzieć/rozróżniać, ale jak ktoś nie wie to sprawdza a nie klepie w klawiaturę. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Tak, wszystko zależy od konfiguracji. E60 na M-pakiecie jest twarde. Bez M już mniej, ale wystarczy wsiąść do A6 czy E-klasse by poczuć różnicę. O Lexusie GS nie wspomnę.
Dobrze - powiedz mi: pisząc Lexus LS460 ile wersji się pod tym kryje - widać coś wiesz, więcej niż my, podziel się tym, pytam serio. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
USF40 - krótki LS460 z silnikiem 1UR-FSE, USF41 - długi LS460 z 1UR-FSE, na bliskim wschodzie USF40/41 występował z silnikiem 1UR-FE. Wszystkie RWD.
USF45 to dalej LS460 produkowany od 2007, tyle, że w wersji AWD. Podział silników jak w USF40/41, USF46 to analogicznie LS460L AWD. USF40/41 są nieco mocniejsze, mają też inną charakterystykę rozwijania mocy. Inny jest też ciężar, osiągi, spalanie a nawet koszty serwisowania. A jest jeszcze rynek australijski... |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
To poniekąd usprawiedliwia Twój tok rozumowania przy pisaniu pierwszego posta.
Nadal jednak uważam (i raczej nie tylko ja), że porównując to czepianie się do tego, jakby ktoś napisał S 500 ale nie dopisał czy to S-klasa w Longu czy w 4maticu. Tu się rozbija o różne auta, a nie o dokładną wersję modelu. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Joker : Tak oczywiście masz rację, trzeba równać poziom forum do niekumatych, w każdym temacie, który być może odwiedzisz będę od tej pory pisał najjaśniej, jak się da. Przepraszam tak Ciebie jak i innych za dyskomfort, na który Cię naraziłem. Jest teraz sens roztrząsać w siedemnastu postach czy lepiej było napisać krótko i konkretnie model i silnik czy nazwę handlową?
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 10 December 2004 Skąd: Malbork/Gdańsk ![]() |
Jakich niekumatych? Chlopie, zejdz z drzewa! Skoro ktos zadaje pytanie to znaczy, ze NIE ZNA ODPOWIEDZI. Oczekuje konkretnej odpowiedzi a nie ciagu nic nieznaczacych literek i cyferek. Ludzie zazwyczaj jednak operuja handlowymi nazwami...
-------------------- VW Arteon R-Line 2.0 TSi 2023 - his
VW Golf VIII Life 1.0 TSi 2020 - her Oba Mondstein Grau :) |
|
|
gość_Wheeler_* |
![]()
Post
#18
|
![]() |
Panowie to nie piaskownica gdzie przerzucamy się kto ma fajniejsze zabawki. Prosiłem o merytoryczne odpowiedzi. Na chwilę obecną taki brak. Poza sugestią Lexusa LS460, stary jest brzydki, nowy drogi - nie wiem czy mieści się w 12k GBP.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sun, 16 March 2003 Skąd: Sweden ![]() |
Jakich niekumatych? Chlopie, zejdz z drzewa! Skoro ktos zadaje pytanie to znaczy, ze NIE ZNA ODPOWIEDZI. Oczekuje konkretnej odpowiedzi a nie ciagu nic nieznaczacych literek i cyferek. Ludzie zazwyczaj jednak operuja handlowymi nazwami... Dokladnie, i nie sadze ze kogos interesuje co znacza te oznaczenia, no moze poza tymi ktorzy cale swoje zycie poswiecili studiowaniu tego wlasnie modelu. ![]() -------------------- E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie to nie piaskownica gdzie przerzucamy się kto ma fajniejsze zabawki. Prosiłem o merytoryczne odpowiedzi. Na chwilę obecną taki brak. Poza sugestią Lexusa LS460, stary jest brzydki, nowy drogi - nie wiem czy mieści się w 12k GBP. Nie, ceny zaczynają się od pułapu 20k. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 15:41 |