![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sat, 31 August 2013 ![]() |
Witam,
bmw 530d e60 235ps z T hybrydowym Po zastapieniu dpfo-kat-a tzw downpipem generalnie efekt na plus bo z dpfem hybryda nie wstawala... Ten downpipe laczony byl z seryjnym wydechem (seryjnie przelot w tylnym wydechu ale rury nie za grube), w miejscu laczenia z downpipe z wydechem przeswit 65mm - ale auto szlo dobrze (jak turbo wchodzilo w obroty to az kiero drzala)... tu szukalem jednak waskiego gardla na dalsze przyrosty Kupilem wydech od 535D polifta + wywalilem seryjne zwezenie na poczatku wydechu i pociagnalem to rura 3" (w srodku okolo 72mm) do laczenia z downpipe Efekt.... no na plus raczej nie (poza tym, ze zniknelo bulgotanie w wydechu powstale po wstawieniu downpipe) Seryjnie wydech 550d 380ps ma zwezke do okolo 69mm, podobnie chyba seryjnie 535d 286ps... duza roznica w mocach ale podobne zwezenie Zastanawiam sie jaka to role pelni (plusy/minusy), jak je okreslic (wirnik na wydechu mam gt23 zamiast gt22 seryjnego) Nie wiem czy zawezac czy nie wydech i w jakiej odleglosci od T by poprawic wstawanie T i nie robic waskiego gardla dla wysokich obrotow Dolot ori poza k&N filtrem i wiekszym IC Pozdrawiam, Przemek |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:59 |