Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> [BMW E60 530D]Zwezka w wydechu vs wstawanie turbo
przemek4net
post Thu, 12 Nov 2015 - 23:19
Post #1


User
Dołączył: Sat, 31 August 2013





Witam,
bmw 530d e60 235ps z T hybrydowym
Po zastapieniu dpfo-kat-a tzw downpipem generalnie efekt na plus bo z dpfem hybryda nie wstawala...
Ten downpipe laczony byl z seryjnym wydechem (seryjnie przelot w tylnym wydechu ale rury nie za grube), w miejscu laczenia z downpipe z wydechem przeswit 65mm - ale auto szlo dobrze (jak turbo wchodzilo w obroty to az kiero drzala)...
tu szukalem jednak waskiego gardla na dalsze przyrosty
Kupilem wydech od 535D polifta + wywalilem seryjne zwezenie na poczatku wydechu i pociagnalem to rura 3" (w srodku okolo 72mm) do laczenia z downpipe
Efekt.... no na plus raczej nie (poza tym, ze zniknelo bulgotanie w wydechu powstale po wstawieniu downpipe)
Seryjnie wydech 550d 380ps ma zwezke do okolo 69mm, podobnie chyba seryjnie 535d 286ps... duza roznica w mocach ale podobne zwezenie
Zastanawiam sie jaka to role pelni (plusy/minusy), jak je okreslic (wirnik na wydechu mam gt23 zamiast gt22 seryjnego)
Nie wiem czy zawezac czy nie wydech i w jakiej odleglosci od T by poprawic wstawanie T i nie robic waskiego gardla dla wysokich obrotow
Dolot ori poza k&N filtrem i wiekszym IC
Pozdrawiam,
Przemek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 12 Nov 2015 - 23:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 08:59