![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 30 April 2016 ![]() |
Siemanko od dłuższego czasu pragnę być posiadaczem E46. Chcę go mocno podrasować, wizualnie (Drift/JDM style) i do około 400-500 kucy.
Teraz pytania -Na co zwracać uwagę przy kupnie auta? Domyślam się, że aby zwiększyć moc będzie potrzebny SWAP, więc na silnik nie będę patrzył. - Jakiś dobry warsztat tuningowy w okolicach Rzeszowa? - Ile +/- to będzie kosztować? - Jak wygląda rejestracja auta po tuningu? Chcę aby było dopuszczone do ruchu. - Jakieś rady, rzeczy o których nie wiem a powinienem? - Jak z bezpieczeństwem takiego auta? Chciałbym zamontować klatkę ale czy to automatycznie eliminuje miejsca siedzące z tyłu? - Utrzymanie? Jestem laik'iem w tych sprawach i chcę się dokształcić w tym wszystkim. Staram się myśleć trzeźwo, bo jak już wspomniałem nie mam zielonego pojęcia jak to wygląda i z czym to się je. Malowanie auta na taki wygląd złamało by prawa autorskie lub coś w ten deseń? Malowanie może być inne głównie chodzi mi o bodykit itd. ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Bmw "jdm style" ?
![]() Tak czy inaczej temat ma potencjał - czuje, ze będą tu ciekawe odpowiedzi |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
O fuck...wakacje się jeszcze nie zaczeły. Autor tematu nie musi odrabiać zadania czy coś?
Peerbe ja bym się nie wstydził. W most wantedzie wzbudzało szacun;) -------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
A co było z JDM w M3 GTR?
![]() Na co zwracać uwagę przy zakupie? Na to, żeby proste i nie miało korozji. Silnik? Swapu nie potrzebujesz. Jeśli kupisz 330i, to po odpowiednich modyfikacjach silnika, z dołożoną turbosprężarką, osiągniesz zakładaną moc. Zarejestruj a później tuninguj, proste. A jak chcesz, żeby przechodziło przegląd... No to musi być zrobione tak, żeby przeszło przegląd. W toku prac wyjdzie pierdyliard problemów. Klatka=brak miejsc z tyłu. Chyba że chcesz taki rollbar dla picu. Koszt? W choooo...lerę duży ![]() Powodzenia ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 ![]() |
Zrobienie samochodu na gotowo i kompleksowo przez osoby trzecie - 100 - 120tyś pln.
25k pln e46 330ci (taki pewniak LHD) 30k pln silnik + przeniesienie napędu 10 - 20k pln prace blacharskie (body kit i lakierowanie usunięcie korozji itd) 4 - 8k pln koła (w zależności jakie koła i jakie opony) 4 - 5k zawieszenie (poliuretany i gwint ze średniej półki) 2 -3 k pln klatka 2 - 5k heble i 10k pln na pierdoły i poprawki. Plus 10 - 20% funduszu zapasowego w razie co. (na przykład jeśli chce się fakturę ![]() To taka wycena realna. Można zrobić za 50k pln, z angola, wieczorami przez 5 lat w swoim zakresie, w swoim garażu pod domem, jak robi wiele osób. Ale chyba nie o to chodzi autorowi tematu. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 30 April 2016 ![]() |
Zrobienie samochodu na gotowo i kompleksowo przez osoby trzecie - 100 - 120tyś pln. 25k pln e46 330ci (taki pewniak LHD) 30k pln silnik + przeniesienie napędu 10 - 20k pln prace blacharskie (body kit i lakierowanie usunięcie korozji itd) 4 - 8k pln koła (w zależności jakie koła i jakie opony) 4 - 5k zawieszenie (poliuretany i gwint ze średniej półki) 2 -3 k pln klatka 2 - 5k heble i 10k pln na pierdoły i poprawki. Plus 10 - 20% funduszu zapasowego w razie co. (na przykład jeśli chce się fakturę ![]() To taka wycena realna. Można zrobić za 50k pln, z angola, wieczorami przez 5 lat w swoim zakresie, w swoim garażu pod domem, jak robi wiele osób. Ale chyba nie o to chodzi autorowi tematu. Bardzo ładnie wszystko rozpisałeś i trafiłeś, że wolę aby auto było zrobione przez kogoś kto zrobił już nie jedno auto. Dzięki za przedstawienie tego ile to będzie kosztować. ![]() Wcześniejsze komentarze: Jednak wolę bardziej szalony/agresywny design. Co do swap'a wydaje mi się, że podkręcenie słabszego silnika będzie go nadwyrężać, więc wydaje mi się, że lepszą opcją będzie jednak wymiana. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
PW
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Kup zdrowe M3, te 343KM w nim wystarczają na prawdę.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Mon, 26 January 2015 ![]() |
Wydaje mi się że takie teoretyczne tematy o dupie maryny powinny być usuwane.
To są pytania ściśle życzeniowe a'la gimnazjalny trolling |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 30 April 2016 ![]() |
mireczek89 nie każdy musi lubić skromny tuning wizualny, a auto ze zdjęcia to głównie chodziło o bodykit.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
mireczek89 nie każdy musi lubić skromny tuning wizualny, a auto ze zdjęcia to głównie chodziło o bodykit. Skromny tuning wizualny, a kompletna przebudowa auta jak na zdjęciu, to delikatna różnica. Oczywiście tylko dla porządku spytam - opanowanie 400-500 konnego auta RWD mam nadzieję nie sprawi Tobie problemu? I nie piszemy tutaj o NFS'ie... -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Kup s4 bedzie prosciej i taniej i bedziesz mial trakcje
-------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 30 April 2016 ![]() |
Trochę wyobraźni mam, więc jazda po ulicy będzie spokojna czyli żaden problem, jeżdziłem już RWD ~300km. Chcę tyle mocy ponieważ chciałbym też na torze pojeździć rekreacyjnie.
Widzę, że wielu osobom nie podoba się pomysł i wszędzie widzą komplikacje, wiem na co się przygotowuję i mam tego świadomość ile to jest mocy i ile trzeba włożyć pieniędzy. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Trochę wyobraźni mam, więc jazda po ulicy będzie spokojna czyli żaden problem, jeżdziłem już RWD ~300km. Chcę tyle mocy ponieważ chciałbym też na torze pojeździć rekreacyjnie. Widzę, że wielu osobom nie podoba się pomysł i wszędzie widzą komplikacje, wiem na co się przygotowuję i mam tego świadomość ile to jest mocy i ile trzeba włożyć pieniędzy. To czekaj, masz świadomość ile to jest kasy i mocy, czy jesteś laikiem jak w pierwszym poście? Chwila jazdy w 300 konnym RWD to nie jest to samo co posiadanie na co dzień doładowanego RWD. Ech... widać, że wakacje idą... -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 30 April 2016 ![]() |
Laikiem jestem co do tuningu, o jazdę się nie martw bo o to nie pytam. Pytałem o konkrety na, które SAS Parts mi odpowiedział. Gdybym chciał jakiejś szkółki na temat jazdy to bym o nią pytał. Także dziękuję za Twoją troskę.
Edit: Znalazłem coś innego, jak wspominałem nie skupiam się na malowaniu głównie chodzi mi o jakiś fajny bodykit. Coś ja na zdjęciu tylko poszerzony rozstaw osi jak na zdj z pierwszego postu. Tutaj w sedanie ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Thu, 28 April 2016 ![]() |
Na co dzień + tor okazjonalnie szukaj M3 plus kilka "pierdół". Mocny hebel, dobra opona na dobrej (lekkiej feldze) Duuuużo zabawy z zawieszeniem i geometrią i masz mega dobrą zapierdalakę na tor, która będzie jeździć jak seria w ruchu ulicznym.
500+ z doładowanego na torze - żeby to wykorzystać, na prawdę trzeba mieć jaja żeby opanować w RWD i kręcić dobre czasy. Nie mówiąc już o oponach wyczynowych i na prawdę dobrym zawieszeniu, itd itp. Na nasze polskie warunki to jak walenie z armaty do muchy. Ale żeby mieć, na jakiś sparing spod świateł, czy bardziej na pokaranie jakiegoś m5 m5 słabszego porsche na ekspresówce czemu nie ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 July 2009 Skąd: Kraków ![]() |
ta biała E46 z zderzakiem od E92 progami z laminatu i lusterkami z odpustu.
Wygląda jak ryba wyrzucona na brzeg - konająca z braku wody . Z takim podejściem do tunintu kolego - daj se spokój. Kup sobie auto które fabrycznie w miare jedzie, i odpuść tuningi rodem z need4speed bo to było " spoko " ale 10 - 15 lat temu. Jak masz hajs to kup sobie M3 jak niemasz to itak nic nie zrobisz w świecie tuningu, zwłaszcza w BMW. a z tym BMW Razora z pierwszego obrazka to rozjebałes konstrukcje, to nie to forum ![]() -------------------- E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
E46 400+ streetowe w PL to można policzyć na palcach jednej ręki
![]() Jak już robić takie auto to zdecydowanie M3 (chociażby ze względu na szperę, hamulce i większe nadkola) + dobry zawias, a potem ewentualnie kompresor. Ale to zaraz robi się pułap E92 M3 ![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
e92 m3 vs e46 m3, wydaje mi sie, że podłubane e46 w budżecie zdrowego e92 to zrobi z niego wiatrak. Wystarczy zobaczyć różnicę między seryjnym e46 m3 a csl. Na pętli północnej to 32 sekundy na okrążeniu! No i jakieś 15 sekund szybciej niż e92.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 30 April 2016 ![]() |
Dzięki za każdą odpowiedź
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:21 |