![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
bo w przebłysku geniuszu postanowiłem naprawić ją sam... wymontowałem, rozebrałem i... no i teraz muszę kupić nową. Znajomy ma rozbite 330d ale to 204KM, a moje jest 184KM. Jak to turbo pasuje do mojego, to kupie od niego, bo jest po małym przebiegu, a jak nie pasuje, to podrzućcie jakies linki, albo namiar na kogos, kto ma nowe turbawy po "zniżkach"
![]() Jesli byly podobne tematy, to przepraszam Pana Moderatora, ale sprawa ma charakter "pali mi się". Z góry dziękuję wszystkim za pomoc. -------------------- BMW 135i
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
anybody ??
czemu kazdy wody w usta nabral ?? nie znam sie na dieslach za bardzo, dlatego moje pytanie moze jest tak banalne, ze nikomu nie chce sie nawet napisac, TAK lub NIE... ale Panowie, okazcie troche zrozumienia, to tylko 3 litery, czy turbina od 3,0diesla 204KM pasuje do/jest taka sama jak do 3,0diesla 184KM ????? -------------------- BMW 135i
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
jest inna, ale nie wiem czy pasuje p&p.
204 - GT2556V 184 - GT2256V |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
dzieki mordo
![]() ale, czy pasuje p&p ?? mam nadzieje, ze ktos zyczliwy odpowie jeszcze na to pytanie ![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 29 April 2005 Skąd: Białystok ![]() |
Nie pasuje p&p. Na pewno inne wyjście na intercooler, co do wydechu tez może lekko się różnić.
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#6
|
![]() |
184KM: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50
204KM: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=50 wg tych rysunkow sa delikatne roznice w mocowaniu wezy od strony zimnej, ale to pewnie daloby sie ogarnac. EDIT: Franczesko mnie ubiegl. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
dzieki wielkie Panowie, gdybym mogl to dalbym Wam "pomóka"
![]() obczaje w wolnej chwili czy da rade to na ori wezach z 204KM poskladac, bo wolalbym uniknac w dupowozie spadajacych wezy od coolera, a jakas rzezba pewnie tak by sie skonczyla. ma ktos moze jakies doswiadczenie ze zmiana GT2256V na GT2556V przy jak najmniejszym uzyciu druta i trytytek ?? -------------------- BMW 135i
|
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#8
|
![]() |
jak sie nie da na ori wezach, to zawsze mozesz dosztukowac kawalek i polaczyc koncowki wezy 204 z reszta 184.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Witam. Nie wkładaj turbo z 204PS jezeli juz to z 218PS 2003-2004r. Na kolektor wydechowy pasuje a to najważniejsze dla Ciebie. Pozdrawiam.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
Siemasz Witek !! Ja to bym najchetniej oryginal zalozyl i mial wyje**** jajca na cale rzezbienie, ale samochod na czesci z takim turbo akurat mam pod reka. A mozesz cos wiecej powiedziec, dlaczego nie to z 204KM ?? Pytanie drugie - nie masz moze turbawy ze 184PS z nominalnym luzem na zbyciu ?
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Witaj. Nie.. nie mam takiej turbiny chyba ze z własnego auta wyjmę
![]() ![]() PS. 204PS ma mniejsza strone wydechowa. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
czyli wychodzi na to, ze:
1.) nowy oryginal (szkoda mi hajsu bo auto ma juz nalatane i pewnie niedlugo sprzedam) 2.) uzywany oryginal z nominalnym luzem (NAJBARDZIEJ BY MI TO PASOWALO) 3.) to, co mam pod ręką (204KM - lepszy rydz nisz nic) 4.) życzliwy, który zaoferuje mi turbo z 218KM za miskę ryżu ![]() dzięki Pany za pomoc. JAKBY KTOŚ MIAL KTÓRĄŚ Z W/W TURBIN Z ORI LUZEM NA ZBYCIU< TO CHETNIE PRZYTULĘ !! -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Thu, 02 June 2011 ![]() |
Ta od wersji 218KM nie podejdzie- jest sterowana elektronicznie!
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
Taa... ja to zielony w dieslach jestem, dla mnie to ta turbina moze byc sterowana nawet glosem pasazera z tylnej kanapy, ale jak Witek mi gada, zebym szukal takiej, to szukam bo mu ufam. Jak kupie i sie okaze, ze nie umiem sam zalozyc, to zbiore zlom do kupy i mu przywioze i powiem, "kupilem taka jak radziles i nie umiem zalozyc, weno mi to zamontuj"
![]() ![]() powtórzę komunikat do wszystkich zanim się zbiorę i wymontuję od kolegi GT2556V: --->> POTRZEBUJĘ TURBINĘ GT2256V Z NOMINALNYM LUZEM, JESLI MASZ NA ZBYCIU, DAJ PW <<--- -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
nie lepiej kupić nowy koras za około 1100 pln?
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
co to jest nowy koras ?? jesli wirnik itd, to nie wiem, bo muszle mam z deka dojechana
-------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
Dzieki wszystkim za pomoc, ori turbawa z nominalnym luzem juz do mnie leci, mozna zamykac Panie Moderatorze
![]() -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() EJ205 USER Dołączył: Sat, 21 June 2003 Skąd: WuWuA-WaWeR ![]() |
Adam Slodowy normalnie
![]() -------------------- W205 OM654 Daily
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sun, 14 November 2010 Skąd: dwr ![]() |
jesli mozna odswieze temacik problem podobny Bmw e 46 20d 150 km pada turbinka i pytanko jakie wieksze turbo mozna tam wsadzic z seri 204 wejdzie czy duzo roboty z tym jest ???
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 09:22 |