![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 ![]() |
MODEL: BMW E36 1.8is
Modyfikacje Silnik: w trakcie Modyfikacje głowicy: porting +wałki catcams Modyfikacje bloku: brak Układ dolotowy: ITB dbilas dynamic Układ wydechowy: oczekuje Układ wtryskowy: seria Elektronika: w trakcie, EMU Układ chłodzenia: większa chłodnica od wersji z klimą Układ napędowy: szpera ori 4.44, na wymianę elektroszpera 4.1 Zawieszenie: bilstein b6, eibach prokit, topmount i tuleja acentryczna z M3 BODY KIT: laminaty Historia tego auta w moich rękach zaczyna się pod koniec 2020 roku, kiedy to wpadł do głowy pomysł kupienia taniego gruza do upalania (miało być taniego a same części już grubo przekroczyły 50tys ![]() ![]() ![]() Samochód dawał frajdę z zabawy, trochę poprawiliśmy go wizualnie. ![]() ![]() Jeśli chodzi o projekty to bardziej idę w zabytki, ale po głowie chodziły pomysły aby rozwinąć trochę tą furę, zwiększyć moc itp. ale najpierw udało się zrealizować coś co po głowie chodziło od lat czyli start w kjs ![]() Wymieniłem silnik, wrzuciłem ITB dbilas dynamic oraz wygodniejszy shifter. ![]() ![]() ![]() ![]() Wleciały laminaty, szyby z poliwęglanu, kubły z pasami 6pkt, interkom sparco oraz lekkie aku. ![]() ![]() Kolejne mody to przeróbka tylnych wahaczy na tarcze plus wzmocnienie, osłony spodu i xbrace. Wleciała hydrołapa i przy okazji wymieniłem tarcze i przewody na nowe. Z racji tego że na zaspawanym dyfrze średnio się jeździ na czas, wrzuciłem seryjną szperę. ![]() ![]() ![]() Na tą chwilę w planie mam jeszcze wrzucenie głowicy po portingu z wałkami catcamsa, zrobienie kompletnego wydechu, wystrojenie tego na emu, wleci jeszcze lekka deska i lekka nagrzewnica. Temat będę aktualizował w trakcie prac. Na bieżąco wrzucam foty (tego i innych projektów) na instagram i facebook: https://www.instagram.com/kuba9449_jp_works/ https://www.facebook.com/JP-Works-100365544844430/ |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Mon, 31 August 2009 Skąd: Wisła ![]() |
Ja tam mam sentyment do compacta, fajne autko, osobiście latałem kilka lat takim z silnikiem S50B32 i będę miło wspominał całe życie
![]() -------------------- Audi 80 B4 Competition Vr5T
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Foty nie działają.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 11 June 2013 ![]() |
Sprawdzałeś ile na tych klapach lekkich schodzi się z wagą?
Jak nie zmienie na inny wóz to może bym coś takiego u siebie podziałał, a przynajmniej z przodem. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 ![]() |
Nie ważyłem poszczególnych elementów, zważyłem auto przed redukcją masy i sprawdzę ile waży całe finalnie, aczkolwiek przy montażu i noszeniu czuć było dużą różnicę zwłaszcza przy masce i klapie, błotniki mniej.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 ![]() |
Wywliłem przepływkę i wrzuciłem cewkofajki od m52. Wszystko odpalone na emu
![]() Zostało zamontować głowicę po portingu z catcamsami i projekt będzie zamknięty. Prawdopodobnie trafi na sprzedaż. ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Mon, 25 July 2011 ![]() |
![]() ![]() Wjechała głowica po protingu, cat camsy, lekka deska i nagrzewnica, do tego zamiast licznika wyświetlacz biegów a na środku tablet do reszty parametrów. Auto jest wystrojone na bardzo spokojnej mapie dlatego nawet nie było hamowane. Tak jak wspominałem drugi projekt jest już w miarę zaawansowany i bmw idzie na sprzedaż, ponieważ potrzebuję funduszy. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 16:02 |