Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW E36 TURBO Gt30/35 street dla Grzesia / 430KM 0,9 bara, CHINA parts naturlich :P / powered by k64.pl
k64
post Tue, 04 Jun 2013 - 00:40
Post #1


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





Witam, chciałbym przedstawić projekt Grzesia który postanowił nieco poprawić swoje e36 sedan (kolejny raz).
Poprzednio był tam kompresor acz kolwiek instalacja nie była zbyt udana wedłóg mnie, wymagała by dużo poprawek a ja nie lubię poprawiac.
całośc stan ogólny prosił o pomoc, wszedzie lało olejem, tu wyciek tam coś stuka , a sam kompresor nie dawał tego co Grześ chciał, a jak by dawał to i tak na moc nie ma rady - zawsze mało.
Tak więc Grześ zawital do k64 garage.
Instalacja cała przerobiona, ze stage 1 zostały właściwie tylko zegary , cała reszta została zrobiona od nowa, łącznie ze sprawdzeniem głowicy.
Ale jest to nadal pełna seria ! 0,9 bara aktualnie i turbineczka z naszej oferty , gt35 63 dupka .

Generalnie cel był taki aby to było przejemnie szybkie auto, o wiele mocniejsze niż m3 , na miasto, doładowanie miało być możliwie jak najszybciej ale wystarczyć miało mocy aż do końca.
Całośc miała opierać sie o bezpieczenstwo żywota całości, bezpieczne doładowanie, bezpieczne strojenie.
Podziękowania dla składu pomagającego , Tomasza (hulia) , Patryka (spawacza generalnego) oraz dla właściciela za testy na replice gt35 i przyjemności za zabicie nudy w soboty wink.gif
Całość została zrobiona u mnie , przy słabych warunkach i zapleczu, na mrozie ! i trwało to 10 weekendów smile.gif dobra uznajmy - tak naprawde 15 dni w całości ze strojeniem przezemnie. samochod latał juz od początku wiosny ale
Łukasz lamik podłaczył deta z mojej prośby na FuelImplant parę dni temu gdyż moje strojenie to sam wiecie tongue.gif mi starczy tongue.gif
i oficjalnie zmierzony został samochod na 430 koni 0,9 bara na seryjnych wałkach , pb98 , dobrze co?




Doładowanie jest już od 2500+ , pełne 0,9 bara dopiero przy ok 3800 (czytaj dalej)
samochod nie urywa trakcji za dużo na 3 biegu smile.gif tylko poprostu odlatuje ! Bardzo przyjemnie śmiga ! Wątpię czy które kolwiek m3 seryjne da rady smile.gif
Turbo nie wpada w laga , wypadło idealnie (63ar robi swoje) ,zapewne zakres turbiny powyżej pewnego doładowania spada (zbyt ciasny wydech) ale to w zupełności wystarczy - silnik nie zakuty.

Cel osiągnięty.
pozdrawiam k64


a teraz konkrety i fotorelacja:


Silnik:

Bazą jest silnik ze stage 1 na kompresorze na początku robiony u Korony dawno temu , pozniej poprawiany na strockera u Michała z Poznania a teraz wpadł w moje ręce,

bo wlascicielowi mało tongue.gif


wszystko od nowa , zamiast kompresora wpada GT30/35 z 63ar na wydechu - jeśli ktoś chętny zapraszam ! jest to chyba idealne turbo dla bmw 2,5 2,8 !.



MOC:
Przed zmianami: stage1 kompresor: 290KM ...
Po zmianach: przy 0,9 bara poki co 430 koni i mega gorąco pod maską.

MOTOROWNIA itd:


-blok m50b25 (żeliwny) po ponownym planowaniu.
-wał kuty - Skok tłoka: 84.00
-Pojemność skokowa w ten sposób zwiększona do: 2800cm3
-blok splanowany o odpowiednia wartosc.
-Stopień sprężania po modyfikacjach: 8,5:1 ~
-Głowica splanowana o odpowiednia wartość.
- na cylindrach po 11+-
- świece IK22 (2 stopnie zimniejsze) IRIDIUM

Turbina:


Replika GT35 (garretta) ar 63 ~ potencjał do 450+ - napewno
Bez chłodzenia wodą.
lozyska: jorurnal b. - 360 .
strona zimna: AR/70
ssanie: 102mm !
strona goraca: AR/ 63 5 bolt
przód (ssanie 61/83)
tyl (wirnik spalin): 57/64,4 mm
wydech wylot: 58mm


Układ dolotowy:

- intercooler z rdzeniem 700x220x65mm z wyjściami 60mm
- 2,5 cala od turbiny poprzez IC i do przepustnicy. nierdzewka + samco.
- ssanie turbo z 4cali na 2,5cala przejscie. (samco)
- odma odłączona z układu - wypuszczona w atmosfere, separator oleju wyspawany z nierdzewki.
- usunięty filtr węglowy
- usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa
- blow off mikro ( performance.k64.pl )
- kolektor ssacy seryjny
- przepustnica seryjna

Dodatki:
- zakute przewody smarowania turbo
- trónik nowy, przerobiony pod czujniki oleju / zasilanie turbo
- nowe uszczelku tu i tam - lało wszędzie ! smile.gif
- przerobiona pokrywa klawiatury pod listwe wtryskowa i odmę. , pomalowana proszkowo,
- spływ oleju z turbiny w misce olejowej.
- przerobiona łapa silnika pod gt35.
- przeciążenia urywające mocowanie wózka podczas strojenia gratis



Układ wydechowy:
- kolektor wydechowy żeliwny , turbo na dole , T3/T4 ,
- zawór WG 38mm replika tiala ( performance.k64.pl ) + scrimmer pipe pod auto .
- przelot : 2,5cala
- tłumik końcowy przelotowy , mugen jakiś tam smile.gif
- flansza wydechowa turbiny zamknietą na wg który mógł by tam być umieszczony.


Układ wtryskowy:
- wtryski 412cc - mercedes 0280156072 czarne / przerobiona listwa wtryskowa. (podziękowania dla noname)
- regulator na listwie 3,5bar / seryjny.
- nowe przewody paliwowe, filtr paliwa .


Elektronika:
- ECUMASTER DET 3 z wbudowanym mapem.
- czujniki EGT , BOOST.
- temperatura i ciśnienie oleju z alarmem
- brak sondy lambda - odłączona od sterownika.
- konwersja na map sensor + fuel implant
- przepływka w komorze , podłączona, nie wpięta w dolot.

Układ chłodzenia:
- seria, m50b25.

Układ napędowy / silnik (stage 1)
- koło jednomas + docisk z M57, przerobiona tarcza M57
- szpera S3.15


Zawieszenie: (stage 1)
- sprężyny Weitec, Bilstein B8, stabilizatory m-technik, tuleje wachaczy M3, rozpórka kielichów.



samochód ofijalnie teraz opisuję bo sprawdził sie poprostu i jest wynik , Grześ jest mega zadowolony, wziol udzial pierszy raz w cwiartce
w kamieniu slaskim i zrobil 12,8 na oponach 245/17 8 lat starych?

graty do zbudowania takiego samochodu można dostac u nas ...







dobra dosyc reklamy



pozdrawiam k64
www.k64.pl




foto:









































--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 04 Jun 2013 - 00:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k64
post Tue, 04 Jun 2013 - 00:42
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik




























































--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 04 Jun 2013 - 00:42
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik











































--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 04 Jun 2013 - 00:53
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





jakis filmik z niedzieli smile.gif pierwsze zawody grzesia w zyciu, nigdy sie tym nie interesowal !


na tym filmie widac jak subaru uciekło a i tak bmw dogania ... (zobacz czas)

i polfinaly z karolem ( 1 miejsce)
miło o jak !

i filmik z przed 2 miesiecy ?
http://www.youtube.com/watch?v=IYifKYz0lsY...PRkkQ-5Yde1iJ0A
http://www.youtube.com/watch?v=3qm0Sue47jc...PRkkQ-5Yde1iJ0A






osoby 3cie na zdjeciach nie są przypadkiem laugh.gif laugh.gif laugh.gif leszek zawsze musi miec pozy tongue.gif



rekord i świeża fotka ! smile.gif mina bezcenna




tak na takiej gałce która przepolerowała dużo już zaworów można klepać 12stki laugh.gif






--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Tue, 04 Jun 2013 - 00:56
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Jaki tam kompresor siedział, że było 290km?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
filipwwa
post Tue, 04 Jun 2013 - 13:58
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 April 2010
Skąd: Warszawa





przeciez masz zdjęcie Vortecha


--------------------
https://www.facebook.com/HypertechRacing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
g69
post Tue, 04 Jun 2013 - 15:54
Post #7


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 July 2008





Widzę,ze opisałeś moja betke Kamilu smile.gif efekt w końcu mnie zadowala smile.gif i auto przyjemnie jeżdzi smile.gif. Oficjalnie więc, raz jeszcze PODZIĘKOWANIA za kawał pracy dla Kamila i całej ekipy smile.gif pozdrawiam. Chłopaki zrobili kawał ciężkiej roboty w trudnych warunkach, a nie poczułem by brakowało im uśmiechu przy robocie i cierpliwości. Podziękowania również dla Łukasza Lamika i jego ekipy za fachowa pomoc przy projekcie,cenne porady i strojenie końcowe. Wszystkim zainteresowanym podobną zabawą szczerze polecam kontakt z takimi ekipami!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NMR-Riders Kyle
post Tue, 04 Jun 2013 - 22:21
Post #8


Frequent User
Dołączył: Sat, 21 May 2011
Skąd: Mrągowo





Te 290 koni to śmiało można było podkręcić o co najmniej 30 więcej samym poprawieniem orurowania dolotu biggrin.gif
Jak patrzę na te wszystkie "delikatne załamania" to aż mi szkoda powietrza które biedne brnęło przez ten labirynt spalając się później chyba ze wstydu w komorze spalania.
Dzięki Bogu to auto trafiło w dobre ręce. Gratuluję wyniku i gratuluję poczucia humoru (gałka zmiany biegów biggrin.gif ).
P.S. Fajny foliaczek - moc też w nim szybciej rośnie biggrin.gif


--------------------
Simple is beautiful.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
g69
post Wed, 05 Jun 2013 - 13:41
Post #9


Frequent User
Dołączył: Sun, 20 July 2008





Tematu kompresora wole nie ciagnąc,bo jak wychodziło z czasem musiałbym pare gorzkich słow napisac o pewnych osobach i ich podejsciu do pracy... ale chce miec to za soba i tyle.
Auto trafiło jak mówisz w dobre rece i myslę,że to i owo jeszcze sie poprawi i wyniki będa jeszcze lepiej wygladały,plany sa smile.gif Gałka w trakcie wyścigu po prostu pękła i chłopaki na szybko tak mnie podratowali... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
artix
post Wed, 05 Jun 2013 - 13:54
Post #10


Moderator
Dołączył: Sun, 16 March 2003
Skąd: Sweden





Pytania, dlaczego nie uzywacie w Pl alu rur do dolotu ? Wszystko idzie z nierdzewki.


--------------------
E36 coupe M50b28 T by Artix
Audi A4 B8 TDI Avant by KingSoft
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-Rad
post Wed, 05 Jun 2013 - 14:06
Post #11


Forum Killer
Dołączył: Sun, 29 February 2004
Skąd: Pjaseczno





Nierdzewkę od biedy pospawasz migiem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 05 Jun 2013 - 18:58
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(artix @ Wed, 05 Jun 2013 - 13:54) *
Pytania, dlaczego nie uzywacie w Pl alu rur do dolotu ? Wszystko idzie z nierdzewki.





uzywal bym jak bym potrafil to spawac, zreszta łatwiejszy poprostu mialem dostep do tego wiesz, tez bym wolał alu cool.gif glownie ze wzgledu na wagę no ale ile to tam tez urwiesz




--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gallardo
post Wed, 05 Jun 2013 - 19:27
Post #13


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 November 2006





Zdecydowanie lepszy wynik niż u ciebie na gt35 z ar 1.06 . ( u ciebie z takim samym doladowaniu 390km i 500Nm ? )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 05 Jun 2013 - 19:48
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Gallardo @ Wed, 05 Jun 2013 - 19:27) *
Zdecydowanie lepszy wynik niż u ciebie na gt35 z ar 1.06 . ( u ciebie z takim samym doladowaniu 390km i 500Nm ? )



oczywiscie, tylko u mnie było 2,5L a nie 2,8L oraz ta turbina zapewne będzie blokować moc przy większych doładowaniach ( na rzecz ciasnego wydechu) ale jak by nie było do seryjnego dmuchania jak najbardziej ! nie znam lepszego wyniku na org walkach i nie kutych gratach (zreszta to akurat nie ma nic do mocy) (prócz karola bo u niego wyszło również na gt35 1,0 460KM ale przy 1,3 bara jakoś tak). Myślę ze przy 1,3 bara , lepszej pompie , i walkach te 500 peknie i auto zacznie juz robic robote. Póki co Grzeskowi zycze udanej zabawy z samochodem wink.gif


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Wed, 05 Jun 2013 - 20:39
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Nie no, warunki garażowe jak to się mówi miażdżą system, w pozytywnym znaczeniu. Powodzenia!



--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Boris86
post Wed, 05 Jun 2013 - 21:41
Post #16


Super User
Dołączył: Sat, 25 December 2004
Skąd: Łódź





Świetny wynik jak na fabryczne graty.
Wał z M52B28?
Jakie tłoki zastosowaliście?
Uszczelka pod głowice od Ciebie K64 z piramidkami?
Na czym polegała przeróbka sprzęgła z M57?
Jednomas z M50?


--------------------
RX-7 FD3s // Viper // Soarer // JZS147 // 325i // 523i // 323 BG 2,5V6 // Kadett C QP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 05 Jun 2013 - 22:33
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(Boris86 @ Wed, 05 Jun 2013 - 21:41) *
Świetny wynik jak na fabryczne graty.
Wał z M52B28?
Jakie tłoki zastosowaliście?
Uszczelka pod głowice od Ciebie K64 z piramidkami?
Na czym polegała przeróbka sprzęgła z M57?
Jednomas z M50?


wal 2,8 m52

tloki seria bmw m52

sprzeglo m57 , jednomas -cbedzie do zmiany .


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grand_
post Thu, 06 Jun 2013 - 00:34
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 July 2009
Skąd: Kraków





Chłopy w tunelu na skrzynce po pomidorach rzeźbią 400 koni z silnika który fabrycznie miał 191, i to chyba jest to oco w tym wszystkim chodzi, a nie ładowanie grubego hajsu w nissana GTR'a żeby reszta miała się ślinić jeszcze bardziej...

Generalnie robi robote <OK>, ten kolektor to żeliwo jest ?

powiedz K64 koledze niech sobie tylne tarcze ogarnie bo śmierć tam wygląda z nich biggrin.gif



--------------------
E36 M50B30 sprzedana... / 191hp@250hp i 260@318Nm
E60 535d obecna / 272hp@427hp i 560@788Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
filipwwa
post Thu, 06 Jun 2013 - 01:13
Post #19


Frequent User
Dołączył: Thu, 22 April 2010
Skąd: Warszawa





Warunki jakie mają takie mają... radzą sobie jakoś - to się liczy...

Artix, problem polega na tym ze nie każdy to umie spawać a jak już umie to cena dobrego sprzętu do spawania a nie chińskiego dziadostwa zaczyna się od 10k w górę...

Już kiedyś gdzieś o tym pisałem, pozostaje jeszcze aspekt zdrowotny. Ja osobiście staram się nie spawać z Al dlatego bo chcę pożyć więcej niż "trochę". Oczywiście jeśli klient życzy sobie orurowanie aluminiowe to jest to do wykonania natomiast wygląda to inaczej cenowo. Przy obecnych cenach wszystkiego w tym państwie nie każdy ma fundusze na orurowanie z Al.


--------------------
https://www.facebook.com/HypertechRacing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xxMAXIMxx
post Thu, 06 Jun 2013 - 06:33
Post #20


Super User
Dołączył: Sun, 08 April 2012





CYTAT(Grand_ @ Thu, 06 Jun 2013 - 00:34) *
Chłopy w tunelu na skrzynce po pomidorach rzeźbią 400 koni z silnika który fabrycznie miał 191, i to chyba jest to oco w tym wszystkim chodzi, a nie ładowanie grubego hajsu w nissana GTR'a żeby reszta miała się ślinić jeszcze bardziej...


brawo!

Apro pos alu, spawanie i dopasowanie nierdzewki jest o niebo łatwiejsze, nierdzewka jest łatwo dostępna i TIG'iem za 2k też wprawna ręka ładnie to zrobi.

A tu poniżej moje spawy chińskim TIG'iem (spawam tylko hobbystycznie) pokryte hydrografiką.


Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 04:31