![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
MODEL:
BMW E36 sedan 325i M50B25 (bazowo 318i) 93r opcje wyposazenia: standard, najbardziej uboga ver (procz szyberdachu) jaka istnieje. MODYFIKACJE: Silnik stage 1. Przed zmianami: 168KM (wydech z 2.0) Po zamianach: ??? silnik M50B25 bez vanosa 92r. silnik z automatu (anglik) swap dosyc dawno temu z 1.8i -dół seryjny - bez dotykania 200tys przebieg, kompresja 15~ na każdym z cylindrów. -głowica sciagnieta, splanowana (00,0016) -odprężony do ~ 8,0:1 - dwie seryjne uszczelki + przekladka -sruby do glowicy org. -wymieniony rozrzad tj lancuch, slizg glowny. -sprawdzone cisnieniowo zawory , gniazda ogolnie glowica - byla OK Turbina: Garrett GT32 była ale sie rozciekła ! IHI VF43 (2010) -> 310KM GT35 (2011) -> 393KM & 504nM Doładowanie xxx bar , zaczyna ładować od 3000 przy 4000 jest fullboost Układ dolotowy: - cały dolot z rur aluminiowych 60mm - złączki silikonowe samco, reszta na sztywno spawana (alu i nierdzewka) - intercooler z rdzeniem 61cm x 19cm z wyjściami po 6cm - przepływonierz wywalony - odma odłączona z przepustnicy i krokowego , wypuszczona w atmosfere - usunięty filtr węglowy - usunięty wąż z odprężeniem baku paliwa - Blow Off x 2 Układ wydechowy: - kolektor wydechowy wlasnej roboty top maunt (2011) - 2,5 cala calosc ... - tłumik końcowy : BRAK - tłumik srodkowy: BRAK Układ wtryskowy - paliwa : - wtryski 430cc LUCAS wysokoomowe - regulator cisnienia paliwa ... - zmieniowe wszystkie weze paliwowe - usuniety przewod odprezajacy bak paliwa Elektronika, zegary - ECUMASTER DET II - brak sondy lambda - dodatkowe wskazniki : boos, egt, c.paliwa ... Układ chłodzenia: - seria z 1,8i nowa chlodnica - visco orginalne z 1,8i Układ napędowy: - sprzęgło na bazie m57 + custom zmiany ... - skrzynia z 1,8i , dyfer 1,8i przełożenie 3:45 (krótkie biegi), zaspawany most Zawieszenie i układ jezdny - gwint przód, tył seryjne amory, sprężyny jakieś twardsze ... - opony przód 225 x 40 x 17, opony tył: 245 x 40 x 17 Układ hamulcowy: seria z 1,8 . BODY KIT ![]() - przód seryjny zderzak z e36 po lifcie,wywalona kratka - tyl zderzak seryjny + dokladka `m - brewki, - lampy przód tył nowe - cała buda na gładko (bez listw),pomalowany akrylem + mat pasta (mat efekt) - alu 17 BROCK B1 - i pare innych pierdol o ktorych juz nie bede pisac FOTOSTORY: w kolejnych postach i stronach bede dodawac fotki i opisy, na pierwszej stronie zawsze akualne zmiany i podsumowanie. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Dość niedawno było tak ... ![]() wszystko to było takie amatorskie, wiesniackie i malo rozumne ![]() ale skoczylem po farby ... a potem to juz poszlo ![]() http://img15.imageshack.us/img15/7979/foto541xw6.jpg http://img7.imageshack.us/img7/6284/foto604ky7.jpg okazało się ze brakuje uszczelki? http://img17.imageshack.us/img17/1042/foto608ea4.jpg http://img240.imageshack.us/img240/7920/foto613gp6.jpg I od tego czasu wlasciwie postanowilem ze zaczniemy działac ![]() demontaz listwy http://img16.imageshack.us/img16/5706/89384138oc3.jpg/ zaspawanie starego miejsca z regulatorem seryjnym: http://img16.imageshack.us/img16/27/81545181df2.jpg/ i nowa zabawka (regulator) http://img14.imageshack.us/img14/4443/16806225pa7.jpg/ zalatywalo WT ? wiec przyszla i na to kolej .... Wałek , Emulsja i do dzieła ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() i wyszlo to tak - w ostatecznosci pare zaciekow ![]() ![]() nastepnie do golenia poszedl most - niestety brak fotek ze spawania ale kolorowo musi byc... ![]() ETAP 2 -> Główne graty i wkoncu pierwszy graty po których nastąpila pustka w portfelu. ![]() ![]() udalo mi sie za czapke groszy zdobyc stary KIT od kogos ... bez turbiny (byla chinska ale szlag ja trafil rzecz jasna po paru KM u starego wlasciciela) razem z przewodami i innymi takimi ... przewod do samarowania z restryktorem ![]() i calkiem niedawno po dluzszej przerwie z grubej rury wygrana aukcja allegro ... - dziekuje za pomoc w dobrze TURBINY (ci co wiedza to wiedza o co chodzi ![]() edit: dodane: GT32 sie rozciekla, na dalszych stronach nowa Turbina. przy okazji pozbyłem sie polerki i bedzie tak: ![]() no i koncze na dzisiejszych fotkach: Bez kanału ciężko ale jakoś cza se radzić ... ![]() po 2h udalo sie zdjac glowice razem z kolektorami (sruby byly tak zapieczone ze w caloci cza bylo (kolektory sa juz na allegro jak ktos chce to PW) ![]() male spojzenie na tloki - igła, zero rys ... gladz na cylindrach jak moj blady tylek ![]() 25zl spray i sruuuuuuuuu ![]() ![]() ![]() stara glowica wreszcie bez kolektora starego.... ![]() a że nie bylo ciemno to pierwsza przymiarka nowego ![]() i wreszcie upragniona chwila wstępne zalożenie ROK CZASU NIE SPANIA ... ![]() i przymiarka na budzie ![]() ![]() na dniach oddaje glowice do planowania, a potem do skarbonki zbieram ostro na reszte CDN bo niebawem wygram w totka. k64 Ten post został edytowany przez k64: Wed, 09 Jul 2014 - 22:30 -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Otrębusy ![]() |
Nie no fajnie, całkiem ciekawie się zapowiada.
Ale czy zdjęcia naprawdę muszą być takie wielkie? ![]() -------------------- ..:: Tipo HF turbo ::..
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 08 October 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Bo tu połowa fotek po prostu nie działa...
![]() Projekt fajny, tylko to kolejne BMW Turbo... Jak zwykle wszystko to kwestia gustu. ![]() Przynajmniej napęd ma z dobrej strony... ![]() ![]() Piotrek. -------------------- First project - Almera GTiR... :)
_http://www.racingforum.pl/N16-meskie-t56686.html “Nothing is impossible for the person who doesn’t have to do it." Tony Collins |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 04 June 2004 Skąd: Poznań ![]() |
szkoda że nie top mount ;( ale ogólnie powodzenia życze
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
Przynajmniej nie ma wielkiej "wsi" , co mialo miejsce wczesniej
![]() -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 24 June 2009 Skąd: Tarnów ![]() |
Hmm moze byc ciekawie. Bede sledzil temacik. Powodzenia
![]() -------------------- Auto Serwis, Tuning Mechaniczny
------> www.protune.xx.pl <------ |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 08 July 2009 Skąd: Pszów SWD ![]() |
Brawo kamil dobrze ze nieodpusciles
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Ładnie się zapowiada, robiłem m50 na takim kolektorze i mocno ograniczona możliwość z turbo ponieważ nie wiele miejsca jest, wydaje mi się że ta którą masz będzie się opierać o blok silnika, sprawdź dokładnie. W jaki bost celujesz jaka moc?? Jak ktoś potrzebuje przekładkę do m20, m30, m50 mam gotowe wycięte laserem, flansze pod kolektor do m30 m50 też mam .
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Ładnie się zapowiada, robiłem m50 na takim kolektorze i mocno ograniczona możliwość z turbo ponieważ nie wiele miejsca jest, wydaje mi się że ta którą masz będzie się opierać o blok silnika, sprawdź dokładnie. W jaki bost celujesz jaka moc?? Jak ktoś potrzebuje przekładkę do m20, m30, m50 mam gotowe wycięte laserem, flansze pod kolektor do m30 m50 też mam . POZDRO ![]() do bezpiecznego 0,8 ~ ? jesli bedzie powyzej 300KM to zostawie tak zeby sobie troche pojezdzic, tak zeby pochodzilo, na szpilkach nowych orginalnych (nie arp) , ktos tak zrobil, pochodzilo rok czasu i bylo ok. Juz wczoraj przylozylismy glowice z kolektorem i turbine od spodu- sama turbina moze nie bedzie sie opierac o blok ale WestGate raczej tak ... jutro zabieramy sie za łape silnika , wiec jak bedzie pod wlasciwym katem przykrecona motorownia to jeszcze raz wgramole sie pod spod auta i zobacze czy sie zmieszcze - no nie ma opcji zebym sie nie zmiescil - musze bo co innego bede mogl wymyslec ![]() o flanaszach moze dam znac bo potrzebne beda do wydechu, druciarstwa nie lubie ale zobaczymy jak wyjdzie. a jeszcze jedno, czy jakis matematyk jest w stanie okreslic ile przy 0,8 bara bedzie w przyblizeniu upragnionych KM? (parametry turbiny na gorze) , oczywiscie w wielkim przyblizeniu - nie licze instalacji i poprawnego wystrojenia oraz malych roznic w turbinie (byla w volvo) itd itp etc ... po prostu ile powinno pokazac ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: żywiec ![]() |
k64 fajnie że juz dzialasz ,
co to jest za kolor( kod i producent)?? dlaczego na pierwszych fotkach wyszedł ładny czarny mat , a na innych jakiś taki szary? jendrek miałeś mi wysłać kiedyś rysunek flanszy do głowicy m50b25 ![]() może być pw.. -------------------- mój stroker m50b29T się robi _http://mcg1ver.fotosik.pl/albumy/516168-68.html
TYLNY NAPĘD JEST JAK SEX; po co jechac na ręcznym , jak mozna dać w p...e :). Śmierć jeżdzi szybko więc trzeba być szybszym od niej. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
k64 fajnie że juz dzialasz , co to jest za kolor( kod i producent)?? dlaczego na pierwszych fotkach wyszedł ładny czarny mat , a na innych jakiś taki szary? chcialem taki odcien, mialo byc po wojskowemu, to jest zwykly akryl najtanszy z mozliwych przemyslowy + MAT PASTA 1:1. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Dawka na dzisiaj: miala byc łapa dorabiana i co sie okazalo? orginalna daje rade ... mam szczescie? ![]() wejscie na dolot do stozka jest akurat, łapa 1mm blokuje ale tyle sie SAMCO podda ![]() ![]() ale doszedl kolejny problem, turbina zostanie tak zawieszona ale WG musial zostac zdjety z seryjnego miejsca (opieral sie o blok) . , szczescie w nieszczesciu sama turbina opiera sie tylko troszeczke czescia zimna o poduszke silnika, moze tak zostac? a reszta wszedzie jest luz paro CM , do bloku ma 4,5cm , do karoseri rowniez .... ![]() widok od dolu na wydech ... ![]() czy moge WG przeniesiec w inne miejsce i dorobic cięgno dlugie np. na 40cm ? ![]() ![]() i na koniec dodam ze samo wyjscie z turbiny do IC musi zostac spawane z dolotem: malo miejsca , i pozniej kat 90` - wylot jest obrocony do gory w strone kolektora wydechowego (15cm luzu do niego) wiec samco odpada bo by sie stopilo? -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 February 2005 Skąd: [ S R C ] ![]() |
Widze ze dobrze Ci idzie
![]() Precik mozesz przedluzyc z tym ze lepiej jesli grucha siedziala by na turbinie(nawet na przedluzeniu jakims.. ale mocowanym do turba.. nie do bloku) 15cm od wydechu to spora odleglosc.. nie stanie sie nic (zaleca sie owiniecie bandazem wydechu co sprawi cieplo nie bedzie przenikalo do strony zimnej) Jesli chcesz taniej to mam dojscia do silikonow(kolanka do 70mm wewnatrz oraz proste rury 1m) -------------------- ET 12.793s
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
posiadam silikony zbrojone ktore moga ci sie przydac oraz kolanka ogolnie ceny atrakcyjne
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
teraz latwiej sie wgramolisc pod auto
![]() i maly porting glowicy ![]() ![]() ![]() ![]() cos dla oka (w ramach testu plotera) ![]() ![]() ![]() To beee continued albo jak to sie tam pisze ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Wszystko spoko ale z tą klapą z tyłu to faktycznie pod remize
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
Wszystko spoko ale z tą klapą z tyłu to faktycznie pod remize ![]() czeka juz na swoja kolej klapa carbonowa , ale na wysylke jeszcze troche poczekam. ta byla pomalowana razem z nadwoziem i taka juz zostala zreszta kwestia oka ![]() tymczasem obrobka glowicy ![]() (zawory nie puszczaja, kolektory s/w sprawdzone ) glowica splanowana o 0,0016 ... czyli prawie nic ![]() Mimo ze silnik dostal juz swoja dawke (200tys przebieg ) to stan naprawde super 15 na kazdym cylindrze ~ . Polecam silniki z automatycznej skrzyni biegow ![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Sorki że nie podesłałem tego rysunku ale mam problem ze skrzynką nie zawsze mogę wysłać wiadomość coś się chrzani komunikat wyskakuje że uszkodzona skrzynka czy coś takiego, na tej turbince 0.8 do 1 bar 300km 400nm powinno być,(nawet ciut więcej jak silnik był zdrowy ile ma ta przekładka) zależy w jakim stanie był silnik przed modem, do bara śmiało możesz dmuchać nic się nie stanie a głowice dociągnij mocniej niż fabryka zaleca, co do śrub to załóż przynajmniej nowe taż dadzą radę.Mcqiver przypomnij mi się na PW bo jak mam wiadomość na PW to jeszcze mi się udaje odpowiedzieć a jak chcę stworzyć wiadomość to nie mam jak wysłać.
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
3 calowy poczatek wydechu (gietki) przy Turbinie
![]() ![]() flansza wydechowa do turbiny 3cm razem z rowkiem na poczatki wydechu (wyfrezowane) Co ciekawe - wyjscie z turbiny jest 2,5 cala, i jak wyskoczy to swobodnie bedzie juz na 3 cale (Do flanszy 3 cale dospawane - nizej fotki) sorki za lamerskie i tak bez sensowne i zbedne tlumaczenie ![]() ![]() i w calosci tak to bedzie wygladac ![]() i dospawane (o maly wlos a bym musial ciac na nowo , najpierw sruby potem spawanie hehe ![]() ![]() ![]() ![]() i reszta roboty na dzis i graty... splyw oleju, z turbiny porownanie lancucha starego i nowego, zniszczony slizg trojniki podcinienia boost blow off i map sensora (dzieki Michał) ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 11 April 2008 Skąd: malbork ![]() |
ładna Beti się zapowiada kolorek ma wypasiony:D
życzę powodzenia |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 16 August 2006 Skąd: Starachowice ![]() |
... sama turbina opiera sie tylko troszeczke czescia zimna o poduszke silnika, moze tak zostac?.... Trochę dziwne, że nikt tego wcześniej nie napisał - jeżeli dobrze zrozumiałem sytuację to - NIE NIE MOŻE !!! Poduszka przykręcona jest na sztywno do belki pod silnikiem. Turbosprężarka przykręcona jest na sztywno przez kolektor do silnika. Silnik odchyla się od położenia "spoczynkowego" po dobre kilka cm przy przyspieszaniu i hamowaniu silnikiem w obie strony. Jeżeli teraz muszla turbosprężarki dotyka poduszki to przy przyspieszaniu silnik będzie pochylał się "na prawo" i dogniatał turbosprężarkę mocniej i nie mówimy tu o kilku milimetrowych przemieszczeniach. Coś powinno w końcu wcześniej czy później ustąpić. A tak wogóle to oczywiście gratuluję i czekam na dalsze relacje ![]() -------------------- 2009 X5 3.5d
2004 E46 M3 S54B32 1997 E36 M3 S62B50 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 04:01 |