![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Cześć, chcę wam przedstawić mój projekt nad którym pracuję w chwilach wolnego czasu od innych projektów już 4 lata.
Jak to mówią "Szefc w dziurawych butach chodzi, tak jest i u mnie. Metamorfoza mojego BMW trwa już 4 sezony, oryginalnie samochód wyposażony był w silnik M50B20TU Vanos 150KM, potem wykonaliśmy swap na M50B25 197KM i tu plan był uturbienia, jednak z braku wolnego czasu poszedłem w swap jednostki M3 S50B30 o mocy 291KM i ostatecznie pod maską wylądował silnik 2JZ-GTE TT Supra/Aristo, z którym wiąże swoją najbliższą przyszłość. Silnik bardzo dobrze znany w świecie tuningu i wart każdej wolnej złotówki. Na obecną chwilę silnik jeździ na fabrycznym układzie sekwencyjnym Twin Turbo, z podniesionym boost do bezpiecznego 1.1 bara. Niestety z powodu ciągle zajętego stanowiska roboczego, mój samochód budowany jest w podziemiu a w zasadzie warunkach polowych. No ale lepsze takie jak na dworze :heh: BODY - karoseria wzmocniona i lekko odchudzona - klatka bezpieczeństwa wg załącznika J FIA rozbudowana - wzmocnienia + zastrzały do klatki tylnego wózka ![]() ![]() - generalna konserwacja i lakierowanie - odchudzone drzwi, tylna klapa - szyby drzwi i tylna zastąpione poliwęglanem - usunięty szyberdach i wstawiony wlot powietrza laminat - błotniki przednie laminat - tylne błotniki poszerzone o 4cm ![]() - pakiet M3 - usunięta zbędna instalacja elektryczna - mocowanie gaśnicy 4kg za fotelami - akumulator przeniesiony w obudowę wentylowaną w neutralne miejsce - fotele BIMARCO FUTURA - pasy szelkowe SHROTH 3 pkt - kierownica 35cm z odsadzeniem 9cm centryczna OMP - deska flokowana - wyłącznik 6pkt prądu FIA w wewnątrz i na zewnątrz samochodu ZAWIESZENIE - zawieszenie gwintowane K-SPORT DRIFT 36 stopni regulacji BMW E46 z camberplates - przednie zwrotnice zmodyfikowane z BMW E46 - wahacze przednie zmodyfikowane z BMW E46 ![]() - stabilizator z E36 320i na przodzie - tylne wahacze prute zastąpione wahaczami naszej konstrukcji i produkcji (dowolna regulacją kątów nachylenia koła pozytyw/negatyw) - stabilizator z E36 M3 na tyle - zestaw elementów poliuretanowych zawieszenia STRONG-FLEX ![]() - przedni wózek przerobiony i przystosowany do X-BRACE - rozpórka zawieszenia dolna X-BRACE - górna rozpórka naszej kontrukcji i produkcji - rozpórkam przedniego pasa naszej konstrukcji i produkcji - rozstaw kół powiększony o 12cm, tył dystanse + szpilki nasza konstrukcja i wykonanie UKŁAD HAMULCOWY - usunięty ABS - przednie hamulce 325mm, z odpowiednio większymi zaciskami i jarzmami, zestaw wentylowany nacinany i nawiercany - tylne hamulce nacinane i nawiercane - wszystkie rurki hamulcowe nowe naszego wykonania, pociągnięte przez wnętrze samochodu - wężyki zastąpione oplotem Goodridge - hydrauliczny hamulec ręczny (naszej konstrukcji i produkcji na bazie pompy RSS) - regulator siły hamowania tylnej osi RSS ![]() ![]() SILNIK - silnik 3.0 z Toyota Aristo/Supra 2JZ-GTE Twin Turbo moc fabryczna 280KM, ![]() ![]() silnik kompletnie przejrzany, turbiny po przeglądzie, wymienione uszczelnienia, wężyki - pompa wody z JZA80, rozrząd GATES Racing - skrzynia biegów z BMW 328i połączona adapterem z silnikiem Toyota na zamówienie - sprzęgło hybryda, lekkie koło zamachowe z BMW, tarcza spiekowa sztywna 4-łapki na zamówienie, docisk z BMW SAC ![]() - chłodnica wody z BMW - usunięty wymiennik ciepła oleju, chłodnica oleju 25 żeber - duży intercooler + orurowanie z nierdzewki, kolanka i łacznik 5 krotny oplot - downpipe, łącznik elastyczny, układ wydechowy 3” przelotowy zakończony strumienicą z nierdzewki, wbudowana sonda EGT ![]() ![]() ![]() ![]() - instalacja silnika usunięte sterowanie skrzynią automatyczną, swap pod wiązke E36 - oryginalny komputer 2JZ-GTE + pigyback ecumaster DET3 - strojenie Adam Walczak ADAMAT - kontrolery boost, EGT, ciśnienie i temperatura oleju, temp wody ![]() - Uzyskana moc ~380KM i 550Nm momentu obrotowego ![]() EFEKT FINALNY ![]() ![]() Filmik z pierwszego uruchomienia https://www.youtube.com/watch?v=cT-qaFr9R0o Tegoroczne zawody w Toruniu - pierwszy trening, moc seryjna https://www.youtube.com/watch?v=tYS8cb9VYlU Pierwszy trening po podniesieniu mocy https://www.youtube.com/watch?v=iQmHzHix9NA |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
Świetny projekt. będziecie jeszcze podnosić moc? ewentualnie zmieniać na jedną turbinę?
-------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
Projekt bardzo mi sie podoba
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Bardzo ładna i czysta robota, lllubie to
![]() ![]() ![]() -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Fajnie to wszystko gra ze sobą, świetny wybór motorowni. Jedyne do czego można się przyczepić to zewnętrzny image...
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 24 November 2011 Skąd: Wawa ![]() |
ale to driftowóz, więc i to można wybaczyć
![]() -------------------- Renault Megane 1.8 16V Turbo - było
Mazda 6 MPS - był -Best ET 13:45 Ryki 2015 Mazda 6Speed - jest |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 September 2010 Skąd: oslo ![]() |
drifting - it's my life
drifting is my life ja to widze tak ![]() -------------------- 2cool4ya
bmw e23 728i 1984 lpg hvitlok.no macademy.no |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Obecnie samochód jest wystawiony na sprzedaż, jestem przy pewnym progu wytrzymałości $, chcę wreszcie wykończyć warsztat pracy a samochód to spora część majątki i tej inwestycji. W każdym razie plany na przyszłość mam i jeśli samochód nie znajdzie nabywcy, to w przyszłym sezonie raczej będą zmiany kosmetyczne, dalsze odchudzanie karoserii, zmiana body kit "image" a dopiero od 2015 pojawi się STAGE 1- zmiana na single turbo i moc w okolice 500KM, jak dobrze pójdzie to STAGE 2 kucizna i docel 700KM
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
A tutaj bardzo fajny filmik od Tomasza Wojciechowskiego z TV Proart
http://www.youtube.com/watch?v=kpmjDj_1H1U |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
jak dobrze pójdzie to STAGE 2 kucizna i docel 700KM widziales taki w polsce? dlaczego akumulator w wentylowanej obudowie? dlaczego zawieszenie z e46? wydech zakonczony strumienica? porzadny opis i fotorelacja. nie wiem co Ty chcesz od tego garazu.wolalbym miec 911 w szopie niz 126p w palacu. dobry pomysl z oslona chlodnicy oleju. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
widziales taki w polsce? dlaczego zawieszenie z e46? Co do JZ +700ps w polskim drifcie jest kilka - Skomo w skyu r34, Wartałowicz e21, Więcek s14a/ sky r34 (Trela i Przygoński do 1k ps). Zawias z e46 bo szerszy (lepszy kąt skrętu kół) lżejszy (alu) ale na pewno przespawany dla lepszego KWSZ. -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
No moi drodzy forumowicze... w końcu przyszedł czas na dalsze dopieszczanie mojej małej bestii.
Wakacje będą dla mnie bardzo pracowite... gdzieś między przewijającymi się furami przez mój garaż będę musiał wygospodarować czas na swoją bestię.. czyli pewnie modzenie po nocach. No ale za to w przyszłym sezonie pełen OGIEŃ!!! W tym sezonie pod młotek idzie między innymi body. Tutaj chcę podziękować firmie ABMAX Adam Litwiniak z Wołomina za wsparcie w projekcie. Pierwsze elementy pakietu GTR dotarły do Huricane. Muszę przyznać że jakość laminatów jest po prostu MEGA!!! Wszystko spasowane bardzo dokładnie, jakość powierzchni jak z tłoczni... polecam. Wstępne przymiarki. ![]() ABMAX jest w stanie wykonać praktycznie każdy element oraz dowolne body do dowolnego samochodu, poniżej dane kontaktowe dla zainteresowanych: ABMAX Adam Litwiniak Ignacego Łukasiewicza 9 05-200 Wołomin Telefon: +48 510093989 http://www.abmax.eu |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Kolejny mały update!!!
Ecumaster wspiera mój projekt!!! Serdeczne podziękowania dla Pana Jakuba Kojdera. Dzięki firmie Ecumaster za prawidłową pracę mojego 2JZ będzie odpowiedzialne EMU!!! Strojeniem oczywiście zajmę się osobiście Więcej info również na mojej stronce http://www.adamat.com.pl/index.php/home/18...ra-e36-huricane ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
No to kolejny mały update... Dzięki firmie PPHU Turbo, która zajmuje się sprzedażą oraz serwisowaniem praktycznie sprężarek każdego producenta, o odpowiednie napowietrzanie silnika
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 08 July 2012 ![]() |
Czas na małą aktualizację, przybyły kolejne części od FMIC Performance, serdeczne podziękowania dla "Mrówczana". Dzięki FMIC.pl w Huricane znajdzie się bezpieczny zbiornik paliwa, swirl pot, regulator ciśnienia paliwa. Za psyk będzie odpowiedzialny blow off HSK Style, nad doładowaniem będzie panował westgate V-band 60mm, a kolektor zyska bandaż termiczny. Jak zawsze z FMIC.pl części w super jakości. Przebudowa lekko się przesunęła w czasie, sporo innych projektów do tego przebudowa warsztatu wymusiła cierpliwość
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 06:14 |