![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 15 June 2009 ![]() |
Auto zbudowane na bazie E36 328i z 1997r, buda bezwypadkowa, nigdy nie miała stłuczki, stan blacharski bdb bez korozji(podłoga,progi), jak to „rajdówka” posiada drobne ślady walki, jak otarcia zarysowania itd. W samochodzie silnik m52b28, seryjnie 193km i 280nm, obecnie 228km i 284nm. Auto przygotowane pod kątem: track day, ab cup/bmw-challenge, superoes tor poznań, power stage bednary, można startować w kjs i rajdach okręgowych, bez problemu przechodzi bk, dlatego nie były robione drastyczne modyfikacje karoserii(jak drzwi laminat,szyby poliwęglan itd.), układu wydechowego i paliwowego np. szyby przednie otwierane elektrycznie, normalne nawiewy i kokpit, centralny zamek itd.
![]() W ostatnim czasie wymienione na nowe 4 sworznie przednich wahaczy i obie końcówki drążków i drążki, nowe klocki ferrodo ds2500 przód i tył, olej w silniku (15w50 motul 300v competition), oraz olej w dyferencjale, nowe poduszki silnika i skrzyni z poliuretanu, nowe swiece ngk, nowy płyn wspomagania, zregenerowany alternator. Auto doinwestowane, serwisowane na bieżąco w MECHANIKMOTORSPORT Cena auta na felgach 18” ROD 25000zł, za dopłatą posiadam sporo kompletów różnego rodzaju felg bbs 17”(rk,rc) i 18”(rk, rx) oraz opon typu slick 17” i 18” Lista modyfikacji oraz rzeczy które zostały w aucie zrobione: silnik: -m52b28 -kolektor dolotowy m50b25 -zimny dolot -usunięte podgrzewanie przepustnicy -usunięta odma -nowe swiece ngk -zrobiony program(strojenie) 228km i 284nm -na wszelki wypadek dodatkowy wentylator elektryczny załączany automatycznie czujnikiem z chłodnicy lub ręcznie guzikiem z kabiny -olej motul 300v competition 15w50 układ wydechowy: -przednia część seryjna z katalizatorami(silnik nie traci momentu) -końcowy tłumik dedykowany do e36 328i catback ta technix z nierdzewki układ napędowy: -skrzynia e36 m3 s50b30 5b duży ZF -roztoczony i odchudzony jednomas z m50 - tarcza m3 s50b32 z nową okładziną sportową(kevlar) LUK -docisk z m3 e46 s54b32 -założony dyferencjał 4.10 ze szperą 40% zawieszenie: -zawieszenie gwintowane ISC Race z camberami i regulacją twardości (32stopniowa) -krótka przekładnia kierownicza 2.8 obrotu -całe przednie i tylne zawieszenie(wszystkie tuleje wahaczy i belki) w poliuretanach 90Sh -tuleje przednie acentryczne -nowe sworznie mayle HD i końcówki drążków -rozpórki kielichów przód-tył renomowanej firmy wiechers sport -stabilizator przedni regulowany H&R 28mm z m3 3..2 evo -stabilizator tylny customowy robiony na zamówienie 24mm -łączniki stabilizatora customowe z nierdzewki na poliuretanie -płyta aluminiowa pod silnikiem wraz z rozpórką z rury bezszwowej -geometria i kąty ustawione pod szybkie imprezy typu wyścigowego(rallylprint, time attack, track day) układ hamulcowy: - pompa hamulcowa z serwem z e36 m3 3.2 -swap hamulców przednich z e46 330i(325mm) - przednie i tylne tarcze black diamond grooved - przednie i tylne klocki ferrodo ds2500 -wywalona pompa abs i poprowadzone nowe miedziane przewody hamulcowe -hydrauliczny ręczny shift-r -korektor siły hamowania wilwood regulowany pokrętłem -przewody w stalowym oplocie black diamond -płyn hamulcowy sportowy motul rbf660 wnętrze/karoseria: -wzmocnione i obspawane mocowania tylnych wahaczy -wzmocniony i obspawany tylny wózek -wzmocnione przednie mocowania poduszek silnika -maska przednia i klapa tylna laminat -wybebeszone ze wszystkich plastików i wygłuszeń -wypatroszone i powycinane tylne drzwi -zbite maty wygłuszające -2 kubełki, sparco sprint(utracona homologacja) i sparco pro2000(aktualna homologacja) -pasy 4pkt QMS z homologacją FIA z klamrą centralną -kierownica zamszowa z odsadzeniem omp wrc -akumulator seryjnie w bagażniku(leciutki z mocnym prądem rozruchowym – 11kg) -rozbudowana klatka bezpieczeństwa mechanik motorsport zgodna z załącznikiem J -waga w obecnej specyfikacji 1200kg(z dwoma fotelami) zdjęcia w ogłoszeniu http://olx.pl/oferta/bmw-e36-328i-superoes...7aecfc;promoted info na pw, email lub telefon |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 16:15 |