![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2005 Skąd: Wałcz / Londyn ![]() |
Postanowiłem w końcu opisać swój projekt
MODEL: BMW e30 1986 rok 325e, w swoim czasie posiadała wiele modyfikacji i była to naprawdę szybka eta! Modyfikacje przed swapem miedzy innymi: Silnik: układ dolotowy: - zmieniony wałek rozrządu na ostrzejszy - na 7 podporach, - kolektor ssący od 325i, - przepustnica od 325i, - regul. ciśnienia paliwa 3.0 bara, - dolot CDA BMC CARBON, układ wydechowy: - barany Sebring, - wydech Eisenmann SS elektronika / wskaźniki: - program od BMW DINAN, zawieszenie/układ hamulcowy itp: - sprężyny FK 75/50, - przód amortyzatory Bilstein B8 utwardzone i skrócone w Zerkopolu - tylne amortyzatory Spax z regulacją twardości, - hamulce - nowe przewody febi, przód tarcze Zimmerman nawiercane, - klocki EBC Black Stuff - koła Keskin KT1 4x9'' - dystanse przod 20mm, tyl 30mm - opony Toyo Proxes T1R 215/40/16 - dyferencjal 2.93 szpera spięty na okolo 40-50% w Szeszkin Motorsport BODY KIT i wnętrze: - lampy przód Black Hella, - lampy tył Startec, - shortshift bmw z3 2.8 - kubełkowy fotel Jamex Motorsport - pasy Schroth kilka fot z poprzedniego sezonu: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nadszedł czas aby pobawić sie bardziej męsko... pewnego dnia dostałem telefon od pewnie wielu znanego kolegi Bartka Chrzanowskiego ze jego silnik z driftowozu jest do sprzedania. Szybka decyjza i silnik kupiony wraz z całym osprzętem Silnik został rozebrany i przygotowany do włożenia…z marnym skutkiem przez pewną firmę, ale o tym chcę zapomnieć… SWAP 3.5 turbo : Silnik: - głowica m30 z elementami m106 po małych modach - dół silnika m30b35 - wiązka silnika m30b35 wraz z komputerem - turbo KKK K27 - kolektor pod turbo ori z silnika m106 - kolektor ssący z przeniesiona przepustnica na druga stronę - westgate ori m106 - wydech 2.75 cala przelot - westgate w atmosfere - Blow Off - China ![]() - EBC N75 - przepływomierz Nissan Q35 - wtryski 380cc - pompa paliwa Valbro 255 - sterowanie Ecumaster DET II Układ napdowy: - sprzęgło spiek 4 łopatki by Radzikowski - docisk wzmocniony by Radzikowski - skrzynia biegów m30b35 - shortshift bmw Z3 2.8 - dyfer S 2.93 zacieśniony na około 40-50% by Szeszkin Motorsport Chłodzenie: - chłodnica bmw e34 535i - wentylator bmw e36 tds (od klimatyzacji) - chłodnica oleju bmw 735i e32 - FMIC – fiat ducato 2.8td - orurowanie FMIC – custom stal nierdzewna Wskaźniki dodatkowe: - temp. oleju Autogauge Sm Peak - EGT Autogauge Sm Peak - boost Autogauge Sm Peak - ciśnienie oleju Autogauge Sm Peak zawory po dotarciu ![]() docisk wzmocniony i przerobiony plus spiek by Mr. Radzikowski ![]() ![]() i nowe pierścionki od Goethe ![]() ![]() graciarnia ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() a tu zonk, nie pasująca uszczelka głowicy ;( ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() od 23 lat...pierwszy raz pusto pod maska... ![]() silnik juz w aucie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() to tak w skrócie, na początek... pzdr -------------------- jest BMW E30 3xxi - power'ed by (ex Bartek Chrzanowski) engine 3.5 turbo - tune up by Maleckis -
skaleczone 328i oraz e39 M5 _http://www.beemka-klub.pl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 21 September 2006 Skąd: Z Kresów Wschodnich ( White Stock) ![]() |
Jakie planujesz docelowe doładowanie? Czy układ chłodzenia daje sobie radę ? Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale chyba masz jakieś kute graty?
P.S. Kibicuję temu projektowi, metalowy silnik z suszarą nauczy moresu plastiki ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2005 Skąd: Wałcz / Londyn ![]() |
Jakie planujesz docelowe doładowanie? Czy układ chłodzenia daje sobie radę ? Nie wiem czy dobrze kojarzę, ale chyba masz jakieś kute graty? P.S. Kibicuję temu projektowi, metalowy silnik z suszarą nauczy moresu plastiki ![]() trudno powiedziec ile bedziemy ladowac... w tej chwili laduje mocne 0.5 bara i juz jest ciekawie (silnik nie jest odprezony), auto strojone bylo u Michala Maleckiego w Poznaniu dwa tygodnie temu - szczerze polecam i pozdrawiam ,rowniez tate ![]() Chlodzenie daje rade poki co, jak tylko uporam sie z malym wyciekiem z tylu glowicy spod krocca ![]() ![]() Kute korby leza na polce poki co, tloki trzeba by poszukac.Moze jak mi sie znudzi juz male doladowanie zrobi sie cos mocnego ![]() W tej chwili najwazniejsze co musze zrobic to zmienic wydech koncowy bo urywa leb! jest tragicznie glosno. Druga sprawa to zamiast przeplywki wjedzie MAP i prawdopodobnie przejdziemy z DET 2 na DET 3 Jest wiele rzeczy ktore musze poprawic w tym aucie... Poki co jestem w UK wiec kolejne mody dopiero za jakis czas, trzeba znalesc dobry job ![]() pzdr -------------------- jest BMW E30 3xxi - power'ed by (ex Bartek Chrzanowski) engine 3.5 turbo - tune up by Maleckis -
skaleczone 328i oraz e39 M5 _http://www.beemka-klub.pl |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 03 September 2007 Skąd: ZWA ![]() |
Fajny projekt, Również kibicuje. Gratki auta. Będzie można zobaczyć auto w akcji w tym sezonie? Najlepiej na Broczynie
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2005 Skąd: Wałcz / Londyn ![]() |
Fajny projekt, Również kibicuje. Gratki auta. Będzie można zobaczyć auto w akcji w tym sezonie? Najlepiej na Broczynie ![]() ciezko bedzie ;( nie wiem kiedy dotre do PL... poprwili juz droge na broczyno? ![]() skads kojarze Twoje auto...? -------------------- jest BMW E30 3xxi - power'ed by (ex Bartek Chrzanowski) engine 3.5 turbo - tune up by Maleckis -
skaleczone 328i oraz e39 M5 _http://www.beemka-klub.pl |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 08 March 2005 Skąd: Lublin ![]() |
gratki auta
bardzo fajnie ze auto juz jezdzi i ze sie nie zniecheciles przy potknieciach m30 turbo byc dobra maszyna ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 04:36 |