![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_shafter_* |
![]()
Post
#1
|
![]() |
Cos mi sie udaja te auta
![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
potwierdzam
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
nie za suchy opis
![]() ![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#4
|
![]() |
Co tu opisywać, kompletna seria e91 oprocz lamp blackline
![]() A program ledwo liźniety |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ja bym proponowal , nawet jestli to seria, zastosowac szablon i wklepac to, co jest wymagane. Do tego pare zdjec auta. Wykres fajny,ale to mozna wrzucic na strone compsportu.
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
najbardziej mnie wkurwia moc max przy 4,5k obr., tak być nie może...
![]() jesteś w stanie powiedziec jakie jest max doładowanie oraz jak ono wyglada w górnej partii obrotów? Jakbyś kiedyś przejeżdżał koło wagi, to wjedź proszę na nią, strasznie jestem ciekawy ile realnie waży to kombi? -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 27 November 2005 ![]() |
slyszalem ze 335d powyzej 350 koni ma problemy z kolektorami. u was nic sienie dzieje?
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Shafter gratuluje fajne autka
![]() ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
prnit, sam sobie odpowiedziałeś na swoje i Dzejkoba pytanie. Pękający kolektor, to efekt temperatury połączonej z drganiami. U mnie możliwa była zamiana na żeliwny (w 335 już nie bardzo) ale zostałem przy oryginalnym kwasie, który dałem do MG obspawać (oczywiście grosze) i póki co trzyma jak należy. U mnie po prostu "odpadła" flansza, co jest potwierdzeniem na to co napisałem w kwestii powodów pęknięć. W ramach dobrze pojętej prewencji, należy kontrolować stan koła pasowego (tłumika drgań), rolek (kompresor klimy) i innych elementów gumowych (tłumiących). Jak ktoś dodatkowo nie lata non stop 240km/h+ to nie powinno być kłopotów.
Sprawa odrobinę kłopotliwa w samochodach na codzień ale nie specjalnie droga. Po rozwiązaniu problemu nie widzę przeciwwskazań do pójścia z mocą w pobliże 400 ps ![]() ![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#10
|
![]() |
Poki co zrobiłem na tym sofcie 6.000km bez problemów, wiem że Maćka przypadek nie jest odosobniony ale u niego ewidentnie był jakis problem z tym mocniejszym softem.
W 330d też odpadła mi flansza ... Ten stage zostanie w samochodzie dopóki: a) nie zdechnie DPF -> nie zanosi się na to skoro auto dmucha 355 PS / 712 Nm na DPF'ie z przebiegiem 156kkm Wtedy DPF'a wytniemy, ale nie licze na jakis super przyrost raczej znaczne obnizenie backpressure i poprawe reakcji na gaz. albo ![]() ![]() Uspokoiłem sie w koncu ze obydwie turbiny pompuja jak należy .... |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Uspokoiłem sie w koncu ze obydwie turbiny pompuja jak należy .... tzn??? ![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#12
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
IMO nie ma problemu żeby tak wstawała, 2,2k obr to nie jest złe miejsce dla max momentu. Niemniej jednak faktycznie, w wykresach x3 3.0sd oraz chyba właśnie na wykresie matschke, max moment był nawet poniżej 2k obr.
Ponawiam pytanie o wartość doładowania, zakładam, że Compoty mają to gdzieś w logach -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#14
|
![]() |
IMO nie ma problemu żeby tak wstawała, 2,2k obr to nie jest złe miejsce dla max momentu. Niemniej jednak faktycznie, w wykresach x3 3.0sd oraz chyba właśnie na wykresie matschke, max moment był nawet poniżej 2k obr. Ponawiam pytanie o wartość doładowania, zakładam, że Compoty mają to gdzieś w logach To gdzie wyjdzie max moment w duzym zakresie zalezy od tego jak pojedziesz automatem po rolkach. Doładowanie niestety hamowniaa pokazuje do 2500mbar absolut i dupa. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Turbiny przeładowuja w tym silniku więc się za dużo nie zrobi, poza tym przy takim doładowaniu ustawionym na 1,9bara, egt jest niskie.
|
|
|
gość_shafter_* |
![]()
Post
#16
|
![]() |
Zamiast jakichs nudnych zdjec auta, wrzuce fote z akcji, przy okazji będzie premiera hamownii
![]() ![]() Ochrzciłem tylne hamulce rolek tak że posiniały i zaczely smierdzieć ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Przyjemnie
![]() Nakręć jakieś tachovideo. Xenony 6k? -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
w koncu konkurent
![]() -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 16 July 2010 Skąd: Kraków ![]() |
Turbiny przeładowuja w tym silniku więc się za dużo nie zrobi, poza tym przy takim doładowaniu ustawionym na 1,9bara, egt jest niskie. ...tak się wtrynię w temat ![]() ![]() ![]() -------------------- Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning wypożycz F RS 3 już od 450zł. :) _https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
Hi
Problem przeładowania w tych silnikach dotyczy góry obrotów. Czyli wraz z obratami rosnie doładowanie do odcinki. I to czasami chce narosnac duzo powyzej 2barów. To co sie dzieje u Ciebie G-CSheko w okolicach 3000-3200rpm to co innego i wynika z konstrukcji biturbo - ogarniesz to w programie. Dlatego nowy 3.0D BMW jest inaczej zbudowany i nie bedzie miał tego problemu nigdy :-). Mysle, ze najnowszy diesel z M5 5.0TRITURBO to bedzie temat do zamieszczania na forach. Shafter gratuluje motoru, sam chciałem taki montowac w moim E60 ale spalanie duzo wyzsze niz w 3.0D mnie do tego bardzo zniecheca :-( Hey. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 23:42 |