Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> BMW 335d by Compsport - stage 0.5
gość_shafter_*
post Mon, 08 Aug 2011 - 21:42
Post #1









Cos mi sie udaja te auta smile.gif)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 08 Aug 2011 - 21:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Mirage
post Mon, 08 Aug 2011 - 21:43
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





potwierdzam


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Mon, 08 Aug 2011 - 22:46
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





nie za suchy opis laugh.gif , ładnie jak na taki lajtowy stejdż wink.gif


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Mon, 08 Aug 2011 - 23:51
Post #4









Co tu opisywać, kompletna seria e91 oprocz lamp blackline biggrin.gif

A program ledwo liźniety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Tue, 09 Aug 2011 - 09:27
Post #5


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Ja bym proponowal , nawet jestli to seria, zastosowac szablon i wklepac to, co jest wymagane. Do tego pare zdjec auta. Wykres fajny,ale to mozna wrzucic na strone compsportu.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Tue, 09 Aug 2011 - 10:12
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





najbardziej mnie wkurwia moc max przy 4,5k obr., tak być nie może... wink.gif

jesteś w stanie powiedziec jakie jest max doładowanie oraz jak ono wyglada w górnej partii obrotów?
Jakbyś kiedyś przejeżdżał koło wagi, to wjedź proszę na nią, strasznie jestem ciekawy ile realnie waży to kombi?


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dzejkob
post Tue, 09 Aug 2011 - 10:48
Post #7


Frequent User
Dołączył: Sun, 27 November 2005





slyszalem ze 335d powyzej 350 koni ma problemy z kolektorami. u was nic sienie dzieje?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Tue, 09 Aug 2011 - 10:58
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Shafter gratuluje fajne autka smile.gif Z tym stagem to bym uwazał bo Matschke miał tyle samo i dokładnie kolektory poleciały...dopiero zmiana na 335KM i problem ustał, moment też jest GRUUUBY....no chyba ze to walisz w czapke biggrin.gif i jak poleca kolektory to je wzmocnisz..tym tropem tez mozna chyba isc. pozdro


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Tue, 09 Aug 2011 - 11:29
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





prnit, sam sobie odpowiedziałeś na swoje i Dzejkoba pytanie. Pękający kolektor, to efekt temperatury połączonej z drganiami. U mnie możliwa była zamiana na żeliwny (w 335 już nie bardzo) ale zostałem przy oryginalnym kwasie, który dałem do MG obspawać (oczywiście grosze) i póki co trzyma jak należy. U mnie po prostu "odpadła" flansza, co jest potwierdzeniem na to co napisałem w kwestii powodów pęknięć. W ramach dobrze pojętej prewencji, należy kontrolować stan koła pasowego (tłumika drgań), rolek (kompresor klimy) i innych elementów gumowych (tłumiących). Jak ktoś dodatkowo nie lata non stop 240km/h+ to nie powinno być kłopotów.
Sprawa odrobinę kłopotliwa w samochodach na codzień ale nie specjalnie droga. Po rozwiązaniu problemu nie widzę przeciwwskazań do pójścia z mocą w pobliże 400 ps rolleyes.gif ... taką czy inną drogą smile.gif


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Tue, 09 Aug 2011 - 11:37
Post #10









Poki co zrobiłem na tym sofcie 6.000km bez problemów, wiem że Maćka przypadek nie jest odosobniony ale u niego ewidentnie był jakis problem z tym mocniejszym softem.

W 330d też odpadła mi flansza ...

Ten stage zostanie w samochodzie dopóki:

a) nie zdechnie DPF -> nie zanosi się na to skoro auto dmucha 355 PS / 712 Nm na DPF'ie z przebiegiem 156kkm

Wtedy DPF'a wytniemy, ale nie licze na jakis super przyrost raczej znaczne obnizenie backpressure i poprawe reakcji na gaz.

albo

cool.gif popeka kolektor - bedziemy spawać biggrin.gif



Uspokoiłem sie w koncu ze obydwie turbiny pompuja jak należy ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Tue, 09 Aug 2011 - 11:41
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(shafter @ Tue, 09 Aug 2011 - 11:37) *
Uspokoiłem sie w koncu ze obydwie turbiny pompuja jak należy ....


tzn??? rolleyes.gif


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Tue, 09 Aug 2011 - 11:50
Post #12









CYTAT(tomp @ Tue, 09 Aug 2011 - 10:41) *
tzn??? rolleyes.gif


Dopiero po cyrkach z wymiana weżyków vacumm, mała turbina zaczela pracowac poprawnie.

Ale ja obawialem sie ze i tak cos za slabo dmucha ... wykres rozwial moje obawy biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Tue, 09 Aug 2011 - 12:07
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





IMO nie ma problemu żeby tak wstawała, 2,2k obr to nie jest złe miejsce dla max momentu. Niemniej jednak faktycznie, w wykresach x3 3.0sd oraz chyba właśnie na wykresie matschke, max moment był nawet poniżej 2k obr.

Ponawiam pytanie o wartość doładowania, zakładam, że Compoty mają to gdzieś w logach


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Tue, 09 Aug 2011 - 12:11
Post #14









CYTAT(tomp @ Tue, 09 Aug 2011 - 11:07) *
IMO nie ma problemu żeby tak wstawała, 2,2k obr to nie jest złe miejsce dla max momentu. Niemniej jednak faktycznie, w wykresach x3 3.0sd oraz chyba właśnie na wykresie matschke, max moment był nawet poniżej 2k obr.

Ponawiam pytanie o wartość doładowania, zakładam, że Compoty mają to gdzieś w logach


To gdzie wyjdzie max moment w duzym zakresie zalezy od tego jak pojedziesz automatem po rolkach.

Doładowanie niestety hamowniaa pokazuje do 2500mbar absolut i dupa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Tue, 09 Aug 2011 - 13:48
Post #15


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





Turbiny przeładowuja w tym silniku więc się za dużo nie zrobi, poza tym przy takim doładowaniu ustawionym na 1,9bara, egt jest niskie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_shafter_*
post Tue, 09 Aug 2011 - 16:51
Post #16









Zamiast jakichs nudnych zdjec auta, wrzuce fote z akcji, przy okazji będzie premiera hamownii smile.gif





Ochrzciłem tylne hamulce rolek tak że posiniały i zaczely smierdzieć tongue.gif


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubik_CDTi
post Sat, 13 Aug 2011 - 11:56
Post #17


Super User
Dołączył: Fri, 18 May 2007
Skąd: Białystok





Przyjemnie biggrin.gif
Nakręć jakieś tachovideo.
Xenony 6k?


--------------------
Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Fri, 19 Aug 2011 - 15:12
Post #18


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





w koncu konkurent smile.gif


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G-CSheko
post Fri, 19 Aug 2011 - 16:24
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Fri, 16 July 2010
Skąd: Kraków





CYTAT(tvn @ Tue, 09 Aug 2011 - 13:48) *
Turbiny przeładowuja w tym silniku więc się za dużo nie zrobi, poza tym przy takim doładowaniu ustawionym na 1,9bara, egt jest niskie.

...tak się wtrynię w temat rolleyes.gif jak ogarnąć to cholerne przeładowanie, nie znam tych przypadłości, przy ok 3200, zadane 1.9 wali na moment na 2,2...2,3 i żadna poprawka tego nie ogarnia...zaworki nowe, wężyki sprawdzone i dupa...w serii pika na 2,0 ale jakoś jedzie, na modach łapie notlaufy...jedyne co pomaga to limiterek w górę, ale nie chciałbym go tak puszczać na drogę huh.gif





--------------------
Stinger 3.3t 480+
_https://www.facebook.com/GCSTuning
wypożycz F RS 3 już od 450zł. :)
_https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rogalotti
post Thu, 01 Sep 2011 - 19:37
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Hi

Problem przeładowania w tych silnikach dotyczy góry obrotów. Czyli wraz z obratami rosnie doładowanie do odcinki. I to czasami chce narosnac duzo powyzej 2barów.

To co sie dzieje u Ciebie G-CSheko w okolicach 3000-3200rpm to co innego i wynika z konstrukcji biturbo - ogarniesz to w programie.

Dlatego nowy 3.0D BMW jest inaczej zbudowany i nie bedzie miał tego problemu nigdy :-).

Mysle, ze najnowszy diesel z M5 5.0TRITURBO to bedzie temat do zamieszczania na forach.

Shafter gratuluje motoru, sam chciałem taki montowac w moim E60 ale spalanie duzo wyzsze niz w 3.0D mnie do tego bardzo zniecheca :-(

Hey.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 23:42