![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
Postanowiłem opisać mój pojazd - obecnie pewnie już nie zachwyca, ale parę lat temu nie bylo wielu m50 turbo.
Jest to moje drugie podejście do m50 turbo, pierwsza buda (328i, z której pochodzi wiele elementów użytych do budowy tego auta) nie dała rady (zgniła,zardzewiała, rozpadła sie ![]() Obecne auto opuściło fabrykę jako 320iA w 1992roku. Gdy je kupowałem miało przejechane 110tys km - przebieg oryginalny, zresztą stan auta wskazywał na jego autentyczność. brak rdzy, żadnych napraw blacharskich. Auto dostało zabezpieczenie antykorozyjne i jak narazie jest ok pod tym względem. Blacha to moim zdaniem najsłabsza strona e36. Co do auto, założenie było proste - 400km w e36 na ulice. Nie wiem, czy można mówić o końcu tego typu projektów, ale myślę, że pod wieloma względami ten projekt jest zakończony. Poniżej opis i parę fotek: Specyfikacja: Silnik - blok m50b25nv po honowaniu - tloki m52b28 plus ceramika - korby m50b25nv - wal m52b28 - glowica m52b28 z vanosem - 2x uszczelka plus przekladka - stopka oleju s50 plus chlodnica 13rzedowa mocal - sprezarka hx35w - bov od perfecta - brak wisko, chlodzenie tylko wentylem od klimy - olej valvoline vr1 10w60 (na zime wleje coś innego, nie zdecydowałem jeszcze co) dolot/wydech - kolektor ssacy m50b25 - wydechowy custom by SLG - holset hx35w - wastegate china puszczony w eter 40cm rurka - dp 3 cale reszta wydechu seryjna, łącznie z seryjnym tylnym tłumikiem - ic z volvo (idealnie miesci sie przed chlodnice) - orurowanie by SLG (silikonowe zlaczki ofcorz, mocne cybanty na sruby, nic nie spada) - stozek w zasadzie made by SLG - z chinskiego HKS została tylko gąbka naped - skrzynia seria 328i - dwumas plus sprzeglo by radzikowski (5ty rok, daje rade) - dyfer s3,15 - lacznik elastyczny z 330xd (duzo mocniejszy niz seria z b28) paliwo/sterowanie - nastawny regulator cisnienia - wtryskiwacze 440cc bosch - stand alone - vems - dwie pompy paliwa w jednym koszyku zawias - jakis gwint , rozporka przod i tyl hamulce - przód z e46 330d, tył jeszcze seria - docelowo także z 330d koła/opony - po bułki 18ki, z tyłu regal racer. na zawody 17ki z toyo r1r 235/40 reszta - egt, boost, temp i cisnienie oleju. byl innovate z afr ale wywalony z auta. - fotele z sti, kierownica alpina i pewnie jeszcze mnostwo rzeczy o ktorych teraz nie pamiętam. Cały projekt prowadził tak naprawdę Noorec - większość to Jego pomysły i wykonanie - bez Niego auto nigdy by nie powstało. Wielkie dzięki! Po kłopotach wieku dziecięcego, autem teraz można śmiało latać do odcinki na 5ce ![]() W aucie wszystko działa, całość mieści się pod maską i jakoś tam wygląda. Jedyna awaria przez te pare lat to wydmuchana uszczelka pod głowicą - winna była przekładka. Auto wystrojone przez Maleckisa (pełen profesjonalizm), efekt końcowy to 409km i 527nm na 1,1b. Auto waży w tej specyfikacji 1400kg na 18kach, najlepsze czas na 1/4 to 12,8 et (vag-racing 2013). trochę fotek poniżej (mam nadzieję, że dobrze się ładują, jakby było nie tak, dajcie znać, poprawię) chwilę po zakupie: ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us obecnie auto wygląda tak: ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us ![]() Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us i wykres ![]() Uploaded with ImageShack.us -------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
No widzę, że nareszcie się zebrałeś by opisać swoje auto.
Auto potrafi sporo i daje frajdę ![]() bezawaryjności . -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Wed, 20 August 2008 ![]() |
Genialny sleeper
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Jakie średnice ma wydech z 328, że ogarnia takie moce? Sleeper jest bezbłędny można się naciąć
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
nie pamiętam już, dokładnie - 2x55mm (zewnętrzna).
wydech daje rade, bo WG jest w powietrze - to bardzo pomaga ![]() a seryjny tłumik pomimo wielu przyjętych marchew ciąglę daje rade. co do foteli - zaczęlo mnie wkurzać spadanie z seryjnych i ciągłe trzymanie sie kierownicy podczas ostrzejszej jazdy. teraz jest niebo a ziemia. zderzaki są lakierowane częściowo, pierwsze e36 tak miały. -------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Sun, 04 August 2013 Skąd: Kraków ![]() |
Seryjne stołki w e36, nawet sporty to ŻENADA (sporty to one są tylko z nazwy z resztą...). Samochód jest perfekcyjny, podejrzewam, że na skillowane hot hatche to by błotników brakło, żeby odhaczać
![]() Samochód absolutnie świetny, bardzo fajnie, że końcowa pucha jest ori 328 i że cooler nie straszy.. Tak jak wyżej- ultimate sleeper. Gratki! -------------------- Było: e36 323ti, e36 328iT, e46 325ti, e39 m5
Jest: e81 n54b30a |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 17 October 2012 Skąd: Wrocław ![]() |
Super autko, robi robote. Fajny sleeper, ktory na pewno niesamowicie (i do tego bezawaryjnie) zamiata dupskiem. Noorec kiedys wspominal, ze na mokrym calkowicie brakuje trakcji
![]() Gratuluje! -------------------- S4 B5
E30 320i cabrio C124 230CE |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Fura niepozorna i pewnie całkiem przyjemnie lata. Ciekawy projekt. Niuta nie powinno być więcej?
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 25 July 2004 Skąd: radzymin ![]() |
na mokrym jest słabo...
![]() generalnie myślę nad zmianą dyfra na 2,93 - obecnie odcina na 5ce przy ok 260km/h, a tak byłoby trochę szybciej a i na 400m nie wpinałbym piątki. co do nm, pewnie mogłoby być więcej, ale pamiętajmy że nie ma tu kutych elementów. -------------------- e36 320iA coupe -> 329iT by SLG - 400+
e36 325i convertible golf |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 26 November 2008 ![]() |
Niezłe cyfry
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 16 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Mechanicznie i wynik rewelka, wizualnie fajnie że zostawiłeś wszystko na czysto i +-stock, gdyby nie felgi to by wyglądał jak pierwszy lepszy spolerowany paździerz 320i.
![]() Ja bym do street dyfra nie zmieniał(jeśli dodatkowo jeździ jako DD). Tematy typu 100-200 mierzone były? Bo kreski raczej wysokoobrotowe. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Tematy nie były mierzone jak należy
![]() ![]() Kreski troszkę się mam nadzieję zmienią, poprawimy trochę górę wykresu jak czas pozwoli. Tak jak poprzednicy mówili - to auto to totalny sleeper, większość widzi w tym kolejnego kebaba na glebie, a potem boli ![]() PS. tutaj jeszcze w starej odsłonie: wtedy było parę bolączek, gubione zaplony i inne historie starej zmurszałej wiązki... w nowym aucie problemy ustały ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 20:43 |