![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Witam
Powiem szczerze, że trochę pomęczyliśmy się trochę, ale coś z tego wyszło ![]() Modyfikacje: Silnik seria 120D seryjnie niby 163hp 219hp@4418rpm 400Nm@3262rpm (moc przy piaście, pomiar w trybie statycznym) Turbo GT2260v z 530D FMIC od MG Motorsport Wydech 2,5' Sprzęgło seria Usunięty EGR Usunięte klapki z kolektora ssącego W końcu to auto zaczyna iść bokiem (delikatnie oczywiście) BMW 120D GT2260v BMW 120D GT2260v-1 Dla porównania seryjnej 120D hamowanej w dużo lepszych warunkach na tej samej hamowni: 120D seria Przyśpieszenie od 2 biegu -------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
To nie lepiej w dzisiejszych czas wsadzać mniej lagliwe GTB?
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
GTB nie podejdzie pod oryginalny kolektor, pod maską jest tak zrobione jakby była seria. Poza tym jeżdżąc tym samochodem od 1700-1800obr nie ma laga.
-------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Bardzo fajna odmiana od wszechobecnych VAGów. Jak stanieją E90, to też sądzę, że będą grubiej dłubane, tak jak to teraz z E46 330d ma miejsce.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
To teraz chyba trzeba wsadzić wtryski z 535d i zrobić korektę ? Czy coś innego jest po drodze do wymiany aby dojść do 230-240km ?
-------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
taki wynik można uzyskać na gtb1752V.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Czytać należy ze zrozumieniem, nie patrzeć na same główne cyferki tylko na wszystko co chciałem przekazać. Jest 80km i 100Nm od seryjnego silnika 163koni.
Do jnx na GTB1752 nie ma opcji uzyskać takiego wyniku,(przeczytaj więcej o tego rodzaju hamowni ![]() Przedstawiona moc jest mocą przy piaście przy ciśnieniu atmosferycznym 960hpa, na silniku jest około 15km więcej w stosunku do tego co przedstawiłem. W lepszych warunkach moc byłaby trochę większa. -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
aa przepraszam na szybko przeczytałem
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 04 December 2004 Skąd: Stary Sącz/Kraków ![]() |
Dodałem filmik jak samochód przyśpiesza przy masie 1420-1440km+100kg(kierowca)
-------------------- Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców. Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009 Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
User Dołączył: Sat, 11 November 2006 Skąd: Śląsk ![]() |
miła odmiana, jednak czasy z licznika nie są zbyt rewelacyjne jak na taką moc bo są na poziomie popularnego podobnie wagowo vaga zrobionego softem na 19x km na normalnej hamowni
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Samochód jedzie równo z ARL na GT2256v (240km@440Nm).
Do bvw08 normalna hamownia to jaka? -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Przedstawiona moc jest mocą przy piaście przy ciśnieniu atmosferycznym 960hpa, na silniku jest około 15km więcej w stosunku do tego co przedstawiłem. W lepszych warunkach moc byłaby trochę większa.
Normalna to chyba taka ktora pokazuje moc i moment silnika.A nie przy piascie czy rurze wydechowej.I trzeba dodac 15 czy 17 koni a moze 3 lub 33. A czemu akurat 15?? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 16 August 2012 Skąd: Łódź ![]() |
bo to wynika ze specyfikacji.
ale ja tak jeszcze jedno... : http://www.youtube.com/watch?v=gL3C-NpM6mU z tego filmu wynika że od 80 do 160km/h na 4 biegu wynik to od 5sek do 17sek czyli okolice 11sek... taki wynik to i ja osiągam bo wczoraj specjalnie nagrałem filmik na autostradzie.. u mnie jest 220KM/420Nm... a filmik nagrywany z bagażem 50kg i dwie osoby czyli plus 220Kg.. mhm.. tutaj 120D + GTB2056V i moc 250KM http://www.youtube.com/watch?v=ziCxFZw-Sng wynik to okolice 10sek... peace... ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Nie można porównać tych dwóch samochodów. BMW z GT2056 generuje więcej momentu z dołu, ma zrobiony mocniejszy program skoro jest 250km, ma krótszą skrzynię.
W dodatku nie wiadomo w jakich warunkach auto jedzie, jest więcej tych czynników, wiec jakiekolwiek porównania są bezsensu. Jedyne porównanie JNX jakie możemy zrobić to zapraszam na przejazd, zważymy wcześniej auta, wyrównamy masy i możemy zrobić kilka testów. Filmik który wrzuciłem jest tylko poglądowym. Nie ma się czym zbytnio jarać przecież to dailly car, którym jeździ moja żona, a nie żaden kiler ![]() -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
A jak tym ogólnie się teraz jeździ ? Nie brakuje Ci dołu? Da się w ogóle z obrotów ponizej 2000rpm bez redukcji zebrać?
-------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Jest napewno gorzej z dołu, jak sie jeździ po mieście to nie ma co narzekać.
Przy wciśnięciu gazu przy 1500obr samochód zaczyna sie rozpedzać, troche lepiej przy 2000obr natomiast spoko juz jest przy 2200-2300pbr. Ten samochód ma w miare krótkie pierwsze dwa biegi co powoduje, że jeździ się wygodnie kobiecie. Dół na seryjnej GT1752 jest dużo lepszy. W porównaniu do tego co jest zrobione a co było po samym programie to od 2500-2600obr po samą górę to jest przepaść. Kompromisem jest założenie GT2056 lepszy dół troche gorsza góra. -------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Tylko nie ma gt2056 stricte od bmw....
A jakie da różnice miedzy gt2256 a gt2260 ? Chyba ta pierwsza jest delikatnie mniejsza? Myśle, ze chyba nie ma dramatu tak czy siak. Bo właśnie przy ściganiu sie potrzeba obrotów 2500+ na tych poniżej sie tylko tocze... Nagrałbys filmik np. 3 bieg od 1500rpm ? Ogólnie widać, ze temat ogarniacie... ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
Turbo od 525d z E60/61 to GT2056v i pasuje pod kolektor, przykręcana na 3 śruby
-------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
jakie jest doładowanie zadane w serii a jakie ustawiłeś w tej chwili?
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 29 November 2010 Skąd: Stary Sącz ![]() |
W seri ustawione w tym modelu jest 2575mbar max, na tej turbinie jest 2840mbar max
-------------------- podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 02:16 |