Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> BMW 120D E87 + GT2260v - KingSoft
luki-TDI
post Tue, 04 Dec 2012 - 17:11
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





Witam

Powiem szczerze, że trochę pomęczyliśmy się trochę, ale coś z tego wyszło smile.gif

Modyfikacje:
Silnik seria 120D seryjnie niby 163hp
219hp@4418rpm
400Nm@3262rpm
(moc przy piaście, pomiar w trybie statycznym)
Turbo GT2260v z 530D
FMIC od MG Motorsport
Wydech 2,5'
Sprzęgło seria
Usunięty EGR
Usunięte klapki z kolektora ssącego

W końcu to auto zaczyna iść bokiem (delikatnie oczywiście)

BMW 120D GT2260v
BMW 120D GT2260v-1

Dla porównania seryjnej 120D hamowanej w dużo lepszych warunkach na tej samej hamowni:
120D seria


Przyśpieszenie od 2 biegu


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 04 Dec 2012 - 17:11
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mihas66
post Tue, 04 Dec 2012 - 17:47
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





To nie lepiej w dzisiejszych czas wsadzać mniej lagliwe GTB?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Tue, 04 Dec 2012 - 17:50
Post #3


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





GTB nie podejdzie pod oryginalny kolektor, pod maską jest tak zrobione jakby była seria. Poza tym jeżdżąc tym samochodem od 1700-1800obr nie ma laga.


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 04 Dec 2012 - 19:26
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Bardzo fajna odmiana od wszechobecnych VAGów. Jak stanieją E90, to też sądzę, że będą grubiej dłubane, tak jak to teraz z E46 330d ma miejsce.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Tue, 04 Dec 2012 - 19:40
Post #5


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





To teraz chyba trzeba wsadzić wtryski z 535d i zrobić korektę ? Czy coś innego jest po drodze do wymiany aby dojść do 230-240km ?


--------------------
0-100 - 2.8
100-200 - 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Tue, 04 Dec 2012 - 23:08
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





taki wynik można uzyskać na gtb1752V.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KingSoft
post Wed, 05 Dec 2012 - 00:06
Post #7


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





Czytać należy ze zrozumieniem, nie patrzeć na same główne cyferki tylko na wszystko co chciałem przekazać. Jest 80km i 100Nm od seryjnego silnika 163koni.
Do jnx na GTB1752 nie ma opcji uzyskać takiego wyniku,(przeczytaj więcej o tego rodzaju hamowni smile.gif - na Rototeście na GTB1756 było by około 180-185km czyli jakieś 40-45km więcej od serii
Przedstawiona moc jest mocą przy piaście przy ciśnieniu atmosferycznym 960hpa, na silniku jest około 15km więcej w stosunku do tego co przedstawiłem. W lepszych warunkach moc byłaby trochę większa.


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Wed, 05 Dec 2012 - 00:35
Post #8


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





aa przepraszam na szybko przeczytałem smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki-TDI
post Fri, 07 Dec 2012 - 16:21
Post #9


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2004
Skąd: Stary Sącz/Kraków





Dodałem filmik jak samochód przyśpiesza przy masie 1420-1440km+100kg(kierowca)


--------------------
Modyfikacje mechaniczne i elektroniczne silników spalinowych, Hamownia Rototest 4x4, ECUTEK
W ofercie posiadamy układy wydechowe MG Motorsport, układy zawieszeń i hamulców.
Stary Sącz ul. Węgierska 12e kom. 793-599-009
Ostrowiec Świętokrzyski ul. Wiosenna 12 kom.606-659-392
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bvw08
post Sat, 08 Dec 2012 - 13:59
Post #10


User
Dołączył: Sat, 11 November 2006
Skąd: Śląsk





miła odmiana, jednak czasy z licznika nie są zbyt rewelacyjne jak na taką moc bo są na poziomie popularnego podobnie wagowo vaga zrobionego softem na 19x km na normalnej hamowni
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KingSoft
post Sat, 08 Dec 2012 - 14:52
Post #11


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





Samochód jedzie równo z ARL na GT2256v (240km@440Nm).

Do bvw08 normalna hamownia to jaka?


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Sat, 08 Dec 2012 - 18:23
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Przedstawiona moc jest mocą przy piaście przy ciśnieniu atmosferycznym 960hpa, na silniku jest około 15km więcej w stosunku do tego co przedstawiłem. W lepszych warunkach moc byłaby trochę większa.
Normalna to chyba taka ktora pokazuje moc i moment silnika.A nie przy piascie czy rurze wydechowej.I trzeba dodac 15 czy 17 koni a moze 3 lub 33. A czemu akurat 15??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jnx
post Sun, 09 Dec 2012 - 13:46
Post #13


Frequent User
Dołączył: Thu, 16 August 2012
Skąd: Łódź





bo to wynika ze specyfikacji.

ale ja tak jeszcze jedno... :

http://www.youtube.com/watch?v=gL3C-NpM6mU

z tego filmu wynika że od 80 do 160km/h na 4 biegu wynik to od 5sek do 17sek czyli okolice 11sek... taki wynik to i ja osiągam bo wczoraj specjalnie nagrałem filmik na autostradzie.. u mnie jest 220KM/420Nm... a filmik nagrywany z bagażem 50kg i dwie osoby czyli plus 220Kg.. mhm..

tutaj 120D + GTB2056V i moc 250KM

http://www.youtube.com/watch?v=ziCxFZw-Sng

wynik to okolice 10sek...


peace... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KingSoft
post Sun, 09 Dec 2012 - 15:43
Post #14


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





Nie można porównać tych dwóch samochodów. BMW z GT2056 generuje więcej momentu z dołu, ma zrobiony mocniejszy program skoro jest 250km, ma krótszą skrzynię.
W dodatku nie wiadomo w jakich warunkach auto jedzie, jest więcej tych czynników, wiec jakiekolwiek porównania są bezsensu. Jedyne porównanie JNX jakie możemy zrobić to zapraszam na przejazd, zważymy wcześniej auta, wyrównamy masy i możemy zrobić kilka testów.
Filmik który wrzuciłem jest tylko poglądowym. Nie ma się czym zbytnio jarać przecież to dailly car, którym jeździ moja żona, a nie żaden kiler tongue.gif


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Mon, 10 Dec 2012 - 00:29
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





A jak tym ogólnie się teraz jeździ ? Nie brakuje Ci dołu? Da się w ogóle z obrotów ponizej 2000rpm bez redukcji zebrać?




--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KingSoft
post Mon, 10 Dec 2012 - 07:59
Post #16


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





Jest napewno gorzej z dołu, jak sie jeździ po mieście to nie ma co narzekać.
Przy wciśnięciu gazu przy 1500obr samochód zaczyna sie rozpedzać, troche lepiej przy 2000obr natomiast spoko juz jest przy 2200-2300pbr. Ten samochód ma w miare krótkie pierwsze dwa biegi co powoduje, że jeździ się wygodnie kobiecie.
Dół na seryjnej GT1752 jest dużo lepszy. W porównaniu do tego co jest zrobione a co było po samym programie to od 2500-2600obr po samą górę to jest przepaść.
Kompromisem jest założenie GT2056 lepszy dół troche gorsza góra.


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
deejey!
post Mon, 10 Dec 2012 - 08:15
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Tylko nie ma gt2056 stricte od bmw....


A jakie da różnice miedzy gt2256 a gt2260 ? Chyba ta pierwsza jest delikatnie mniejsza?

Myśle, ze chyba nie ma dramatu tak czy siak. Bo właśnie przy ściganiu sie potrzeba obrotów 2500+ na tych poniżej sie tylko tocze... Nagrałbys filmik np. 3 bieg od 1500rpm ?


Ogólnie widać, ze temat ogarniacie... wink.gif


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KingSoft
post Mon, 10 Dec 2012 - 08:36
Post #18


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





Turbo od 525d z E60/61 to GT2056v i pasuje pod kolektor, przykręcana na 3 śruby


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Mon, 10 Dec 2012 - 10:15
Post #19


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





jakie jest doładowanie zadane w serii a jakie ustawiłeś w tej chwili?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KingSoft
post Mon, 10 Dec 2012 - 13:24
Post #20


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 November 2010
Skąd: Stary Sącz





W seri ustawione w tym modelu jest 2575mbar max, na tej turbinie jest 2840mbar max


--------------------
podpisy komercyjne tylko dla kont PRO
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 02:16