Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> [B20/16/ITR00 Civic VTi], 219,8 hp i 224 NM
nitro20
post Fri, 12 Dec 2008 - 21:37
Post #1


User
Dołączył: Sun, 02 January 2005
Skąd: Warszawa





MODEL: rok 1997 , ek4, 3 dr.

SILNIK: B20Vtec, tloki RS-Machines kompresja 11,8-12, walki i sprezynki ITR 00, korbowody kute I-Beam, pompa oleju OEM c6, pompa wody OEM c4, rozrzad OEM c4, regulowane kolka Vision - prawdopodobnie zakonczone

UKLAD DOLOTOWY: Cai AEM-a Plany: zmiana dolotowego na coś lepszego plus większa przepustnica.

UKLAD WYDECHOWY:kolektor Comptecha 4-2-1, wydech 2,5 cala z koncowym tlumikiem Megan Racing, plany: Hytech TriY style

ELEKTRONIKA: Crome by RYS_DS vel Macius biggrin.gif.

UKLAD NAPĘDOWY: Sprzeglo OEM c6, Short - Homemade, w planach szpera z ek9, może pogrzebanie przełożeń, napewno dłuższa 5, żeby nie trzymać b20V wiecznie na wysokich obrotach, reszta do przemyślenia smile.gif.

ZAWIESZENIE: amortyzatory - seryjne, sprezyny - jakieś czerwone H&R, Felgi Team Dynamisc z oponami ZeroNero 215/40/16 na lato i Dębica frigo 2 185/60 na zime na stalówkach i hondowskie dekielki :aloha: . W planach: nowe amory bilstein/kyb/koni sprawa nadal otwarta.

UKLAD HAMULCOWY - Tarcze przód EBC ULTIMAX, Tarcze tył ATE Gładkie, Klocki przód EBC Green stuff, Klocki tył TEXTAR. Płyn chamulcowy MOTUL RBF600 - Zakończone

BODY-KIT: dokladka tylniego zderzaka VTI, tylne światła z białymi kierunkami 99-00, przednie światla projektory z ksenonem, grill TypeR, halogeny "kwadraty". Plany dokładka na przód TypeR, tylna lotka carbon spoon, lusterka spoon.

ŚRODEK: Carbonowe obszycie podlokietnika biggrin.gif, Plany: Carbon Bezel, Mieszek z czerowoną nitką, Gałka od Skunka, moze kiedyś kiera z ek9, zegary VDO ciś oleju, temp wody, temp oleju w miejsce radia.
CAR-AUDIO: Alpine 9812 Rb, PowerBass ES-6c wyciszone drzwi matami app- zakonczone

Priorytetem jest skończenie b20V i złożenie go na nowych gratach, tak jak być powinno, no może poza tulejowaniem smile.gif. Później zajme się sprawami związanymi z wyglądem, napewno będe dążyć do delikatnego JDM-u, oprócz przednich lamp, które są teraz, bo poprostu tak smile.gif. Jdm w tym momencie to jakiś super nie jest, ale mam nadzieje że pasuje na forum.

Fotki po kupnie:











teraz:











Troche w ostatnim czasie zakupionych gratów:

Wałki i sprężynki z ITR 00 wink.gif.

Nowy stożek Fujita

OEM Honda stuff thx to Pati smile.gif.

Zegarki VDO

PowerBass ES-6c z matami app i dystansami POWE.


Motul, żeby się lepiej hamowało smile.gif.


Wykres odcinka 7,2k.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 12 Dec 2008 - 21:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dobryziom
post Fri, 12 Dec 2008 - 23:38
Post #2


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 July 2007
Skąd: WWA miasto przestępstw





naprawde ładnie i z głowa zmodyfikowana fura widzialem na żywca zjada respekt


--------------------
Ciemny Tomcat Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sane
post Sat, 13 Dec 2008 - 12:26
Post #3


Moderator
Dołączył: Thu, 17 March 2005
Skąd: ludzi znam tu i tam





Ile jeszcze dałoby radę podciągnąć moc bez tulejowania bloku?

Ogólnie gratki za projekt, bo to nie jest często spotykana modyfikacja w naszym kraju, a jedzie zapewne bardzo fajnie. Śmiem twierdzić, że w przypadku posiadania B16, zrobienie B20VTEC wychodzi taniej niż swap na K20, a osiągi są mocno zbliżone.


--------------------
Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Sat, 13 Dec 2008 - 12:57
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





znasz moze czas na 1/4? fajny projekt, gratuluje!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nice
post Sat, 13 Dec 2008 - 16:45
Post #5


User
Dołączył: Sun, 31 July 2005
Skąd: WWa-Ursynów





Ooooo.... Nawet nie wiedziałem,że coś tak pięknego siedzi u Ciebie pod maska. Gratuluje projektu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Sat, 13 Dec 2008 - 17:15
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





lubie b-serie
fajny projekt

[ w crx na slickach takie b20 robi wys 12]


ps opis pod inne forum zrobione i skopiowane hehe wink.gif


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro20
post Sat, 13 Dec 2008 - 18:54
Post #7


User
Dołączył: Sun, 02 January 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT("Sane")
Ile jeszcze dałoby radę podciągnąć moc bez tulejowania bloku?

Ogólnie gratki za projekt, bo to nie jest często spotykana modyfikacja w naszym kraju, a jedzie zapewne bardzo fajnie. Śmiem twierdzić, że w przypadku posiadania B16, zrobienie B20VTEC wychodzi taniej niż swap na K20, a osiągi są mocno zbliżone.

Sane to jest pierwszy stage tego silnika, dojdzie jeszcze kolektor dolotowy z przepustnica 68mm (ktora juz lezy na na biurku), kolektor wydechowy bardziej profi, pewnie jakis TRIY. Wtryski wieksze bo seria pracuje na kilka procent ponad max wydajnosc, dodatkowa spinka podpor walu, zeby usztywnic dol i zakrecic to w koncu jak honde, przynajmniej do tych 8+ (narazie 7200). Na koncu wszystkie te graty zestroic, i mam nadzieje na jakies 24x, a ile bedzieto zobaczymy smile.gif. Mysle tez ze mocno ponad 250 koni raczej nie ma co wychodzic... tuleje sa jednak cienkie.

Nice, dzieki ziom.

Mamba nie czepiaj sie biggrin.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel_ITR
post Sat, 13 Dec 2008 - 21:15
Post #8


User
Dołączył: Thu, 19 April 2007
Skąd: WAWA





ziom musimy zrobic jakies grupowy zakup kolektorow HyTech'a pod B 2.0 smile.gif koncz sprzeta jestem bardzo ciekawy jak to jezdzi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wielki
post Sun, 14 Dec 2008 - 22:26
Post #9


Super User
Dołączył: Tue, 16 November 2004
Skąd: W-wa





widze ze teraz jak ktoś nie ma 2 litrów w hondzie , to nie ma z czym podchodzić wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sun, 14 Dec 2008 - 23:29
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Aż się prosi o limiter UP, ps. ktoś zna parametry wysokich krzywek ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 15 Dec 2008 - 00:26
Post #11


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(Coobcio @ Sun, 14 Dec 2008 - 23:29) *
ktoś zna parametry wysokich krzywek ??

google nie gryzie tongue.gif

INTAKE lift - 11.5 mm, duration 243 @1mm
EXHAUST lift - 10.5mm, duration 235 @1mm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro20
post Mon, 15 Dec 2008 - 09:47
Post #12


User
Dołączył: Sun, 02 January 2005
Skąd: Warszawa





CYTAT("Daniel_ITR")
ziom musimy zrobic jakies grupowy zakup kolektorow HyTech'a pod B 2.0 koncz sprzeta jestem bardzo ciekawy jak to jezdzi


No i już się zgadaliśmy biggrin.gif, ziom mi chodzi o jakis TriY Style wink.gif, ori jest zbyt drogi na moją kieszeń wink.gif, a nie będe szukał każdego konia, aż do tego stopnia wink.gif.

CYTAT(wielki @ Sun, 14 Dec 2008 - 22:26) *
widze ze teraz jak ktoś nie ma 2 litrów w hondzie , to nie ma z czym podchodzić wink.gif

Ziom, Ty to nie bądź taki skromny wink.gif, pozatym u Ciebie też standardowej pojemności to już nie ma wink.gif.

Coobcio, będzie UP wink.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OLO-JDM
post Mon, 15 Dec 2008 - 21:26
Post #13


Rookie
Dołączył: Sat, 05 July 2008
Skąd: Piaseczno





Prędka maszyna wink.gif Powodzenia ziom z dalszymi planami, mam nadzieję że mnie w końcu pogonisz biggrin.gif

Pzdr.


--------------------
Honda Civic EK4 B16T Type S powered by:
RPM - Racing Precision Motorsport - www.RPMotorsport.pl
MIKIMOTO (Romi) - serwis mechaniczny,układy wydechowe,spawanie,budowanie silników na zamówienie,swap - 607989009
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajcik
post Thu, 25 Dec 2008 - 20:47
Post #14


Super User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: centrum PL





nie znam się na hondach, i proszę powiedzcie co tam się takiego magicznego dzieje pow 5000rpm


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Blaid
post Thu, 25 Dec 2008 - 21:19
Post #15


Super User
Dołączył: Tue, 08 May 2007
Skąd: Mielec





VTEC sie przełącza na ostre krzywki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klima
post Thu, 25 Dec 2008 - 22:27
Post #16


Super User
Dołączył: Wed, 06 July 2005
Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny





CYTAT(Blaid @ Thu, 25 Dec 2008 - 21:19) *
VTEC sie przełącza na ostre krzywki.


a do 5000rpm jest w takzwanym trybie ''oszczednosciowym''i dlatego czasem tak mało pali....


--------------------
złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem
auto handel,auto czesci,pomoc drogowa

NowmaRacing
605829000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dr Romi
post Fri, 26 Dec 2008 - 08:10
Post #17


Rookie
Dołączył: Sun, 26 October 2008





tyle sie nameczylem a nawet nie jezdzilem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nitro20
post Sun, 28 Dec 2008 - 21:17
Post #18


User
Dołączył: Sun, 02 January 2005
Skąd: Warszawa





Chlopaki to sie dzieje po 5000 tys wink.gif :

http://pl.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k

Romi, przejazdzka moim szrociskiem raczej nie zrobi na Tobie wrazenia biggrin.gif, jak wozis dupsko turbo burbo biggrin.gif, ale nie dlugo macimy sprzeglo i wskazniki wiec bedzie okazja wink.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bajcik
post Sun, 28 Dec 2008 - 22:47
Post #19


Super User
Dołączył: Sun, 12 February 2006
Skąd: centrum PL





a jaki byłby wykres gdyby jeździć tylko na niebieskich krzywkach?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Sun, 28 Dec 2008 - 23:15
Post #20


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





jakby sciagnac vtec nizej, to jechaloby duzo lepiej
z tego co sie orientuje nitro chcial miec w miare ekonomicznie i ciszej ponizej jakichstam obrotow, dlatego vtec jest przy ~5k
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 12:30