![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
MODEL: rok 1997 , ek4, 3 dr.
SILNIK: B20Vtec, tloki RS-Machines kompresja 11,8-12, walki i sprezynki ITR 00, korbowody kute I-Beam, pompa oleju OEM c6, pompa wody OEM c4, rozrzad OEM c4, regulowane kolka Vision - prawdopodobnie zakonczone UKLAD DOLOTOWY: Cai AEM-a Plany: zmiana dolotowego na coś lepszego plus większa przepustnica. UKLAD WYDECHOWY:kolektor Comptecha 4-2-1, wydech 2,5 cala z koncowym tlumikiem Megan Racing, plany: Hytech TriY style ELEKTRONIKA: Crome by RYS_DS vel Macius ![]() UKLAD NAPĘDOWY: Sprzeglo OEM c6, Short - Homemade, w planach szpera z ek9, może pogrzebanie przełożeń, napewno dłuższa 5, żeby nie trzymać b20V wiecznie na wysokich obrotach, reszta do przemyślenia ![]() ZAWIESZENIE: amortyzatory - seryjne, sprezyny - jakieś czerwone H&R, Felgi Team Dynamisc z oponami ZeroNero 215/40/16 na lato i Dębica frigo 2 185/60 na zime na stalówkach i hondowskie dekielki :aloha: . W planach: nowe amory bilstein/kyb/koni sprawa nadal otwarta. UKLAD HAMULCOWY - Tarcze przód EBC ULTIMAX, Tarcze tył ATE Gładkie, Klocki przód EBC Green stuff, Klocki tył TEXTAR. Płyn chamulcowy MOTUL RBF600 - Zakończone BODY-KIT: dokladka tylniego zderzaka VTI, tylne światła z białymi kierunkami 99-00, przednie światla projektory z ksenonem, grill TypeR, halogeny "kwadraty". Plany dokładka na przód TypeR, tylna lotka carbon spoon, lusterka spoon. ŚRODEK: Carbonowe obszycie podlokietnika ![]() CAR-AUDIO: Alpine 9812 Rb, PowerBass ES-6c wyciszone drzwi matami app- zakonczone Priorytetem jest skończenie b20V i złożenie go na nowych gratach, tak jak być powinno, no może poza tulejowaniem ![]() ![]() Fotki po kupnie: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() teraz: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Troche w ostatnim czasie zakupionych gratów: Wałki i sprężynki z ITR 00 ![]() ![]() Nowy stożek Fujita ![]() OEM Honda stuff thx to Pati ![]() ![]() Zegarki VDO ![]() PowerBass ES-6c z matami app i dystansami POWE. ![]() ![]() Motul, żeby się lepiej hamowało ![]() ![]() Wykres odcinka 7,2k. ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 July 2007 Skąd: WWA miasto przestępstw ![]() |
naprawde ładnie i z głowa zmodyfikowana fura widzialem na żywca zjada respekt
-------------------- Ciemny Tomcat Turbo
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 17 March 2005 Skąd: ludzi znam tu i tam ![]() |
Ile jeszcze dałoby radę podciągnąć moc bez tulejowania bloku?
Ogólnie gratki za projekt, bo to nie jest często spotykana modyfikacja w naszym kraju, a jedzie zapewne bardzo fajnie. Śmiem twierdzić, że w przypadku posiadania B16, zrobienie B20VTEC wychodzi taniej niż swap na K20, a osiągi są mocno zbliżone. -------------------- Dupowóz: Honda Accord CL7 Sport GT
Do upalania: Był Civic, nie ma Civica... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża ![]() |
znasz moze czas na 1/4? fajny projekt, gratuluje!
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 31 July 2005 Skąd: WWa-Ursynów ![]() |
Ooooo.... Nawet nie wiedziałem,że coś tak pięknego siedzi u Ciebie pod maska. Gratuluje projektu
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
lubie b-serie
fajny projekt [ w crx na slickach takie b20 robi wys 12] ps opis pod inne forum zrobione i skopiowane hehe ![]() -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Sane") Ile jeszcze dałoby radę podciągnąć moc bez tulejowania bloku? Ogólnie gratki za projekt, bo to nie jest często spotykana modyfikacja w naszym kraju, a jedzie zapewne bardzo fajnie. Śmiem twierdzić, że w przypadku posiadania B16, zrobienie B20VTEC wychodzi taniej niż swap na K20, a osiągi są mocno zbliżone. Sane to jest pierwszy stage tego silnika, dojdzie jeszcze kolektor dolotowy z przepustnica 68mm (ktora juz lezy na na biurku), kolektor wydechowy bardziej profi, pewnie jakis TRIY. Wtryski wieksze bo seria pracuje na kilka procent ponad max wydajnosc, dodatkowa spinka podpor walu, zeby usztywnic dol i zakrecic to w koncu jak honde, przynajmniej do tych 8+ (narazie 7200). Na koncu wszystkie te graty zestroic, i mam nadzieje na jakies 24x, a ile bedzieto zobaczymy ![]() Nice, dzieki ziom. Mamba nie czepiaj sie ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 19 April 2007 Skąd: WAWA ![]() |
ziom musimy zrobic jakies grupowy zakup kolektorow HyTech'a pod B 2.0
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 16 November 2004 Skąd: W-wa ![]() |
widze ze teraz jak ktoś nie ma 2 litrów w hondzie , to nie ma z czym podchodzić
![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Aż się prosi o limiter UP, ps. ktoś zna parametry wysokich krzywek ??
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Daniel_ITR") ziom musimy zrobic jakies grupowy zakup kolektorow HyTech'a pod B 2.0 koncz sprzeta jestem bardzo ciekawy jak to jezdzi No i już się zgadaliśmy ![]() ![]() ![]() ![]() widze ze teraz jak ktoś nie ma 2 litrów w hondzie , to nie ma z czym podchodzić ![]() Ziom, Ty to nie bądź taki skromny ![]() ![]() Coobcio, będzie UP ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Piaseczno ![]() |
Prędka maszyna
![]() ![]() Pzdr. -------------------- Honda Civic EK4 B16T Type S powered by:
RPM - Racing Precision Motorsport - www.RPMotorsport.pl MIKIMOTO (Romi) - serwis mechaniczny,układy wydechowe,spawanie,budowanie silników na zamówienie,swap - 607989009 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
nie znam się na hondach, i proszę powiedzcie co tam się takiego magicznego dzieje pow 5000rpm
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Tue, 08 May 2007 Skąd: Mielec ![]() |
VTEC sie przełącza na ostre krzywki.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny ![]() |
VTEC sie przełącza na ostre krzywki. a do 5000rpm jest w takzwanym trybie ''oszczednosciowym''i dlatego czasem tak mało pali.... -------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 26 October 2008 ![]() |
tyle sie nameczylem a nawet nie jezdzilem
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Chlopaki to sie dzieje po 5000 tys
![]() http://pl.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3F0k Romi, przejazdzka moim szrociskiem raczej nie zrobi na Tobie wrazenia ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 12 February 2006 Skąd: centrum PL ![]() |
a jaki byłby wykres gdyby jeździć tylko na niebieskich krzywkach?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
jakby sciagnac vtec nizej, to jechaloby duzo lepiej
z tego co sie orientuje nitro chcial miec w miare ekonomicznie i ciszej ponizej jakichstam obrotow, dlatego vtec jest przy ~5k |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 12:30 |