![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 31 July 2016 ![]() |
Witam serdecznie. Mam kilka pytań do doświadczonych ludzi w tym temacie, a więc ostatnio miałem okazję skosztować jak się lata bokiem e30 i szczerze weszło to we mnie na maxa, chciałbym spróbować własnych sił.
1. Jakie auto polecilibyście na początek ? Wolne środki na wszystko to aktualnie to 5-10 tyś, 2. Jakie są koszty utrzymania i rozbudowy auta ? Nie jestem chłystkiem, mam stały dochód 3 tyś/miesiąc więc nie musimy sztywno się trzymać przedziału 5-10 tyś. 3. Czy blaszany garaż bez kanału wystarczyłby do grzebania ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 29 December 2009 ![]() |
Kupujesz e36 325/328 w jak najlepszym stanie i najlepiej w seii bez lpg. Nadwozie jakie sie trafi kazde jest dobre na poczatek. Wydasz od 3 do 8 tys, za reszte robisz serwis czyli nowe gumy dolotu filtry i olej, serwis zawiasu tyl, olej w skrzyni i moscie(od razu zaspawac). Do tego chinski gwint, wahacze e46 albo spawane/wycinane i zaleznie co wybrales drazki i koncowki kierownicze. Do srodka kupujesz kiere jaka ci pasuje, hydrauliczny reczny i kubel z pasami 3". Jak chcesz miec latwo to przelozenie dyfra zmieniasz na 3.93(nie 3,7 bo za dlugie ani 4,10 za krotkie) i 3ci bieg wstanie bez problemu na 205/55/16. Do tego jakies klejace opony na przod i jakies felgi z niskim et.
Jak bedziesz robil to sam to na czesci wydasz od 2 do 4 tys. Takim e36 jezdzilem na treningi driftu 2 lata i z awarii rozerwalem przegub gumowy walu i chlodnice bo katowalem w deszczu - jak jest mokro opony starczaja na 20 min a nie jak zwykle na 5 ![]() Mozna tez katowac serie ale mocno ogranicza zawias przod i stare seryjne amortyzatory, zamiast sie uczyc driftu bedziesz walczyl z autem. Zaraz padnie pytanie czy kupic gotowe auto. NIE KUPOWAC. Widzialem kilkanascie driftowozow, kilka mialem na warsztacie i zadnego nie polece bo te auta sa poprostu zmeczone i niedoinwestowane. Sa fajne zrobione e36 na allegro ale zaczynaja sie od 20k. -------------------- E36 3.0t 400/500 drift
Superb III 2.0t 350/500 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
e36 325 wyjdzie najtaniej. za jakis tam stan trzeba liczyc minimum te 8k , ale generalnie to wszystko sa juz trupy mniejsze lub wieksze - im taniej kupisz tym potem wiecej wrzucisz w serwis, ktory watpie ze do olejow i gum w dolocie sie ograniczy
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 22 November 2009 Skąd: Warszawa/Mława ![]() |
1. Kup jak najtańszą budę która nie złamie się w pół na pierwszym krawężniku i wsadź M50B25 (m52 i m54 fajniejsze, ale generuje koszta większe). Nie ma po co wydawać paru kafli więcej za "dobry stan" tylko dlatego, że coś się zepsuje miesiąc później niż w szrocie za 3k.
2. Poluj na allegro i olx, czasami się trafia drift-szrot w okolicach 5-8k ze wszystkimi podstawowymi modami, które i tak będziesz musiał zrobić. Kupno zrobionego auta zawsze wychodzi taniej niż grzebanie od zera. Nie tracisz czasu na mechanikowanie bez garażu i kanału. Wsiadasz i upalasz. 3. Było, użyj szukaj. -------------------- E36 / 400KM @ M50B25 Vanos / T04e @ FejsBook - Turbo Familia
Daily: Volkswagen Golf GTI TCR |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
z doświadczenia odpuściłbym sobie zabawe w swapy (w blaszaku?) kupisz szrota za 3k, silnik ze skrzynia osprzetem itd to kolejne 3k, do tego masa pierdół które wyjdzie po drodze i na koniec się okaże że mogłeś taniej kupić gotowca. Do tego silniki najczęściej z palety to loteria, a tak to można przynajmniej auto przetestować przed zakupem.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 31 July 2016 ![]() |
AT89S52 uwierz że starałem się szukać bo wiem, że dublowanie tematu to śmiecenie ale nie miałem innego wyjścia bo za każdym razem jak chcę coś wyszukać wyskakuje connection to localhost:3312 failed skontaktuj sie z adminem
Jak będą możliwości to zrobię najazd albo ewentualnie kanał. A jak to wygląda potem z rejestracją, przeglądem i OC ? Samochody na lawetach przewozicie czy normalnie na kołach ? |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
rejestrujesz i robisz przegląd zanim zaczniesz mody
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 31 July 2016 ![]() |
A jeśli kupie już po modach to rozumiem, że stacja musi być bardzo zaprzyjaźniona...
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
odpuść sobie ten silnik bo tam głowica nie strzymuje normalnej jazdy, jak zaczniesz to katować to będziesz ją 2x w sezonie wymieniał.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 31 July 2016 ![]() |
Które silniki są najbardziej wytrzymałe na katowanie ? A co do miejscówki to najbliżej mam 30km więc chyba laweta, czyli jeszcze muszę kupić przyczepę i kat E zrobić, oj długa droga do nieba przed mną z tego co widzę
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
m50, m30, m60. 30km od biedy jeszcze można dojechać, gorzej z powrotem jak coś klęknie podczas upalania
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 31 July 2016 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
dla mnie zalatuje umęczonym kiblem, niezła fuszera z tą klatką czy co to tam jest, no i lpg w driftówce..
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 31 July 2016 ![]() |
no to jeszcze dwie propozycje na dziś, co o tym sądzicie?
http://olx.pl/oferta/bmw-seria-3-coupe-335...html#2990eef007 http://olx.pl/oferta/bmw-e36-coupe-drift-s...html#2990eef007 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
ciężko ze zdjęć wywnioskować. musisz pojezdzic poogladac. ta e36 ma foty z miejscówki na której często bywam ale na żywo nigdy jej nie widzialem, może kiedyś się trafi.
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
stance do driftu nie jest ani stance ani do driftu
![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
a no własnie problem z e36 jest taki że te auta są aktualnie masowo wykupywane (bo najtansze) i następnie upalane przez gównażerię w wieku średnio 17-20 lat która naoglądała się amerykanskich filmow i chce być cool. A dziś żeby być cool to trzeba driftować i mieć 'zajebiste skille'. Bo drifty są modne jak kiedyś beemix'y. Jako że w głowie siano a w portfelach pustki to stan tych aut z reguły jest tragiczny. Dlatego też przy zakupie unikałbym gotowców. lepiej kupić takie 325 w oryginale i samemu dopiero modować i skatować , mając już rozum i hajs na utrzymanie takiego auta
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
Raceboy znasz to auto?
maigy napisz może skąd jesteś bo generalnie po trupy za pare koła nie ma sensu robić sobie dalekich wycieczek. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
Nie, nie znam, podrzuciłem link do auta, które sam bym wziął pod uwagę, bo wygląda zupełnie przyzwoicie, jest zarejestrowane PL, ubezpieczone i jeśli już kilka lat jeździ bez problemów po przeszczepie pieca, to swap został wykonany prawidłowo. Mieści się w budżecie autora tematu, zostanie mu parę złotych na hydrołapę, szperę, sensowny kubeł, pasy i kilka innych modyfikacji, które jest w stanie wykonać sam we wspomnianym przez siebie garażu. Szukając auta dla autora odrzuciłem wszystkie jeżdżące i nie jeżdżące projekty oraz auta do opłat. Poprzerabiane E36 do driftu za 8-10k pln to są totalne szroty, które przestały być proste jakieś 10 lat temu.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:45 |